cn399 Δημοσ. 13 Ιουλίου 2023 Δημοσ. 13 Ιουλίου 2023 Καλησπέρα σας, Την Παρασκευή 7/7 το μεσημέρι έπεσε η γραμμή σταθερό ίντερνετ λόγω διακοπής ρεύματος στο ΚΑΦΑΟ της περιοχής (Αθήνα κέντρο - Κυψέλη). Έκτοτε δεν έχουμε σύνδεση. Επικοινωνώ με τη NOVA κάθε πρωί και μας ενημερώνουν ότι είναι γενικευμένο το πρόβλημα αλλά θα επιλυθεί εντός 24ώρου. Αυτό μας είπαν το Σάββατο. Και την Κυριακή. Τη Δευτέρα, την Τρίτη, την Τετάρτη, και πριν από λίγο (Πέμπτη). Όλες αυτές τις ημέρες έχω ακούσει αδιανόητες αρλούμπες, τις οποίες δεν έχει νόημα να κάθομαι να γράψω, άλλωστε δεν μου φταίνε και τα παλικάρια που δουλεύουν στο τηλεφωνικό κέντρο και μου πασάρουν ό,τι τους λένε, αλλά μου φταίει η ΕΤΑΙΡΕΙΑ. Έχω ζητήσει να μιλήσω με κάποιον προϊστάμενο, είπαν ότι θα με πάρουν μέσα στην ημέρα, μαντέψτε πως πήγε αυτό. Είπα να φύγω για να πάω σε άλλο πάροχο, αλλά είμαι στη μέση διετούς συμβολαίου και θα έχω 80 ευρώ πρόστιμο. Μίλησα με το τμήμα συμβολαίων για να μου πουν αν το πρόστιμο μπορεί να παρακαμφθεί λόγω του ότι πολύ απλά δεν μου παρέχεται η υπηρεσία την οποία πληρώνω, και μου απαντήσανε ότι πρέπει να υποβάλλω το αίτημα στη φόρμα επικοινωνίας και θα με ενημερώσουν. Αυτό έγινε τη Δευτέρα. Δηλαδή τόσες ημέρες μετά, δεν έχω την υπηρεσία που πληρώνω, κάθε μέρα μου μεταφέρεται ανακριβής ενημέρωση, δεν μπορώ να μιλήσω με κάποιον υπεύθυνο και δεν μπορώ ούτε να ενημερωθώ για τη λύση του συμβολαίου μου για να πάω αλλού. Ειλικρινά δεν έχω ιδέα τι άλλο να κάνω. Στο site της ΕΕΤΤ που κοίταξα λένε ότι χρειάζεται η γραπτή απάντηση της NOVA για να ξεκινήσουν διαδικασίες. Έχει νόημα να ασχοληθώ; Και αυτό Σεπτέμβρη θα πάω αν καταλαβαίνω... Ευχαριστώ και συγνώμη για το rant.
tasvar Δημοσ. 16 Ιουλίου 2023 Δημοσ. 16 Ιουλίου 2023 Σε περίπτωση μου που είχα πρόβλημα , αφαιρέθηκε ένα ποσό από τον επόμενο λογαριασμό και μου έδωσαν στο κινητό μου (nova), 1500λεπτά και απεριόριστα δεδομένα για 14 μέρες. Στο συμβόλαιο αναγράφεται το εξής: 2.3 Με εξαίρεση την περίπτωση του όρου 2.1, εάν η διαθεσιμότητα του δικτύου της Εταιρείας ή/και των παρεχόμενων Τηλεπικοινωνιακών Υπηρεσιών διακοπεί λόγω αποκλειστικής υπαιτιότητας της Εταιρείας, η Εταιρεία οφείλει, κατόπιν σχετικού αιτήματος βλάβης του Πελάτη που υποβάλλεται στον τηλεφωνικό αριθμό 13800 (Εξυπηρέτηση Οικιακών Πελατών Nova) ή στο 1277 (Εξυπηρέτηση Εταιρικών Πελατών Nova) της Εταιρείας, σε επόμενο λογαριασμό να πιστώσει τον Πελάτη με το τμήμα του καταβαλλόμενου από αυτόν ποσού του παγίου τέλους που αντιστοιχεί στην χρονική περίοδο που ξεκινάει από την επόμενη εργάσιμη της αναγγελίας της βλάβης από τον Πελάτη, μέχρι την αποκατάσταση της λειτουργίας των παρεχόμενων Τηλεπικοινωνιακών Υπηρεσιών, είτε αφορά στην υπηρεσία σταθερής τηλεφωνίας, είτε σε αυτή του Internet είτε και των δύο. Ο χρόνος αποκατάστασης και οι σχετικοί δείκτες ποιότητας δημοσιεύονται στο διαδικτυακό τόπο (site) της εταιρείας στην ιστοσελίδα: www.nova.gr/eksipiretisi-pelatwn. Εφόσον οιαδήποτε δυσλειτουργία των υπηρεσιών οφείλεται αποκλειστικά σε υπαιτιότητα της Εταιρείας, ο Πελάτης μπορεί να ενημερωθεί από το τηλεφωνικό κέντρο της Εταιρείας ή/και από την ιστοσελίδα της σχετικά με το χρόνο ολοκλήρωσης τυχόν εργασιών συντήρησης ή άρσης βλαβών. H Εταιρεία ουδεμία ευθύνη θα υπέχει για τις άμεσες και/ή έμμεσες ζημίες που τυχόν υπέστη ο Πελάτης, για διαφυγόντα κέρδη ή έσοδα, απώλεια ή αλλοίωση δεδομένων ή για οποιαδήποτε άλλη ζημία τυχόν υποστεί ο Πελάτης εκτός εάν αυτές οφείλονται αποκλειστικά σε υπαιτιότητά της.
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε
Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο
Δημιουργία λογαριασμού
Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!
Δημιουργία νέου λογαριασμούΣύνδεση
Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Συνδεθείτε τώρα