Προς το περιεχόμενο

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.
55 λεπτά πριν, LouCi4er είπε

Δεν νομιζω οτι ειναι τοσο απλο,δεν ειναι διχρονα παπακια να κολλανε με το παραμικρο οι κινητηρες των αυτοκινητων.Πολλοι κατασκευαστες εχουν δικλειδες για να προστατευονται οι κινητηρες σε τετοιες περιπτωσεις,τα focus πχ οταν ανεβασουν πανω απο 100 βαθμους νομιζω,σβηνουν τον εναν κυλινδρο ο οποιος λειτουργει σαν αεροψυξη(απορροφαει την θερμοκρασια που παραγουν οι αλλοι τρεις).Το αυτοκινητο εχασε δυναμη διοτι η κεφαλη ειναι αλουμινιο και στραβωνει με το παραμικρο,δεν σημαινει οτι εσφιξε το μπλοκ,λιγο απιθανο.Αν δεν το δει καποιος σοβαρος μηχανικος απο κοντα,ακρη δεν βγαινει.Παντως αν κρινω απο τα 300€ που σου ειπαν για το ωυγειο,αυτοι πανε να σου τα φανε χοντρα.

Δεν λεω οτι δεν υπαρχει ψυγειο για το Twingo με 300€ αλλα ποιος τιμιος και σοβαρος μηχανικος προτεινει σε πελατη-ιδιοκτητη τετοιου αυτοκινητου ανταλακτικο σε τετοια τιμη οταν ενα Valeo στο εμποριο στοιχιζει το πολυ 100€ και κατα 99% Valeo φοραει και απο την μανα του.

Ναι προφανως και πηγαν να κανουν γερη μπαζα, οστωσο δεν μπορω να μεταφερω το αμαξι απο μηχανικο σε μηχανικο και αν αυτος που το παω μου πει χειροτερα; Ξανα σε αλλο η στον προηγουμενο; Θα ξεκινησω την κουβεντα απο το ψυγειο και θα δω να κατεβασω όλα τα ανταλλακτικα. Νεο κινητηρα εαν δεν μου προτεινει καποιος εδω στο φορουμ δεν θα τα καταφερω να βρω τετοια περιοδο και δεν θα ξερω τι να κοιταξω για αξιοπιστια.

  • Απαντ. 87
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοσ.
1 ώρα πριν, LouCi4er είπε

Δεν νομιζω οτι ειναι τοσο απλο,δεν ειναι διχρονα παπακια να κολλανε με το παραμικρο οι κινητηρες των αυτοκινητων.Πολλοι κατασκευαστες εχουν δικλειδες για να προστατευονται οι κινητηρες σε τετοιες περιπτωσεις,τα focus πχ οταν ανεβασουν πανω απο 100 βαθμους νομιζω,σβηνουν τον εναν κυλινδρο ο οποιος λειτουργει σαν αεροψυξη(απορροφαει την θερμοκρασια που παραγουν οι αλλοι τρεις).Το αυτοκινητο εχασε δυναμη διοτι η κεφαλη ειναι αλουμινιο και στραβωνει με το παραμικρο,δεν σημαινει οτι εσφιξε το μπλοκ,λιγο απιθανο.Αν δεν το δει καποιος σοβαρος μηχανικος απο κοντα,ακρη δεν βγαινει.Παντως αν κρινω απο τα 300€ που σου ειπαν για το ωυγειο,αυτοι πανε να σου τα φανε χοντρα.

Δεν λεω οτι δεν υπαρχει ψυγειο για το Twingo με 300€ αλλα ποιος τιμιος και σοβαρος μηχανικος προτεινει σε πελατη-ιδιοκτητη τετοιου αυτοκινητου ανταλακτικο σε τετοια τιμη οταν ενα Valeo στο εμποριο στοιχιζει το πολυ 100€ και κατα 99% Valeo φοραει και απο την μανα του.

Αν πήγε εκτός αντιπροσωπείας κ του είπανε τιμές για γνήσια-μαμα ανταλλακτικά έπρεπε ακομη να τρέχει Μάκρια... νομίζω δεν θέλει εξήγηση αυτό

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
1 hour ago, LouCi4er said:

Δεν νομιζω οτι ειναι τοσο απλο,δεν ειναι διχρονα παπακια να κολλανε με το παραμικρο οι κινητηρες των αυτοκινητων.Πολλοι κατασκευαστες εχουν δικλειδες για να προστατευονται οι κινητηρες σε τετοιες περιπτωσεις,τα focus πχ οταν ανεβασουν πανω απο 100 βαθμους νομιζω,σβηνουν τον εναν κυλινδρο ο οποιος λειτουργει σαν αεροψυξη(απορροφαει την θερμοκρασια που παραγουν οι αλλοι τρεις).Το αυτοκινητο εχασε δυναμη διοτι η κεφαλη ειναι αλουμινιο και στραβωνει με το παραμικρο,δεν σημαινει οτι εσφιξε το μπλοκ,λιγο απιθανο.Αν δεν το δει καποιος σοβαρος μηχανικος απο κοντα,ακρη δεν βγαινει.Παντως αν κρινω απο τα 300€ που σου ειπαν για το ωυγειο,αυτοι πανε να σου τα φανε χοντρα.

Δεν λεω οτι δεν υπαρχει ψυγειο για το Twingo με 300€ αλλα ποιος τιμιος και σοβαρος μηχανικος προτεινει σε πελατη-ιδιοκτητη τετοιου αυτοκινητου ανταλακτικο σε τετοια τιμη οταν ενα Valeo στο εμποριο στοιχιζει το πολυ 100€ και κατα 99% Valeo φοραει και απο την μανα του.

δεν ειναι οτι εχασε αποδοση, αλλά εσβησε και δεν ξαναπήρε μπρος. όλα θα έχουν γίνει μύλος, πιστόνια, μπουζί, παραφλού, λάδια κτλ

 

αυτο που έγραψες για το focus δεν στέκει, κάτι λάθος έχεις καταλάβει. Εαν βρεις άρθρο που να το υποστηρίζει πόσταρε το.

Επεξ/σία από cyberguy
Δημοσ.
2 λεπτά πριν, cyberguy είπε

δεν ειναι οτι εχασε αποδοση, αλλά εσβησε και δεν ξαναπήρε μπρος. όλα θα έχουν γίνει μύλος, πιστόνια, μπουζί, παραφλού, λάδια κτλ

 

αυτο που έγραψες για το focus δεν στέκει, κάτι λάθος έχεις καταλάβει. Εαν βρεις άρθρο που να το υποστηρίζει πόσταρε το.

Δεν χρειάζεται να γίνει μύλος το μοτερ για να μην ξαναπάρει μπροστά...αν έσκασε η φλάντζα πήρε νερό κλπ δεν θα ξαναπαίρνε... πάντως επιμένω αφου έγραψε στοπ και έκανε στην ακρη 99.9% να θέλει φλάντζα πλασάρισμα η κεφαλή κλπ

2 ώρες πριν, LouCi4er είπε

Δεν νομιζω οτι ειναι τοσο απλο,δεν ειναι διχρονα παπακια να κολλανε με το παραμικρο οι κινητηρες των αυτοκινητων.Πολλοι κατασκευαστες εχουν δικλειδες για να προστατευονται οι κινητηρες σε τετοιες περιπτωσεις,τα focus πχ οταν ανεβασουν πανω απο 100 βαθμους νομιζω,σβηνουν τον εναν κυλινδρο ο οποιος λειτουργει σαν αεροψυξη(απορροφαει την θερμοκρασια που παραγουν οι αλλοι τρεις).Το αυτοκινητο εχασε δυναμη διοτι η κεφαλη ειναι αλουμινιο και στραβωνει με το παραμικρο,δεν σημαινει οτι εσφιξε το μπλοκ,λιγο απιθανο.Αν δεν το δει καποιος σοβαρος μηχανικος απο κοντα,ακρη δεν βγαινει.Παντως αν κρινω απο τα 300€ που σου ειπαν για το ωυγειο,αυτοι πανε να σου τα φανε χοντρα.

Δεν λεω οτι δεν υπαρχει ψυγειο για το Twingo με 300€ αλλα ποιος τιμιος και σοβαρος μηχανικος προτεινει σε πελατη-ιδιοκτητη τετοιου αυτοκινητου ανταλακτικο σε τετοια τιμη οταν ενα Valeo στο εμποριο στοιχιζει το πολυ 100€ και κατα 99% Valeo φοραει και απο την μανα του.

Καλα πως θα σβήσει τον ένα κύλινδρο; ας πούμε ότι κόβει ρεύμα και πάλι θα δουλέψει αφού δουλευουν οι άλλοι και είναι σε πορεία...

Δημοσ.

Τα εργατικά για κατέβασμα λύσιμο δέσιμο είναι περίπου από 500 έως 1500 ανάλογα το μοτερ. Για το δικό σου 500 έως 600. Μόνο τα εργατικά. Πρόσφατα ο γαμπρός μου σε γιαρις πετρέλαιο, άνοιξε μοτέρ, είδε ότι ήθελε περίπου 2200 για σωστή γενική και πήρε το ρίσκο μεταχειρισμένου μοτέρ που του στοίχισε συνολικά 1500. Εάν ο μάστορας είναι σωστός, σου λέει μόνο για τα εργατικά. Ανοίγει και ανάλογα τι θα βρει σου λέει για τις εναλλακτικές. Σίγουρα μια γενική είναι πιο σίγουρη δουλειά διότι ξέρεις τι έχεις κάνει. Το μεταχειρισμένο έχει ένα ρίσκο. Στην γενική, οι σωστοί μαστόροι δίνουν και 20.000χλμ εγγύηση. Στα μεταχειρισμένα λένε, για ένα μήνα να το σκίζεις διότι εάν βγάλει κάτι μπορούν να το αλλάξουν συνήθως. Α, μην διανοηθείς να αγοράσεις εσύ μοτέρ. Θα μπλέξεις. Σε ενδεχόμενο πρόβλημα Ο μαντράς θα λέει ότι φταίει ο μηχανικός και ο μηχανικός θα δείχνει τον μαντρά.

Υγ. Παλαιοτέρα που χρειάστηκα εγώ, διάλεξα την λύση της επισκευής διότι δεν μου αρέσει το ρίσκο του μεταχειρισμένου μοτέρ. Κάνω πολλά χλμ άνω των 25κ και δεν το ρισκάρα 

Δημοσ.
10 ώρες πριν, Ducatista είπε

Δεν χρειάζεται να γίνει μύλος το μοτερ για να μην ξαναπάρει μπροστά...αν έσκασε η φλάντζα πήρε νερό κλπ δεν θα ξαναπαίρνε... πάντως επιμένω αφου έγραψε στοπ και έκανε στην ακρη 99.9% να θέλει φλάντζα πλασάρισμα η κεφαλή κλπ

Καλα πως θα σβήσει τον ένα κύλινδρο; ας πούμε ότι κόβει ρεύμα και πάλι θα δουλέψει αφού δουλευουν οι άλλοι και είναι σε πορεία...

Το ρεύμα στο μπουζι κοβει,αν ο κύλινδρος δεν παράγει έργο,δεν παράγει θερμοκρασία.Σου έτυχε ποτέ να δουλέψει κάποιο αυτοκίνητο σου 3κυλινδρο λόγω βλάβης?Δεν ανεβάζει θερμοκρασία εκεί που ανεβάζει όταν δουλεύουν όλοι οι κύλινδροι.Εκτος αν δεν ξέρει η Ford φίλε μου.

10 ώρες πριν, cyberguy είπε

δεν ειναι οτι εχασε αποδοση, αλλά εσβησε και δεν ξαναπήρε μπρος. όλα θα έχουν γίνει μύλος, πιστόνια, μπουζί, παραφλού, λάδια κτλ

 

αυτο που έγραψες για το focus δεν στέκει, κάτι λάθος έχεις καταλάβει. Εαν βρεις άρθρο που να το υποστηρίζει πόσταρε το.

Δικό σου:https://www.focaljet.com/threads/fail-safe-cooling-system-mode.386474/

Διάβασε το και διαφωτισε με γιατί δεν έχω καταλάβει καλα.Όχι που ο άλλος νομίζει ότι τα αυτοκίνητα κολλάνε με το παραμικρο,θα έμεινε στα παπάκια το μυαλό του.

Δημοσ.
53 minutes ago, LouCi4er said:

Το ρεύμα στο μπουζι κοβει,αν ο κύλινδρος δεν παράγει έργο,δεν παράγει θερμοκρασία.Σου έτυχε ποτέ να δουλέψει κάποιο αυτοκίνητο σου 3κυλινδρο λόγω βλάβης?Δεν ανεβάζει θερμοκρασία εκεί που ανεβάζει όταν δουλεύουν όλοι οι κύλινδροι.Εκτος αν δεν ξέρει η Ford φίλε μου.

Δικό σου:https://www.focaljet.com/threads/fail-safe-cooling-system-mode.386474/

Διάβασε το και διαφωτισε με γιατί δεν έχω καταλάβει καλα.Όχι που ο άλλος νομίζει ότι τα αυτοκίνητα κολλάνε με το παραμικρο,θα έμεινε στα παπάκια το μυαλό του.

εαν δεν το κατεχεις με μηχανολογια καλύτερα μην βρίσκεις λινκ που σε διαψεύδουν.

Ξεκίνησες με αερόψυκτη λειτουργεία ενός κυλίνδρου για να κατεβάσει την συνολική θερμοκρασία και τώρα το γύρισες στο limp mode με πληροφορίες παο ένα forum.....

Εαν ο κινητηρας χάσει όλο το ψυκτικό υγρό του οι θερμοκρασίες στο μπλοκ ανεβαίνουν στον θεό καθώς το λάδι δεν μπορεί ψύξει τον κινητήρα.

Εαν ο TS έχασε υγρά πριν καμια 20-30χλμ στην εθνική με τη ταχύτητα που πήγαινε τα μπουζι λιώσαν μεσα στον κύλινδρο και η πορσελάνη έκανε πάρτυ στα τοιχώματα. Φυσικά τα ελατήρια πιστονιου και  τα κουζινέτα στροφάλου με τις θερμοκρασίες που ανέβηκε σίγουρα θα είχαν φθορές.

Η ημιμάθεια είναι χειρότερη της αμάθειας.

 

Δημοσ.

καταρχήν οσοι λετε για γερη   μπαζα και τετοια εισαστε ισως λιγο  τζαμπατζήδες

ποθ να πατέ Ευρώπη να δείτε ποσά θα ζητούσαν  4+

αλλα σε αυτη την περίπτωση εγω θα εβρισκα μοτερ απο τρακαρισμενο  

Δημοσ.
1 ώρα πριν, cyberguy είπε

εαν δεν το κατεχεις με μηχανολογια καλύτερα μην βρίσκεις λινκ που σε διαψεύδουν.

Ξεκίνησες με αερόψυκτη λειτουργεία ενός κυλίνδρου για να κατεβάσει την συνολική θερμοκρασία και τώρα το γύρισες στο limp mode με πληροφορίες παο ένα forum.....

Εαν ο κινητηρας χάσει όλο το ψυκτικό υγρό του οι θερμοκρασίες στο μπλοκ ανεβαίνουν στον θεό καθώς το λάδι δεν μπορεί ψύξει τον κινητήρα.

Εαν ο TS έχασε υγρά πριν καμια 20-30χλμ στην εθνική με τη ταχύτητα που πήγαινε τα μπουζι λιώσαν μεσα στον κύλινδρο και η πορσελάνη έκανε πάρτυ στα τοιχώματα. Φυσικά τα ελατήρια πιστονιου και  τα κουζινέτα στροφάλου με τις θερμοκρασίες που ανέβηκε σίγουρα θα είχαν φθορές.

Η ημιμάθεια είναι χειρότερη της αμάθειας.

 

Σε καλή μεριά 😂😂😂😂

Δημοσ.

Κ εγώ πιστεύω πως το μοτέρ έχει πάθει ανεπανόρθωτη βλάβη και καλό είναι να πας κατευθείαν σε μεταχειρισμένο.

Αν έχασες όλα τα νερά και ανέβασε θερμοκρασία και δεν σταμάτησες άμεσα τότε στάνταρ έχει γίνει σοβαρή ζημιά και πιθανότατα ο κινητήρας να κόλλησε.

Για μένα ψάξε για μεταχειρισμένο μοτέρ. Renault εύκολα θα βρεις γύρω στα 600 κομπλέ.

Δημοσ.
1 λεπτό πριν, bill999r είπε

Κ εγώ πιστεύω πως το μοτέρ έχει πάθει ανεπανόρθωτη βλάβη και καλό είναι να πας κατευθείαν σε μεταχειρισμένο.

Αν έχασες όλα τα νερά και ανέβασε θερμοκρασία και δεν σταμάτησες άμεσα τότε στάνταρ έχει γίνει σοβαρή ζημιά και πιθανότατα ο κινητήρας να κόλλησε.

Για μένα ψάξε για μεταχειρισμένο μοτέρ. Renault εύκολα θα βρεις γύρω στα 600 κομπλέ.

Kαποια καθοδηγηση που να ψαξω και τι να κοιταξω;

Δημοσ.
16 λεπτά πριν, chrisbeast είπε

Kαποια καθοδηγηση που να ψαξω και τι να κοιταξω;

Υπάρχουν μάντρες που έχουν μόνο για Γαλλικά . Μια που είχα ψωνίσει για αμάξι εταιρείας ήταν στο Χαλάνδρι Αττικής Kapsalis .

Πάρε ένα τηλέφωνο να ρωτήσεις .

Δημοσ.

Απλά το πας σε αξιόπιστο συνεργείο... μαθαίνεις να κοιτάς λάδια/νερά και θερμοκρασία στο καντράν μετά την επισκευή αλλιώς παίρνεις καινούριο το κρατάς 3-4 χρόνια και πάει λέγοντας...

Δημοσ.
2 ώρες πριν, cyberguy είπε

εαν δεν το κατεχεις με μηχανολογια καλύτερα μην βρίσκεις λινκ που σε διαψεύδουν.

Ξεκίνησες με αερόψυκτη λειτουργεία ενός κυλίνδρου για να κατεβάσει την συνολική θερμοκρασία και τώρα το γύρισες στο limp mode με πληροφορίες παο ένα forum.....

Εαν ο κινητηρας χάσει όλο το ψυκτικό υγρό του οι θερμοκρασίες στο μπλοκ ανεβαίνουν στον θεό καθώς το λάδι δεν μπορεί ψύξει τον κινητήρα.

Εαν ο TS έχασε υγρά πριν καμια 20-30χλμ στην εθνική με τη ταχύτητα που πήγαινε τα μπουζι λιώσαν μεσα στον κύλινδρο και η πορσελάνη έκανε πάρτυ στα τοιχώματα. Φυσικά τα ελατήρια πιστονιου και  τα κουζινέτα στροφάλου με τις θερμοκρασίες που ανέβηκε σίγουρα θα είχαν φθορές.

Η ημιμάθεια είναι χειρότερη της αμάθειας.

 

Το παλικάρι αν δεν κάνω λάθος είπε ότι έβγαλε ένδειξη και σταμάτησε στο πλαι αν ειναι ετσι δεν βλέπω τον λόγο να έπαθε πολλά πράγματα... τωρα αν η θερμοκρασία ήταν ανεβασμένη σε ανεκτά επίπεδα εννοω  100 110 κλπ επειδή δεν είχε υγρά μέσα αρκετά πάλι δεν βλέπω να έχει τόσο μεγάλο θέμα υποθέτω όμως ότι αν έχανε κάπου με την θερμοκρασία και την  πίεση έφυγε καμια τσιμουχα η κανένα κολάρο και έτσι ανεβασε ξαφνικά θερμοκρασία και έκανε στο πλαι.. φυσικά αν δεν ξέρει ο φίλος τι και πως εμείς μόνο μαντεψιες θα κάνουμε

1 ώρα πριν, Cocomel είπε

καταρχήν οσοι λετε για γερη   μπαζα και τετοια εισαστε ισως λιγο  τζαμπατζήδες

ποθ να πατέ Ευρώπη να δείτε ποσά θα ζητούσαν  4+

αλλα σε αυτη την περίπτωση εγω θα εβρισκα μοτερ απο τρακαρισμενο  

Ποσα θα ζητούσαν φίλε μου; 4κ; και στην  Γερμανία και στο ντουμπαι να είσαι αν δεν το πας αντιπροσωπεία οι τιμές είναι λογικές..  οπότε πως ειμαστε τζαμπατζιδες επειδή λέμε να πάει εκτός αντιπροσωπείας για να πάρει λογικη τιμη; η μήπως το valeo με στάμπα peugeot είναι καλύτερο και άρα να το πληρώσει 200% παραπάνω;

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Οταν ανάβουν λαμπάκια και ενδείξεις τότε είναι αργά.

Σε παλιό αμάξι όταν μου έσπασε μια διακλάδωση του καλοριφέρ  και τα έχασε όλα τα νερά το όργανο θερμοκρασίας νερού έπεσε στο  κρύο γιατί δεν είχε νερά  ο αισθητήρας να διαβάσει.

 

Σε άλλο αμάξι ξεκόλλησε το πλαστικό κομμάτι του ψυγείου και είδα ατμούς όταν το πάρκαρα.

Ειναι να μην σου τύχει.

Επεξ/σία από Ukforthemoment

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα

  • Δημιουργία νέου...