Ducatista Δημοσ. 13 Ιουλίου 2023 Δημοσ. 13 Ιουλίου 2023 33 λεπτά πριν, chrisbeast είπε @liakinen Δεν ειδα καποια ενδειξη θερμοκρασιας, οπως ημουν στην εθνικη με 110 σιγα σιγα παταγα γκαζι και η ταχυτητα κατεβαινε, μεχρι που εφτασα τα 80 και λεω κατι γινεται, και εκει εβγαλε το στοπ. Εκει απτα 80 εκανα στην ακρη σιγα σιγα, να πω οτι επισης ειδα ενω ετρεχα κατι σταγονες να φευγουν στο τζαμι, οταν ηρθε η οδικη ειχα δοκιμασει να βαλω μπρος 1 φορα ακομη. Μου εβαλαν νερο και εχανε οτι μου εβαλαν. Πηγε να το ξαναβαλει εμπρος ο μαστορας και τιποτα. Όταν έβγαλε την ένδειξη λογικά έφτασε ταβάνι η θερμοκρασία αλλά και παλι αν το έκανες στο πλαι νομίζω ότι φλάντζα με με όλα τα γύρω γύρω είναι αυτο που λογικά έπαθε αντε και το ψυγείο που σου είπε ότι έχανε...
cyberguy Δημοσ. 13 Ιουλίου 2023 Δημοσ. 13 Ιουλίου 2023 Εαν έκοψε ο κινητήρας σημαίνει ότι ανέβασε τόσο θερμοκρασία που έσφιξαν τα πάντα. Έχεις ζημια στο μοτερ 100%, η φλάντζα ειναι το λιγότερο που πρέπει να σε ανησυχεί. Το να κάνεις ρεκτιφιέ το μπλοκ και να αντικαστήσεις ότι έχει αρπάξει ειναι ασύμφορο σε ένα τέτοιο αμάξι. Σωστό ρεκτιφιέ δεν παίρνει κάτω απο 300-400 ευρώ για πλανάρισμα κεφαλής. Εαν έχει αρπάξει και κάνα πιστόνι (που για να έσφιξε αυτό έγινε) τότε ξεφεύγεις κατα πολύ. Η πιο εύκολη λύση ειναι, αντικατάσταση με μεταχειρισμένο μοτερ και τέλος. Στα λεφτα που έχει αυτό το αυτοκίνητο δεν υπάρχει λόγος να ασχοληθείς με επισκευή κινητήρα. 4
paylidis Δημοσ. 13 Ιουλίου 2023 Δημοσ. 13 Ιουλίου 2023 4 λεπτά πριν, cyberguy είπε Εαν έκοψε ο κινητήρας σημαίνει ότι ανέβασε τόσο θερμοκρασία που έσφιξαν τα πάντα. Έχεις ζημια στο μοτερ 100%, η φλάντζα ειναι το λιγότερο που πρέπει να σε ανησυχεί. Το να κάνεις ρεκτιφιέ το μπλοκ και να αντικαστήσεις ότι έχει αρπάξει ειναι ασύμφορο σε ένα τέτοιο αμάξι. Σωστό ρεκτιφιέ δεν παίρνει κάτω απο 300-400 ευρώ για πλανάρισμα κεφαλής. Εαν έχει αρπάξει και κάνα πιστόνι (που για να έσφιξε αυτό έγινε) τότε ξεφεύγεις κατα πολύ. Η πιο εύκολη λύση ειναι, αντικατάσταση με μεταχειρισμένο μοτερ και τέλος. Στα λεφτα που έχει αυτό το αυτοκίνητο δεν υπάρχει λόγος να ασχοληθείς με επισκευή κινητήρα. αυτο ακριβως, αν δε γυρναει το μοτερ (αλλο πραγμα το δε παιρνει μπρος-αλλο το δε γυρναει). TS μην ασχοληθεις καθολου θα σου βγει πολύ πιο ακριβο εν τελει. ψαξε μονος σου με τον κωδικο μοτερ σε παλιατζηδες και βρες ενα μοτερ με μια Χ εγγυηση και πληρωσε απλα ανεβα κατεβα μοτερ συν τα αναλωσιμα που απαιτουνται 2
Macosj Δημοσ. 13 Ιουλίου 2023 Δημοσ. 13 Ιουλίου 2023 (επεξεργασμένο) Αυτά τα αμάξια δεν είναι για εθνική, για εμένα κακώς έκανες και το έβγαλες. Μόνο στην πόλη. Οι κινητήρες αυτοί είναι φτιαγμένοι για πρώτη - Δευτέρα και το αντίθετο. Εγώ λέω να το φτιάξεις γιατί αυτά κρατάνε τιμή, απλά φύγε από εξουσιοδότημενα και τέτοια. Πήγαινε το σε κάνα συνεργείο της γειτονιάς, αφού πρώτα πας εκεί και αναλύσεις όλη τη κατάσταση, καθώς και ότι θέλεις να βάλεις ιμιτασιόν ανταλακτικα Επεξ/σία 13 Ιουλίου 2023 από Macosj 3
mechpanos Δημοσ. 13 Ιουλίου 2023 Δημοσ. 13 Ιουλίου 2023 50 λεπτά πριν, paylidis είπε με μια Χ εγγυηση τι εγγύηση...Υπάρχει τέτοιο πράμα;
paylidis Δημοσ. 13 Ιουλίου 2023 Δημοσ. 13 Ιουλίου 2023 1 λεπτό πριν, mechpanos είπε τι εγγύηση...Υπάρχει τέτοιο πράμα; φυσικα υπαρχουν μαντρες που δινουν 3, 6 μηνες εως και 1 χρονο εγγυηση
mechpanos Δημοσ. 13 Ιουλίου 2023 Δημοσ. 13 Ιουλίου 2023 1 λεπτό πριν, paylidis είπε φυσικα υπαρχουν μαντρες που δινουν 3, 6 μηνες εως και 1 χρονο εγγυηση Εμπιστοσύνης όμως;
dtk-386 Δημοσ. 13 Ιουλίου 2023 Δημοσ. 13 Ιουλίου 2023 23 λεπτά πριν, paylidis είπε φυσικα υπαρχουν μαντρες που δινουν 3, 6 μηνες εως και 1 χρονο εγγυηση ειλικρινά πες μου ότι το πιστεύεις αυτό στην Μπανανία μας? 🤣
paylidis Δημοσ. 13 Ιουλίου 2023 Δημοσ. 13 Ιουλίου 2023 17 λεπτά πριν, dtk-386 είπε ειλικρινά πες μου ότι το πιστεύεις αυτό στην Μπανανία μας? 🤣 39 λεπτά πριν, mechpanos είπε Εμπιστοσύνης όμως; Δε μπορώ να πω ουτε θετικα ουτε αρνητικά, ενας στην επαρχία που ξερω οτι το κανει παντως, το τηρεί (δουλευουν σε αυτον φιλοι) - και κατα κανονα εχει σωστά μοτερ (υπαρχουν 3 ατομα που τα ελεγχουν ενδελεχως προτου καν κόψουν το αμαξι)
Ducatista Δημοσ. 13 Ιουλίου 2023 Δημοσ. 13 Ιουλίου 2023 Δινουν εγγύηση μέχρι... να την χρειαστείς! 2 2
Aprile Δημοσ. 13 Ιουλίου 2023 Δημοσ. 13 Ιουλίου 2023 Στις 12/7/2023 στις 6:00 ΜΜ, soteras είπε Το καλυτερο για εμενα ειναι επισκευη του κινητηρα γιατι ετσι θα ξερεις οτι εχεις ενα νεο μοτερ καθως θα αλλαχτουνε ολα ενα μεταχειρισμενο το αγοραζεις σημερα αυριο μπορει να ειναι χειροτερο.Απλα πρεπει να σου πει ακριβως τι θα αλλαχτει μεχρι και την τελευταια βιδα. Αξίζει να δώσεις δύο χιλιάρικα για κάτι που κάνει το πολύ πέντε και στη πράξη γύρω στα τέσσερα ;
RTW4ever Δημοσ. 13 Ιουλίου 2023 Δημοσ. 13 Ιουλίου 2023 On 12/07/2023 at 14:25, chrisbeast said: Μετα απο δεκαδες τηλεφωνα σε μαστορες/συνεργεια καταλαβαινω οτι υπαρχει ενα ghetto, οταν καταλαβαινουν οτι μπορει να βγαλουν πολυ χρημα. Κανενας δεν ηταν διαθεσιμος και οι περισσοτεροι ζητουσαν να το δουν απο κοντα. Κατι το οποιο ειναι λογικο αλλα πρακτικα αδυνατο μιας και δεν μπορω να μεταφερω αμαξι απο συνεργειο σε συνεργειο για να δω τι θα καπνισει στον καθενα να χρεωσει. Ελλαδαρα. Είσαι σοβαρός που θα σου κάνω διάγνωση από το τηλέφωνο και θα σου πω και τιμές; Φέρ' το να το δω ιδίοις όμμασι και μετά θα σου πω. Κανόνας σε όλους τους επαγγελματίες. 1
argitt Δημοσ. 13 Ιουλίου 2023 Δημοσ. 13 Ιουλίου 2023 Αυτό με την απόδοση του μοτέρ το έχω πάθει με subaru...Καμμένη φλάντζα σε ι άσχετο χρόνο και αφού άνοιγε περισσότερο η οπή,έμπαινε παραφλου στο κύλινδρο με αποτέλεσμα την πτώση της ισχύς...Έτσι ενώ το αμάξι πήγαινε με 120 σταδιακά άρχισε να φρενάρει με τέρμα το γκάζι μέχρι που τα χιλιόμετρα έπεσαν στο μηδέν...Και μετά τα γνωστά...φλάντζα πλαναρισμα καπακιού κτλ κτλ... 1
LouCi4er Δημοσ. 13 Ιουλίου 2023 Δημοσ. 13 Ιουλίου 2023 9 ώρες πριν, cyberguy είπε Εαν έκοψε ο κινητήρας σημαίνει ότι ανέβασε τόσο θερμοκρασία που έσφιξαν τα πάντα. Έχεις ζημια στο μοτερ 100%, η φλάντζα ειναι το λιγότερο που πρέπει να σε ανησυχεί. Το να κάνεις ρεκτιφιέ το μπλοκ και να αντικαστήσεις ότι έχει αρπάξει ειναι ασύμφορο σε ένα τέτοιο αμάξι. Σωστό ρεκτιφιέ δεν παίρνει κάτω απο 300-400 ευρώ για πλανάρισμα κεφαλής. Εαν έχει αρπάξει και κάνα πιστόνι (που για να έσφιξε αυτό έγινε) τότε ξεφεύγεις κατα πολύ. Η πιο εύκολη λύση ειναι, αντικατάσταση με μεταχειρισμένο μοτερ και τέλος. Στα λεφτα που έχει αυτό το αυτοκίνητο δεν υπάρχει λόγος να ασχοληθείς με επισκευή κινητήρα. Δεν νομιζω οτι ειναι τοσο απλο,δεν ειναι διχρονα παπακια να κολλανε με το παραμικρο οι κινητηρες των αυτοκινητων.Πολλοι κατασκευαστες εχουν δικλειδες για να προστατευονται οι κινητηρες σε τετοιες περιπτωσεις,τα focus πχ οταν ανεβασουν πανω απο 100 βαθμους νομιζω,σβηνουν τον εναν κυλινδρο ο οποιος λειτουργει σαν αεροψυξη(απορροφαει την θερμοκρασια που παραγουν οι αλλοι τρεις).Το αυτοκινητο εχασε δυναμη διοτι η κεφαλη ειναι αλουμινιο και στραβωνει με το παραμικρο,δεν σημαινει οτι εσφιξε το μπλοκ,λιγο απιθανο.Αν δεν το δει καποιος σοβαρος μηχανικος απο κοντα,ακρη δεν βγαινει.Παντως αν κρινω απο τα 300€ που σου ειπαν για το ωυγειο,αυτοι πανε να σου τα φανε χοντρα. Δεν λεω οτι δεν υπαρχει ψυγειο για το Twingo με 300€ αλλα ποιος τιμιος και σοβαρος μηχανικος προτεινει σε πελατη-ιδιοκτητη τετοιου αυτοκινητου ανταλακτικο σε τετοια τιμη οταν ενα Valeo στο εμποριο στοιχιζει το πολυ 100€ και κατα 99% Valeo φοραει και απο την μανα του. 1 1
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Παρακαλούμε συνδεθείτε για να σχολιάσετε
Θα είστε σε θέση να αφήσετε σχόλιο αφού συνδεθείτε
Συνδεθείτε τώρα