kalmik Δημοσ. 10 Ιουλίου 2023 Δημοσ. 10 Ιουλίου 2023 20 λεπτά πριν, mynian123 είπε Δε θέλουμε να συνεχίσουμε με την εταιρεία γιατί έφτασε το πράγμα στο απροχώρητο με 2 διαμερίσματα να μη πληρώνουν κ δεν ενημέρωσε εμάς τουλάχιστον που δεν είμαστε εκεί. Μας ενημέρωσε η ενοικιαστρια μας, ούτε συνέλευση τπτ. Το ίδιο ισχυρίζεται κ ο άλλος που χρωστάει κ ότι δεν έκανε καμία κίνηση το γραφείο για διεκδίκηση των χρημάτων κ ήταν όλα στον αυτόματο κ τα χρέη έτρεχαν. Από ότι κατάλαβα εκεί είναι φαντασμενοι ότι κ καλά είναι σε καλή περιοχή κ δεν κάνουν αυτά που πρέπει, κ οι κάτοικοι κ το γραφείο Εγώ είχα πει πριν χρόνια να αλλάξουν διαχείριση κ με γραφανε ( το 17-18 τα κοινόχρηστα ήταν 150-200 ανά διαμέρισμα). Μετά ήρθαν οι κρίσεις άρχισαν να πεθαίνουν οι ηλικιωμένοι που ζούσαν εκεί κ τώρα στριμωχτηκαν όλοι Να δω πως θα ξεμπλέξουμε Mια άλλη διευκρινιστική ερώτηση. Μέχρι τώρα τη διαχείριση την είχε η εταιρία που έβγαζε κοινόχρηστα κλπ.? Εχοντας κάνει διαχείριση 7 χρόνια σερί σε πολυκατοικία 9 διαμερισμάτων κατανοώ απόλυτα τα προβλήματα. Κτίρια τριάντα και 40 ετών αρχίζουν και θέλουν σοβαρές παρεμβάσεις σε υποδομές όπως κεντρική θέρμανση, αποχετεύσεις, βαψίματα, ανελκυστήρας κλπ. που απαιτούν ΕΞΟΔΑ. Επίσης αν ένας δύο στην πολυκατοικία αρχίζουν τα πραγματικά ή φανταστικά οικονομικά τους προβλήματα και δεν πληρώνουν τρέχουσες δαπάνες, η πολυκατοικία σταδιακά μπαίνει σε κρίση. Η ανάθεση διαχείρισης σε γραφείο είναι ακόμη χειρότερη λύση γιατί αυτοί εκτός από την αμοιβή που επιβαρύνει τα κοινόχρηστα φουσκώνουν τις δαπάνες π..χ υδραυλικούς, συντήρηση, καθαρισμό, αποφράξεις κλπ. πάντα νομότυπα βεβαίως βεβαίως, και τα κοινόχρηστα πάνε στο Θεό. ΠΡΟΣΟΧΗ! 2
mynian123 Δημοσ. 10 Ιουλίου 2023 Μέλος Δημοσ. 10 Ιουλίου 2023 5 λεπτά πριν, kalmik είπε Mια άλλη διευκρινιστική ερώτηση. Μέχρι τώρα τη διαχείριση την είχε η εταιρία που έβγαζε κοινόχρηστα κλπ.? Η ανάθεση διαχείρισης σε γραφείο είναι ακόμη χειρότερη λύση γιατί αυτοί εκτός από την αμοιβή που επιβαρύνει τα κοινόχρηστα φουσκώνουν τις δαπάνες π..χ υδραυλικούς, συντήρηση, καθαρισμό, αποφράξεις κλπ. πάντα νομότυπα βεβαίως βεβαίως, και τα κοινόχρηστα πάνε στο Θεό. ΠΡΟΣΟΧΗ! Ναι πάντα υποτίθεται σε συνεννόηση με κάποιον ιδιοκτήτη. Πρώτα ήταν ο άντρας της ηλικιωμένης ο οποίος πέθανε κ μετά η κυρία που δε χρωστάει. Αλλά έχω παρατηρήσει ότι δεν έλεγχαν τπτ. Τό 18 είχα κάνει μια αντιπαράθεση με τα κοινόχρηστα που πληρώνω εδώ που μένω κ θυμάμαι ότι το ασανσέρ ήταν 90 ενώ στα δικά μου ήταν 60 η συντήρηση Δεν έχει γίνει καμία παρέμβαση - επισκευή, ούτε βάψιμο εξωτερικά . Μόνο εσωτερικά βάψιμο στην είσοδο Κάποτε το 19 θέλανε να κάνουνε μόνωση στην ταράτσα κ το γραφείο είπε κοστίζει 6000. Τότε πήγα κ πήρα γραπτές προσφορές από γραφεία μονώσεων 1500 κ τελικά δεν έγινε η μόνωση. Το ξέρω ότι ανεβαίνουν τα ποσά των εργασιών όταν το αφήνεις πάνω στο γραφείο χωρίς έλεγχο. Η κατάσταση έφτασε εδώ μόνο με τα βασικά έξοδα ρεύμα ,καθαρισμός,κηπουρός ,απεντομωση,συντήρηση ασανσέρ κ 2 που δεν πληρώνουν .Φαντάσου ότι λάμπες αλλάξανε πέρσι που ανέβηκε το ρεύμα
Joshua21 Δημοσ. 10 Ιουλίου 2023 Δημοσ. 10 Ιουλίου 2023 1 hour ago, kalmik said: Mια άλλη διευκρινιστική ερώτηση. Μέχρι τώρα τη διαχείριση την είχε η εταιρία που έβγαζε κοινόχρηστα κλπ.? Ποτέ δεν αναλαμβάνει κάποιος τρίτος ως διαχειριστής, αυτό που αναλαμβάνουν τα γραφεία/εταιρείες είναι εξ ορισμού η έκδοση κοινοχρήστων, και προεραιτικά μόνο κάποιες από τις υποχρεώσεις του διαχειριστή, διαχειριστής συνεχίζει να είναι κάποιος από την πολυκατοικία. 1
kalmik Δημοσ. 10 Ιουλίου 2023 Δημοσ. 10 Ιουλίου 2023 25 λεπτά πριν, Joshua21 είπε Ποτέ δεν αναλαμβάνει κάποιος τρίτος ως διαχειριστής, αυτό που αναλαμβάνουν τα γραφεία/εταιρείες είναι εξ ορισμού η έκδοση κοινοχρήστων, και προεραιτικά μόνο κάποιες από τις υποχρεώσεις του διαχειριστή, διαχειριστής συνεχίζει να είναι κάποιος από την πολυκατοικία. Πάντως σε μια πολυκατοικία που είχα ένα διαμέρισμα κληρονομικό, και δεν δεχόταν κανείς να αναλάβει, τελικά με απόφαση γενικής συνέλευσης η διαχείριση εκχωρήθηκε σε γραφείο.
Joshua21 Δημοσ. 10 Ιουλίου 2023 Δημοσ. 10 Ιουλίου 2023 2 minutes ago, kalmik said: Πάντως σε μια πολυκατοικία που είχα ένα διαμέρισμα κληρονομικό, και δεν δεχόταν κανείς να αναλάβει, τελικά με απόφαση γενικής συνέλευσης η διαχείριση εκχωρήθηκε σε γραφείο. Δηλαδή τι, έγινε ΓΣ με πρακτικό και ανέλαβε νομίμως χρέη διαχειριστή κάποιο πρόσωπο από το γραφείο ή και το ίδιο το γραφείο? Το οποίο με τη σειρά του είναι σε επαφή με όλους τους ιδιοκτήτες και συγκαλεί τακτικά ή και εκτάκτως ΓΣ όποτε προκύπτει κάποιο θέμα? Ή όπως απάντησε και ο ts έγινε με ενδιάμεσο κάποιον ιδιοκτήτη που στην ουσία είναι ο διαχειριστής? Και στη δική μου πολυκατοικία πάντως έτσι λένε, πως η διαχείριση έχει εκχωρηθεί σε γραφείο, στην πράξη όμως το γραφείο απλά έχει αναλάβει μόνο κάποια από τα καθήκοντα του διαχειριστή όπως έκδοση κοινοχρήστων και είσπραξη τους, πληρωμές λογαριασμών και παραλαβή πετρελαίου.
kalmik Δημοσ. 10 Ιουλίου 2023 Δημοσ. 10 Ιουλίου 2023 Σε εκείνη την περίπτωση που αναφέρω, ολόκληρη η διαχείριση είχε ανατεθεί στο γραφείο. Μέχρι τις γενικές συνελεύσεις συγκαλούσαν. Το θυμάμαι γιατί ήμουνα ιδιοκτήτης ενός κενού διαμερίσματος μέχρι πριν δύο χρόνια που το πούλησα.
Joshua21 Δημοσ. 10 Ιουλίου 2023 Δημοσ. 10 Ιουλίου 2023 1 minute ago, kalmik said: Σε εκείνη την περίπτωση που αναφέρω, ολόκληρη η διαχείριση είχε ανατεθεί στο γραφείο. Μέχρι τις γενικές συνελεύσεις συγκαλούσαν. Το θυμάμαι γιατί ήμουνα ιδιοκτήτης ενός κενού διαμερίσματος μέχρι πριν δύο χρόνια που το πούλησα. Ok, απλά αυτή η περίπτωση όχι μόνο δεν είναι ο κανόνας, αλλά αποτελεί σπάνια εξαίρεση.
haris_216 Δημοσ. 10 Ιουλίου 2023 Δημοσ. 10 Ιουλίου 2023 1 λεπτό πριν, Joshua21 είπε Ok, απλά αυτή η περίπτωση όχι μόνο δεν είναι ο κανόνας, αλλά αποτελεί σπάνια εξαίρεση. Έτσι. Τις περισσότερες φορές οι ένοικοι είναι τόσο χαρούμενοι που νομίζουν ότι "ξεφορτώθηκαν" την αγγαρεία της διαχείρισης που στο μυαλό τους έχουν ότι τα ανέλαβε γραφείο. Το οποίο στην πράξη έχει αναλάβει την έκδοση κοινοχρήστων, την απλή (εννοώ χωρίς την όποια ιδιαίτερη όχληση ή πίεση στους κακοπληρωτές) είσπραξη των κοινοχρήστων και (το κερασάκι στην τούρτα για το γραφείο) την επιλογή συνεργείων συντήρησης και επισκευών σε τιμές πολλαπλάσιες από άλλες τις αγοράς. Παιδιά, αν δεν υπάρχει πρακτικό γενικής συνέλευσης με υπογραφές όλων, ενοίκων και γραφείου, ότι παραδόθηκε η διαχείριση και πλέον επίσημα ο διαχειριστής είναι το συγκεκριμένο γραφείο με το συγκεκριμένο ΑΦΜ, τότε πολύ απλά αυτό δεν έγινε ποτέ. Απλά προσλάβατε ένα γραφεία για μία υπηρεσία (όχι διαχειριστή) όπως ακριβώς είχατε προσλάβει το συνεργείο καθαρισμού. Και γενικά το θέμα της διαχείρισης και ποιος την κάνει μην το παίρνετε τόσο ελαφρά γιατί πέρα από τα "γραφικά" του στυλ "τι θα γίνει με τη λάμπα που κάηκε;" υπάρχουν και περιπτώσεις με νομικές ευθύνες του κτηρίου, απέναντι σε τρίτους για τις οποίες ευθύνεται η συνιδιοκτησία στο σύνολό της και ο διαχειριστής, σαν εκπρόσωπος αυτής. 4
lightsout Δημοσ. 10 Ιουλίου 2023 Δημοσ. 10 Ιουλίου 2023 Υπάρχουν και καταστατικά τα οποία προβλέπουν ότι τη διαχείριση μπορεί να την αναλάβει τρίτος, εκτός πολυκατοικίας. Το δικό μας έχει τέτοια αναφορά και μάλιστα συντάχθηκε το 1972.
Shinji ikari Δημοσ. 18 Σεπτεμβρίου 2023 Δημοσ. 18 Σεπτεμβρίου 2023 Μια κυρια, της πηρε το σπιτι η τραπεζα επειδη δεν ειχε να πληρωσει το δανειο, χρωσταει και 3.000€ κοινοχρηστα, τι γινεται με αυτα;
takoulou Δημοσ. 18 Σεπτεμβρίου 2023 Δημοσ. 18 Σεπτεμβρίου 2023 6 λεπτά πριν, Shinji ikari είπε Μια κυρια, της πηρε το σπιτι η τραπεζα επειδη δεν ειχε να πληρωσει το δανειο, χρωσταει και 3.000€ κοινοχρηστα, τι γινεται με αυτα; Βάλτε δικηγόρο γρήγορα.. Αγωγή..
Menelaos83 Δημοσ. 18 Σεπτεμβρίου 2023 Δημοσ. 18 Σεπτεμβρίου 2023 14 λεπτά πριν, Shinji ikari είπε Μια κυρια, της πηρε το σπιτι η τραπεζα επειδη δεν ειχε να πληρωσει το δανειο, χρωσταει και 3.000€ κοινοχρηστα, τι γινεται με αυτα; Aν η πολυκατοικια αποφασισει να το παει δικαστικα βρισκετε δικηγορο και προχωρατε. Εγω εχω την εξης απορια: απο την στιγμη που ανηκει πλεον στην τραπεζα το ακινητο και μεχρι να πωληθει ποιος πληρωνει τα κοινοχρηστα? Λογικα η τραπεζα αλλα και εκει χρειαζεται δικηγορος για να κανει την ολη διαδικασια?
Joshua21 Δημοσ. 18 Σεπτεμβρίου 2023 Δημοσ. 18 Σεπτεμβρίου 2023 7 minutes ago, Menelaos83 said: Εγω εχω την εξης απορια: απο την στιγμη που ανηκει πλεον στην τραπεζα το ακινητο και μεχρι να πωληθει ποιος πληρωνει τα κοινοχρηστα? Λογικα η τραπεζα αλλα και εκει χρειαζεται δικηγορος για να κανει την ολη διαδικασια? Τα κοινόχρηστα επιβαρύνουν τον ιδιοκτήτη, και εφόσον ιδιοκτήτης είναι η τράπεζα τότε τα πληρώνει η τράπεζα. Δεν ξέρω σε ποια διαδικασία αναφέρεσαι, αλλά αν ο ιδιοκτήτης δεν πληρώνει τα κοινόχρηστα τότε ο μόνος τρόπος είναι η πολυκατοικία να τα διεκδικήσει δικαστικά. 1
sphinxgr Δημοσ. 18 Σεπτεμβρίου 2023 Δημοσ. 18 Σεπτεμβρίου 2023 43 λεπτά πριν, Shinji ikari είπε Μια κυρια, της πηρε το σπιτι η τραπεζα επειδη δεν ειχε να πληρωσει το δανειο, χρωσταει και 3.000€ κοινοχρηστα, τι γινεται με αυτα; Τα κοινόχρηστα τα πληρώνει όποιος έχει το σπίτι. Ποιος έχει το σπίτι? Η τράπεζα! Αν δεν πληρώσει τα κοινόχρηστα, πλειστηριάζεται το σπίτι. Οπότε ποιο ειναι το λογικό συμπέρασμα? Το σπίτι που πήρε η τράπεζα λόγω χρεών, να πατε να της το πάρετε και εσείς γιατι χρωστάει κοινόχρηστα
Joshua21 Δημοσ. 18 Σεπτεμβρίου 2023 Δημοσ. 18 Σεπτεμβρίου 2023 Just now, sphinxgr said: Τα κοινόχρηστα τα πληρώνει όποιος έχει το σπίτι. Ποιος έχει το σπίτι? Η τράπεζα! Αν δεν πληρώσει τα κοινόχρηστα, πλειστηριάζεται το σπίτι. Οπότε ποιο ειναι το λογικό συμπέρασμα? Το σπίτι που πήρε η τράπεζα λόγω χρεών, να πατε να της το πάρετε και εσείς γιατι χρωστάει κοινόχρηστα Αυτό να δω και ας πεθάνω!!! 2
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε
Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο
Δημιουργία λογαριασμού
Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!
Δημιουργία νέου λογαριασμούΣύνδεση
Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Συνδεθείτε τώρα