Προς το περιεχόμενο

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.

Για κάποιο λόγο οι στροφές δουλεύουν στο ρελαντί στις 850-900 στροφές.Πριν αλλάξω ιμάντα εκκεντροφόρου δούλευε ρελαντί στις 1100 στροφές.

Αυτό έχει να κάνει με το αβάνς που δεν έγινε λόγω έλλειψης του;

Το αβάνς ρυθμίζει και το ρελαντί;Αν το διατυπωνω σωστά.

  • Απαντ. 49
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοσιευμένες Εικόνες

Δημοσ.

μη σε απασχολούν οι στροφές 900 ή 1000 ή 1100 αν είναι σταθερό. αυτό ρυθμίζεται.

με το ΑΒΑΝΣ τι έκανες τελικά; ρυθμίστικε στο φίλο του μάστορα;

  • Thanks 1
Δημοσ.
1 ώρα πριν, sonikk είπε

Για κάποιο λόγο οι στροφές δουλεύουν στο ρελαντί στις 850-900 στροφές.Πριν αλλάξω ιμάντα εκκεντροφόρου δούλευε ρελαντί στις 1100 στροφές.

Αυτό έχει να κάνει με το αβάνς που δεν έγινε λόγω έλλειψης του;

Το αβάνς ρυθμίζει και το ρελαντί;Αν το διατυπωνω σωστά.

Το ρελαντί στα ευρωπαϊκά συνήθως είναι στις 900 στροφές,στα γιαπωνέζικα λίγο πιο κάτω νομίζω,κάπου 800.Τωρα αβανς και κολοκύθια τούμπανα που σου λέει ο μάστορας,κράτα μικρό καλάθι.

  • Thanks 1
Δημοσ.
3 ώρες πριν, greekfragma είπε

μη σε απασχολούν οι στροφές 900 ή 1000 ή 1100 αν είναι σταθερό. αυτό ρυθμίζεται.

με το ΑΒΑΝΣ τι έκανες τελικά; ρυθμίστικε στο φίλο του μάστορα;

Μου είπε να πάω την άλλη εβδομάδα,έκλεισα ραντεβού γιατί είχε να παραδώσει καμιά εικοσαρια αυτοκίνητα.Χαμος γινόταν.

Τελικά ρε παιδιά το αβάνς έχει σχέση με το ρελαντί;Δεν κατάλαβα.....

Δημοσ.
1 ώρα πριν, sonikk είπε

Μου είπε να πάω την άλλη εβδομάδα,έκλεισα ραντεβού γιατί είχε να παραδώσει καμιά εικοσαρια αυτοκίνητα.Χαμος γινόταν.

Τελικά ρε παιδιά το αβάνς έχει σχέση με το ρελαντί;Δεν κατάλαβα.....

Εχει σχεση το αβανς με το ρελαντι,αλλαζοντας το αβανς αλλαζει το ρελαντι.Απλα δεν καταλαβα γιατι να πειραξει το αβανς σε αλλαγη ιμαντα χρονισμου.Μπορει ετσι να γινεται κιολας,δεν το ξερω το αμαξι.Μεγαλυτερη επιδραση στην αποδοση του κινητηρα εχει το αβανς παρα ο λαθος χρονισμος.Οχι οτι ο λαθος χρονισμος δεν εχει αλλα το λανθασμενο αβανς εχει μεγαλυτερο αντικτυπο.Στροβοσκοπικο πιστολι εχουν ολοι σχεδον,οι περισσοτεροι τα χαριζουν κιολας,περασμενης εποχης εργαλεια.Εκτος αυτου ειναι ενα εργαλειο με κοστος 30-50€,τι αλλο να πουμε?Αυτος τι συνεργειο ειναι που δεν εχει στροβοσκοπικο πιστολι?

  • Like 1
  • Thanks 1
Δημοσ.
3 minutes ago, LouCi4er said:

Αυτος τι συνεργειο ειναι που δεν εχει στροβοσκοπικο πιστολι?

2 ράμπες με Αλλαγή λαδιών σε 10λεπτά.

φίλτρα-τακάκια-παραφλού άντε και καμιά καυσανάλυση για χαρτάκι ΚΤΕΟ.

Δημοσ.
1 ώρα πριν, greekfragma είπε

το κουνας το αμαξι οπως ειναι τωρα;

Κανονικά τσουλαει.Απλα δεν "φεύγει" όπως έφευγε.Βεβαια δουλεύει ρελαντι πιο σωστά από πριν δεν ξέρω το γιατί.Μηπως φταίει ότι άλλαξα και φίλτρο αέρα που είχε πιάσει λαδιλα από τις αναθυμιάσεις της μηχανής;Δεν ξέρω.

Δημοσ.
1 minute ago, sonikk said:

Κανονικά τσουλαει.Απλα δεν "φεύγει" όπως έφευγε.Βεβαια δουλεύει ρελαντι πιο σωστά από πριν δεν ξέρω το γιατί.Μηπως φταίει ότι άλλαξα και φίλτρο αέρα που είχε πιάσει λαδιλα από τις αναθυμιάσεις της μηχανής;Δεν ξέρω.

 

το τσουλάς με κίνδυνο να το πάρεις στο χέρι μετά την αμφίβολη αντικατάσταση ιμάντα.

μετά θα κλαις που θα κυνηγάς το μάστορα και εκείνος θα αρνείται οτι ευθύνεται και οτι εντάξει τόσο παλιό αμάξι κάποια στιγμή θα συνέβαινε.

  • Thanks 1
Δημοσ.
9 λεπτά πριν, greekfragma είπε

 

το τσουλάς με κίνδυνο να το πάρεις στο χέρι μετά την αμφίβολη αντικατάσταση ιμάντα.

μετά θα κλαις που θα κυνηγάς το μάστορα και εκείνος θα αρνείται οτι ευθύνεται και οτι εντάξει τόσο παλιό αμάξι κάποια στιγμή θα συνέβαινε.

Η διαφορά στην απόδοση δεν είναι καμιά τραγική να διευκρινίσω.

Είναι σαν να βάζεις τον κλιματισμό που κόβει ίππους για να καταλάβεις πως το εννοώ.Ισως και λιγο παραπανω.Παντως είναι αισθητή η διαφορά.Ο χρονισμός πέτυχε μου ειπε το αβάνς δεν έγινε ποτέ όμως.

Τώρα αν λόγω αβάνς μου μείνει στο χέρι οκ τι να πω.Αναγκαστηκα θα περιμένω μέχρι την επόμενη εβδομάδα.

Δημοσ.
1 ώρα πριν, greekfragma είπε

εντάξει αφού θες να το κουνάς και να ρισκάρεις να γίνουν όλα μύλος εκεί μέσα....

εμάς μας περισσεύει.

Δεν λέω αυτό.Αλλα δεν νομίζω εξουσιοδοτημένο συνεργείο γνωστής εταιρείας να είναι τόσο αμπαλοι.

Δηλαδή όταν έχει γίνει σωστός χρονισμός αλλά όχι αβάνς γίνεται τόσο μεγάλη ζημιά;

Δημοσ.

Το αμάξι ρελαντί αν το κρατάει μάλιστα σταθερό τώρα δουλεύει σωστά και όχι πριν. 1100 στροφές έδιναν ρελαντί στα καρμπυρατέρ του 80 τον χειμώνα. 

Μήπως είναι και λίγο στο μυαλό του φίλου αυτή η μικρή διαφορά; 

Δεν νομίζω καν να έχει κάτι το αμάξι για να μην το περπατάει. 

Τώρα πως άλλαξε το ρελαντί εντύπωση μου κάνει σε σύγχρονο αυτοκίνητο με εγκέφαλο. 

  • Like 1
  • Thanks 1
  • 1 μήνα μετά...

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα

  • Δημιουργία νέου...