Προς το περιεχόμενο

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.

Γεια χαρά σε όλους.

Θα ήθελα να ρωτήσω το εξής.Σε παλιό μοντέλο αυτοκινήτου seat toledo 1997 μετά από προληπτική αλλαγή του ιμάντα εκκεντροφόρου γιατί ήταν η ώρα του να αλλαχθει,αλλαγή αντλίας νερού και φίλτρο αερα παρατηρήθηκε ότι το αυτοκίνητο δεν ''φευγει'' εύκολα.Σαν να είναι βαριά φορτωμένο και με μειωμένη απόδοση.

Έχουν σχέση οι παραπάνω επισκευές  με την μειωμένη απόδοση ή δεν οφείλεται εκεί; Η αλλαγή ιμάντα εκκεντροφόρου έχει σχέση με την συμπίεση πχ που μπορεί να δημιουργήσει μειωμένη απόδοση ή είναι άσχετα όλα αυτά;

Σκέφτηκα μήπως φταίει η κακή ποιότητας βενζίνη αλλά με την ίδια βενζίνη πήγε το αμάξι στο συνεργείο και με την ίδια έφυγε.Δεν προστέθηκε νέα.Οποτε πριν μπει συνεργείο ήταν νορμάλ και μετά τις επισκευές σέρνεται κάπως.

Τί μπορεί να φταιει;

Σας ευχαριστώ.

  • Απαντ. 49
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοσιευμένες Εικόνες

Δημοσ.

Φυσικά και έχει σχέση ο ιμάντας εκκ με μειωμένη απόδοση.Δεν το έχει χρονίσει σωστά ο μηχανικός.Μην το ζορίζετε το αμάξι μεχρι να φτιαχτεί γιατι θα γίνει ζημιά .

  • Like 9
  • Thanks 2
Δημοσ.
35 λεπτά πριν, Ukforthemoment είπε

Φυσικά και έχει σχέση ο ιμάντας εκκ με μειωμένη απόδοση.Δεν το έχει χρονίσει σωστά ο μηχανικός.Μην το ζορίζετε το αμάξι μεχρι να φτιαχτεί γιατι θα γίνει ζημιά .

Αυτο που λέει ο συνάδελφος παραπάνω. Τελικά ένα πράγμα δεν έχω καταλάβει. Γιατί το αναλαμβάνουν αφού δεν σκαμπάζουν;

Θυμήθηκα παρόμοια παλιά περίπτωση, τότε που πήγαινα και εγώ το καρμπυρατεράτο κορσάκι στην αντιπροσωπεία.

Ο τύπος άλλαξε πλατίνες και αυτό ήταν. Ρύθμιση γιόκο. Το αμάξι δεν έπερνε τα πόδια του. 

Δημοσ.

ο μοναδικός λόγος που μπορε να γίνει αυτο ειναι να μην εχει χρονίσει σωστά και αν συνεχίζεις και το κινεις θα τα πάρεις ολα στο χερι με τον καιρό...... (και το αστείο ειναι οτι στο vag ειναι σχετικα ευκολο σε σχεση με αλλα αυτοκίνητα)

εκτος και αν απλά έτυχε τον ιδιο χρονικό διάστημα καποιο θεμα αλλο

  • Like 2
Δημοσ.

Κατάλαβα γενικά τί θέλετε να πειτε.Δηλαδη ο χρονισμός είτε πετυχαίνει είτε όχι?

Δεν έχω καταλαβει με ακρίβεια ένα σημείο μόνο.Ο χρονισμός δηλαδή μπορεί να πετύχει στο 100% ή στο 0%,;

Υπάρχει περίπτωση να πετύχει στο 70% πχ;

Το ρωτάω  αυτό γιατί δεν είναι ότι δεν τσουλαει καν το αμάξι απλά το νιώθω ότι παλεύει να φύγει αλλά ζοριζεται και δεν αποδίδει όπως πριν.

Με άλλα λόγια υπάρχει και μέση κατάσταση στον χρονισμο; Ή σε αυτό το κομμάτι ή το πετυχαίνεις ακριβως ή είσαι εκτός τελείως;

Η αλήθεια είναι ότι σκέφτομαι και το κόστος επισκευής αν το ξαναπάω πάλι.Πρέπει να τα λύσει όλα στη μηχανή πάλι;Φτου και από την αρχή δηλαδή;

 

Δημοσ.

Εβαλες βενζινη μετα την επισκευη ή εχει μεσα την ιδια που ειχε πριν απο την αλλαγη ιμαντα?

Ο χρονισμος μπορει να ειναι οφ για λιγο.Δεν ειναι οτι ή θα δουλευει ή οχι.

Δημοσ.
18 λεπτά πριν, sonikk είπε

Κατάλαβα γενικά τί θέλετε να πειτε.Δηλαδη ο χρονισμός είτε πετυχαίνει είτε όχι?

Δεν έχω καταλαβει με ακρίβεια ένα σημείο μόνο.Ο χρονισμός δηλαδή μπορεί να πετύχει στο 100% ή στο 0%,;

Υπάρχει περίπτωση να πετύχει στο 70% πχ;

Το ρωτάω  αυτό γιατί δεν είναι ότι δεν τσουλαει καν το αμάξι απλά το νιώθω ότι παλεύει να φύγει αλλά ζοριζεται και δεν αποδίδει όπως πριν.

Με άλλα λόγια υπάρχει και μέση κατάσταση στον χρονισμο; Ή σε αυτό το κομμάτι ή το πετυχαίνεις ακριβως ή είσαι εκτός τελείως;

Η αλήθεια είναι ότι σκέφτομαι και το κόστος επισκευής αν το ξαναπάω πάλι.Πρέπει να τα λύσει όλα στη μηχανή πάλι;Φτου και από την αρχή δηλαδή;

 

Aφου δεν έχεις ιδέα (δεν είναι κακό να μην ξέρεις) πήγαινε πάλι να το δει.Δεν χρειάζεται να τα λύσει όλα.Θα δει τα σημάδια .Αλλωστε αν έχει κάνει λάθος πρέπει να το διορθώσει.

Ο χρονισμός πρεπει να είναι σωστός,ένα δόντι λάθος είναι πρόβλημα.Δεν υπάρχει κάτι άλλο.

  • Like 1
  • Thanks 1
Δημοσ.
Just now, sonikk said:

Κατάλαβα γενικά τί θέλετε να πειτε.Δηλαδη ο χρονισμός είτε πετυχαίνει είτε όχι?

Δεν έχω καταλαβει με ακρίβεια ένα σημείο μόνο.Ο χρονισμός δηλαδή μπορεί να πετύχει στο 100% ή στο 0%,;

Υπάρχει περίπτωση να πετύχει στο 70% πχ;

Το ρωτάω  αυτό γιατί δεν είναι ότι δεν τσουλαει καν το αμάξι απλά το νιώθω ότι παλεύει να φύγει αλλά ζοριζεται και δεν αποδίδει όπως πριν.

Με άλλα λόγια υπάρχει και μέση κατάσταση στον χρονισμο; Ή σε αυτό το κομμάτι ή το πετυχαίνεις ακριβως ή είσαι εκτός τελείως;

Η αλήθεια είναι ότι σκέφτομαι και το κόστος επισκευής αν το ξαναπάω πάλι.Πρέπει να τα λύσει όλα στη μηχανή πάλι;Φτου και από την αρχή δηλαδή;

 

Όχι μόνο ο χρονισμός, αλλά και κάθε εργασία πάνω στο αυτοκίνητο είναι δυνατόν να μην γίνει σωστά.

Όσο για τον χρονισμό το συνηθισμένο λάθος είναι κάποιο γρανάζι να κάτσει σε λάθος σημείο κατά την τοποθέτηση του ιμάντα, και ναι, μπορεί να κάτσει 1 ή και παραπάνω δόντια πιο αριστερά ή πιο δεξιά. Το πόσο επηρεάζει έχει να κάνει και με το πόσο λάθος έχει κάτσει το γρανάζι, και με το ποιο ακριβώς είναι αυτό, και με τον τύπο του κινητήρα, στην καλύτερη μπορεί να αλλάξει η λειτουργία σε κάποιο φάσμα στροφών, και στη χειρότερη να μην πάρει καν μπροστά ή να καρφώσει βαλβίδες.

Επίσης αν ο μηχανικός έχει κάνει λάθος στον χρονισμό, το σωστό είναι να στο διορθώσει χωρίς να σε χρεώσει τίποτα.

  • Like 1
  • Thanks 2
Δημοσ. (επεξεργασμένο)
1 ώρα πριν, Seldon68 είπε

Εβαλες βενζινη μετα την επισκευη ή εχει μεσα την ιδια που ειχε πριν απο την αλλαγη ιμαντα?

Ο χρονισμος μπορει να ειναι οφ για λιγο.Δεν ειναι οτι ή θα δουλευει ή οχι.

Oταν λες of για λίγο τί εννοείς;Ότι θα φτιάξει μετά από κάποια χλμ από μόνο του;

Βενζίνη την ίδια δεν πρόσθεσα άλλη.

Επεξ/σία από sonikk
Δημοσ.

Κατα 99.99% εχει βαλει λαθος τον ιμαντα

Δες την φωτο και φαντασου οτι εχει βαλει τον ιμαντα 1 δοντι πιο δεξια ,το αποτελεσμα ειναι οι βαλβιδες να ανοιγουν λιγο νωριτερα ή λιγο αργοτερα και να χαλαει την λειτουργια του κινητηρα.Δεν θα φτιαξει μονο του και γενικα μην φας κανενα παραμυθι απο τον μηχανικο ,ειναι δυνατοι στο παπατζηλικι ειδικα αν καταλαβουν οτι ο αλλος ειναι αδαης.

Εννοειται οτι δεν πληρωνεις εξτρα για να στο φτιαξει ,δικο του το λαθος.

TIMING-BELTS_01.jpg

Δημοσ.
3 minutes ago, Seldon68 said:

Εννοειται οτι δεν πληρωνεις εξτρα για να στο φτιαξει ,δικο του το λαθος.

 

καλή του τύχη αν ειναι ειδικά κάνα μικρο συνεργειο......... θα του βγάλουν πίστη για να το κανουν χωρίς λεφτά

Δημοσ.
Spoiler
13 λεπτά πριν, Black Demis είπε

καλή του τύχη αν ειναι ειδικά κάνα μικρο συνεργειο......... θα του βγάλουν πίστη για να το κανουν χωρίς λεφτά

σε τέτοιες περιπτώσεις το παίρνεις για δοκιμή και αν όλα καλά απλά φεύγεις

 

  • Like 1
Δημοσ.
9 ώρες πριν, sonikk είπε

Γεια χαρά σε όλους.

Θα ήθελα να ρωτήσω το εξής.Σε παλιό μοντέλο αυτοκινήτου seat toledo 1997 μετά από προληπτική αλλαγή του ιμάντα εκκεντροφόρου γιατί ήταν η ώρα του να αλλαχθει,αλλαγή αντλίας νερού και φίλτρο αερα παρατηρήθηκε ότι το αυτοκίνητο δεν ''φευγει'' εύκολα.Σαν να είναι βαριά φορτωμένο και με μειωμένη απόδοση.

Έχουν σχέση οι παραπάνω επισκευές  με την μειωμένη απόδοση ή δεν οφείλεται εκεί; Η αλλαγή ιμάντα εκκεντροφόρου έχει σχέση με την συμπίεση πχ που μπορεί να δημιουργήσει μειωμένη απόδοση ή είναι άσχετα όλα αυτά;

Σκέφτηκα μήπως φταίει η κακή ποιότητας βενζίνη αλλά με την ίδια βενζίνη πήγε το αμάξι στο συνεργείο και με την ίδια έφυγε.Δεν προστέθηκε νέα.Οποτε πριν μπει συνεργείο ήταν νορμάλ και μετά τις επισκευές σέρνεται κάπως.

Τί μπορεί να φταιει;

Σας ευχαριστώ.

Θα το πας πισω και θα του πεις το αμαξι μετα το service αλλαξε συμπεριφορα και πρεπει να ειναι απο τον χρονισμο του ιμαντα αφου πριν δεν πηγαινε ετσι..

Αν σε τσιμπησε και στην τιμη εισαι θυμα και γδαρμενος!

Δημοσ.
2 minutes ago, korakios said:
  Hide contents

σε τέτοιες περιπτώσεις το παίρνεις για δοκιμή και αν όλα καλά απλά φεύγεις

 

ακομη και τοτε...... (εχω δει live παραδειγμα) να μην δέχονται τπτ και ζητάνε και αλλα λεφτά

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα

  • Δημιουργία νέου...