Προς το περιεχόμενο

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Καλή απόλαυση. Αυτοί που μιλάνε και γνώσεις και έχουν ηλεκτρικά και καλύπτουν πάρα πολλές πτυχές του να πάρεις ηλεκτρικό. Όπως για παράδειγμα στο δικό σου σπίτι μπορείς στο μέλλον να βάλεις και κάποιο φωτοβολταϊκό και να είσαι τελείως αυτόνομη. 

 

Επεξ/σία από Tigio13
  • Like 1
  • Απαντ. 44
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοφιλείς Ημέρες

Δημοσ.

Ηλεκτρικό αυτοκίνητο μόνο για το εργαστήριο. Δλδ με τα σέρβις τι θα γίνει? Ξέρεις πόσο κάνουν τα ανταλλακτικά η που υπάρχει εξουσιοδοτημένο σέρβις στην Ελλάδα? Επίσης το αυτοκίνητο με καύσιμο είναι δοκιμασμένο 120 χρόνια. Τα ηλεκτρικά τώρα αναδύονται σιγά σιγά. 

Υβριδικό θα ήταν κάτι που θα σκεφτόμουν. 

  • Like 2
Δημοσ.

Οπως αναφέρθηκε ΚΑΙ η μεταπώληση ειναι ένα μεγάλο θέμα.
Ντίζελ που αναφέρθηκε, μόνο αν κάνετε μεγάλες αποστάσεις και σε σχετικά ανοιχτους δρόμους. Αν ειναι για 3-4χλμ σε στενά, πάρτε υβρίδιο.
Κοινώς, αν το οικονομικό τώρα και μετά δεν ειναι θέμα, παίρνετε και Απτέρα (ηλιακό) να είστε και ακόμα πιο τρεντυ, παίρνετε και ηλεκτρικό και VTOL (τα πετούμενα αυτοκίνητα). Αν έστω και λίγο θα σκεφτείτε τα χρήματα, πάρτε υβριδικό. Αν τα σκέφτεστε πολύ τα χρήματα, μείνετε με αυτό που είστε, συντηρήστε το σωστά και βλέπετε.

Δημοσ.
18 hours ago, alexvi said:

Ηλεκτρικό αυτοκίνητο μόνο για το εργαστήριο. Δλδ με τα σέρβις τι θα γίνει? Ξέρεις πόσο κάνουν τα ανταλλακτικά η που υπάρχει εξουσιοδοτημένο σέρβις στην Ελλάδα? Επίσης το αυτοκίνητο με καύσιμο είναι δοκιμασμένο 120 χρόνια. Τα ηλεκτρικά τώρα αναδύονται σιγά σιγά. 

Υβριδικό θα ήταν κάτι που θα σκεφτόμουν. 

έχουν  σχεδόν όλα τους 7 χρονια εγγύηση (μεχρι τοτε σε φυσιολογικες χώρες περισσότεροι θα αλλάξουν αμάξι)

τα κλασσικά service του ειναι
1. κάθε χρόνο φίλτρο καμπίνας
2. κάθε δυο χρονια υγρά φρένου
3. όταν λιώσουν τα τακάκια αλλαγη (περισσότεροι αναφέρουν ότι αντέχουν 120,000++++ (που σημαινει μια φορά στην ζωή θα αλλάξεις καθώς παιζει πολύ ebrakes_
4. λάστιχα (ποιο συχνή αλλαγη από τα κλασσικά αυτοκίνητα λόγο μεγάλης ροπής και βάρους)
σε γενικες γραμμες αυτα ειναι τα service οσο εισαι στα  7 χρονια εγγηηση

ΠΡΟΦΑΝΟΣ ΚΑΙ ΥΠΑΡΧΟΥΝ ΕΞΟΥΣΙΟΔΟΤΗΜΕΝΑ ΣΥΝΕΓΕΙΑ (θεσσαλονικη αθηνα κλασσικά)

τα προβλιμματα ειναι 2 και θα ειναι για πολυ καιρο ετσι
1, αν δεν εχεις δικο σου σπιτι με parking και ρεύμα απλά το ξεχνάς (δλδ 98 99% όποιον μένουν σε μεγαλη πόλη)
2, τεράστιο κόστος απόκτησης (καθαρά και μόνο λόγο μπαταρίας και της κατασκευής της από ακριβά πολυυυυυυ ακριβά και σπάνια υλικά)

α και για χώρες τρίτου κόσμου που κρατάνε αυτοκίνητα 20 χρονια ειναι θέμα καθώς μετά από 10 χρονια περιπου αρχζει και μπαταρια να πέφτει γρήγορα

 

οσο για τα υβριδικα (τα πραγματικά full hybrid) το ίδιο θέμα έχουν (εκτός από την ανάγκη να εχεις δικό σου σπίτι με φορτιστή)

 

η αλλιώς όπως ανέφεραν και αρκετά ατομα πριν.. μεχρι να βγουν μπαταρίες που δεν απαιτούν σπάνια και πανακριβα υλικά και μπει στο παιχνίδι και ο κινεζος στην ευρωπη (Για να σταματήσει το Milking από τους γερμανους κλπ) ηλεκτρικά ειναι για λίγους πολυυυυυυυυυυυ λίγους

οτι ειναι μελλον ειναι μέλλον δεν σηκώνει καμία συζήτηση απλα οχι με αυτες της μπαταριες 

  • Thanks 1
Δημοσ.
2 ώρες πριν, Black Demis είπε

και μπει στο παιχνίδι και ο κινεζος στην ευρωπη (Για να σταματήσει το Milking από τους γερμανους κλπ)
 

σιγα μην εμπιστευτω να αγορασω κινεζικο αυτοκινητο και να βαλω μεσα την οικογενεια μου ουτε κινεζικο κινητο δεν εχω αγορασει ποτε

Δημοσ.
14 minutes ago, georgiouu said:

σιγα μην εμπιστευτω να αγορασω κινεζικο αυτοκινητο και να βαλω μεσα την οικογενεια μου ουτε κινεζικο κινητο δεν εχω αγορασει ποτε

προφανώς το ίδιο θα έλεγα χωρίς να ξέρω (και όταν μίλησα κινεζος μηλαω για μεγάλες εταιρείες οπος κολοσσός byd που συνεργάζεται η τεσλα για αρκετά ανταλλακτικά της )

Δημοσ.
58 λεπτά πριν, georgiouu είπε

σιγα μην εμπιστευτω να αγορασω κινεζικο αυτοκινητο και να βαλω μεσα την οικογενεια μου ουτε κινεζικο κινητο δεν εχω αγορασει ποτε

Είσαι πολύ άκυρος. Κινέζικο κινητό έχω εγώ και είμαι 1000% ικανοποιημένος. Κινέζικο θα είναι και το επόμενο.

Το 70-80% όλων των ηλεκτρικών συσκευών που αγοράζεις είναι με παραγωγή εξ ολοκλήρου η εν μέρη από την Κίνα, το άλλο 20-30% είναι από χειρότερες χώρες σε θέμα ποιότητας, Ινδία, Ινδονησία, Πακιστάν, Μαλαισία, Ταϊλάνδη και πέριξ. Η Κίνα έχει γίνει και ακριβή πλέον και ποιοτική. 

Αν θες μπαίνεις και ψάχνεις κριτικές για τα προϊόντα που σε ενδιαφέρουν πριν βγάλεις συμπέρασμα. Τα κινέζικα ΙΧ εκτιμώ ότι θα είναι μια χαρά, δεν θα βγουν απευθείας στην Ευρώπη, θα τα κυκλοφορησουν στην Κίνα και θα τα τεσταρουν εκεί οι οδηγοί. 

Όσο για την ts

Καντε υπομονή για 2-3 χρόνια ακόμα. Υπέρ σας θα είναι. 

  • Thanks 1
Δημοσ.

Καλο ειναι να αποφευγουμε κινεζικα προιοντα για ευνοητους λογους, οσο αυτο δεν εχει μεγαλη οικονομικη διαφορα σε αντιστοιχη ποιοτητα. Αλλο φτιαχνεται στην κινα και αλλο ειναι κατασκευη απο κινεζικη εταιρια. Προσωπικα κινεζικο αυτοκινητο θα το αποφυγω στο μελλον.

Δημοσ.
16 minutes ago, gbras said:

Καλο ειναι να αποφευγουμε κινεζικα προιοντα για ευνοητους λογους, οσο αυτο δεν εχει μεγαλη οικονομικη διαφορα σε αντιστοιχη ποιοτητα. Αλλο φτιαχνεται στην κινα και αλλο ειναι κατασκευη απο κινεζικη εταιρια. Προσωπικα κινεζικο αυτοκινητο θα το αποφυγω στο μελλον.

εχω κινέζικη μηχανη (πλεον 35,000 χιλομετρα 3 χρονια) ειναι 650cc πέρα από τα αναλώσιμα τπτ δεν ζηταει...... την πήρα χώμα τιμή (6000) έχει φάει ταξίδια σερί και 1000 χιλομετρα .....

ενα πρέπει να καταλάβουμε αλλο κινέζικο και αλλο κινέζικο αλλο να το φτιαχνει καποια εταιρία που ουτε η μάνα της δεν την ξερει και αλλο πχ loncin που κάνει κινητήρες της bmw η cfmoto (που πλέον εχει ενα μεγαλο κομμάτι της ktm) η qj άλλοι στο ίδιο χρονικό διάστημα έχουν κάνει 70 κάτι χιλιάδες (ππτε δεν θα φτάσω τόσα σε τόσο λίγο αλλά κάλο ειναι να το λέμε)

οσο αφορά ότι κακό ειναι να αγοράζουμε κινεζικά ναι ισχύ....... καθώς ειναι ο κύριος και μεγαλύτερος αντίπαλος της αμερικης στο οικονομικό κομμάτι....... και η αμερικη ειναι επισήμως φίλος μας (σε αυτόν τον τομέα ναι κάνουμε ζημιά)

  • Like 1
Δημοσ.
Just now, Black Demis said:

εχω κινέζικη μηχανη (πλεον 35,000 χιλομετρα 3 χρονια) ειναι 650cc πέρα από τα αναλώσιμα τπτ δεν ζηταει...... την πήρα χώμα τιμή (6000) έχει φάει ταξίδια σερί και 1000 χιλομετρα .....

ενα πρέπει να καταλάβουμε αλλο κινέζικο και αλλο κινέζικο αλλο να το φτιαχνει καποια εταιρία που ουτε η μάνα της δεν την ξερει και αλλο πχ loncin που κάνει κινητήρες της bmw η cfmoto (που πλέον εχει ενα μεγαλο κομμάτι της ktm) η qj άλλοι στο ίδιο χρονικό διάστημα έχουν κάνει 70 κάτι χιλιάδες (ππτε δεν θα φτάσω τόσα σε τόσο λίγο αλλά κάλο ειναι να το λέμε)

οσο αφορά ότι κακό ειναι να αγοράζουμε κινεζικά ναι ισχύ....... καθώς ειναι ο κύριος και μεγαλύτερος αντίπαλος της αμερικης στο οικονομικό κομμάτι....... και η αμερικη ειναι επισήμως φίλος μας (σε αυτόν τον τομέα ναι κάνουμε ζημιά)

Δεν ανεφερα κατι για την ποιοτητα. Εκει οντως μπορεις να βρεις απο σαβουρα μεχρι κατι πολυ καλο. Το θεμα ειναι οτι η Κινα εχει δυναμωσει παρα πολυ και αυτο δεν ειναι καλο. Δεν πρεπει λοιπον να βοηθαμε να γινει ακομα πιο δυνατη και φυσικα εις βαρος μας. Δεν λεω να κανεις κατι εις βαρος σου. Και εγω xiaomi κινητο εχω ας πουμε . Αλλα να μπορεις να παρεις κατι αναλογο εκτος κινας και κοντα στα χρηματα πας εκει. Τωρα στο θεμα μας για την τεσλα ακομα και τα κινεζικα δεν ειναι σοβαρος αντιπαλος.

  • Like 1
Δημοσ.
10 minutes ago, gbras said:

Δεν ανεφερα κατι για την ποιοτητα. Εκει οντως μπορεις να βρεις απο σαβουρα μεχρι κατι πολυ καλο. Το θεμα ειναι οτι η Κινα εχει δυναμωσει παρα πολυ και αυτο δεν ειναι καλο. Δεν πρεπει λοιπον να βοηθαμε να γινει ακομα πιο δυνατη και φυσικα εις βαρος μας. Δεν λεω να κανεις κατι εις βαρος σου. Και εγω xiaomi κινητο εχω ας πουμε . Αλλα να μπορεις να παρεις κατι αναλογο εκτος κινας και κοντα στα χρηματα πας εκει. Τωρα στο θεμα μας για την τεσλα ακομα και τα κινεζικα δεν ειναι σοβαρος αντιπαλος.

2 επιλογές έχουμε αυτή την στηγμη (καμία δεν ειναι υπέρ μας σαν χώρα)
1, κίνα
2, αμερικη

όλα κουνιόνται γύρω από αυτά
παλιά ειχαμε την ρωσια στο ενεργειακό κομμάτι την εβγαλε η αμερικη από τον χάρτη με χρίση του πολέμου στην ουκρανια  (και πολύ αποτελεσματικά μαλιστα)

ετσι επηλογες ειναι 2 κινα και αμερικη
 

Δημοσ.

Παίρνεις εργοστασιακό αέριο, πχ clio και πληρώνεις 70 λεπτά. Ακόμα και όταν ανέβηκαν πολύ τα καύσιμα γύρω στο 1€ έφτασε το υγραέριο. 

Παρακολουθείς και την αγορά και ίσως το επόμενο να είναι ηλεκτρικό. 

Εγώ αυτό θα έκανα τώρα.

  • Like 1
  • Thanks 1
Δημοσ.

Έχω αυτοκίνητο 5 χρόνων ( Honda civic 2018 ) σχεδιάζω στην επόμενη τριετία να παρω ηλεκτρικό . Πιστεύω ότι θα είναι πιο ξεκάθαρη η εικόνα μέχρι τότε. Το γεγονός ότι είμαι επαρχία είναι στα συν γιατί έχω χώρο για φόρτιση στο σπίτι . Λόγω υποχρεώσεων αν γινόταν θα ήθελα να είμαι και μια φορά τη βδομάδα Αθηνα αλλά τώρα με βενζίνη και διόδια το κόστος ειναι απαγορευτικό . Μιλάμε διόδια + βενζίνη πάνω από 200 ευρώ για να πάω και να έρθω Αθηνα

Δημοσ.
12 minutes ago, efo355 said:

Έχω αυτοκίνητο 5 χρόνων ( Honda civic 2018 ) σχεδιάζω στην επόμενη τριετία να παρω ηλεκτρικό . Πιστεύω ότι θα είναι πιο ξεκάθαρη η εικόνα μέχρι τότε. Το γεγονός ότι είμαι επαρχία είναι στα συν γιατί έχω χώρο για φόρτιση στο σπίτι . Λόγω υποχρεώσεων αν γινόταν θα ήθελα να είμαι και μια φορά τη βδομάδα Αθηνα αλλά τώρα με βενζίνη και διόδια το κόστος ειναι απαγορευτικό . Μιλάμε διόδια + βενζίνη πάνω από 200 ευρώ για να πάω και να έρθω Αθηνα

Δεν ξέρω που ακριβώς είσαι (υποθέτω πάνω από 500km απόσταση), αλλά αν είχες ηλεκτρικό μάλλον δύσκολο θα ήταν το ταξίδι πήγαινε έλα Αθήνα να σου έβγαινε πιο φτηνά. Σε διόδια (που κατά κανόνα είναι κάτι λιγότερο από τα μισά έξοδα) θα πλήρωνες ακριβώς τα ίδια, και επίσης σε ρεύμα μάλλον τα ίδια θα πλήρωνες μια και στους δημόσιους φορτιστές κοστίζει πολύ περισσότερο από ότι η φόρτιση στο σπίτι με νυχτερινό. Και όλα αυτά με την προϋπόθεση ότι θα ταξιδεύεις με ταχύτητες ΚΤΕΛ, αν προσπαθούσες να ταξιδέψεις ανθρώπινα τότε όσο χρόνο θα κέρδιζες από την ταχύτητα θα τον έτρωγες στις έξτρα φορτίσεις, χώρια το έξτρα κόστος για ρεύμα.

Για ένα δυο ταξίδια το χρόνο ok, αλλά για ένα μεγάλο ταξίδι την βδομάδα ούτε για αστείο ηλεκτρικό, και δεν πιστεύω να αλλάξει κάτι πάνω σε αυτό τα επόμενα 3 χρόνια.

Δημοσ.
6 minutes ago, Joshua21 said:

. Και όλα αυτά με την προϋπόθεση ότι θα ταξιδεύεις με ταχύτητες ΚΤΕΛ, αν προσπαθούσες να ταξιδέψεις ανθρώπινα τότε όσο χρόνο θα κέρδιζες από την ταχύτητα θα τον έτρωγες στις έξτρα φορτίσεις, χώρια το έξτρα κόστος για ρεύμα.

εδώ κάνεις λάθος με το model 3 που μια φορά έτυχε να πάμε αθηνα με 130 (οσο ειναι και το όριο δλδ) κλειδωμένο συτοματο φτάσαμε κανονικά χωρίς θέμα και χωρίς φόρτιση ενδιάμεσα

Παρακαλούμε συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Θα είστε σε θέση να αφήσετε σχόλιο αφού συνδεθείτε



Συνδεθείτε τώρα

  • Δημιουργία νέου...