Προς το περιεχόμενο

Η Toyota ανακοινώνει σημαντική εξέλιξη στην τεχνολογία μπαταριών για ηλεκτρικά αυτοκίνητα


alion

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Το μέλλον είναι το υδρογόνο για το οποίο η Toyota έριξε πολύ χρήμα για έρευνα...Τώρα δεν ξέρω γιατί έκανε πίσω και προωθεί την ηλεκτροκίνηση, η οποία προς το παρόν είναι μια αποτυχία..Ούτε βοηθάει το περιβάλλον ( εν αντιθέση το μολύνει ), έχει μεγάλο κόστος, δεν είναι πρακτική ( θέλει πολλές ώρες φόρτιση ) και έχει μικρή αυτονομία..

Είναι νωρίς βέβαια..Θα δούμε πως θα πάει..

  • Like 3
  • Thanks 3
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Απαντ. 37
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Το άρθρο δεν διευκρινίζει εάν με το μπαταρίες στερεάς κατάστασης εννοεί τις μπαταρίες μολύβδου ψευδαργύρου ή αυτό που ακούγεται πολύ τελευταία για μπαταρίες με ηλεκτρολύτη γυαλιού. Ξέρει κανένας εάν έχει δημοσιευτεί σχετική διευκρίνηση; 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

7 ώρες πριν, panoramix222000 είπε

Εννοείς σαν και αυτό Toyota Mirai;

Το Mirai καιει υδρογονο για να παραξει ηλεκτρικη ενεργεια για τον ηλεκτροκινητηρα του αυτοκινητου ;  καλα καταλαβα ; 

  • Like 2
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

8 λεπτά πριν, karthan7 είπε

Το Mirai καιει υδρογονο για να παραξει ηλεκτρικη ενεργεια για τον ηλεκτροκινητηρα του αυτοκινητου ;  καλα καταλαβα ; 

κανει ηλεκτροληση επι τοπου και καιει το υδρογονο,απο 50 λιτρα νερου βγαζει αν θυμαμαι καλα 5 λιτρα υδρογονο.δεν θυμαμαι καθολου αυτονομια.GR corolla Η2 λεγεται της toyota το υδρονοκινητο

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
1 ώρα πριν, gurgurant είπε

κανει ηλεκτροληση επι τοπου και καιει το υδρογονο,απο 50 λιτρα νερου βγαζει αν θυμαμαι καλα 5 λιτρα υδρογονο.δεν θυμαμαι καθολου αυτονομια.GR corolla Η2 λεγεται της toyota το υδρονοκινητο

δεν κάνει ηλεκτρόλυση, υδρογόνο γεμίζει, όχι νερό.

Επεξ/σία από NT1G
  • Like 3
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Τον Ιούνιο του περασμένου έτους ανακάλεσε 2.700 από τα πρώτα της ηλεκτρικά οχήματα λόγω ανησυχιών ότι οι τροχοί θα μπορούσαν να βγουν από τη θέση τους

αν δεν μειωθεί το βάρος των μπαταριών δεν γίνεται τίποτα 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Οι μπαταριες ειναι το Α και το Ω στα ηλεκτρικα. Οι μπαταριες λιθιου ειναι ακριβες, το λιθιο στον πλανητη δεν αρκει για πληρη μετακινηση σε EV απο οτι ανακοινωνουν, πιανει φωτια, φορτιζει αργα, εχει μικρη ενεργειακη πυκνότητα και γενικα εχει πολλα πολλα θεματα για κάποιον που εχει ενα επιστημονικο background και δε βασιζεται στα ψεματα του Elon . Ειναι σημαντικο να προχωρησει η υποσχεση της Τουοτα

Επεξ/σία από klaftop
  • Like 2
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

12 ώρες πριν, giorgos_76 είπε

Το μέλλον είναι το υδρογόνο για το οποίο η Toyota έριξε πολύ χρήμα για έρευνα...Τώρα δεν ξέρω γιατί έκανε πίσω και προωθεί την ηλεκτροκίνηση, η οποία προς το παρόν είναι μια αποτυχία..Ούτε βοηθάει το περιβάλλον ( εν αντιθέση το μολύνει ), έχει μεγάλο κόστος, δεν είναι πρακτική ( θέλει πολλές ώρες φόρτιση ) και έχει μικρή αυτονομία..

 

Δεν προωθει την ηλεκτροκινηση.Απλως θελει να ειναι μεσα στο παιχνιδι και να παρακολουθει το δρωμενα.Εχει κανει υβριδικα  σχεδον ολα τα μοντελα, τωρα ετοιμαζει απο οτι διαβασα και υβριδικο συστημα για το HILLUX.Δεν ξερω εαν θα της βγει το υδρογονο, αλλα  ετοιμαζονται συνθετικα καυσιμα που σε συνδιασμο με υβριδισμο και τους καινουργιους θερμικους κινητηρες πιστευω ειναι το καλυτερο πακετο.Π.χ ειναι καθαροτατος θερμικος με 120 αλογα και αλλα 80 απο ηλεκτρικο ειναι τιμιοτατο πακετο   για τους περισσοτερους.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

21 ώρες πριν, basilis_k6 είπε

Το βλεπω σαν παιχνιδι εντυπωσεων. Πουλανε τα ηλεκτρικα και η toyota θελει οσο γινετε να πουλαει ακομα hybrid. Με καθε της κουβεντα προσπαθει να πεισει τους πελατες οτι οταν ειναι ετοιμη η δικη της γαματη τεχνολογια τοτε θα αξιζει το ηλεκτρικό. Για να κοψει πωλησεις προφανως. Οταν πλεον δεν την παιρνει να το κανει και οι πωλησεις hybrid πεσουν τοτε θα φερει μια μπαταρία που ισως ήδη να εχει ετοιμη. Γιατι να δωσεις στην αγορα ενα πολυ δυνατο προιον εφοσον το παλιο πουλαει ακομα; 

Τα hybrid θα πουλανε οτι και να γινει με τα ηλεκτρικα. Οι υποδομες ειναι ανυπαρκτες σχεδον σε ολες τις μεγαλες πολεις ας μην βαλουμε καν στην εξισωση ποσο ποιο φθηνα ειναι απο τα ηλεκτρικα. Οπως πριν καποια χρονια χλευαζαν τα hybrid και τωρα θεωρειται η χρυση τομη.

  • Like 3
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Στις 8/7/2023 στις 12:46 ΠΜ, KapaEpsilon είπε

ηλεκτροκόληση διάβασα και πέθανα στα γέλια με τον ινσόμνιακ. χαχαχα

Ε θα θυμόταν κάτι άλλο που είχε διαβάσει, για αυτό είναι τα φόρουμ για να συζητάμε.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
Στις 7/7/2023 στις 3:38 ΜΜ, gurgurant είπε

Ας εξαλείψει πρώτα το ότι τρίζουν τα τζάμια όταν είναι ανοιχτά μέχρι την μέση,τρίξιμο στα καθίσματα πίσω,τον θόρυβο από το cvt σασμάν κ γενικώς όταν είναι ζεστό η κρύο το αμάξωμα τρίζει σε αλλά σημεία για αρχή αυτά διότι απαιτητά πολύ χρήμα η απόκτηση ένας Corolla hybrid που έχω εγώ κ ποσο μαλλον εκείνοι που το πήραν καινούργιο και έχουν τέτοια.Μετά η μόνη λύση είναι υδρογόνο πχι ηλεκτροκίνηση έχει πολλά έξοδα παραγωγής για τις μπαταρίες και χρειάζονται πολλούς πόρους.Οποίος κάνει κάποια πατέντα για υδρογόνο θα είναι ο μάγκας,αν τον αφήσουν!

και στα υδρογονοκινητα πρωτη ειναι η τοyota με το mirai  οπως ηταν και με  τα hybrid  και την κοροιδευαν και  τωρα ολοι αυτοι απλωνουν μπαλαντεζα να φορτιζουν  τις μπαταριες στα plugin ,τωρα οσον αφορα τα τριξιματα  παρε γερμανικο να εισαι μονιμα πανω στην οδικη και να κανεις γνωριμιες με ολα τα συνεργεια

Επεξ/σία από gjp1000
  • Like 2
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα

  • Δημιουργία νέου...