Προς το περιεχόμενο

Η Toyota ανακοινώνει σημαντική εξέλιξη στην τεχνολογία μπαταριών για ηλεκτρικά αυτοκίνητα


alion

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Η Toyota ανακοίνωσε ότι έχει προχωρήσει σε μια τεχνολογική ανακάλυψη που θα της επιτρέψει να μειώσει στο μισό το βάρος, το μέγεθος και το κόστος των μπαταριών, εξέλιξη που θα μπορούσε να προαναγγείλει μια σημαντική πρόοδο για τα ηλεκτρικά οχήματα.

Η δεύτερη μεγαλύτερη αυτοκινητοβιομηχανία στον κόσμο ακολουθούσε ήδη ένα σχέδιο για την κυκλοφορία αυτοκινήτων με προηγμένες μπαταρίες στερεάς κατάστασης, οι οποίες προσφέρουν πλεονεκτήματα σε σύγκριση με τις υγρές μπαταρίες, μέχρι το 2025.

Την Τρίτη, η ιαπωνική εταιρεία δήλωσε ότι απλοποίησε την παραγωγή του υλικού που χρησιμοποιείται για την κατασκευή τους, χαιρετίζοντας την ανακάλυψη ως ένα σημαντικό άλμα προς τα εμπρός που θα μπορούσε να μειώσει δραματικά τους χρόνους φόρτισης και να αυξήσει την αυτονομία οδήγησης.

«Σε ότι αφορά τις υγρές μπαταρίες αλλά και τις στερεάς κατάστασης, στοχεύουμε να αλλάξουμε δραστικά την κατάσταση όπου οι σημερινές μπαταρίες είναι πολύ μεγάλες, βαριές και ακριβές», δήλωσε ο Keiji Kaita, πρόεδρος του κέντρου έρευνας και ανάπτυξης για την ουδετερότητα του άνθρακα της ιαπωνικής αυτοκινητοβιομηχανίας. «Όσον αφορά τις δυνατότητες, θα επιδιώξουμε να μειώσουμε στο μισό όλους αυτούς τους παράγοντες».

Ο Ντέιβιντ Μπέιλι, καθηγητής οικονομικών επιχειρήσεων στο Πανεπιστήμιο του Μπέρμιγχαμ, δήλωσε ότι αν οι ισχυρισμοί της Toyota είναι βάσιμοι, θα μπορούσε να είναι μια στιγμή ορόσημο για το μέλλον των ηλεκτρικών αυτοκινήτων. «Συχνά υπάρχουν ανακαλύψεις στο στάδιο του πρωτοτύπου, αλλά στη συνέχεια η μεταφορά του project στην παραγωγή είναι δύσκολη», ανέφερε. «Αν πρόκειται για πραγματική επανάσταση, θα μπορούσε να αλλάξει τα δεδομένα, να αποτελέσει το ιερό δισκοπότηρο των οχημάτων με μπαταρίες».

Ο Kaita της Toyota δήλωσε ότι η εταιρεία είχε αναπτύξει τρόπους για να κάνει τις μπαταρίες πιο ανθεκτικές και πιστεύει ότι θα μπορούσε να κατασκευάσει μια μπαταρία στερεάς κατάστασης με εμβέλεια 1.200 χιλιομέτρων (745 μίλια) που θα μπορούσε να φορτίζει σε 10 λεπτά ή λιγότερο.

Η εταιρεία αναμένει ότι θα είναι σε θέση να κατασκευάσει μπαταρίες στερεάς κατάστασης για χρήση σε ηλεκτρικά οχήματα ήδη από το 2027, σύμφωνα με τους Financial Times, οι οποίοι πρώτοι ανέφεραν την ισχυριζόμενη ανακάλυψη της Toyota.

Οι μπαταρίες στερεάς κατάστασης έχουν θεωρηθεί ευρέως ως μια πιθανή αλλαγή για τα ηλεκτρικά οχήματα, υποσχόμενες να μειώσουν τους χρόνους φόρτισης, να αυξήσουν τη χωρητικότητα και να μειώσουν τον κίνδυνο πυρκαγιάς που συνδέεται με τις μπαταρίες ιόντων λιθίου, οι οποίες χρησιμοποιούν υγρό ηλεκτρολύτη.

Ωστόσο, οι μπαταρίες στερεάς κατάστασης ήταν συνήθως πιο δύσκολες και πιο δαπανηρές στην κατασκευή τους, περιορίζοντας την εμπορική τους εφαρμογή. Η Toyota δήλωσε ότι πιστεύει ότι θα μπορούσε να απλοποιήσει τη διαδικασία παραγωγής, καθιστώντας δυνητικά τις μπαταρίες στερεάς κατάστασης ευκολότερες στην παραγωγή από τις μπαταρίες ιόντων λιθίου.

Η ιαπωνική αυτοκινητοβιομηχανία έχει θεωρηθεί ως κάτι σαν ουραγός σε σύγκριση με τους αντιπάλους της στην αγορά ηλεκτρικών οχημάτων. Τον Ιούνιο του περασμένου έτους ανακάλεσε 2.700 από τα πρώτα της ηλεκτρικά οχήματα λόγω ανησυχιών ότι οι τροχοί θα μπορούσαν να βγουν από τη θέση τους .


Διαβάστε ολόκληρο το άρθρο

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

3 λεπτά πριν, grayden είπε

Παπαριές της Toyota.

Ίδια ανακοίνωση έκανε και το 2009, το 2017 και το 2020.

... είπε ο Μπάσκης ο  τουίτερ...

Την ανακοίνωσε την έκανε την προηγούμενη Τρίτη. Είναι νέα εξέλιξη στις SSB σε ένα δρόμο που όποιος κόψει το νήμα πρώτος θα πάρει τη μερίδα του λέοντος. Κράζουμε όταν η εταιρεία θάβει την ηλεκτροκίνηση. Κράζουμε όταν η εταιρεία υπό νέα διοίκηση προωθεί την ηλεκτροκίνηση. Νισάφι πια!

  • Like 12
  • Thanks 2
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Αμφιβάλω οτι η ΤΟΥΟΤΑ θα κοψει πρωτη το νημμα στην κουρσα για το ευρειας λαικης καταναλωσης

αυτοκινητο , με την πρακτικη αυτονομια , βαρος μπαταριων , χρονο φορτισης κτλπ .Πιθανοτερο σεναριο βλεπω την συνεργασια πολλων επιδοξων στην παραγωγη

των μπαταριων "θαυμα".Εχουν πεσει δις στην ερευνα , καθε μερα γινεται μαχη και δαπανωνται τεραστια ποσα,

δηλ απο τωρα η μπιλια εκατσε στην ΤΟΥΟΤΑ ;

Επεξ/σία από nepomuk
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Ας εξαλείψει πρώτα το ότι τρίζουν τα τζάμια όταν είναι ανοιχτά μέχρι την μέση,τρίξιμο στα καθίσματα πίσω,τον θόρυβο από το cvt σασμάν κ γενικώς όταν είναι ζεστό η κρύο το αμάξωμα τρίζει σε αλλά σημεία για αρχή αυτά διότι απαιτητά πολύ χρήμα η απόκτηση ένας Corolla hybrid που έχω εγώ κ ποσο μαλλον εκείνοι που το πήραν καινούργιο και έχουν τέτοια.Μετά η μόνη λύση είναι υδρογόνο πχι ηλεκτροκίνηση έχει πολλά έξοδα παραγωγής για τις μπαταρίες και χρειάζονται πολλούς πόρους.Οποίος κάνει κάποια πατέντα για υδρογόνο θα είναι ο μάγκας,αν τον αφήσουν!

Επεξ/σία από gurgurant
  • Thanks 2
  • Confused 3
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Χμ... μου θυμίζει το ερώτημα - δίλημμα στο χώρο της πληροφορικής: Να πάρω τώρα ή να περιμένω που θα βγεί η επόμενη γενιά? 🙂 (Λέμε τώρα). Αν δεν προχωρήσουν σε τυποποίηση φόρτισης, αποσπώμενες μπαταρίες με σοβαρή χωρητικότητα που μπορείς να αλλάξεις σε 5 λεπτά στο "βενζινάδικο" με άλλες ήδη φορτισμένες (με συνδρομή ή κάτι ανάλογο ίσως) και άλλες λύσεις που απλοποιούν την καθημερινή χρήση, βλέπω να γίνεται... μπάχαλο η αγορά ηλεκτρικού αυτοκινήτου τα επόμενα χρόνια. Μέχρι να γίνουν όλα αυτά, ποιος λέτε πως θα πληρώσει το... μάρμαρο?!

  • Like 2
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

1 hour ago, me00016 said:

... είπε ο Μπάσκης ο  τουίτερ...

Την ανακοίνωσε την έκανε την προηγούμενη Τρίτη. Είναι νέα εξέλιξη στις SSB σε ένα δρόμο που όποιος κόψει το νήμα πρώτος θα πάρει τη μερίδα του λέοντος. Κράζουμε όταν η εταιρεία θάβει την ηλεκτροκίνηση. Κράζουμε όταν η εταιρεία υπό νέα διοίκηση προωθεί την ηλεκτροκίνηση. Νισάφι πια!

Αφού δεν το έχεις τι το παλεύεις;

Η Toyota στ' απαυτά της για τις μπαταρίες, το μόνο που την νοιάζει είναι να γλύψει μετόχους και να πείσει κόσμο να μην κάνει την μετάβαση σε Tesla.

Κάθε φορά τις ίδιες ανακοινώσεις κάνει για τις ίδιες μαγικές μπαταρίες ενώ στην πράξη βγάζει στην αγορά κάτι σαβούρες.

Όσο για τον "πρώτο", παντελώς άσχετο ποιος θα είναι γιατί όπως έχει δείξει η ιστορία ο μόνος κερδισμένος είναι αυτός που πουλάει αυτοκίνητα.

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
40 λεπτά πριν, gurgurant είπε

Ας εξαλείψει πρώτα το ότι τρίζουν τα τζάμια όταν είναι ανοιχτά μέχρι την μέση,τρίξιμο στα καθίσματα πίσω,τον θόρυβο από το cvt σασμάν κ γενικώς όταν είναι ζεστό η κρύο το αμάξωμα τρίζει σε αλλά σημεία για αρχή αυτά διότι απαιτητά πολύ χρήμα η απόκτηση ένας Corolla hybrid που έχω εγώ κ ποσο μαλλον εκείνοι που το πήραν καινούργιο και έχουν τέτοια.Μετά η μόνη λύση είναι υδρογόνο πχι ηλεκτροκίνηση έχει πολλά έξοδα παραγωγής για τις μπαταρίες και χρειάζονται πολλούς πόρους.Οποίος κάνει κάποια πατέντα για υδρογόνο θα είναι ο μάγκας,αν τον αφήσουν!

Εννοείς σαν και αυτό Toyota Mirai;

Επεξ/σία από panoramix222000
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Το βλεπω σαν παιχνιδι εντυπωσεων. Πουλανε τα ηλεκτρικα και η toyota θελει οσο γινετε να πουλαει ακομα hybrid. Με καθε της κουβεντα προσπαθει να πεισει τους πελατες οτι οταν ειναι ετοιμη η δικη της γαματη τεχνολογια τοτε θα αξιζει το ηλεκτρικό. Για να κοψει πωλησεις προφανως. Οταν πλεον δεν την παιρνει να το κανει και οι πωλησεις hybrid πεσουν τοτε θα φερει μια μπαταρία που ισως ήδη να εχει ετοιμη. Γιατι να δωσεις στην αγορα ενα πολυ δυνατο προιον εφοσον το παλιο πουλαει ακομα; 

  • Like 2
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

4 hours ago, panoramix222000 said:

Εννοείς σαν και αυτό Toyota Mirai;

Δν το έχω ξαναδεί όμως φενεται καλύτερο από πολλά αλλά.το θέμα είναι ότι εκτός από χοντα πλέον όλα συναρμολογούνται Τουρκία,Βρετανία,Γαλλία και άλλη μια χώρα δν θυμάμαι όποτε όπως καταλαβαίνεται είναι φθηνή συναρμολόγηση παρα ιαπωνικών εξαρτημάτων,φθηνά μεροκάματα με ξενερωμενους εργάτες για συναρμολόγηση.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Όλοι γνωρίζουν ότι το επόμενο βήμα είναι οι Sodium-ion μπαταρίες.Που είναι ανακυκλωσιμες και φιλικές στο περιβάλλον.Τώρα αν βρεθεί κάτι άλλο,θα είναι έκπληξη.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Καλά οδεύει το πράγμα για τη Toyota.

Πρώτα έφτιαξαν το θέμα με τα bz4x που τους έβγαιναν οι ρόδες

Έπειτα έφτιαξαν το θέμα της προβληματικής αυτονομίας του bz4x, με sw upd όπου "έκλεψαν" χώρο από το buffering της μπαταρίας.

Κ τώρα ως δια μαγείας ανακάλυψαν επαναστατικες μπαταρίες.

Sure Toyota.

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

έρχονται μπαταρίες που θα κρατάνε 28.000 χρονια με μια φόρτιση (αυτοφορτιζονται οσο αποφορτίζονται).   Nano diamond batteries  , ετσι δεν θα χρειάζεται φορτιση το νεο  i.x

και δωρεάν ρευμα με inverter στο σπιτι.

 

Επεξ/σία από sharke
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα

  • Δημιουργία νέου...