Προς το περιεχόμενο

Skroutz και αποκλεισμός


koukis hlias
Μετάβαση στην απάντηση Απαντήθηκε από koukis hlias,

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Καλησπέρα στο φόρουμ . Εδώ και 2 εβδομάδες δεν μπορώ με κανένα τρόπο να συνδεθώ στον λογαριασμό μου . Αν προσπαθήσω να συνδεθώ από υπολογιστή μου εμφανίζει το μήνυμα "έχετε αποκλειστεί από τις υπηρεσίες" ενώ από την εφαρμογή στο ios εμφανίζει απλα σφάλμα (παραθέτω και εικόνα).Εκανα καινούργιο λογαριασμό με σκοπό να ανοίξω support ticket αλλα επειδη λογικά ειναι τζιμανια στο support μου έλεγαν να ανοίξω από τον λογαριασμό που εχω θέμα ενώ τους εξήγησα πολλαπλές φορές οτι δεν ειναι κατι τέτοιο εφικτό για τους λόγους που προανέφερα .Τελικά κατέληξα απλα να κανω copy το email απο το support και να στειλω εκεί με το email του λογαριασμού . Εχω πάρει αυτοματοποιημένη απάντηση αλλα τιποτα παραπάνω στις 3 μέρες που έχουν περάσει . Η απορία μου ειναι η εξής.Υπάρχει κάποιο τηλεφωνο η καποιος πιο άμεσος τρόπος να επικοινωνήσω με δαύτους ή παει ο λογαριασμός μου ;IMG_0640.png.edaf01069a49c40137150bdde847bf9d.png Ο λογαριασμός αυτος έχει αρκετές αγορές και βοηθάει σε περίπτωση που χρειάζομαι εγγύηση από κάποιο προϊόν που εχω αγοράσει .

Επεξ/σία από koukis hlias
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

https://help.skroutz.gr/hc/el-gr/articles/360019507237-Επικοινωνία-με-το-Customer-Care-του-Skroutz

https://www.skroutz.gr/contact-us?utm_source=helpcenter&utm_medium=helparticle&utm_campaign=contactpage

δοκίμασε για βοήθεια είτε στο chat είτε με το  "Στείλε μας μια ερώτηση"

Επεξ/σία από duffyduck
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

18 λεπτά πριν, koukis hlias είπε

Καλησπέρα στο φόρουμ . Εδώ και 2 εβδομάδες δεν μπορώ με κανένα τρόπο να συνδεθώ στον λογαριασμό μου . Αν προσπαθήσω να συνδεθώ από υπολογιστή μου εμφανίζει το μήνυμα "έχετε αποκλειστεί από τις υπηρεσίες" ενώ από την εφαρμογή στο ios εμφανίζει απλα σφάλμα (παραθέτω και εικόνα).Εκανα καινούργιο λογαριασμό με σκοπό να ανοίξω support ticket αλλα επειδη λογικά ειναι τζιμανια στο support μου έλεγαν να ανοίξω από τον λογαριασμό που εχω θέμα ενώ τους εξήγησα πολλαπλές φορές οτι δεν ειναι κατι τέτοιο εφικτό για τους λόγους που προανέφερα .Τελικά κατέληξα απλα να κανω copy το email απο το support και να στειλω εκεί με το email του λογαριασμού . Εχω πάρει αυτοματοποιημένη απάντηση αλλα τιποτα παραπάνω στις 3 μέρες που έχουν περάσει . Η απορία μου ειναι η εξής.Υπάρχει κάποιο τηλεφωνο η καποιος πιο άμεσος τρόπος να επικοινωνήσω με δαύτους ή παει ο λογαριασμός μου ;IMG_0640.png.edaf01069a49c40137150bdde847bf9d.png Ο λογαριασμός αυτος έχει αρκετές αγορές και βοηθάει σε περίπτωση που χρειάζομαι εγγύηση από κάποιο προϊόν που εχω αγοράσει .

Για το κομμάτι της εγγύησης έχεις τα αποδεικτικά στο εμαιλ σου όλα...

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

12 minutes ago, kormos said:

Για το κομμάτι της εγγύησης έχεις τα αποδεικτικά στο εμαιλ σου όλα...

σωστός , ομως ανά καιρούς σβήνονται τα μεϊλ και αρα πιθανό να μην υπάρχουν αρκετές αποδείξεις . 

27 minutes ago, duffyduck said:

Δεν γίνεται , σου ζητάει να κανεις log in το οποίο αποτυγχάνει 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Αν έχεις στείλει μήνυμα μέσω του email Που έχεις δηλωμένο στον λογαριασμό σου θα σου απαντήσουνε,  μπορεί να πάρει και 2 και 3 ημέρες

Τηλέφωνα τα έχουν κόψει

 

 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

23 minutes ago, sdikr said:

Αν έχεις στείλει μήνυμα μέσω του email Που έχεις δηλωμένο στον λογαριασμό σου θα σου απαντήσουνε,  μπορεί να πάρει και 2 και 3 ημέρες

Τηλέφωνα τα έχουν κόψει

 

 

άντε να δούμε 3 μέρες πάνε ...

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Υποψιάζεσαι καθόλου γιατί μπορεί να έχει γίνει αυτό?

Υπάρχει το 215-2154245 αλλά δεν είμαι σίγουρος αν θα εξυπηρετήσουν τέτοιου είδους ερωτήματα, υποτίθεται είναι για νέες τηλεφωνικές παραγγελίες.

Αναρωτιέμαι όμως τι θα γίνει αν ζητήσεις να κάνεις παραγγελία που να καταχωρηθεί στον αποκλεισμένο λογαριασμό 😅

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

7 minutes ago, l3ft3r1s said:

Υποψιάζεσαι καθόλου γιατί μπορεί να έχει γίνει αυτό?

Υπάρχει το 215-2154245 αλλά δεν είμαι σίγουρος αν θα εξυπηρετήσουν τέτοιου είδους ερωτήματα, υποτίθεται είναι για νέες τηλεφωνικές παραγγελίες.

Αναρωτιέμαι όμως τι θα γίνει αν ζητήσεις να κάνεις παραγγελία που να καταχωρηθεί στον αποκλεισμένο λογαριασμό 😅

είχα κανει κομικο review στο game pad (ενα logitech) που χρησιμοποίησαν στο υποβρύχιο , πηρε καμία 5 ειναι χρήσιμο και το κατέβασαν . Τρεις μέρες μετα δεν είχα λογαριασμό , δεν ξερω αν ειναι από αυτο .

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Επικοινωνήστε με την εταιρεία

ΣΚΡΟΥΤΖ ΑΕ Υπηρεσίες Διαδικτύου - ΑΦΜ 800863970 Αρ. ΓΕΜΗ 143321901000 Αλέκου Παναγούλη 91, 14234 Νέα Ιωνία Fax. +30 210 27 52 057

Στείλε Fax :D :D :D
 

Μπορείς να κάνεις τα εξής:

1. Να φτιάξεις έναν νέο λογαριασμό για να μπορείς να έχεις πρόσβαση στη σελίδα υποστήριξης.

2. Στη συνέχεια επικοινώνησε μαζί τους, όπως είχα αναφέρει, και εύχομαι ότι θα λυθεί το πρόβλημα.

Επεξ/σία από duffyduck
  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

34 minutes ago, duffyduck said:

Επικοινωνήστε με την εταιρεία

ΣΚΡΟΥΤΖ ΑΕ Υπηρεσίες Διαδικτύου - ΑΦΜ 800863970 Αρ. ΓΕΜΗ 143321901000 Αλέκου Παναγούλη 91, 14234 Νέα Ιωνία Fax. +30 210 27 52 057

Στείλε Fax :D :D :D
 

Μπορείς να κάνεις τα εξής:

1. Να φτιάξεις έναν νέο λογαριασμό για να μπορείς να έχεις πρόσβαση στη σελίδα υποστήριξης.

2. Στη συνέχεια επικοινώνησε μαζί τους, όπως είχα αναφέρει, και εύχομαι ότι θα λυθεί το πρόβλημα.

εκανα ακριβώς αυτο και δεν έλεγαν να καταλάβουν οτι εχω πρόβλημα με άλλο λογαριασμό . Οταν τελικά το κατάλαβαν μου έλεγαν οτι πρέπει να στειλω από εκείνο ενώ τους εξηγούσα οτι δεν μπορώ καν να συνδεθώ . Ολα αυτά ενώ απαντούσαν σε μεϊλ μια φορα την ημέρα , πραγματικά οτι ναναι 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
2 hours ago, koukis hlias said:

είχα κανει κομικο review στο game pad (ενα logitech) που χρησιμοποίησαν στο υποβρύχιο , πηρε καμία 5 ειναι χρήσιμο και το κατέβασαν . Τρεις μέρες μετα δεν είχα λογαριασμό , δεν ξερω αν ειναι από αυτο .

Well, play stupid games, win stupid prizes. 

Εάν είχες και μερικά "hits" από πριν (αντικαταβολες που δεν παρέλαβες κλπ κλπ) μπορεί γι αυτό να στο έκλεισαν. Εάν τους στείλεις μνμ μπορει στο ανοίξουν... 

Επεξ/σία από filip123go
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

47 minutes ago, filip123go said:

Well, play stupid games, win stupid prices. 

Εάν είχες και μερικά "hits" από πριν (αντικαταβολες που δεν παρέλαβες κλπ κλπ) μπορεί γι αυτό να στο έκλεισαν. Εάν τους στείλεις μνμ μπορει στο ανοίξουν... 

τιποτα παραπάνω από αυτο τύπικοτατος στις παραλαβές .

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

14 minutes ago, Ukforthemoment said:

prizes 

Yep, σωστός, το διόρθωσα, thnx 

47 minutes ago, koukis hlias said:

τιποτα παραπάνω από αυτο τύπικοτατος στις παραλαβές .

Τότε κάποιος έχει κάνει μλκια... Μήπως έχει μπει σε κανένα black list το email σου, για spamming? (Όχι blacklist του Σκρουτζ απαραίτητα) .

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

4 ώρες πριν, koukis hlias είπε

Καλησπέρα στο φόρουμ . Εδώ και 2 εβδομάδες δεν μπορώ με κανένα τρόπο να συνδεθώ στον λογαριασμό μου . Αν προσπαθήσω να συνδεθώ από υπολογιστή μου εμφανίζει το μήνυμα "έχετε αποκλειστεί από τις υπηρεσίες" ενώ από την εφαρμογή στο ios εμφανίζει απλα σφάλμα (παραθέτω και εικόνα).Εκανα καινούργιο λογαριασμό με σκοπό να ανοίξω support ticket αλλα επειδη λογικά ειναι τζιμανια στο support μου έλεγαν να ανοίξω από τον λογαριασμό που εχω θέμα ενώ τους εξήγησα πολλαπλές φορές οτι δεν ειναι κατι τέτοιο εφικτό για τους λόγους που προανέφερα .Τελικά κατέληξα απλα να κανω copy το email απο το support και να στειλω εκεί με το email του λογαριασμού . Εχω πάρει αυτοματοποιημένη απάντηση αλλα τιποτα παραπάνω στις 3 μέρες που έχουν περάσει . Η απορία μου ειναι η εξής.Υπάρχει κάποιο τηλεφωνο η καποιος πιο άμεσος τρόπος να επικοινωνήσω με δαύτους ή παει ο λογαριασμός μου ;IMG_0640.png.edaf01069a49c40137150bdde847bf9d.png Ο λογαριασμός αυτος έχει αρκετές αγορές και βοηθάει σε περίπτωση που χρειάζομαι εγγύηση από κάποιο προϊόν που εχω αγοράσει .

 

3 ώρες πριν, koukis hlias είπε

είχα κανει κομικο review στο game pad (ενα logitech) που χρησιμοποίησαν στο υποβρύχιο , πηρε καμία 5 ειναι χρήσιμο και το κατέβασαν . Τρεις μέρες μετα δεν είχα λογαριασμό , δεν ξερω αν ειναι από αυτο .

 

1 ώρα πριν, koukis hlias είπε

τιποτα παραπάνω από αυτο τύπικοτατος στις παραλαβές .

Κοιτάζοντας μερικά από τα γραφόμενα αυτό που μπορώ να σκεφτώ είναι ότι μπορεί να συνέβη λίγο του σχολιασμού όπου υποθετικά είναι ενάντια στους κανονισμούς και δεδομένου ότι ήταν ένα παγκόσμιο ατυχές περιστατικό ο κωμικός σχολιασμός έφερε τον αποκλεισμό απροειδοποίητα...

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα
  • Δημιουργία νέου...