Προς το περιεχόμενο

Θέμα με συνεργείο


mariannna

Προτεινόμενες αναρτήσεις

33 λεπτά πριν, Macosj είπε

Έχει χαθεί ο επαγγελαμτισμος στην Ελλάδα, και φυσικά η ευγένεια. Η συμβουλή μου: πήγαινε σε συνεργεία έως ότου κάποιος να σου μιλήσει σαν άνθρωπος, αυτός ίσως σου κάνει δουλειά. Αν δεις τον άλλον μουτρωμενο, μες στην ειρωνεία κτλ ό,τι και να σου πει, φύγε και απλά πήγαινε στον επόμενο ( αυτό βέβαια αν μένεις σε πόλη, στην επαρχία αν είναι 1-2 τότε την πάτησες)

Ο άλλος λέει ότι δεν πρέπει να κυκλοφορούν αυτοκίνητα 20ετιας, αυτά έχει η μισή Ελλάδα. Η μετακίνηση είναι δικαίωμα σε μια αναπτυγμένο χώρα και όχι πολυτέλεια, εκτός αν θέλουν να μας κάνουν Ουγκάντα αυτοί που υποστηρίζουν τέτοιες απόψεις

Προφανώς, η κυβέρνηση έχει παρόμοιες απόψεις και έχει βάλει παρανόμως πρόστιμα αν φέρει κάποιος ένα αυτοκίνητο ακόμα και 10ετιας από εξωτερικό. Αυτά τα 20ετιας στην Γερμανία τα πουλάνε 500 ευρώ, ένα στάδιο πριν την πρέσα είναι, εδώ πουλάει ο άλλος atos του 1999 στα 3Κ😂. Για την Ελλάδα δύο επιλογές υπάρχουν, είτε θα καταργήσουν αυτά τα τρελά πρόστιμα και να επιτρέψουν την μετακίνηση αγαθών εντός ΕΕ όπως ορίζει ο κανονισμός, είτε σε λίγο θα γίνουμε Ταϊβάν αφού θα γεμίσουμε σκούτερ παντού. Οι μισοί Έλληνες έχουν 20Κ για καινούριο αμάξι, οι άλλοι μισοι όχι, αλλά ΚΑΝΕΝΑΣ δεν μπορείς να μείνει χωρίς δικό του μεταφορικό μέσο, ιδίως με την άθλια συγκοινωνία της χώρας μας 

Η μετακίνηση στην Ελλάδα με ιδιωτικό μέσον, έχει καταστεί πολυτέλεια εδώ και χρόνια. Αρκετά άτομα του κύκλου μου δεν διαθέτουν αμάξι ούτε και δίπλωμα οδήγησης, μερικοί πήραν δίπλωμα πριν χρόνια, οδήγησαν ένα αμάξι που το έχουν οικογενειακώς και σταμάτησαν. Τα κόστη του να έχεις ΙΧ με τα πάντα μέσα είναι βραχνάς, παράλληλα η σοβαρή έλλειψη πάρκινγκ καθιστά αναγκαία και την ενοικίαση ιδιωτικού πάρκινγκ για αρκετούς, γενικά δεν παλεύεται αυτή η κατάσταση στις πυκνοκατοικημενες περιοχές. 

Όσο για το αν επιτρέπεται να κυκλοφορούν αμάξια 20ετιας έξω. Αυτό δεν θα το πω εγώ. Κατανοητή η έλλειψη χρημάτων, αλλά σε ένα αμάξι 20ετιας πόσα ακόμα χρονια να αντέξει και να τους δώσεις προσδόκιμο ώστε να μην καταστεί ασύμφορο λόγω βλαβών; Εγώ τους δίνω από 3 ως 5 χρόνια το πολύ. 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Απαντ. 78
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοφιλείς Ημέρες

10 λεπτά πριν, jmmys είπε

Αφού ζητάει ένα σκασμό λεφτά,ποσα σου είπαν δηλαδή,πως γίνεται να μην αναλαμβάνουν να φτιάξουν την κλειδαριά;

Μ είπαν να μ την φτιάξουν όταν βρουν ανταλακτικα μέχρι τότε ξεκλείδωτο το αμαξι 

7 λεπτά πριν, Basilhs23___ είπε

Η μετακίνηση στην Ελλάδα με ιδιωτικό μέσον, έχει καταστεί πολυτέλεια εδώ και χρόνια. Αρκετά άτομα του κύκλου μου δεν διαθέτουν αμάξι ούτε και δίπλωμα οδήγησης, μερικοί πήραν δίπλωμα πριν χρόνια, οδήγησαν ένα αμάξι που το έχουν οικογενειακώς και σταμάτησαν. Τα κόστη του να έχεις ΙΧ με τα πάντα μέσα είναι βραχνάς, παράλληλα η σοβαρή έλλειψη πάρκινγκ καθιστά αναγκαία και την ενοικίαση ιδιωτικού πάρκινγκ για αρκετούς, γενικά δεν παλεύεται αυτή η κατάσταση στις πυκνοκατοικημενες περιοχές. 

Όσο για το αν επιτρέπεται να κυκλοφορούν αμάξια 20ετιας έξω. Αυτό δεν θα το πω εγώ. Κατανοητή η έλλειψη χρημάτων, αλλά σε ένα αμάξι 20ετιας πόσα ακόμα χρονια να αντέξει και να τους δώσεις προσδόκιμο ώστε να μην καταστεί ασύμφορο λόγω βλαβών; Εγώ τους δίνω από 3 ως 5 χρόνια το πολύ. 

Η ξαδέλφη μ έχει καινούργιο αμαξι hundayi 23 ετών χωρίς κανένα σοβαρό θέμα. Είναι θέμα εταιρίας πιστεύω 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

4 λεπτά πριν, mariannna είπε

Μ είπαν να μ την φτιάξουν όταν βρουν ανταλακτικα μέχρι τότε ξεκλείδωτο το αμαξι 

Η ξαδέλφη μ έχει καινούργιο αμαξι hundayi 23 ετών χωρίς κανένα σοβαρό θέμα. Είναι θέμα εταιρίας πιστεύω 

Μπες σε κάνα γκρουπ στο fb με το μοντέλο του αμαξιού σου, εκεί πουλάνε ανταλακτικα και υπάρχουν και μάστορες που αναλαμβάνουν ιδίως τα συγκεκριμένα μοντέλα 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Τι μοντελο έχεις ρωτατε, και απαντάει Seat.

Ή troll ή προβλημα εγγεφαλικό βαρέου τύπου.
Μην ασχολείστε σοβαρά, εκτός αν οδεύουμε προς παρασκευή :) 

3 ώρες πριν, mariannna είπε

Seat 

 

Επεξ/σία από Vault13
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Επισκέπτης
11 λεπτά πριν, Basilhs23___ είπε

Η μετακίνηση στην Ελλάδα με ιδιωτικό μέσον, έχει καταστεί πολυτέλεια εδώ και χρόνια. Αρκετά άτομα του κύκλου μου δεν διαθέτουν αμάξι ούτε και δίπλωμα οδήγησης, μερικοί πήραν δίπλωμα πριν χρόνια, οδήγησαν ένα αμάξι που το έχουν οικογενειακώς και σταμάτησαν. Τα κόστη του να έχεις ΙΧ με τα πάντα μέσα είναι βραχνάς, παράλληλα η σοβαρή έλλειψη πάρκινγκ καθιστά αναγκαία και την ενοικίαση ιδιωτικού πάρκινγκ για αρκετούς, γενικά δεν παλεύεται αυτή η κατάσταση στις πυκνοκατοικημενες περιοχές. 

Όσο για το αν επιτρέπεται να κυκλοφορούν αμάξια 20ετιας έξω. Αυτό δεν θα το πω εγώ. Κατανοητή η έλλειψη χρημάτων, αλλά σε ένα αμάξι 20ετιας πόσα ακόμα χρονια να αντέξει και να τους δώσεις προσδόκιμο ώστε να μην καταστεί ασύμφορο λόγω βλαβών; Εγώ τους δίνω από 3 ως 5 χρόνια το πολύ. 

Θα προτιμούσα να να υπήρχε σοβαρό ΚΤΕΟ στην Ελλάδα και να έκοβε ότι σαβούρα κυκλοφορεί,καλύτερα ένα αμάξι 20 ετών με σωστά λάστιχα,φρένα,αμορτισερ κλπ  παρά ένα 5 ετών με λιωμένα τα παραπάνω.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

2 λεπτά πριν, Macosj είπε

Μπες σε κάνα γκρουπ στο fb με το μοντέλο του αμαξιού σου, εκεί πουλάνε ανταλακτικα και υπάρχουν και μάστορες που αναλαμβάνουν ιδίως τα συγκεκριμένα μοντέλα 

Μπορείτε να μ πρότεινετε γκρουπ δεν βρίσκω 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

3 λεπτά πριν, mariannna είπε

Μ είπαν να μ την φτιάξουν όταν βρουν ανταλακτικα μέχρι τότε ξεκλείδωτο το αμαξι 

Η ξαδέλφη μ έχει καινούργιο αμαξι hundayi 23 ετών χωρίς κανένα σοβαρό θέμα. Είναι θέμα εταιρίας πιστεύω 

Καινούργιο και 23ων ετών δεν γίνεται.

Τώρα αν το βλέπεις σαν καινούργιο. Ίσως το διατηρούσαν καλά, το έπλεναν, έβαζαν αλοιφές για την λαμαρίνα, πλήρωναν λεφτά για συντήρηση. Ακόμη, μπορεί να το είχαν μέσα σε γκαράζ, να μην το μετακινούσαν πολύ αλλά τόσο όσο ώστε να μην υποστεί πολλές φθορες, να μην τράκαραν, να μην περνούσαν από ότι να ναι δρόμους και να μην έκαναν τανζανιες, αυτα δηλαδή που θα συμβούν σε όλους τους μέσους χρήστες. 

Δεν έχει να κάνει τόσο με την εταιρεία αυτό. Αν υπήρχε εταιρεία που κατασκεύαζε προϊόν χωρίς να χαλάει ποτέ, θα είχε πτωχεύσει. 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Μόλις τώρα, Basilhs23___ είπε

Καινούργιο και 23ων ετών δεν γίνεται.

Τώρα αν το βλέπεις σαν καινούργιο. Ίσως το διατηρούσαν καλά, το έπλεναν, έβαζαν αλοιφές για την λαμαρίνα, πλήρωναν λεφτά για συντήρηση. Ακόμη, μπορεί να το είχαν μέσα σε γκαράζ, να μην το μετακινούσαν πολύ αλλά τόσο όσο ώστε να μην υποστεί πολλές φθορες, να μην τράκαραν, να μην περνούσαν από ότι να ναι δρόμους και να μην έκαναν τανζανιες, αυτα δηλαδή που θα συμβούν σε όλους τους μέσους χρήστες. 

Δεν έχει να κάνει τόσο με την εταιρεία αυτό. Αν υπήρχε εταιρεία που κατασκεύαζε προϊόν χωρίς να χαλάει ποτέ, θα είχε πτωχεύσει. 

Καινούργιο εννοώ το πήρε τότε καινούργιο και τώρα δεν έχει βγάλει σοβαρά προβλήματα 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
22 λεπτά πριν, Basilhs23___ είπε

Όσο για το αν επιτρέπεται να κυκλοφορούν αμάξια 20ετιας έξω. Αυτό δεν θα το πω εγώ. Κατανοητή η έλλειψη χρημάτων, αλλά σε ένα αμάξι 20ετιας πόσα ακόμα χρονια να αντέξει και να τους δώσεις προσδόκιμο ώστε να μην καταστεί ασύμφορο λόγω βλαβών; Εγώ τους δίνω από 3 ως 5 χρόνια το πολύ. 

Δεν είναι ζήτημα αν επιτρέπεται ή όχι, είναι το γεγονός ότι με το να υπάρχουν πρόστιμα ΜΟΝΟ αν φέρνεις ένα αυτοκίνητο παλιό από εξωτερικό, οδηγεί σε αύξηση των τιμών στην εγχώρια αγορά. Για παραδειγμα, εδώ ένα atos του 2002 κάνει 3Κ, αν πάω Γερμανία θα το πάρω ( και πιο καλά συντηρημένο) στα 500-600 ευρώ, όμως θα έχω τέλη ταξινόμησης, αμοιβή τελωνη, πρόστιμο για εκπομπές CO2 κτλ συνολικά άλλα 4Κ, οπότε μου βγαίνει πιο ακριβό. Το ίδιο συμβαίνει και με αμάξια 10ετιας. Οπότε, οι μαντραδες, που προφανώς συνεργάζονται με κυβερνήσεις, έχουν μονοπώλιο την αγορά μεταχειρισμένων από εξωτερικό, και έτσι αγοράζουν αμάξια 10ετιας με 3Κ και τα πωλούν εδώ 7-8Κ. Με αποτέλεσμα οι τιμές των μεταχειρισμένων να είναι τρελά αυξημένες σε σχέση με ολη την Ευρώπη 

 

Η αγορά των μεταχειρισμένων πρέπει να ανοίξει, έχουμε ελεύθερη αγορά. Αν δεν υπήρχαν οι τρελή δασμοί, όλοι θα πηγαίναμε Γερμανία και θα αγοράζαμε μεταχειρισμένο 10ετιας στα 3,5-4Κ και όχι ένα yaris 25ετιας στην Ελλάδα με τα ίδια λεφτά. Έτσι και ο στόλος των αυτοκινήτων θα ήταν πιο καινούριος, και εμείς θα είχαμε καλύτερα αυτοκίνητα 

*και φυσικά να συμπληρώσω ότι παράνομα μας υποχρεώνει το κράτος να κάνουμε εκτελωνισμο για προϊόν που αγοράστηκε εντός ΕΕ

Επεξ/σία από Macosj
  • Like 5
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

4 λεπτά πριν, jmmys είπε

Θα προτιμούσα να να υπήρχε σοβαρό ΚΤΕΟ στην Ελλάδα και να έκοβε ότι σαβούρα κυκλοφορεί,καλύτερα ένα αμάξι 20 ετών με σωστά λάστιχα,φρένα,αμορτισερ κλπ  παρά ένα 5 ετών με λιωμένα τα παραπάνω.

Αυτό που υπάρχει δηλαδή στο εξωτερικό αλλά όχι εδώ. Τι ψάχνεις τώρα... 

 

 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Μόλις τώρα, Macosj είπε

Δεν είναι ζήτημα αν επιτρέπεται ή όχι, είναι το γεγονός ότι με το να υπάρχουν πρόστιμα ΜΟΝΟ αν φέρνεις ένα αυτοκίνητο παλιό από εξωτερικό, οδηγεί σε αύξηση των τιμών στην εγχώρια αγορά. Για παραδειγμα, εδώ ένα atos του 2002 κάνει 3Κ, αν πάω Γερμανία θα το πάρω ( και πιο καλά συντηρημένο) στα 500-600 ευρώ, όμως θα έχω τέλη ταξινόμησης, αμοιβή τελωνη, πρόστιμο για εκπομπές CO2 κτλ συνολικά άλλα 4Κ, οπότε μου βγαίνει πιο ακριβό. Το ίδιο συμβαίνει και με αμάξια 10ετιας. Οπότε, οι μαντραδες, που προφανώς συνεργάζονται με κυβερνήσεις, έχουν μονοπώλιο την αγορά μεταχειρισμένων από εξωτερικό, και έτσι αγοράζουν αμάξια 10ετιας με 3Κ και τα πωλούν εδώ 7-8Κ. Με αποτέλεσμα οι τιμές των μεταχειρισμένων να είναι τρελά αυξημένες σε σχέση με ολη την Ευρώπη 

 

Η αγορά των μεταχειρισμένων πρέπει να ανοίξει, έχουμε ελεύθερη αγορά. Αν δεν υπήρχαν οι τρελή δασμοί, όλοι θα πηγαίναμε Γερμανία και θα αγοράζαμε μεταχειρισμένο 10ετιας στα 3,5-4Κ και όχι ένα yaris 25ετιας στην Ελλάδα με τα ίδια λεφτά. Έτσι και ο στόλος των αυτοκινήτων θα ήταν πιο καινούριος, και εμείς θα είχαμε καλύτερα αυτοκίνητα 

Πήγα σε αντιπροσωπεία αυτοκινήτων και το πιο φτηνό ήταν 8000 ευρώ έχουν ανεβεί πολύ οι τιμές και των μεταχειρισμένων γενικά είμαστε μια ακριβή χώρα με χαμηλούς μισθούς 

2 λεπτά πριν, Macosj είπε

Δεν είναι ζήτημα αν επιτρέπεται ή όχι, είναι το γεγονός ότι με το να υπάρχουν πρόστιμα ΜΟΝΟ αν φέρνεις ένα αυτοκίνητο παλιό από εξωτερικό, οδηγεί σε αύξηση των τιμών στην εγχώρια αγορά. Για παραδειγμα, εδώ ένα atos του 2002 κάνει 3Κ, αν πάω Γερμανία θα το πάρω ( και πιο καλά συντηρημένο) στα 500-600 ευρώ, όμως θα έχω τέλη ταξινόμησης, αμοιβή τελωνη, πρόστιμο για εκπομπές CO2 κτλ συνολικά άλλα 4Κ, οπότε μου βγαίνει πιο ακριβό. Το ίδιο συμβαίνει και με αμάξια 10ετιας. Οπότε, οι μαντραδες, που προφανώς συνεργάζονται με κυβερνήσεις, έχουν μονοπώλιο την αγορά μεταχειρισμένων από εξωτερικό, και έτσι αγοράζουν αμάξια 10ετιας με 3Κ και τα πωλούν εδώ 7-8Κ. Με αποτέλεσμα οι τιμές των μεταχειρισμένων να είναι τρελά αυξημένες σε σχέση με ολη την Ευρώπη 

 

Η αγορά των μεταχειρισμένων πρέπει να ανοίξει, έχουμε ελεύθερη αγορά. Αν δεν υπήρχαν οι τρελή δασμοί, όλοι θα πηγαίναμε Γερμανία και θα αγοράζαμε μεταχειρισμένο 10ετιας στα 3,5-4Κ και όχι ένα yaris 25ετιας στην Ελλάδα με τα ίδια λεφτά. Έτσι και ο στόλος των αυτοκινήτων θα ήταν πιο καινούριος, και εμείς θα είχαμε καλύτερα αυτοκίνητα 

Για καινούργιο έχω ψάξει σε όλες τις εταιρίες όλα ξεκινάνε από 18000 ευρώ 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

3 minutes ago, mariannna said:

Πήγα σε αντιπροσωπεία αυτοκινήτων και το πιο φτηνό ήταν 8000 ευρώ έχουν ανεβεί πολύ οι τιμές και των μεταχειρισμένων γενικά είμαστε μια ακριβή χώρα με χαμηλούς μισθούς 

Για καινούργιο έχω ψάξει σε όλες τις εταιρίες όλα ξεκινάνε από 18000 ευρώ 

Μέχρι και πριν 2 χρόνια είχα Toyota corolla του '88, με καρμπυρατέρ, χωρίς υδραυλικό τιμόνι και χωρίς aircondition. Παρολαυτα, πήγαινε μια χαρά, του άλλαζα στην ώρα του τα λάδια του και ότι άλλο ζητούσε και θεωρώ ότι για τα χρόνια του ήταν οικονομικό. Είχα αλλάξει 2 μηχανικους όσο ήμουν στην Αθήνα για να βρω κάποιον της προκοπής. 

 

Πλέον εδώ και δύο χρόνια είμαι με skoda octavia 2011, που το αγόρασα κάτω των 6.000 μεταχειρισμένο, από ιδιώτη, αφού το έλεγξα σε μηχανικό και σε κτεο (τα κτεο προσφέρουν υπηρεσία ελέγχου για οχήματα που είναι να αγοράσεις, νομίζω εκκουσιο έλεγχο το λένε). 

 

Αν δεν υπάρχου  χρηματα, απλά πορεύεσαι με ότι έχεις. Το ανασταινεις όσες φορές χρειαστεί για να κάνεις τη δουλειά σου, δεν ειναι ντροπή. Άπαξ και μπορέσεις να μαζέψεις κάτι στην άκρη, μπορείς να βρεις αξιόλογα μεταχειρισμένα και από ιδιώτες, σε καλή τιμή και μερικές φορές και ο μηχανικός σου μπορεί να σε βοηθήσει με την αναζήτηση κάποιου μεταχειρισμενου, πολλές φορές από κάποιον άλλο πελάτη του που πουλάει το αυτοκίνητο του, που ο μηχανικός ξέρει τη κατάσταση του, και ξέρει ότι είναι καλό και οτι θα συνεχίσει να δουλεύει πάνω σε αυτό από εσένα. 

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

3 λεπτά πριν, Broli007 είπε

Μέχρι και πριν 2 χρόνια είχα Toyota corolla του '88, με καρμπυρατέρ, χωρίς υδραυλικό τιμόνι και χωρίς aircondition. Παρολαυτα, πήγαινε μια χαρά, του άλλαζα στην ώρα του τα λάδια του και ότι άλλο ζητούσε και θεωρώ ότι για τα χρόνια του ήταν οικονομικό. Είχα αλλάξει 2 μηχανικους όσο ήμουν στην Αθήνα για να βρω κάποιον της προκοπής. 

 

Πλέον εδώ και δύο χρόνια είμαι με skoda octavia 2011, που το αγόρασα κάτω των 6.000 μεταχειρισμένο, από ιδιώτη, αφού το έλεγξα σε μηχανικό και σε κτεο (τα κτεο προσφέρουν υπηρεσία ελέγχου για οχήματα που είναι να αγοράσεις, νομίζω εκκουσιο έλεγχο το λένε). 

 

Αν δεν υπάρχου  χρηματα, απλά πορεύεσαι με ότι έχεις. Το ανασταινεις όσες φορές χρειαστεί για να κάνεις τη δουλειά σου, δεν ειναι ντροπή. Άπαξ και μπορέσεις να μαζέψεις κάτι στην άκρη, μπορείς να βρεις αξιόλογα μεταχειρισμένα και από ιδιώτες, σε καλή τιμή και μερικές φορές και ο μηχανικός σου μπορεί να σε βοηθήσει με την αναζήτηση κάποιου μεταχειρισμενου, πολλές φορές από κάποιον άλλο πελάτη του που πουλάει το αυτοκίνητο του, που ο μηχανικός ξέρει τη κατάσταση του, και ξέρει ότι είναι καλό και οτι θα συνεχίσει να δουλεύει πάνω σε αυτό από εσένα. 

Έλεγα για hundayi που γνωρίζουν δικά μ άτομα καλό service 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

1 hour ago, Macosj said:

Η συμβουλή μου: πήγαινε σε συνεργεία έως ότου κάποιος να σου μιλήσει σαν άνθρωπος, αυτός ίσως σου κάνει δουλειά.

Θα αναγκαστεί να το φτιάξει μόνος του, οι μηχανικοί μας έχουν σπουδάσει στο ίδιο πανεπιστήμιο με τους ταξιτζήδες 😅

1 hour ago, Macosj said:

Ο άλλος λέει ότι δεν πρέπει να κυκλοφορούν αυτοκίνητα 20ετιας, αυτά έχει η μισή Ελλάδα.

Τα πράγματα είναι ακόμα χειρότερα, η μέση ηλικία των επιβατικών αυτοκινήτων στην Ελλάδα είναι τα 17 έτη.

Εάν αφαιρέσουμε και τα άπειρα ενοικιαζόμενα που έχουμε σαν τουριστική χώρα, τα επιβατικά 10ετίας είναι μετρημένα.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Επισκέπτης
Αυτό το θέμα είναι πλέον κλειστό για περαιτέρω απαντήσεις.

  • Δημιουργία νέου...