Προς το περιεχόμενο

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.

Στα βήματα των ΚΤΕΛ και ο ΟΑΣΑ, ο οποίος θα παρουσιάσει σύντομα τη δυνατότητα αγοράς ενός εισιτηρίου για τις αστικές συγκοινωνίες των Αθηνών, χρησιμοποιώντας το smartphone ή το smartwatch σας.

Σύμφωνα με την ιστοσελίδα AthensTransport, ο οργανισμός θα προχωρήσει στη μεγαλύτερη αναβάθμιση του συστήματος του ηλεκτρονικού εισιτηρίου, μετά την υπογραφή της σύμβασης ΣΔΙΤ για το έργο τα τέλη του 2014. Η σημαντικότερη από τις αλλαγές που προβλέπονται είναι χωρίς αμφιβολήα η «δυνατότητα χρήσης τραπεζικών καρτών για τις μετακινήσεις, αντί της πλαστικής κάρτας Ath.ena Card και φυσικά των χάρτινων Ath.ena Ticket. Επιπλέον προωθείται και η διαλειτουργικότητα του συστήματος με άλλες εφαρμογές, δίνοντας έτσι τη δυνατότητα στους επιβάτες των αστικών συγκοινωνιών της Αθήνας να χρησιμοποιήσουν τους λογαριασμούς τους και για άλλες υπηρεσίες πέραν της πληρωμής του κομίστρου για τη μετακίνησή τους. 

Μερικά από τα παραδείγματα που αναφέρει το AthensTransport αφορά υπηρεσίες mobility as a service όπως στο εξωτερικό, με παράλληλη χρήση διάφορων μέσων από διαφορετκούς φορείς. Έτσι, γίνεται δυνατή η αγορά εισιτηρίων θεαμάτων, η ενοικίαση ποδηλάτων ή ηλεκτρικών σκούτερ, η μετακίνηση με ταξί ή υπηρεσίες ridesharing τύπου Uber ή ακόμα και η μετακίνηση με μέσα εκτός του συστήματος ΟΑΣΑ όπως υπεραστικά λεωφορεία και πλοία.

Ο νέος τρόπος ανέπαφης πληρωμής, δεν αφαιρεί οποιοδήποτε έκπτωση για τον επιβάτη αφού χρησιμοποιώντας το κινητό του για πληρωμή του εισιτηρίου μέσω Google Pay ή Apple Pay, ο επιβάτης δεν θα θα χρειάζεται να αναζητά ποιο είναι το πιο συμφέρον εισιτήριο που πρέπει να αγοράσει για τη μετακίνησή του. Το σύστημα θα τον χρεώνει με τη χρήση ορίων τιμών (price cap) για τις μετακινήσεις του ανά μήνα, και θα χρεώνεται σαν να έχει αγοράσει το πιο συμφέρον πακέτο εισιτηρίων για τον ίδιο. 

Η δυνατότητα χρήσης τραπεζικών καρτών για την έκδοση εισιτηρίων, είναι ένα θέμα που συζητιέται ήδη από το 2018, ενώ πολλές ευρωπαϊκές (και μη) πόλεις, έχουν υιοθετήσει ένα παρόμοιο σύστημα με εντυπωσιακά αποτελέσματα.  Σύμφωνα με τις προβλέψεις της σύμβασης του έργου, η τροποποίηση της λειτουργίας του Αυτόματου Συστήματος Συλλογής Κομίστρου από τον ανάδοχο βάση της σύμβασης παραχώρησης, αναμένεται να ολοκληρωθεί το 2026.


Διαβάστε ολόκληρο το άρθρο

  • Απαντ. 74
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

επιτελους γιατι μεσω nfc που γεμιζουμε τα εισιτηρια μας το παιζουμε 50/50 καθε φορα μηπως παθει error και δεν τα βαλει και μετα καλουμε την εξυπηρετηση να μας το ξεκολλησει.

Επεξ/σία από jerry banana
  • Like 5
Δημοσ.

Η εφαρμογή ΑΤΗ.ΕΝΑ Card είναι ότι χειρότερο υπάρχει έχει 1.7 rating 😂 δεν θέλω να ξέρω καν πόσο κόστισε , ας φτιάξουν ένα app της προκοπής επιτέλους να πάει στα σκουπίδια.

  • Like 8
Δημοσ.

α καλα. πολυ καλυτερα θα ηταν να εφαρμοσουν ενα συστημα χρεωσεως ανα αποσταση. πως ειναι δυνατον το κηφισια-κατ να κοστιζει οσο το κηφισια-πειραιας; παραλογο, και οδηγει σε εισιτηριοδιαφυγη (οχι μονο αυτο, αλλα και αυτο σιγουρα).

η εν λογω αναβαθμιση θα παει απατη. ο μεσος ελληνας θελει να στηνεται σε εκδοτηρια για να βγαλει 1 εισιτηριο, και οι δε ηλικιωμενοι 6 χρονια τωρα καθονται και ζητανε "μισα" εισιτηρια, ειτε εχουν ειτε δεν εχουν προσωποποιημενη καρτα.

  • Confused 9
Δημοσ.
26 λεπτά πριν, kr0m είπε

α καλα. πολυ καλυτερα θα ηταν να εφαρμοσουν ενα συστημα χρεωσεως ανα αποσταση. πως ειναι δυνατον το κηφισια-κατ να κοστιζει οσο το κηφισια-πειραιας; παραλογο, και οδηγει σε εισιτηριοδιαφυγη (οχι μονο αυτο, αλλα και αυτο σιγουρα).

η εν λογω αναβαθμιση θα παει απατη. ο μεσος ελληνας θελει να στηνεται σε εκδοτηρια για να βγαλει 1 εισιτηριο, και οι δε ηλικιωμενοι 6 χρονια τωρα καθονται και ζητανε "μισα" εισιτηρια, ειτε εχουν ειτε δεν εχουν προσωποποιημενη καρτα.

Πρόσεχε τι εύχεσαι γιατί αν γίνει αυτό μάντεψε ποιος θα βγει ζημιωμενος...

  • Like 6
  • Thanks 2
Επισκέπτης
Δημοσ.

Επιτέλους μιας και αυτός (η έλλειψη ανέπαφης πληρωμής) ήταν ο λόγος που ένας σκασμός από κάθε λογής καρύδι δεν πληρώνει εισιτήριο στα ΜΜΜ ...

Δημοσ.
5 ώρες πριν, alion είπε

ο ΟΑΣΑ, ο οποίος θα παρουσιάσει σύντομα τη δυνατότητα αγοράς ενός εισιτηρίου για τις αστικές συγκοινωνίες των Αθηνών, χρησιμοποιώντας το smartphone ή το smartwatch σας.

Στο άρθρο εδώ δεν γράφει κάπου "σύντομα"

https://www.athenstransport.com/2023/07/trapezikes-kartes-oasa/

Τα λέμε το 2026

  • Like 1
Δημοσ.
1 λεπτό πριν, Bil79 είπε

Πρόσεχε τι εύχεσαι γιατί αν γίνει αυτό μάντεψε ποιος θα βγει ζημιωμενος...

υπαρχουν μηνες του χρονου που μπορει να χρησιμοποιω καθε μερα μεσα σταθερης τροχιας, και αλλοι που μπορει να μην τα χρειαστω για μερες αν οχι βδομαδες.
εαν εχει τελειωσει ο μηνας, και ξερω οτι για καποιες μερες η μονη διαδρομη που θα χρειαστει να κανω θα ειναι κυριολεκτικα στον επομενο σταθμο και πισω, ε οχι δε θα δωσω 1.20, προφανως και θα περασω με αλλον.
 

θελεις να μου εξηγησεις λιγο τι εννοεις; γιατι με το δικο μου μυαλο, εαν μεταξυ 2 τερματικων σταθμων, πχ ανθουπολης και ελληνικου, το κοστος ειναι 1,20, και οι σταθμοι της γραμμης ειναι σε συνολο πχ 10, το λογικοτερο δε θα ηταν 1,20/10 = ~0,12€ ανα σταθμο;

  • Like 1
  • Confused 8
Δημοσ.

καλα, να ρυθμισουν πρωτα τις μπαρες να κλεινουν οπως πρεπει για να μη περνανε οι τζαμπατζηδες και να ασχοληθουν με τα υπολοιπα αργοτερα..

  • Like 9
Δημοσ.

Ε καλά, Θεσσαλονίκη το έχουμε χρόνια τώρα. Από τότε που ξεκίνησε το μετρό και βγήκε ενιαίο εισιτήριο για όλα τα ΜΜΕ. Ακόμη και στον ΟΑΣΘ μόνο με κινητό και NFC βολτάρεις

  • Sad 1
Δημοσ.

Αν οι μπάρες δεν αφήνουν τους τσαμπατζήδες εκτός στο τρένο δεν έχει νόημα το θέμα. Στα λεωφορεία... άστο. Να υποθέσω πως τώρα θα εξαφανιστεί και ο... δειγματοληπτικός έλεγχος επιβατών? Μια καλή ιδέα θα ήταν αυτοί που σχεδιάζουν το σύστημα, να ξυπνήσουν μερικές μέρες πρωί και να πάρουν τις αστικές συγκοινωνίες, έτσι, έστω για να δουν πως είναι. Κι άλλα λεφτά στον κουβά... πριν πουληθούν λόγω χαμηλών εσόδων.

  • Like 6
Δημοσ.
12 λεπτά πριν, CyanBlue είπε

Αν οι μπάρες δεν αφήνουν τους τσαμπατζήδες εκτός στο τρένο δεν έχει νόημα το θέμα. Στα λεωφορεία... άστο. Να υποθέσω πως τώρα θα εξαφανιστεί και ο... δειγματοληπτικός έλεγχος επιβατών? Μια καλή ιδέα θα ήταν αυτοί που σχεδιάζουν το σύστημα, να ξυπνήσουν μερικές μέρες πρωί και να πάρουν τις αστικές συγκοινωνίες, έτσι, έστω για να δουν πως είναι. Κι άλλα λεφτά στον κουβά... πριν πουληθούν λόγω χαμηλών εσόδων.

Το αστείο είναι ότι και τις μπάρες τις έβαλαν για τα μάτια του κόσμου πόσους πιτσιρικάδες έχω δει να πηδάνε με ένα απλό σάλτο. Αντί να το κάνουν σαν το τρένο της Αμερικής που η μπάρες είναι σαν των γηπέδων κάνανε κάτι που περιορίζει για τα μάτια του κόσμου. Γι'αυτό πάλι μπαίνει όποιος ναναι στο τρένο.

  • Like 10
  • Sad 1

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα
  • Δημιουργία νέου...