Προς το περιεχόμενο

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.

Σε αφήσανε χωρίς τηλέφωνο; Από ότι κατάλαβα είχες κανονικά τηλέφωνο απλά τα έκαναν σκατά στην φορητότητα.

Οk, προφανώς μαλακία αλλά χαλαρώστε λίγο μερικοί. Μην χάνεται τον ύπνο σας για χαζομάρες τόσο εύκολα. Όπως τα γράφεις μόνο που δεν πήγες με πυρσούς έξω από τα κεντρικά που δεν ολοκληρώθηκε η μεταφορά του αριθμού.

Δημοσ.
4 ώρες πριν, Kostas Savvidis είπε

Αν πρόκειται για την καρτοκινητή της frog πάρε στο 2108006300 και ζήτα να μιλήσεις με τον κύριο Μπόγδο, είναι πολύ συνεργάσιμος και εξυπηρετικός υπάληλος και είμαι σίγουρος ότι θα σε βοηθήσει. 

Τα υπογεγραμμένα έγγραφα στείλτα σε αυτά τα 2 email.

[email protected]

[email protected]

Τι φαση ολοι αυτον πετυχαινουμε; Εκανα προσφατα φορητότητα απο cu σε what's up και ο μπογδος με εξυπηρέτησε 

  • Like 1
Δημοσ.

Καλησπέρα φίλε ειμουν και εγώ παθών κάποτε σ αυτόν τον Γολγοθά της cosmote.....είχα κάνει εξαρχής αίτημα απ' το site για φορητότητα σε what's up με κολησιαργουσαν περίπου 20 μέρες....μετά ξεκίνησα την διαδικασία απ' τα καταστήματα Γερμανός.....που μάλλον θα έπρεπε να είχαν την επωνυμία....Αλαμπουρνεζος διότι κάθε φορά που πήγενα να ζητήσω σιμ καρτοκινητης άρχιζαν τα ταλμουδικα μετάξι τους....έως ότου Μ πουν ότι έχουν σιμ μόνο για συμβόλαια.....Στην Θεσσαλονίκη τα μόνα καταστήματα που έχουν σιμ καρτοκινητης είναι της Παπάφη και της Καρόλου Ντηλ.....στην cosmote.....και αυτά υπολειτουργούν λόγο έλλειψης προσωπικού και της γενικότερης δυσλειτουργίας του ελληνικού κρατους

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
8 ώρες πριν, hungry_mind είπε

Τα έγγραφα τα έστειλα σε email κατόπιν τηλεφωνικής συννενόησης με το τμήμα τεχν. υποστήριξης. Αυτοί δηλ. μου είπαν να τα στείλω σκαναρισμένα. Από τη στιγμή που ο courier αγνόησε να μου πάρει τα έγγραφα υπογεγραμμένα και μένω επαρχία, δηλ. δεν υπάρχει υποκατάστημα, έπρεπε να τα στείλω με ηλ. ταχυδρομείο.

Έτσι και αλλιώς, ξαναέστειλα μήνυμα στο τμήμα υποστήριξης, περιγράφοντας όλη αυτή την κατάσταση και δεν έχω λάβει ουδεμία απάντηση ακόμη, μετά από αρκετές μέρες. Για να μην πολυλογούμε....από υποστήριξη....βρωμάει

Δεν καταλαβαίνεις,δεν πειραζει ετσι και αλλιως εσυ ταλαιπωρείσαι.Καθε εταιρεία εχει καποιες διαδικασίες ,οταν δεν πας συμφωνα με αυτες και ξεφύγεις απο τον κανονα τοτε δεν υπαρχει περιπτωση να βρεις ακρη. Στη κοσμοτε δε τα πραγματα ειναι ακομα χειροτερα γιατι το τηλεφωνικό κεντρο δεν εχει αμεση επαφη μετα αλλα τμηματα της εταιρείας.Απο την αλλη ειναι πολυ επεξηγηματικοί στις επικοινωνιες τους .Σιγουρα σου ειπαν τι επρεπε να κάνεις αλλα δεν εδωσες την προσοχή που επρεπε.

Το δεν υπεγραψα τα χαρτια αλλα φταιει  το κουριερ ειναι δικαιολογια πενταχρονου.Τωρα καλα ξεμπερδεματα με υπομονη και ψυχραιμία.

Επεξ/σία από filipprin
Δημοσ.
16 ώρες πριν, filipprin είπε

Δεν καταλαβαίνεις,δεν πειραζει ετσι και αλλιως εσυ ταλαιπωρείσαι.Καθε εταιρεία εχει καποιες διαδικασίες ,οταν δεν πας συμφωνα με αυτες και ξεφύγεις απο τον κανονα τοτε δεν υπαρχει περιπτωση να βρεις ακρη. Στη κοσμοτε δε τα πραγματα ειναι ακομα χειροτερα γιατι το τηλεφωνικό κεντρο δεν εχει αμεση επαφη μετα αλλα τμηματα της εταιρείας.Απο την αλλη ειναι πολυ επεξηγηματικοί στις επικοινωνιες τους .Σιγουρα σου ειπαν τι επρεπε να κάνεις αλλα δεν εδωσες την προσοχή που επρεπε.

Το δεν υπεγραψα τα χαρτια αλλα φταιει  το κουριερ ειναι δικαιολογια πενταχρονου.Τωρα καλα ξεμπερδεματα με υπομονη και ψυχραιμία.

Η κούριερ εδώ στην Θεσσαλονίκη βιάζονται πάρα πολύ δεν υπάρχει πλέον τρόπος εξυπηρέτησης και για να μην μακρυγορω έχει και ο ελληνικός λαός το φταίξιμο.....στην περιοχή μου το μόνο κούριερ που δουλεύει αποδεκτά είναι το ΕΛΤΑ κούριερ....ιδιαίτερα στην τοπική acs στην Τούμπα υπάρχει μεγάλο χάος....θα μπορούσες να είχες πάει σε ένα κεντρικό κατάστημα κόσμοτε και θα στο έκαναν σε 5 μερες

Δημοσ.

Παντως δεν μπορώ να καταλάβω. Επι covid η cosmote πραγματοποιούσε τις φορητότητες μόνο μέσω τηλεφώνου και email. Υπέγραφες, σκάναρες, εστελνες. Ούτε κουριερ, ούτε αναμονές, τίποτα. Η εξυπηρέτηση ηταν κυριολεκτικά 2 fast 2 furious.

Υπέθεσα ότι θα το συνέχιζαν και μετά το covid ετσι (εξάλλου τους συμφέρει... είναι πιο φτηνό να γίνεται η διαδικασία με mail παρά με ταχυδρόμο, από άποψη κόστους και χρόνου). Αλλά όχι, πάμε πάλι... εμπρός πίσω.

  • Like 1
Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Η ιστορία έχει και συνέχεια....Κατόπιν τηλ. επικοινωνίας με υπάλληλο στην υποστήριξη και αφού επιλήφθηκε του θέματος, μου είπε ότι εντός 24ώρου το αργότερο θα γινόταν η μετάβαση στην cosmote. Έχουν περάσει 2 ημέρες και ακόμα τίποτα.

Σε όλη αυτή την ιστορία μου έχει κάνει εντύπωση ο βαθμός αδιαφορίας προς τον πελάτη όταν τα πράγματα εξελιχθούν λίγο εκτός ρουτίνας από άποψη διαδικασιών. Δηλ. δεν υπάρχει καμμία περίπτωση να επιληφθεί κάποιος ανώτερος υπάλληλος σε ιεραρχία, από μόνος του και να προσπαθήσει να λύσει το πρόβλημα, ακόμη και αν ολο το πρόβλημα οφείλεται σε παραλείψεις της ίδιας της Cosmote. Η εταιρία είναι απρόσωπη και κυττάει μόνο να μεγιστοποιήσει τα κέρδη και να ελαχιστοποιήσει την υπηρεσία προς τον πελάτη.

Στις 11/7/2023 στις 12:49 ΜΜ, e1995kati είπε

Η κούριερ εδώ στην Θεσσαλονίκη βιάζονται πάρα πολύ δεν υπάρχει πλέον τρόπος εξυπηρέτησης και για να μην μακρυγορω έχει και ο ελληνικός λαός το φταίξιμο.....στην περιοχή μου το μόνο κούριερ που δουλεύει αποδεκτά είναι το ΕΛΤΑ κούριερ....ιδιαίτερα στην τοπική acs στην Τούμπα υπάρχει μεγάλο χάος....θα μπορούσες να είχες πάει σε ένα κεντρικό κατάστημα κόσμοτε και θα στο έκαναν σε 5 μερες

Μένω επαρχία, δεν υπάρχει Cosmote 

Στις 10/7/2023 στις 8:03 ΜΜ, filipprin είπε

Δεν καταλαβαίνεις,δεν πειραζει ετσι και αλλιως εσυ ταλαιπωρείσαι.Καθε εταιρεία εχει καποιες διαδικασίες ,οταν δεν πας συμφωνα με αυτες και ξεφύγεις απο τον κανονα τοτε δεν υπαρχει περιπτωση να βρεις ακρη. Στη κοσμοτε δε τα πραγματα ειναι ακομα χειροτερα γιατι το τηλεφωνικό κεντρο δεν εχει αμεση επαφη μετα αλλα τμηματα της εταιρείας.Απο την αλλη ειναι πολυ επεξηγηματικοί στις επικοινωνιες τους .Σιγουρα σου ειπαν τι επρεπε να κάνεις αλλα δεν εδωσες την προσοχή που επρεπε.

Το δεν υπεγραψα τα χαρτια αλλα φταιει  το κουριερ ειναι δικαιολογια πενταχρονου.Τωρα καλα ξεμπερδεματα με υπομονη και ψυχραιμία.

Ποτέ δεν έγραψα οτι φταίει ο Courier. Ισα-ίσα που επειδή συνηδειτοποίησα οτι η courier δεν μου πήρε πίσω τα έγγραφα (τα οποία υποτίθεται θεωρητικά θα έπρεπε να τα διάβαζα σε μισό λεπτό, δηλ. το συμβόλαιο,  και να τα υπέγραφα επί τόπου για να τα πάρει ο βιαστικός courier), την επόμενη μέρα πήρα τηλ. στην Cosmote και οι ίδιοι μου είπαν να τα στείλω σκαναρισμένα με email, όπως έγραψα και όπως έκανα. 

Στις 10/7/2023 στις 3:53 ΜΜ, BlueBlade είπε

Σε αφήσανε χωρίς τηλέφωνο; Από ότι κατάλαβα είχες κανονικά τηλέφωνο απλά τα έκαναν σκατά στην φορητότητα.

Οk, προφανώς μαλακία αλλά χαλαρώστε λίγο μερικοί. Μην χάνεται τον ύπνο σας για χαζομάρες τόσο εύκολα. Όπως τα γράφεις μόνο που δεν πήγες με πυρσούς έξω από τα κεντρικά που δεν ολοκληρώθηκε η μεταφορά του αριθμού.

Τα γράφω όπως κάποιος που έχει κάνει στις 30/5 αίτημα φορητότητας και ακόμα δεν έχει γίνει τίποτα (13/7 σήμερα που γράφω), ενώ εγώ έχω κάνει όλες τις απαραίτητες ενέργειες. Δεν υπάρχει καμμία δικαιολογία από μεριά τους, απλά είναι τελείως ανεύθυνοι και δεν θέλουν να κάνουν κόπο για τίποτα, γιατί μιας και έχουν ένα ωραίο και επικερδές καρτέλ με τις τηλεπικοινωνίες στο Ελλαδιστάν, κάνουν ότι θέλουν.

Στις 6/7/2023 στις 10:38 ΠΜ, thanasis00 είπε

Θα μπορούσες επίσης να πας και σε ένα υποκατάστημα για να κάνεις τις δουλειές σου, και θα ξεμπερδέψεις σίγουρα και σε λιγότερο χρόνο.

Μένω επαρχία, δεν υπάρχει Cosmote.

Επεξ/σία από hungry_mind
Δημοσ. (επεξεργασμένο)
Στις 7/7/2023 στις 12:34 ΜΜ, mphxths είπε

Σε φορητοτητα απο vodafone -> Nova , δεν εδωσα στον courier τιποτα. Ολη η διαδικασια εγινε τηλεφωνικως , με emails και με αποδοχη του συμβολαιου μεσω emails. Δεν ξερω τι γινεται με την cosmote , αλλα λιγο περιεργο μου φαινεται αυτο που αναφερεις.
 

Εσυ το εξελαβες ετσι. Το οτι μπορει να εχει οριο λεξεων για τεχνικους λογους , ειναι τελειως απιθανο ε ?

 

Ελα ντε , γιατι να βαζουν αυτοματους τηλεφωνητες και να αποθαρρυνουν την αμεση επικοινωνια με το τμημα υποστηριξης... Ξερουν σε ποια χωρα βρισκονται μαλλον.
 

Βρηκαμε νεκροθαφτη , να θαψουμε 5-6. Τι σχεση εχει αυτο τωρα με το προβλημα που περιγραφεις ?

 

Επεξ/σία από hungry_mind
Δημοσ.
1 ώρα πριν, hungry_mind είπε

Μένω επαρχία, δεν υπάρχει Cosmote.

Εντύπωση μου κάνει, ούτε καν στη κοντινότερη πόλη; Γιατί και εγώ από επαρχία είμαι, και έχει cosmote στη κοντινότερη πόλη από κει που μένω.

Δημοσ.
4 ώρες πριν, thanasis00 είπε

Εντύπωση μου κάνει, ούτε καν στη κοντινότερη πόλη; Γιατί και εγώ από επαρχία είμαι, και έχει cosmote στη κοντινότερη πόλη από κει που μένω.

Όντως παράξενο. Εγώ μένω σε χωριό και έχει cosmote κανονικά. 

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα
  • Δημιουργία νέου...