hungry_mind Δημοσ. 6 Ιουλίου 2023 Δημοσ. 6 Ιουλίου 2023 (επεξεργασμένο) Έκανα αίτημα φορητότητας από Vodafone σε COSMOTE στις 30/5. Εξ'αιτίας του γεγονότος ότι ο υπάλληλος της courier που μου έφερε τη σύμβαση καρτοκινητής τηλεφωνίας COSMOTE και την κάρτα SIM, δεν μου ζήτησε να του παραδώσω τα σχετικά υπογεγραμμένα έγγραφα, (σύμβαση καρτοκινητής και υπεύθυνη δήλωση), την επόμενη ημέρα (1/6), έστειλα στο [email protected], το παρακάτω μήνυμα email με συννημένα τα περιγραφέντα έγγραφα: "Κατόπιν τηλεφωνικής μου συννενόησης με εκπρόσωπό σας, σας αποστέλλω συννημένα τα σχετικά υπογεγραμμένα έγγραφα, δηλ. 1. Σύμβαση καρτοκινητής και 2. Υπεύθυνη δήλωση για ακρίβεια των στοιχείων μου που αφορούν αίτημα φορητότητας για καρτοκινητή στο όνομα τάδε με αρ. τάδε. Εξ'αρχής στην υποστήριξη πελατών με είχαν ενημερώσει ότι η φορητότητα θα γινόταν το αργότερο σε 14 ημέρες. Αφού πέρασε αυτό το χρονικό διάστημα, επικοινώνησα με την υποστήριξη πελατών και το τμήμα καρτοκινητής σχετικά με το θέμα μου και μου λέγανε ότι η διαδικασία βρίσκεται στο τελικό στάδιο, χωρίς κάποια θετική απάντηση για το χρονικό διάστημα που θα χρειαζόταν ακόμη. Μετά από αλλεπάλληλες κλήσεις στο τμήμα υποστήριξης τις επόμενες ημέρες, ένας υπάλληλος στο τμήμα υποστήριξης καρτοκινητής, μου είπε ότι είναι σε τελική έγκριση και ότι λόγω καθυστέρησης, θα μου έβαζαν έξτρα ομιλία μόλις ενεργοποιούνταν η SIM κάρτα. Στη συνέχεια, έλαβα τα εξής SMS μηνύματα: "ΤΟ ΑΙΤΗΜΑ ΜΕΤΑΦΟΡΑΣ ΤΗΣ ΣΥΝΔΕΣΗΣ ΚΙΝΗΤΗΣ ΤΗΛΕΦΩΝΙΑΣ ΣΤΟ ΔΙΚΤΥΟ ΤΗΣ COSMOTE ΜΕ ΑΡΙΘΜΟ ΑΙΤΗΜΑΤΟΣ 104051952 ΕΧΕΙ ΚΑΤΑΤΕΘΕΙ" (στις 28/6 και στις 1/7) "ΤΟ ΑΙΤΗΜΑ ΑΚΥΡΩΣΗΣ ΜΕΤΑΦΟΡΑΣ ΤΗΣ ΣΥΝΔΕΣΗΣ ΚΙΝΗΤΗΣ ΤΗΛΕΦΩΝΙΑΣ ΓΙΑ ΤΟΝ ΑΡΙΘΜΟ ΑΙΤΗΜΑΤΟΣ 104051952 ΣΤΟ ΔΙΚΤΥΟ ΤΗΣ COSMOTE ΕΧΕΙ ΟΛΟΚΛΗΡΩΘΕΙ" (1/7) Δηλαδή, χωρίς βέβαια να έχω κάνει αίτημα ακύρωσης μεταφοράς της σύνδεσης, μου ακυρώθηκε η μεταφορά, μετά από έναν μήνα τουλάχιστον καθυστέρηση και χωρίς καμμία ανταπόκριση. Προφανώς, το email που έστειλα την 1η Ιουνίου, αγνοήθηκε και η σύμβαση ακυρώθηκε αυτόματα. Όταν αγανακτισμένος πλέον, επικοινώνησα με μία υπάλληλο στην υποστήριξη καρτοκινητής, της ανέφερα ότι αναμένω να επικοινωνήσουν μαζί μου σχετικά με το πότε θα γίνει η μεταφορά σύνδεσης, με μια θετική απάντηση. Ποτέ δεν επικοινώνησε κανένας μαζί μου. Και το κερασάκι, όταν προσπάθησα να στείλω την παραπάνω περιγραφή σε φόρμα επικοινωνίας, ανακάλυψα ότι μου έκοβε το κείμενο στη μεση, λόγω ορίου αριθμού γραμμάτων που μπορείς να γράψεις στη φόρμα. Δηλ., είναι σα να σου λένε, "μη μας τα πρήζεις και πολύ γιατί έχουμε και δουλειές..." ΠΛΗΡΗΣ ΑΔΙΑΦΟΡΙΑ, ΑΙΣΧΟΣ ΠΟΛΙΤΙΚΗ ΠΕΛΑΤΩΝ, ΟΙ ΕΤΑΙΡΙΕΣ ΕΧΟΥΝ ΓΙΝΕΙ ΑΠΡΟΣΩΠΕΣ, και κάνουν το παν να αποθαρρύνουν τον πελάτη για άμεση επικοινωνία με το τμήμα υποστήριξης, βάζοντας στη μέση αυτόματους τηλεφωνητές και υπαλλήλους που όταν απαντούν, αναφέρουν μόνο με το μικρό τους όνομα (το επώνυμο πρέπει να το ρωτήσεις για να στο πουν). Φυσικά όλες οι εταιρίες σου πουλάνε πχ 24 MgBps και σου παρέχουν ένα πετσοκομμένο σε ταχύτητα ιντερνετ (πολλές φορές, ούτε τη μισή ταχύτητα της ονομαστικής). ΜΟΝΟ ΝΑ ΣΟΥ ΠΑΙΡΝΟΥΝ ΤΑ ΛΕΦΤΑ ΞΕΡΟΥΝ. 3 λεπτά πριν, hungry_mind είπε Έκανα αίτημα φορητότητας από Vodafone σε COSMOTE στις 30/5. Εξ'αιτίας του γεγονότος ότι ο υπάλληλος της courier που μου έφερε τη σύμβαση καρτοκινητής τηλεφωνίας COSMOTE και την κάρτα SIM, δεν μου ζήτησε να του παραδώσω τα σχετικά υπογεγραμμένα έγγραφα, (σύμβαση καρτοκινητής και υπεύθυνη δήλωση), την επόμενη ημέρα (1/6), έστειλα στο [email protected], το παρακάτω μήνυμα email με συννημένα τα περιγραφέντα έγγραφα: "Κατόπιν τηλεφωνικής μου συννενόησης με εκπρόσωπό σας, σας αποστέλλω συννημένα τα σχετικά υπογεγραμμένα έγγραφα, δηλ. 1. Σύμβαση καρτοκινητής και 2. Υπεύθυνη δήλωση για ακρίβεια των στοιχείων μου που αφορούν αίτημα φορητότητας για καρτοκινητή στο όνομα τάδε με αρ. τάδε. Εξ'αρχής στην υποστήριξη πελατών με είχαν ενημερώσει ότι η φορητότητα θα γινόταν το αργότερο σε 14 ημέρες. Αφού πέρασε αυτό το χρονικό διάστημα, επικοινώνησα με την υποστήριξη πελατών και το τμήμα καρτοκινητής σχετικά με το θέμα μου και μου λέγανε ότι η διαδικασία βρίσκεται στο τελικό στάδιο, χωρίς κάποια θετική απάντηση για το χρονικό διάστημα που θα χρειαζόταν ακόμη. Μετά από αλλεπάλληλες κλήσεις στο τμήμα υποστήριξης τις επόμενες ημέρες, ένας υπάλληλος στο τμήμα υποστήριξης καρτοκινητής, μου είπε ότι είναι σε τελική έγκριση και ότι λόγω καθυστέρησης, θα μου έβαζαν έξτρα ομιλία μόλις ενεργοποιούνταν η SIM κάρτα. Στη συνέχεια, έλαβα τα εξής SMS μηνύματα: "ΤΟ ΑΙΤΗΜΑ ΜΕΤΑΦΟΡΑΣ ΤΗΣ ΣΥΝΔΕΣΗΣ ΚΙΝΗΤΗΣ ΤΗΛΕΦΩΝΙΑΣ ΣΤΟ ΔΙΚΤΥΟ ΤΗΣ COSMOTE ΜΕ ΑΡΙΘΜΟ ΑΙΤΗΜΑΤΟΣ 104051952 ΕΧΕΙ ΚΑΤΑΤΕΘΕΙ" (στις 28/6 και στις 1/7) "ΤΟ ΑΙΤΗΜΑ ΑΚΥΡΩΣΗΣ ΜΕΤΑΦΟΡΑΣ ΤΗΣ ΣΥΝΔΕΣΗΣ ΚΙΝΗΤΗΣ ΤΗΛΕΦΩΝΙΑΣ ΓΙΑ ΤΟΝ ΑΡΙΘΜΟ ΑΙΤΗΜΑΤΟΣ 104051952 ΣΤΟ ΔΙΚΤΥΟ ΤΗΣ COSMOTE ΕΧΕΙ ΟΛΟΚΛΗΡΩΘΕΙ" (1/7) Δηλαδή, χωρίς βέβαια να έχω κάνει αίτημα ακύρωσης μεταφοράς της σύνδεσης, μου ακυρώθηκε η μεταφορά, μετά από έναν μήνα τουλάχιστον καθυστέρηση και χωρίς καμμία ανταπόκριση. Προφανώς, το email που έστειλα την 1η Ιουνίου, αγνοήθηκε και η σύμβαση ακυρώθηκε αυτόματα. Όταν αγανακτισμένος πλέον, επικοινώνησα με μία υπάλληλο στην υποστήριξη καρτοκινητής, της ανέφερα ότι αναμένω να επικοινωνήσουν μαζί μου σχετικά με το πότε θα γίνει η μεταφορά σύνδεσης, με μια θετική απάντηση. Ποτέ δεν επικοινώνησε κανένας μαζί μου. Και το κερασάκι, όταν προσπάθησα να στείλω την παραπάνω περιγραφή σε φόρμα επικοινωνίας, ανακάλυψα ότι μου έκοβε το κείμενο στη μεση, λόγω ορίου αριθμού γραμμάτων που μπορείς να γράψεις στη φόρμα. Δηλ., είναι σα να σου λένε, "μη μας τα πρήζεις και πολύ γιατί έχουμε και δουλειές..." ΠΛΗΡΗΣ ΑΔΙΑΦΟΡΙΑ, ΑΙΣΧΟΣ ΠΟΛΙΤΙΚΗ ΠΕΛΑΤΩΝ, ΟΙ ΕΤΑΙΡΙΕΣ ΕΧΟΥΝ ΓΙΝΕΙ ΑΠΡΟΣΩΠΕΣ, και κάνουν το παν να αποθαρρύνουν τον πελάτη για άμεση επικοινωνία με το τμήμα υποστήριξης, βάζοντας στη μέση αυτόματους τηλεφωνητές και υπαλλήλους που όταν απαντούν, αναφέρουν μόνο με το μικρό τους όνομα (το επώνυμο πρέπει να το ρωτήσεις για να στο πουν). Φυσικά όλες οι εταιρίες σου πουλάνε πχ 24 MgBps και σου παρέχουν ένα πετσοκομμένο σε ταχύτητα ιντερνετ (πολλές φορές, ούτε τη μισή ταχύτητα της ονομαστικής). ΜΟΝΟ ΝΑ ΣΟΥ ΠΑΙΡΝΟΥΝ ΤΑ ΛΕΦΤΑ ΞΕΡΟΥΝ. Επεξ/σία 6 Ιουλίου 2023 από hungry_mind
duende Δημοσ. 6 Ιουλίου 2023 Δημοσ. 6 Ιουλίου 2023 επρεπε την επομενη μερα να επικοινωνησεις μαζι τους για να σου επιβεβαιωσουν οτι ελαβαν τα εγγραφα, οχι να περιμενεις 14 μερες να περασουν. ειναι λιγο-πολυ αυτοματοποιημενες οι πιο πολλες διαδικασιες και οταν κατι "παρεκλινει", οπως στη περιπτωση σου και πρεπει να μπει χερι, πρεπει εσυ να τους ειδοποιησεις, μη περιμενεις να το παρουν ειδηση η να ασχοληθουν απο μονοι τους οταν εχουν χιλιαδες αιτηματα καθε μερα. ουτε θα σκασουν για μια φορητοτητα καρτοκινητου. αυτα ισχυουν για ολους τους παροχους. οποτε ξανακανεις τη διαδικασια και πας παρακατω.
thanasis00 Δημοσ. 6 Ιουλίου 2023 Δημοσ. 6 Ιουλίου 2023 Θα μπορούσες επίσης να πας και σε ένα υποκατάστημα για να κάνεις τις δουλειές σου, και θα ξεμπερδέψεις σίγουρα και σε λιγότερο χρόνο. 2
lector Δημοσ. 7 Ιουλίου 2023 Δημοσ. 7 Ιουλίου 2023 Εδω δεν ασχολουνται σοβαρα με πελατες συμβολαιων που ακουμπανε τακτικα λεφτα καθε μηνα, περιμενεις να δωσουν δεκαρα για ενα καρτοκινητο;
mphxths Δημοσ. 7 Ιουλίου 2023 Δημοσ. 7 Ιουλίου 2023 (επεξεργασμένο) On 06/07/2023 at 10:28, hungry_mind said: Εξ'αιτίας του γεγονότος ότι ο υπάλληλος της courier που μου έφερε τη σύμβαση καρτοκινητής τηλεφωνίας COSMOTE και την κάρτα SIM, δεν μου ζήτησε να του παραδώσω τα σχετικά υπογεγραμμένα έγγραφα Σε φορητοτητα απο vodafone -> Nova , δεν εδωσα στον courier τιποτα. Ολη η διαδικασια εγινε τηλεφωνικως , με emails και με αποδοχη του συμβολαιου μεσω emails. Δεν ξερω τι γινεται με την cosmote , αλλα λιγο περιεργο μου φαινεται αυτο που αναφερεις. On 06/07/2023 at 10:28, hungry_mind said: όταν προσπάθησα να στείλω την παραπάνω περιγραφή σε φόρμα επικοινωνίας, ανακάλυψα ότι μου έκοβε το κείμενο στη μεση, λόγω ορίου αριθμού γραμμάτων που μπορείς να γράψεις στη φόρμα. Δηλ., είναι σα να σου λένε, "μη μας τα πρήζεις και πολύ γιατί έχουμε και δουλειές..." Εσυ το εξελαβες ετσι. Το οτι μπορει να εχει οριο λεξεων για τεχνικους λογους , ειναι τελειως απιθανο ε ? On 06/07/2023 at 10:28, hungry_mind said: ΠΛΗΡΗΣ ΑΔΙΑΦΟΡΙΑ, ΑΙΣΧΟΣ ΠΟΛΙΤΙΚΗ ΠΕΛΑΤΩΝ, ΟΙ ΕΤΑΙΡΙΕΣ ΕΧΟΥΝ ΓΙΝΕΙ ΑΠΡΟΣΩΠΕΣ, και κάνουν το παν να αποθαρρύνουν τον πελάτη για άμεση επικοινωνία με το τμήμα υποστήριξης, βάζοντας στη μέση αυτόματους τηλεφωνητές On 06/07/2023 at 10:28, hungry_mind said: Όταν αγανακτισμένος Ελα ντε , γιατι να βαζουν αυτοματους τηλεφωνητες και να αποθαρρυνουν την αμεση επικοινωνια με το τμημα υποστηριξης... Ξερουν σε ποια χωρα βρισκονται μαλλον. On 06/07/2023 at 10:28, hungry_mind said: Φυσικά όλες οι εταιρίες σου πουλάνε πχ 24 MgBps και σου παρέχουν ένα πετσοκομμένο σε ταχύτητα ιντερνετ (πολλές φορές, ούτε τη μισή ταχύτητα της ονομαστικής). Βρηκαμε νεκροθαφτη , να θαψουμε 5-6. Τι σχεση εχει αυτο τωρα με το προβλημα που περιγραφεις ? Επεξ/σία 7 Ιουλίου 2023 από mphxths
Nabuko Δημοσ. 7 Ιουλίου 2023 Δημοσ. 7 Ιουλίου 2023 Στις 6/7/2023 στις 10:28 ΠΜ, hungry_mind είπε ΜΟΝΟ ΝΑ ΣΟΥ ΠΑΙΡΝΟΥΝ ΤΑ ΛΕΦΤΑ ΞΕΡΟΥΝ. Νόμος Είναι Το Δίκιο του Πελάτη
TheoAlex50 Δημοσ. 7 Ιουλίου 2023 Δημοσ. 7 Ιουλίου 2023 Για ποιον λόγο δεν πήγες σε κατάστημα για να είσαι έτοιμος πιο άμεσα?
filipprin Δημοσ. 7 Ιουλίου 2023 Δημοσ. 7 Ιουλίου 2023 (επεξεργασμένο) Τα εγραφα πρεπει να ειναι σε φυσικη μορφη υπογεγραμμένα και οχι φωτογραφία σε μαιλ η σκαναρισμενα για αυτο άλλωστε και εχονται μαζι με τον κουριερ.Εφοσον δεν υπέγραψες η συμβαση ακυρώνεται οσα μειλ και να στειλεις.Οσο για το οτι δεν υπεγραψες δεν φταιει ο κουριερ αλλα εσυ που δεν ησουν ενημερωμενος Επεξ/σία 7 Ιουλίου 2023 από filipprin
mphxths Δημοσ. 7 Ιουλίου 2023 Δημοσ. 7 Ιουλίου 2023 (επεξεργασμένο) 5 hours ago, filipprin said: Τα εγραφα πρεπει να ειναι σε φυσικη μορφη υπογεγραμμένα και οχι φωτογραφία σε μαιλ η σκαναρισμενα για αυτο άλλωστε και εχονται μαζι με τον κουριερ.Εφοσον δεν υπέγραψες η συμβαση ακυρώνεται οσα μειλ και να στειλεις.Οσο για το οτι δεν υπεγραψες δεν φταιει ο κουριερ αλλα εσυ που δεν ησουν ενημερωμενος Οπως εγραψα παραπανω , προσωπικα , σε φορητοτητα απο vodafone σε nova , δεν υπηρξε φυσικο χαρτι για το συμβολαιο. Εστειλα σκαναρισμενη ταυτοτητα , μου σταλθηκε το συμβολαιο σε κλειδωμενο pdf , οπου ο κωδικος ηταν το αφμ μου και συμφωνησα σε αυτο μεσω εμαιλ. Δεν ξερω αν πρεπει να γινεται διαφορετικα ή αν επαιξε ρολο οτι ημουν ηδη πελατης της nova (σταθερη τηλ.) οποτε μπορουσαν να κανουν εξακριβωση στοιχειων πιο ευκολα. Τελος οταν ενεργοποιησα καρτοσυμβολαιο στην vodafone , και αυτο εγινε μεσω του app της vodafone , οπου μεσω αυτου εστειλα σκαναρισμενα διαφορα εγγραφα. Παλι δεν υπηρξε φυσικο χαρτι οποιουδηποτε συμβολαιου. Επεξ/σία 7 Ιουλίου 2023 από mphxths
filipprin Δημοσ. 7 Ιουλίου 2023 Δημοσ. 7 Ιουλίου 2023 (επεξεργασμένο) Εφοσον ο κουριερ έφερε μαζι του χαρτια ειναι προφανες οτι δεν ισχυουν στη συγκεκριμένη περίπτωση τα ιδια με εσενα.Απο την αλλη ειμαι σίγουρος οτι στην εποικοινωνια με την κοσμοτε ο TS ενημερώθηκε σιγουρα για το οτι θα ερθουν και οτι επρεπε να τα υπογραψει. Επεξ/σία 7 Ιουλίου 2023 από filipprin
adi32 Δημοσ. 7 Ιουλίου 2023 Δημοσ. 7 Ιουλίου 2023 Κοσμοτε σημαίνει ασχετοσύνη αδιαφορία και δημόσιο επί πασοκ χ1000. Για τηλεφωνική εξυπηρέτηση δε μιλάμε καν. Παίρνεις και βάζουν ηλιθια μποτ να σε ρωτάνε ένα σωρό βλακειες και αφού περάσει κάνα τέταρτο και σου πουν ότι θα σε συνδέσουν με άνθρωπο κλείνει η γραμμή. Ας πάνε να πουλήσουν κάνα σουβλάκι και καμιά ασφάλεια καλύτερα. Επί πέντε χρόνια μας ταλαιπωρούσαν για λάθος υπαλληλου τους και χρέωναν άσχετα ποσά τα οποία μας τα ζητάγανε μετά εισπρακτικες εταιρίες
hungry_mind Δημοσ. 10 Ιουλίου 2023 Μέλος Δημοσ. 10 Ιουλίου 2023 (επεξεργασμένο) Στις 7/7/2023 στις 1:41 ΜΜ, TheoAlex50 είπε Για ποιον λόγο δεν πήγες σε κατάστημα για να είσαι έτοιμος πιο άμεσα? Γιατί εκεί που μένω (Εύβοια), δεν υπάρχει κατάστημα Cosmote Στις 7/7/2023 στις 4:56 ΜΜ, filipprin είπε Τα εγραφα πρεπει να ειναι σε φυσικη μορφη υπογεγραμμένα και οχι φωτογραφία σε μαιλ η σκαναρισμενα για αυτο άλλωστε και εχονται μαζι με τον κουριερ.Εφοσον δεν υπέγραψες η συμβαση ακυρώνεται οσα μειλ και να στειλεις.Οσο για το οτι δεν υπεγραψες δεν φταιει ο κουριερ αλλα εσυ που δεν ησουν ενημερωμενος Τα έγγραφα τα έστειλα σε email κατόπιν τηλεφωνικής συννενόησης με το τμήμα τεχν. υποστήριξης. Αυτοί δηλ. μου είπαν να τα στείλω σκαναρισμένα. Από τη στιγμή που ο courier αγνόησε να μου πάρει τα έγγραφα υπογεγραμμένα και μένω επαρχία, δηλ. δεν υπάρχει υποκατάστημα, έπρεπε να τα στείλω με ηλ. ταχυδρομείο. Έτσι και αλλιώς, ξαναέστειλα μήνυμα στο τμήμα υποστήριξης, περιγράφοντας όλη αυτή την κατάσταση και δεν έχω λάβει ουδεμία απάντηση ακόμη, μετά από αρκετές μέρες. Για να μην πολυλογούμε....από υποστήριξη....βρωμάει Επεξ/σία 10 Ιουλίου 2023 από hungry_mind
Kostas Savvidis Δημοσ. 10 Ιουλίου 2023 Δημοσ. 10 Ιουλίου 2023 Αν πρόκειται για την καρτοκινητή της frog πάρε στο 2108006300 και ζήτα να μιλήσεις με τον κύριο Μπόγδο, είναι πολύ συνεργάσιμος και εξυπηρετικός υπάληλος και είμαι σίγουρος ότι θα σε βοηθήσει. Τα υπογεγραμμένα έγγραφα στείλτα σε αυτά τα 2 email. [email protected] [email protected]
hungry_mind Δημοσ. 10 Ιουλίου 2023 Μέλος Δημοσ. 10 Ιουλίου 2023 Στις 7/7/2023 στις 1:41 ΜΜ, TheoAlex50 είπε Για ποιον λόγο δεν πήγες σε κατάστημα για να είσαι έτοιμος πιο άμεσα? Μένω επαρχία, δεν υπάρχει κατάστημα.
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε
Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο
Δημιουργία λογαριασμού
Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!
Δημιουργία νέου λογαριασμούΣύνδεση
Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Συνδεθείτε τώρα