Προς το περιεχόμενο

Jeep Avenger - electric


Προτεινόμενες αναρτήσεις

  • Απαντ. 50
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
Στις 29/7/2023 στις 1:41 ΜΜ, kostasgr78 είπε

Η αλήθεια είναι ότι η προϊστορία της Jeep στο θέμα της μη αξιοπιστίας, είναι μεγάλη, όντας πιθανόν η πιο ζημιάρικη στις καταγραφές παγκοσμίως.

Δεν γνωρίζω αν έχει αλλάξει αυτό.

Συγκεκριμένα η Jeep δίνει 4 ή 5 χρόνια εργοστασιακή;

Η επέκταση +2 πόσο κοστίζει και τί καλύπτει; Τα πάντα ή με αστεράκια;

Έχει αλλάξει αυτό ναι. Προς το καλύτερο εννοείται. Τουλάχιστον έτσι λένε οι Αμερικάνοι κάτοχοι Jeep που γνώρισαν τι σήμαινε "Chrysler". 4 χρόνια δίνει στάνταρ (5 δίνει η Fiat στα δικά της). Δεν ξέρω πόσο θα κοστίζει στο Avenger. Στο δικό μου Renegade του 2020 είναι κάπου 800€ αν θυμάμαι καλά. Και μπορώ να την αγοράσω μέχρι την τελευταία μέρα της 4ετούς. Καλύπτει τα πάντα και όχι απλά τα συνηθισμένα αλλά επεκτείνεις την κάλυψη jeep που περιλαμβάνει αυτοκίνητα εξυπηρέτησης, ξενοδοχεία σε περίπτωση βλάβης, επαναπατρισμό, οδική βοήθεια κλπ.

Στις 30/7/2023 στις 9:31 ΠΜ, Haldol είπε

Και αν δε θες να πληρώσεις τόσο μεγάλη εγγύηση; Εγώ αν έβρισκα μάρκα με 0 χρόνια στάνταρ εγγύηση θα ήταν ψηλά στις προτιμήσεις μου. Στον αντίποδα, εγώ δεν ασχολούμαι με μάρκες (ή έστω τις έχω πολύ πιο χαμηλά) στις οποίες πρέπει να πληρώσω 5, 7, ή 10 χρόνια εγγύηση χωρίς να μ' ενδιαφέρει σαν υπηρεσία.

Δεν καταλαβαίνω τι εννοείς. Το να δίνει ένας κατασκευαστής μεγάλη εγγύηση (ή/και φθηνές επεκτάσεις αυτής) δείχνει το πόσο σίγουρος είναι για το προϊόν του. Πιθανό να μην την κάνω την επέκταση στο δικό μου εφόσον σκέφτομαι ούτως ή άλλως να το αλλάξω κάπου εκεί στα 4 χρόνια απλά για "ανανέωση". Ή μπορεί και να την κάνω για να την "εξαργυρώσω" στη μεταπώληση κάπως. Πάντως μέχρι τώρα σχεδόν 3 χρόνια για το μόνο που τη χρειάστηκα την εγγύηση ήταν αλλαγή μιας μπαταρίας ("προληπτικά" βασικά) και τον πάτο του καθίσματος του οδηγού γιατί είχα την υποψία ότι μπορεί και να έκαναν ένα ανεπαίσθητο τρίξιμο τα ελατήρια. Μου τον άλλαξαν με τεράστια προθυμία (γιατί βγάζουν καλά λεφτά φυσικά). Απλά περίμενα 6 μήνες να έρθει το ανταλλακτικό από Ιταλία.  Και να μην τον άλλαζα δεν έτρεχε τίποτα. Τίποτα άλλο. Μα τίποτα! Ούτε ένα λαμπάκι δεν έχει ανάψει! Έχω φτάσει σχεδόν να εύχομαι να βγάλει κάτι για τη χαρά της δωρεάν επισκευής και να μην περάσει τσάμπα η εγγύηση χωρίς να την έχω εκμεταλλευθεί!

Επεξ/σία από theopan
  • Thanks 1
Δημοσ.

Όσο πάντως το επεξεργάζομαι το όλο σενάριο, μετά το test-drive του Avenger, παρόλο που μού άφησε εξαιρετικές εντυπώσεις, νιώθω ότι η τιμή του είναι «απελπιστικά» κοντά στην τιμή του Tesla Model 3, που είναι σαφώς ένα πιο ολοκληρωμένο ηλεκτρικό αυτοκίνητο και αρκετά δοκιμασμένο.

Το μόνο ερώτημα είναι τί γίνεται σε θέματα υποστήριξης συνεργείου.

Δημοσ.
8 hours ago, theopan said:

Δεν καταλαβαίνω τι εννοείς. Το να δίνει ένας κατασκευαστής μεγάλη εγγύηση (ή/και φθηνές επεκτάσεις αυτής) δείχνει το πόσο σίγουρος είναι για το προϊόν του.

Η εγγύηση δεν είναι δωρεάν, αυτό εννοώ. Την πληρώνεις. Είτε μιλάμε για την «φτωχή» 2-ετή, ή την «πλούσια» των 5, 7, ή 10 ετών, όπως ακριβώς πληρώνεις την «επέκταση», έτσι ακριβώς πληρώνεις και την αρχική (και πιθανότατα αρκετά πιο ακριβά από την τιμή του πακέτου για την επέκταση). Απλά δε μαθαίνεις ποτέ την τιμή της, μιας και σαν υπηρεσία δεν είναι προαιρετική η αγορά της, αλλά μπαίνει κατευθείαν στην τιμή του προϊόντος.

Όμως προσωπικά μετά από τη συνειδητοποίηση ότι (τουλάχιστον στη χώρα μας) στην περίπτωση που χρειαστεί να κάνεις χρήση της εγγύησης θα έχεις... εγγυημένα «μα, μου», κατέληξα να μην εκτιμώ καθόλου τις εταιρείες που σου φορτώνουν υποχρεωτικά πολυετή εγγύηση. Έτσι κι αλλιώς αν τις χρειαστείς θ' ασχοληθούν περισσότερο με το πως θα βρουν «τρύπα» για να την ακυρώσουν, παρά με το ν' ανταποκριθούν στο πρόβλημα.

Το σχήμα το οποίο περιλαμβάνει στάνταρ μόνο την ελάχιστη (βάση νόμου) εγγύηση, δίνοντάς μου τη δυνατότητα επέκτασης ΑΝ την επιθυμώ, είναι πολύ πιο τίμιο. Η «στάνταρ εργοστασιακή εγγύηση 7 ετών» που πολλοί ψαρώνουν κι εντυπωσιάζονται, προσωπικά με απωθεί, όχι ν' αποτελεί και «ατού» κιόλας. Αν σαν υπηρεσία ήταν πιο αξιόλογη, μπορεί να 'χα διαφορετική γνώμη. 

Και να μη ξεχνάμε ότι δεν ισχύει ούτε το ότι «η μεγάλη εγγύηση δείχνει σιγουριά για το προϊόν». Στην πραγματικότητα, δεν είναι τίποτα περισσότερο από μία στρατηγική τοποθέτηση του brand με βάση την αγορά στην οποία απευθύνεται. Ή με άλλα λόγια, του δίνουν την εγγύηση που θα το κάνει πιο ελκυστικό ως προϊόν, με βάση το προφίλ του αγοραστή που πάνε να προσεγγίσουν. Αν έβγαζαν ένα αυτοκίνητο ειδικά και μόνο για 'σενα, το Theopan 1.8T, θα'χε 5+ χρόνια. Στον αντίποδα, το Haldol 1.4 eCNG μπορεί να 'χε 1 χρόνο, ή και ... καθόλου. Άλλωστε το ίδιο ακριβώς αυτοκίνητο σ' άλλη χώρα έχει 2 χρόνια, σ' άλλη 3, και σ' άλλη 4 ή περισσότερα. 

Δημοσ.

Έβλεπα τις παρουσιάσεις του Avenger που κάνουν στα διάφορα «περιοδικά» αυτοκίνησης (διαδικτυακά), και κάνουν συνέχεια αναφορά στην τιμή 27.500 ευρώ μετά την επιδότηση.

Εδώ πρόκειται περί ξεκάθαρης εξαπάτησης καταναλωτή από την ελληνική αντιπροσωπεία.

Στην τιμή των 27.500 μετά την επιδότηση των 8.000 ευρώ, είναι η πρώτη έκδοση. Μόνο που πας στην όποια έκθεση, και μαθαίνεις ότι η πρώτη έκδοση δεν θα εισάγεται και στην ουσία η πιο φθηνή είναι η 2η έκδοση, η Longitude.

Η οποία Longitude, είναι στα 31.000 ευρώ μετά την επιδότηση, και αν βάλεις και κάποιο χρώμα πέρα από το βασικό, πας σχεδόν στα 32.000 ευρώ μετά την επιδότηση.

Δημοσ.
9 ώρες πριν, kostasgr78 είπε

Όσο πάντως το επεξεργάζομαι το όλο σενάριο, μετά το test-drive του Avenger, παρόλο που μού άφησε εξαιρετικές εντυπώσεις, νιώθω ότι η τιμή του είναι «απελπιστικά» κοντά στην τιμή του Tesla Model 3, που είναι σαφώς ένα πιο ολοκληρωμένο ηλεκτρικό αυτοκίνητο και αρκετά δοκιμασμένο.

Το μόνο ερώτημα είναι τί γίνεται σε θέματα υποστήριξης συνεργείου.

Εντωμεταξύ λένε ότι τώρα από 14 Αυγούστου θα μπει στην παραγωγή το ανανεωμένο model 3 που θα έχει πιο σύγχρονο hardware και κάτι έξτρα μπιχλιμπίδια.

Με 9000€ επιδότηση + 500€ επιδότηση φορτιστή (για όποιον έχει ήδη parking) + 500€ εκπτωση (αν θυμάμαι καλά) από το referral program της Tesla δεν έχει νόημα να πάρεις κάτι άλλο παρά μόνο για πρακτικούς λόγους.

Εγώ περιμένω το νέο μοντέλο για να προχωρήσω.

Δημοσ.
1 ώρα πριν, Silverage είπε

Εντωμεταξύ λένε ότι τώρα από 14 Αυγούστου θα μπει στην παραγωγή το ανανεωμένο model 3 που θα έχει πιο σύγχρονο hardware και κάτι έξτρα μπιχλιμπίδια.

Με 9000€ επιδότηση + 500€ επιδότηση φορτιστή (για όποιον έχει ήδη parking) + 500€ εκπτωση (αν θυμάμαι καλά) από το referral program της Tesla δεν έχει νόημα να πάρεις κάτι άλλο παρά μόνο για πρακτικούς λόγους.

Εγώ περιμένω το νέο μοντέλο για να προχωρήσω.

Τα 9000€ τα αφαιρούν άμεσα από την τελική τιμή ή τα πληρώνεις και περιμένεις να τα πάρεις ύστερα;

Δημοσ.
30 λεπτά πριν, XronisR είπε

Τα 9000€ τα αφαιρούν άμεσα από την τελική τιμή ή τα πληρώνεις και περιμένεις να τα πάρεις ύστερα;

Περιμένεις.

  • Like 1
Δημοσ.
5 ώρες πριν, kostasgr78 είπε

Έβλεπα τις παρουσιάσεις του Avenger που κάνουν στα διάφορα «περιοδικά» αυτοκίνησης (διαδικτυακά), και κάνουν συνέχεια αναφορά στην τιμή 27.500 ευρώ μετά την επιδότηση.

Εδώ πρόκειται περί ξεκάθαρης εξαπάτησης καταναλωτή από την ελληνική αντιπροσωπεία.

Στην τιμή των 27.500 μετά την επιδότηση των 8.000 ευρώ, είναι η πρώτη έκδοση. Μόνο που πας στην όποια έκθεση, και μαθαίνεις ότι η πρώτη έκδοση δεν θα εισάγεται και στην ουσία η πιο φθηνή είναι η 2η έκδοση, η Longitude.

Η οποία Longitude, είναι στα 31.000 ευρώ μετά την επιδότηση, και αν βάλεις και κάποιο χρώμα πέρα από το βασικό, πας σχεδόν στα 32.000 ευρώ μετά την επιδότηση.

Με το δεδομένο αυτό, δίνει κάποιος 32.000 για το Avenger ή δίνει 35.000 για το Tesla Model 3;

Να, κάπως έτσι, δεν μπορεί να παίξει κανένας κατασκευαστής μπάλα την Tesla.

Η πρώτη έκδοση του Avenger στα 27.500, μάλιστα, θα είχε ένα νόημα. Στα 32.000 τί να το κάνουμε;

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
Στις 6/8/2023 στις 7:39 ΠΜ, Haldol είπε

Η εγγύηση δεν είναι δωρεάν, αυτό εννοώ. Την πληρώνεις. Είτε μιλάμε για την «φτωχή» 2-ετή, ή την «πλούσια» των 5, 7, ή 10 ετών, όπως ακριβώς πληρώνεις την «επέκταση», έτσι ακριβώς πληρώνεις και την αρχική (και πιθανότατα αρκετά πιο ακριβά από την τιμή του πακέτου για την επέκταση). Απλά δε μαθαίνεις ποτέ την τιμή της, μιας και σαν υπηρεσία δεν είναι προαιρετική η αγορά της, αλλά μπαίνει κατευθείαν στην τιμή του προϊόντος.

Όμως προσωπικά μετά από τη συνειδητοποίηση ότι (τουλάχιστον στη χώρα μας) στην περίπτωση που χρειαστεί να κάνεις χρήση της εγγύησης θα έχεις... εγγυημένα «μα, μου», κατέληξα να μην εκτιμώ καθόλου τις εταιρείες που σου φορτώνουν υποχρεωτικά πολυετή εγγύηση. Έτσι κι αλλιώς αν τις χρειαστείς θ' ασχοληθούν περισσότερο με το πως θα βρουν «τρύπα» για να την ακυρώσουν, παρά με το ν' ανταποκριθούν στο πρόβλημα.

Το σχήμα το οποίο περιλαμβάνει στάνταρ μόνο την ελάχιστη (βάση νόμου) εγγύηση, δίνοντάς μου τη δυνατότητα επέκτασης ΑΝ την επιθυμώ, είναι πολύ πιο τίμιο. Η «στάνταρ εργοστασιακή εγγύηση 7 ετών» που πολλοί ψαρώνουν κι εντυπωσιάζονται, προσωπικά με απωθεί, όχι ν' αποτελεί και «ατού» κιόλας. Αν σαν υπηρεσία ήταν πιο αξιόλογη, μπορεί να 'χα διαφορετική γνώμη. 

Και να μη ξεχνάμε ότι δεν ισχύει ούτε το ότι «η μεγάλη εγγύηση δείχνει σιγουριά για το προϊόν». Στην πραγματικότητα, δεν είναι τίποτα περισσότερο από μία στρατηγική τοποθέτηση του brand με βάση την αγορά στην οποία απευθύνεται. Ή με άλλα λόγια, του δίνουν την εγγύηση που θα το κάνει πιο ελκυστικό ως προϊόν, με βάση το προφίλ του αγοραστή που πάνε να προσεγγίσουν. Αν έβγαζαν ένα αυτοκίνητο ειδικά και μόνο για 'σενα, το Theopan 1.8T, θα'χε 5+ χρόνια. Στον αντίποδα, το Haldol 1.4 eCNG μπορεί να 'χε 1 χρόνο, ή και ... καθόλου. Άλλωστε το ίδιο ακριβώς αυτοκίνητο σ' άλλη χώρα έχει 2 χρόνια, σ' άλλη 3, και σ' άλλη 4 ή περισσότερα. 

Καλά αυτά που γράφεις στη θεωρία αλλά τίμιο είναι το να παίρνεις 4 χρόνια εγγύηση και να μην τη χρειάζεσαι τελικά καθόλου (για κάτι σημαντικό τουλάχιστον). "Άτιμο" είναι το να παίρνεις 2 χρόνια και 1 μήνα μετά τη λήξη της να ξεκινάει το αυτοκίνητο να έχει τον ...αμάζευτο. Παραδείγματα και εμπειρίες πολλές και οδυνηρές... Ξέρω το ότι θα περάσω 4 χρόνια (ή όσα παραπάνω με τυχόν επέκταση τα οποία είναι υπεραρκετά για "1ο χέρι") ξένοιαστα. Ο επόμενος ας τα βγάλει πέρα μόνος του. 

Επεξ/σία από theopan
Δημοσ.
19 hours ago, theopan said:

Καλά αυτά που γράφεις στη θεωρία αλλά τίμιο είναι το να παίρνεις 4 χρόνια εγγύηση και να μην τη χρειάζεσαι τελικά καθόλου (για κάτι σημαντικό τουλάχιστον). "Άτιμο" είναι το να παίρνεις 2 χρόνια και 1 μήνα μετά τη λήξη της να ξεκινάει το αυτοκίνητο να έχει τον ...αμάζευτο. Παραδείγματα και εμπειρίες πολλές και οδυνηρές... Ξέρω το ότι θα περάσω 4 χρόνια (ή όσα παραπάνω με τυχόν επέκταση τα οποία είναι υπεραρκετά για "1ο χέρι") ξένοιαστα. Ο επόμενος ας τα βγάλει πέρα μόνος του. 

Η όλη διαφωνία μου βασίζεται στο ότι στην πράξη δεν ισχύει το «ξέγνοιαστα». Εάν οι αντιπροσωπείες τιμούσαν την εγγύηση, θα κάναμε μία πολύ ωραία κουβέντα περί στατιστικής και πιθανοτήτων, ώστε να ξέρουμε αν αξίζει το κόστος της εγγύησης η ξεγνοιασιά που προσφέρει. Κι εκεί θα 'λεγα κιόλας από τους πρώτους ότι ο καθένας θα κρίνει μόνος του πόσο αξίζει η ξεγνοιασιά του. Αλλά εδώ δε μιλάμε για κάτι τέτοιο...

Στην πράξη, με τα δεδομένα και τις πρακτικές στη χώρα μας, η υποτιθέμενη ξεγνοιασιά ερμηνεύεται ως «θα σε κατηγορήσουν που άργησες 3 'βδομάδες ν' αλλάξεις λάδια, για να μην καλύψουν στην εγγύηση το χαλασμένο ραδιόφωνο». Ή γενικά θα κάνουν το παν ώστε να σου ακυρώσουν την εγγύηση.

Υπάρχουν και γι' αυτό πολλά παραδείγματα και οδυνηρές εμπειρίες... γι' αυτό έχω σχηματίσει την άποψη ότι η εγγύηση είναι κυριολεκτικά πεταμένα λεφτά, τα οποία δυστυχώς δε μπορείς και να γλιτώσεις, αφού έρχεται «πακετάκι» με το αυτοκίνητο.

Δημοσ.
1 ώρα πριν, Haldol είπε

Η όλη διαφωνία μου βασίζεται στο ότι στην πράξη δεν ισχύει το «ξέγνοιαστα». Εάν οι αντιπροσωπείες τιμούσαν την εγγύηση, θα κάναμε μία πολύ ωραία κουβέντα περί στατιστικής και πιθανοτήτων, ώστε να ξέρουμε αν αξίζει το κόστος της εγγύησης η ξεγνοιασιά που προσφέρει. Κι εκεί θα 'λεγα κιόλας από τους πρώτους ότι ο καθένας θα κρίνει μόνος του πόσο αξίζει η ξεγνοιασιά του. Αλλά εδώ δε μιλάμε για κάτι τέτοιο...

Στην πράξη, με τα δεδομένα και τις πρακτικές στη χώρα μας, η υποτιθέμενη ξεγνοιασιά ερμηνεύεται ως «θα σε κατηγορήσουν που άργησες 3 'βδομάδες ν' αλλάξεις λάδια, για να μην καλύψουν στην εγγύηση το χαλασμένο ραδιόφωνο». Ή γενικά θα κάνουν το παν ώστε να σου ακυρώσουν την εγγύηση.

Υπάρχουν και γι' αυτό πολλά παραδείγματα και οδυνηρές εμπειρίες... γι' αυτό έχω σχηματίσει την άποψη ότι η εγγύηση είναι κυριολεκτικά πεταμένα λεφτά, τα οποία δυστυχώς δε μπορείς και να γλιτώσεις, αφού έρχεται «πακετάκι» με το αυτοκίνητο.

Νομίζεις ότι αν δεν ήταν πακέτο θα μείωναν τις τιμές; Πάλι τα ίδια θα χρέωναν.

Δημοσ.
7 ώρες πριν, Haldol είπε

Η όλη διαφωνία μου βασίζεται στο ότι στην πράξη δεν ισχύει το «ξέγνοιαστα». Εάν οι αντιπροσωπείες τιμούσαν την εγγύηση, θα κάναμε μία πολύ ωραία κουβέντα περί στατιστικής και πιθανοτήτων, ώστε να ξέρουμε αν αξίζει το κόστος της εγγύησης η ξεγνοιασιά που προσφέρει. Κι εκεί θα 'λεγα κιόλας από τους πρώτους ότι ο καθένας θα κρίνει μόνος του πόσο αξίζει η ξεγνοιασιά του. Αλλά εδώ δε μιλάμε για κάτι τέτοιο...

Στην πράξη, με τα δεδομένα και τις πρακτικές στη χώρα μας, η υποτιθέμενη ξεγνοιασιά ερμηνεύεται ως «θα σε κατηγορήσουν που άργησες 3 'βδομάδες ν' αλλάξεις λάδια, για να μην καλύψουν στην εγγύηση το χαλασμένο ραδιόφωνο». Ή γενικά θα κάνουν το παν ώστε να σου ακυρώσουν την εγγύηση.

Υπάρχουν και γι' αυτό πολλά παραδείγματα και οδυνηρές εμπειρίες... γι' αυτό έχω σχηματίσει την άποψη ότι η εγγύηση είναι κυριολεκτικά πεταμένα λεφτά, τα οποία δυστυχώς δε μπορείς και να γλιτώσεις, αφού έρχεται «πακετάκι» με το αυτοκίνητο.

Λυπάμαι για τις εμπειρίες σου (;) αλλά δε μπορώ να κάνω κάτι για αυτές. Φροντίστε να επιλέγετε μάρκες που τιμούν τους όρους των εγγυήσεων που δίνουν μπορώ να προτείνω μόνο. Εγώ παρουσίασα την προσωπική μου εμπειρία με τη συγκεκριμένη μάρκα. Το να σου λέει ο προϊστάμενος μηχανικός του συνεργείου του διανομέα "μη διστάζετε ακόμα και το παραμικρό πρόβλημα να παρουσιαστεί να το φέρνετε εφόσον έχετε εγγύηση είναι κρίμα να λήξει" εμένα μου αρκεί. Ε και λάδια φίλε -τραβηγμένο παράδειγμα έφερες αλλά δεν αμφισβητώ ότι μπορεί να υπάρχει- ας φροντίζεις να μην αφήνεις να περνάνε αυτές οι 3 εβδομάδες μετά την προθεσμία που σου δίνει.

Δημοσ.
On 06/08/2023 at 14:56, kostasgr78 said:

Με το δεδομένο αυτό, δίνει κάποιος 32.000 για το Avenger ή δίνει 35.000 για το Tesla Model 3;

H δινει 36900 για model Y? :-)

  • Like 2
  • Thanks 1
Δημοσ. (επεξεργασμένο)
On 06/08/2023 at 11:40, XronisR said:

Τα 9000€ τα αφαιρούν άμεσα από την τελική τιμή ή τα πληρώνεις και περιμένεις να τα πάρεις ύστερα;

On 06/08/2023 at 12:10, Silverage said:

Περιμένεις.

Αυτό το κάνει μόνο η VW και δεν ξέρω για πόσο ακόμα. Σου αφαιρεί την επιδότηση από την τιμή κατευθείαν αλλά οι τιμές των ηλεκτρικών της είναι τραγικές, όπως είναι και τα αμάξια δηλαδή. 

Επεξ/σία από Vasilisxd

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα

  • Δημιουργία νέου...