Προς το περιεχόμενο

Jeep Avenger - electric


Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.

Η αλήθεια είναι ότι η προϊστορία της Jeep στο θέμα της μη αξιοπιστίας, είναι μεγάλη, όντας πιθανόν η πιο ζημιάρικη στις καταγραφές παγκοσμίως.

Δεν γνωρίζω αν έχει αλλάξει αυτό.

Συγκεκριμένα η Jeep δίνει 4 ή 5 χρόνια εργοστασιακή;

Η επέκταση +2 πόσο κοστίζει και τί καλύπτει; Τα πάντα ή με αστεράκια;

  • Απαντ. 50
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοσ.
20 hours ago, theopan said:

Παιδιά η συζήτηση περί των φόβων για "Fiat" λήγει με μια φράση: "4-5 χρόνια στάνταρ εργοστασιακή εγγύηση επεκτάσιμη προαιρετικά στα 6-7". Και μόνο αυτό πρέπει να μας λέει πολλά. Δεν ασχολούμαστε με κάτι άλλους "premium" με εγγυήσεις 2 ετών (λες και αγοράζουμε ...κινητό).

Και αν δε θες να πληρώσεις τόσο μεγάλη εγγύηση; Εγώ αν έβρισκα μάρκα με 0 χρόνια στάνταρ εγγύηση θα ήταν ψηλά στις προτιμήσεις μου. Στον αντίποδα, εγώ δεν ασχολούμαι με μάρκες (ή έστω τις έχω πολύ πιο χαμηλά) στις οποίες πρέπει να πληρώσω 5, 7, ή 10 χρόνια εγγύηση χωρίς να μ' ενδιαφέρει σαν υπηρεσία.

Δημοσ.
Στις 6/7/2023 στις 12:19 ΜΜ, james01gr είπε

το πρόβλημα της fiat ανέκαθεν ήταν τα ηλεκτρικά της

Στις εποχες του Φιατ 127 μπορει. Προς το παρον με διαφορα τα χειροτερα ηλεκτρικα τα εχουν τα Vag.

55,000€ αυτοκινητο και καθε φορα που μπαινει στο διαγνωστικο, σβηνει 5-6 οθονες errors. Νομιζω οτι το εχουν εξελιξει πια. Στα προβληματα δεν αναβει λαμπακι για να μην σε παιρνει απο κατω. Απλα τα γραφει ο εγκεφαλος.

 

  • Like 2
Δημοσ.
37 λεπτά πριν, andreaspA είπε

Στις εποχες του Φιατ 127 μπορει. Προς το παρον με διαφορα τα χειροτερα ηλεκτρικα τα εχουν τα Vag.

55,000€ αυτοκινητο και καθε φορα που μπαινει στο διαγνωστικο, σβηνει 5-6 οθονες errors. Νομιζω οτι το εχουν εξελιξει πια. Στα προβληματα δεν αναβει λαμπακι για να μην σε παιρνει απο κατω. Απλα τα γραφει ο εγκεφαλος.

 

Τα vag πιστεύω πως είναι κορυφή σε χοντρές ζημιές. Κινητήρες, κιβώτια κτλ

  • Like 1
Δημοσ.

Όσο είναι το Tesla Model 3 στα 34k με τα πάντα όλα πάνω, την καλύτερη αυτονομία, τους χώρους και την τεχνολογία ποιός μπορεί να κοιτάξει κάτι διαφορετικό; Αν έβγαινε στα 25k τότε θα ήταν αξιοσημείωτο.

  • Like 1
Δημοσ.
3 minutes ago, thodoris20s said:

Όσο είναι το Tesla Model 3 στα 34k με τα πάντα όλα πάνω, την καλύτερη αυτονομία, τους χώρους και την τεχνολογία ποιός μπορεί να κοιτάξει κάτι διαφορετικό; Αν έβγαινε στα 25k τότε θα ήταν αξιοσημείωτο.

Σιγουρα το δυσκολευει παρα πολυ να κοιταξεις κατι αλλο. Αλλα μην ξεχνας οτι το M3 ειναι 4.7μ και χαμηλο. Δεν κανει για ολους. Επισης ξεκιναει απο τα 35 με την επιδοτηση.

Δημοσ.
6 λεπτά πριν, gbras είπε

Σιγουρα το δυσκολευει παρα πολυ να κοιταξεις κατι αλλο. Αλλα μην ξεχνας οτι το M3 ειναι 4.7μ και χαμηλο. Δεν κανει για ολους. Επισης ξεκιναει απο τα 35 με την επιδοτηση.

Και το avenger βγαίνει η πρώτη έκδοση 30k (που λείπουν αρκετά) με την επιδότηση. Για 5k παίρνεις πολύ περισσότερο αυτοκίνητο στην περίπτωση του Tesla.

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Το είδα από κοντά, αρκετά συμπαθητικό σαν σχέδιο και εξωτερικά και εσωτερικά.

Σε επίπεδο χώρων, δεν είναι το αυτοκίνητο που θα ικανοποιήσει all-around 4μελή οικογένεια.

Δεν το έχω οδηγήσει ακόμα, για να δω θέματα στην οδήγηση. Αν το οδηγήσω, θα επανέρθω.

Επεξ/σία από kostasgr78
Δημοσ.
9 minutes ago, kostasgr78 said:

Σε επίπεδο χώρων, δεν είναι το αυτοκίνητο που θα ικανοποιήσει all-around 4μελή οικογένεια.

Μικρο αυτοκινητο ειναι, δεν ειναι οικογενειακο.

Δημοσ.
59 λεπτά πριν, gbras είπε

Μικρο αυτοκινητο ειναι, δεν ειναι οικογενειακο.

Ναι, το ήξερα αυτό ότι ειναι B SUV, αλλά να πω την αλήθεια στις φωτογραφίες φαινόταν μικρότερο.

Μεγαλύτερο από ό,τι στις φωτογραφίες, αλλά παραμένει να είναι στοχευμένο σαν 2ο πόλης (για οικογένειες).

Μέσα σε όλο αυτό το πλαίσιο ωστόσο, έχει αρκετό ύψος στις μπροστινές θέσεις για το δεδομένο χώρο. Θα χωρέσει και ψηλούς.

Δημοσ.
2 minutes ago, kostasgr78 said:

Ναι, το ήξερα αυτό ότι ειναι B SUV, αλλά να πω την αλήθεια στις φωτογραφίες φαινόταν μικρότερο.

Μεγαλύτερο από ό,τι στις φωτογραφίες, αλλά παραμένει να είναι στοχευμένο σαν 2ο πόλης (για οικογένειες).

Μέσα σε όλο αυτό το πλαίσιο ωστόσο, έχει αρκετό ύψος στις μπροστινές θέσεις για το δεδομένο χώρο. Θα χωρέσει και ψηλούς.

4μ οριακα το λες B SUV . Για το μεγεθος του φαινεται να εχει πολυ καλους χωρους.

Δημοσ.

Αν καθίσει ψηλός μπροστά, βέβαια, που τον χωράει, πίσω εξαφανίζεται η όποια πιθανότητα να καθίσει άνετα ένας μέσος ενήλικας.

Απλά δίνει αυτή την ευκαιρία, να χωράει ψηλός μπροστά. Άλλα της κατηγορίας, δεν χωράνε ούτε μπροστά ψηλό, βρίσκει επάνω το κεφάλι ή κόβεται η θέα του παρμπρίζ στην τέρμα κάτω θέση του καθίσματος.

Δημοσ.

Το έκανα test-drive.

Μού άφησε εξαιρετικές εντυπώσεις, στον τρόπο που κινείται και στην οδηγική απόλαυση.

Εξαιρετικός σχεδιασμός εσωτερικών χώρων για το δεδομένο μικρό μήκος του. Χωράει μπροστά και πίσω ψηλούς, ειδικά στο ύψος, κάτι που το κάνουν ελάχιστα Β SUV, ακόμα και λίγο μεγαλύτερα σε μήκος.

Ωραίος πίνακας οργάνων και κεντρικής οθόνης.

  • Like 3
Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Προσωπικά διερευνώ, με ποιά ηλεκτρικά - αν υπάρχουν, αντικαθιστώντας ένα από τα δύο αυτοκίνητα της οικογένειας, και ρίχνοντας εκεί τα περισσότερα οικογενειακά χιλιόμετρα, συμφέρει και οικονομικά πλέον, σε όρους απόσβεσης της διαφοράς.

Το θέμα του τρόπου φόρτισης στο σπίτι, το έχω λύσει.

Το Avenger είναι ένα από αυτά που μπαίνουν στην έρευνα αυτή και μετά την πρώτη εικόνα παραμένουν μέσα στην έρευνά μου.

Επεξ/σία από kostasgr78

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα

  • Δημιουργία νέου...