Προς το περιεχόμενο

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.

πάντως εγώ παιδιά πέραν όλων των άλλων που θέλω να μάθω για τη συσκευή (όχι ότι θα την πάρω, απλά τεχνολογικό ενδιαφέρον), θέλω να δω πόσο θα πουληθεί η συσκευή στη μαύρη αγορά, όταν το stock θα τελειώσει, δηλαδή σε 2'', και τα ραντεβού και οι προπαραγγελίες θα πάνε 2-3 μήνες πίσω. Νομίζω και 10000 είναι μια εφικτή τιμή, για να μην πω και περισσότερα.

Και όχι, δεν θα κατηγορήσω τον scalper όσο και να το πουλήσει...

  • Απαντ. 36
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοφιλείς Ημέρες

Δημοσ.

Νομίζω ότι ο περισσότερος κόσμος για την ψυχαγωγία του, διψάει για λίγη... πραγματικότητα, χωρίς πολλά πολλά.

(όταν μειωθεί το βάρος, αυξηθούν οι τίτλοι και πέσουν οι τιμές, τότε ναι, το ξανασυζητάμε..)

- άλλο πράγμα η επαγγελματική χρήση.. εκεί σαφώς θα βρει πολύ πιο άμεσα εφαρμογή..-

Δημοσ.
13 hours ago, pao13 said:

 Το δημοσίευμα δεν αναφέρει ότι η μείωση της παραγωγής οφείλεται σε μειωμένες προσδοκίες γύρω από τη ζήτηση. Αντίθετα, φαίνεται ότι πρόκειται περισσότερο για ένα πρόβλημα με την πραγματική παραγωγή αυτών των συσκευών η οποία είναι «αρκετά περίπλοκη».

Ρε φιλε πραγματικά τωρα , για την apple μιλαμε που πουλαει το μεγαλυτερο παραμυθι απο ολες τις εταιριες, "μονο εμεις εχουμε την retina display (η οποια ειναι της samsung και για τα μοντελα της ειχε καλυτερες" και αλλες 20 περιπτωσεις μπορω να σου κανω λιστα.

Επίσης η apple εξασφαλίζει πάντα την πρώτη προτεραιότητα και ποτε μα ποτε δεν είχε προβλήματα παραγωγής σε iphone και mac που τα πουλαει σε εκατοντάδες εκατομύρια. Τα ίδια ηλεκτρονικά εχουν πλην ενα τσιπάκι. 

Το παραδέχτηκαν και οι ίδιοι εμμέσως οτι σε αυτη την τιμη δε θα το παρει κανενας και 2 μέρες μετά την παρουσίαση είπαν οτι θα φτιάξουν ένα φτηνότερο γιατι δεν το ήθελε σχεδον κανένας. Είναι δυνατόν να πουν ότι : το προιόν που θα βγει σε 6 μήνες τελικά πάτωσε σε ζήτηση και θα μειώσουμε την παραγωγή; Ακόμα και αυτοι που το παραγγείλαν θα ακυρώσουν την παραγγελία γιατι κανενας δεν θέλει αποτυχημένο προιον.

Το θέμα είναι ότι αν ενα προιον το πάρουν λίγοι κανένας developer δε θα επενδύσει πάνω του άρα δεν θα έχει applications. οπότε χωρίς applications, developers , ζήτηση έχει ήδη πεθάνει σαν πρότζεκτ πριν καν βγει

  • Like 2
  • Thanks 1
Δημοσ.
13 ώρες πριν, pao13 είπε

 Το δημοσίευμα δεν αναφέρει ότι η μείωση της παραγωγής οφείλεται σε μειωμένες προσδοκίες γύρω από τη ζήτηση. Αντίθετα, φαίνεται ότι πρόκειται περισσότερο για ένα πρόβλημα με την πραγματική παραγωγή αυτών των συσκευών η οποία είναι «αρκετά περίπλοκη».

Saving face...

Δημοσ.
6 ώρες πριν, immortalx είπε

Κανεις ποτε δεν ειπε οτι ειναι βολικο. Συμφωνω απολυτα οτι για διαβασμα, ταινιες και χαλαρωση δεν ειναι. Καποιοι ομως οταν αραζουν σπιτι τους παιζουν FPS και action games, που μονο χαλαρωτικο δεν το λες. Αν εγω στα 50 μου μπορω να παιζω 1-2 ωρες την ημερα χωρις να με κουραζει ιδιαιτερα τοτε σιγουρα μπορει ο καθενας.
Αν δεις μια οποιαδηποτε ερευνα για το ποσες ωρες καθημερινα ο μεσος ανθρωπος σκρολαρει στο κινητο του, δεν θα πιστευεις στα ματια σου. Κατι που χθες φανταζε αδιαονητο σημερα ειναι φυσιολογικο, και ας ειναι αποδεδειγμενα κακο για την ψυχικη και σωματικη υγεια.

Και ειναι δεδομενο οτι με τα χρονια θα γινονται μικροτερα και βολικοτερα. Η ιδια δυσπιστια υπηρξε και για το πρωτο "κινητο" τηλεφωνο, που ειχε βαρος και μεγεθος πραγματικα ενος τουβλου. Και τοτε (οπως και στην περιπτωση του VR) κανεις δεν εκανε ουρα για να το αγορασει. 50 χρονια μετα η καταληξη ειναι γνωστη.
1140-motorola-first-call.jpg.691743b83192c17198c83681c10a94d6.jpg

Με εξαίρεση την ανάλυση και τα γραφικά, δεν έχει υπάρξει κάποια ουσιαστική βελτίωση στο VR εδώ και 30 χρόνια:

 

 

  • Like 1
Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Αυτό που κάνει η Apple μπορεί να είναι και "damage control" ή "reputation management".

"...αποτελεί στρατηγικό πλαίσιο ή παρουσίαση πληροφοριών για να υποβαθμίσει την ευθύνη ή τη συμμετοχή κάποιου σε μια αποτυχία ή αρνητική κατάσταση. Αρκετές φορές δύναται να δώσει διαφορετική (ψευδή) αιτιολογία αποτυχίας όταν η αποτυχία είναι φανερή και αδιάψευστη. Αυτή η προσέγγιση χρησιμοποιείται συνήθως στις δημόσιες σχέσεις και τη διαχείριση κρίσεων για την προστασία ενός ατόμου, ενός οργανισμού ή μιας επωνυμίας από τις αρνητικές συνέπειες μιας αποτυχίας ή ενός λάθους και να κατευθύνει την αποτυχία προς άλλη κατεύθυνση."

Σαν να λέμε προτιμούμε να πούμε ότι η χαμηλότερη παραγωγή οφείλεται σε κατασκευαστικό πρόβλημα παρά στο ότι κάναμε λάθος με το τι θέλει η αγορά σε συνδυασμό με την τιμή. Κατά κανόνα τα 3D visors τα θεωρούμε ως εικονική πραγματικότητα για παιχνίδια ή ταινίες και απευθύνονται στους λεγόμενους "enthusiasts". Το να φοράς ένα visor για να προγραμματίζεις ίσως να είναι λιγάκι φουτουριστικό για την σημερινή εποχή.

Διότι αρκετά περίπλοκη δεν είναι η κατασκευή τέτοιων συσκευών για augmented reality, υπάρχουν εδώ και χρόνια.

Επεξ/σία από Diavolos666
Δημοσ.
48 λεπτά πριν, michael92 είπε

Με εξαίρεση την ανάλυση και τα γραφικά, δεν έχει υπάρξει κάποια ουσιαστική βελτίωση στο VR εδώ και 30 χρόνια:

 

 

Τα συγχρονα headsets εχουν mobile SoC που πριν 30 χρονια ηταν επιστημονικη φαντασια. Ηθελες ντουλαπα για να χωρεσεις τετοια επεξεργαστικη ισχυ. Οι καμερες και οι σενσορες για head και hand tracking, και το software που τα δενει ηταν αδιανοητα για τοτε. Ακου εκει δεν εχουν ουσιαστικη βελτιωση, θα τρελαθω μ'αυτα που διαβαζω!
Εδω τα cellphones που ανεφερα πιο πανω απ'το '73 μεχρι τα μεσα των 90's (20+ χρονια) ηταν αγνωστη λεξη για τους περισσοτερους, και φυσικα βελτιωνοταν με αργα αλλα σταθερα βηματα, μεχρι να γινει το μπαμ με τα smartphones. Και τοτε βεβαια υπηρχαν short-sighted ατομα που τα καταδικαζαν ως αποτυχημενα...

Δημοσ.
14 hours ago, feelihipo said:

Τα ίδια έλεγαν για το πρώτο iPhone, για το πρώτο iPad.

Είναι η μεγαλύτερη εταιρεία στο κόσμο, στα 3 τρεις και έχει φτάσει εκεί με hardware, όχι με Azure και Windows , όχι με διαφημίσεις, όχι με ότι κάνει η Amazon , αλλά με hardware.

Ισως έχει το καλύτερο R&D στο κόσμο, κάτι παραπάνω ξέρουν  

Πληρώνει αδρά και παίρνει εξαιρετικούς μηχανικούς. Αλλά εντάξει όλα concept είναι. Btw σε θέμα hw η Samsung έχει πολύ περισσότερα. Μην μπερδεύεσαι. Δηλαδή η Samsung έχει μνήμες, τηλεοράσεις/panel κλπ. Η Apple συνδιάζει πράγματα που φτιάχνουν άλλοι και φτιάχνει συνήθως κάτι νέο (και με μπόλικο κέρδος on top). Δηλαδή τα cpus της Apple είναι πάνω στην αρχιτεκτονική της Arm, την δυνατότητα κατασκευής  της tsmc, λογικά χρησιμοποιεί ram της Samsung, oled δεν θυμάμαι κλπ. Στο hw hw όπως το εννοείς στο post σου, η Samsung είναι σαφώς μεγαλύτερη.

  • Like 1
Δημοσ. (επεξεργασμένο)
1 ώρα πριν, JimGer είπε

Πληρώνει αδρά και παίρνει εξαιρετικούς μηχανικούς. Αλλά εντάξει όλα concept είναι. Btw σε θέμα hw η Samsung έχει πολύ περισσότερα. Μην μπερδεύεσαι. Δηλαδή η Samsung έχει μνήμες, τηλεοράσεις/panel κλπ. Η Apple συνδιάζει πράγματα που φτιάχνουν άλλοι και φτιάχνει συνήθως κάτι νέο (και με μπόλικο κέρδος on top). Δηλαδή τα cpus της Apple είναι πάνω στην αρχιτεκτονική της Arm, την δυνατότητα κατασκευής  της tsmc, λογικά χρησιμοποιεί ram της Samsung, oled δεν θυμάμαι κλπ. Στο hw hw όπως το εννοείς στο post σου, η Samsung είναι σαφώς μεγαλύτερη.

Για το HW μάλλον εννούσε HW selection/setup/calibration. Ο πρώτος mac δεν ηταν hw από εργοστάσια apple. Η εταιρεία τα τελευταία χρόνια ανέλαβε να κατασκευάζει πράγματα και παλι μέσω τρίτων. Η Samsung ειναι όντως κατασκευαστής HW. Αλλά όπως έδειξε η ιστορία, η μαγκιά ειναι το hw+sw+options. Γι'αυτο απέτυχε στα PC (στον παράγοντα options) ενώ πετυχε στην κινητή που το κλειστό σύστημα ειναι παράγοντας ασφάλειας. Πέτυχε επίσης και σε άλλες 5-6 περιοχές (mp3, tablets, OS). Γενικά θα έλεγα ότι η Apple ειναι ο ιδανικός end product designer με εξαιρεση τα PC όπου ο κόσμος από πάντα ήθελε ελευθερία επιλογών με αποτέλεσμα όταν "ισορρόπησε το σύστημα," τα windows να είχαν τόσο μερίδιο αγοράς, που έγιναν μονοδρομος.

Επεξ/σία από jimarass26
Δημοσ.
3 ώρες πριν, immortalx είπε

Τα συγχρονα headsets εχουν mobile SoC που πριν 30 χρονια ηταν επιστημονικη φαντασια. Ηθελες ντουλαπα για να χωρεσεις τετοια επεξεργαστικη ισχυ. Οι καμερες και οι σενσορες για head και hand tracking, και το software που τα δενει ηταν αδιανοητα για τοτε. Ακου εκει δεν εχουν ουσιαστικη βελτιωση, θα τρελαθω μ'αυτα που διαβαζω!

Το SoC εμπίπτει στα γραφικά και την ανάλυση που ήδη ανέφερα. Από εκεί και πέρα δεν έχουν κάποια ουσιαστική βελτίωση όταν μιλάμε για 3 δεκαετίες, με τις 2 από αυτές η τεχνολογία να εξελίσσεται ραγδαία. 

3 ώρες πριν, immortalx είπε

Εδω τα cellphones που ανεφερα πιο πανω απ'το '73 μεχρι τα μεσα των 90's (20+ χρονια) ηταν αγνωστη λεξη για τους περισσοτερους, και φυσικα βελτιωνοταν με αργα αλλα σταθερα βηματα, μεχρι να γινει το μπαμ με τα smartphones. Και τοτε βεβαια υπηρχαν short-sighted ατομα που τα καταδικαζαν ως αποτυχημενα...

Τα κινητά από τούβλα έφτασαν σε αυτό μέσα σε 33 χρόνια: 

spacer.png

Βλέπεις κάτι αντίστοιχο στο VR; Γιατί εγώ όχι. Πού είναι τα γυαλιά VR; πού είναι οι φακοί επαφής AR; Πουθενά.

Επίσης, τα κινητά είχαν γίνει mainstream ήδη από τα τέλη της δεκαετίας του 90. Το 2002 ξεπέρασαν τις 1 δις συσκευές:

spacer.png

Πόσα χρόνια ακόμα πρέπει να περάσουν για να πετύχει κάτι αντίστοιχο το VR;

Δημοσ.
2 hours ago, jimarass26 said:

Για το HW μάλλον εννούσε HW selection/setup/calibration. Ο πρώτος mac δεν ηταν hw από εργοστάσια apple. Η εταιρεία τα τελευταία χρόνια ανέλαβε να κατασκευάζει πράγματα και παλι μέσω τρίτων. Η Samsung ειναι όντως κατασκευαστής HW. Αλλά όπως έδειξε η ιστορία, η μαγκιά ειναι το hw+sw+options. Γι'αυτο απέτυχε στα PC (στον παράγοντα options) ενώ πετυχε στην κινητή που το κλειστό σύστημα ειναι παράγοντας ασφάλειας. Πέτυχε επίσης και σε άλλες 5-6 περιοχές (mp3, tablets, OS). Γενικά θα έλεγα ότι η Apple ειναι ο ιδανικός end product designer με εξαιρεση τα PC όπου ο κόσμος από πάντα ήθελε ελευθερία επιλογών με αποτέλεσμα όταν "ισορρόπησε το σύστημα," τα windows να είχαν τόσο μερίδιο αγοράς, που έγιναν μονοδρομος.

Η ιστορία δεν ξέρω τι έχει δείξει. Δεν ξέρω καν αν δείχνει κάτι συγκεκριμένο. Δηλαδή τώρα είναι αδιανόητα μεγάλη. Σε επίπεδο κεφαλαιοποίησης και μεριδίου αγοράς κλπ. Τι θα γίνει στο μέλλον το βλέπουμε. Δεν λέω ότι θέλω να εξαφανιστεί κλπ. Δεν παίρνει από τα κέρδη μου. Απλά κάποτε όχι τραγικά μακριά (κάπου το 2002) βρέθηκε σε φάση χρεοκοπίας. Τώρα είναι η μεγαλύτερη εταιρία στον κόσμο. Αλλά ως hw hw, δεν φτιάχνει κάτι δικό της όπως είπα.  Δεν ξέρω τι θα μπορούσε να είναι εκείνο που θα την ρίξει έξω ας πούμε. Αλλά σε γενικές γραμμές, κάνει καλό design (όμως βασισμένη σε IPs άλλων) έχει καλό λειτουργικό και κυρίως ecosystem. Τι θα μας φέρει το μέλλον δεν ξέρω. Αν έχουμε πάει στην φάση too big to fail επίσης δεν ξέρω. Ας το συζητήσουμε αν ζούμε σε 30 χρόνια. Υποθέτω κάποτε κάπως έτσι ήταν και άλλοι μεγάλοι στο πεδίο τους ο καθένας. Αν προσπαθήσω να αποστασιοποιηθώ, ώστε να καταλάβω τι πραγματικά κατασκευάζει η Apple, προσωπικά βλέπω ότι είναι chip design και λειτουργικό (iOS/Mac OS). Πολύ θεωρητικά, θα μπορούσε αύριο η όποια Mediatek να κατασκευάσει κάτι αρκετά καλύτερο και η Apple να πέσει πολύ γρήγορα συνολικά (θεωρητικά λέω). Αντίσοιχα η Samsung πχ έχει και τηλεοράσεις και μνήμες και εργοστάσιο κατασκευής κλπ. Σε κάποια είναι κορυφαία σε κάποια όχι. Και όμως αποτιμάται υποπολλαπλάσια από την Apple. 

Having said that, γενικά δίνει αρκετό χρήμα σε μηχανικούς για να παίρνει πάντα κορυφαίους, οπότε η περίπτωση του να μην κάνει keep up είναι λίγο δύσκολη....

Δημοσ.
19 hours ago, feelihipo said:

Τα ίδια έλεγαν για το πρώτο iPhone, για το πρώτο iPad.

Είναι η μεγαλύτερη εταιρεία στο κόσμο, στα 3 τρεις και έχει φτάσει εκεί με hardware, όχι με Azure και Windows , όχι με διαφημίσεις, όχι με ότι κάνει η Amazon , αλλά με hardware.

Ισως έχει το καλύτερο R&D στο κόσμο, κάτι παραπάνω ξέρουν  

Ξεχασες το yellow iphone :)

Δημοσ.
23 λεπτά πριν, JimGer είπε

Η ιστορία δεν ξέρω τι έχει δείξει. Δεν ξέρω καν αν δείχνει κάτι συγκεκριμένο. Δηλαδή τώρα είναι αδιανόητα μεγάλη. Σε επίπεδο κεφαλαιοποίησης και μεριδίου αγοράς κλπ. Τι θα γίνει στο μέλλον το βλέπουμε. Δεν λέω ότι θέλω να εξαφανιστεί κλπ. Δεν παίρνει από τα κέρδη μου. Απλά κάποτε όχι τραγικά μακριά (κάπου το 2002) βρέθηκε σε φάση χρεοκοπίας. Τώρα είναι η μεγαλύτερη εταιρία στον κόσμο. Αλλά ως hw hw, δεν φτιάχνει κάτι δικό της όπως είπα.  Δεν ξέρω τι θα μπορούσε να είναι εκείνο που θα την ρίξει έξω ας πούμε. Αλλά σε γενικές γραμμές, κάνει καλό design (όμως βασισμένη σε IPs άλλων) έχει καλό λειτουργικό και κυρίως ecosystem. Τι θα μας φέρει το μέλλον δεν ξέρω. Αν έχουμε πάει στην φάση too big to fail επίσης δεν ξέρω. Ας το συζητήσουμε αν ζούμε σε 30 χρόνια. Υποθέτω κάποτε κάπως έτσι ήταν και άλλοι μεγάλοι στο πεδίο τους ο καθένας. Αν προσπαθήσω να αποστασιοποιηθώ, ώστε να καταλάβω τι πραγματικά κατασκευάζει η Apple, προσωπικά βλέπω ότι είναι chip design και λειτουργικό (iOS/Mac OS). Πολύ θεωρητικά, θα μπορούσε αύριο η όποια Mediatek να κατασκευάσει κάτι αρκετά καλύτερο και η Apple να πέσει πολύ γρήγορα συνολικά (θεωρητικά λέω). Αντίσοιχα η Samsung πχ έχει και τηλεοράσεις και μνήμες και εργοστάσιο κατασκευής κλπ. Σε κάποια είναι κορυφαία σε κάποια όχι. Και όμως αποτιμάται υποπολλαπλάσια από την Apple. 

Having said that, γενικά δίνει αρκετό χρήμα σε μηχανικούς για να παίρνει πάντα κορυφαίους, οπότε η περίπτωση του να μην κάνει keep up είναι λίγο δύσκολη....

Αυτό που έκανε καλά η apple και ειδικά ο Steve ήταν απλά μόνο ένα πράγμα: έμπαινε στο BOD και έλεγε: θα δοκιμάσω αυτό / εκείνο / το άλλο. Και έγραφε τα αποτελέσματα τριμήνου στα παπάκια του. Μετά δούλευε μέχρι εξάντλησης για να υλοποιήσει ένα τελικό προϊόν με τεχνολογίες κάποιον. Πχ αν δεν πήγαινε στα εργαστήρια XEROX το mouse ακόμα εκεί θα κοιμόταν. Όταν έβγαλε το πρώτο iPod, αγόρασε όλη την παραγωγή super fast mini hdd της Toshiba ή οποία επίσης τότε δεν ήξερε τι να τα κάνει. 

  • Like 1
Δημοσ.
2 ώρες πριν, michael92 είπε

Το SoC εμπίπτει στα γραφικά και την ανάλυση που ήδη ανέφερα. Από εκεί και πέρα δεν έχουν κάποια ουσιαστική βελτίωση όταν μιλάμε για 3 δεκαετίες, με τις 2 από αυτές η τεχνολογία να εξελίσσεται ραγδαία. 

Τα κινητά από τούβλα έφτασαν σε αυτό μέσα σε 33 χρόνια: 

spacer.png

Βλέπεις κάτι αντίστοιχο στο VR; Γιατί εγώ όχι. Πού είναι τα γυαλιά VR; πού είναι οι φακοί επαφής AR; Πουθενά.

Επίσης, τα κινητά είχαν γίνει mainstream ήδη από τα τέλη της δεκαετίας του 90. Το 2002 ξεπέρασαν τις 1 δις συσκευές:

spacer.png

Πόσα χρόνια ακόμα πρέπει να περάσουν για να πετύχει κάτι αντίστοιχο το VR;

Οτι να ναι... Τα SoC ΔΕΝ ειναι μονο για graphics, δεν υπηρχαν καν standalone VR τοτε, δεν υπηρχε eye-tracking, δεν υπηρχε foveated rendering, δεν υπηρχαν advanced haptics, δεν υπηρχε τεχνολογια να σπρωξει καθε frame εναν τονο data ασυρματα, δεν...
Στην CES 2023 μονο παρουσιαστηκαν ντουζινες νεα προιοντα. Το "πουθενα" το βγαζεις απ'το μυαλο σου.

Με τις παραθεσεις που εκανες για κινητα επιβεβαιωνεις αυτα που ειπα και αυτοαναιρεισαι ταυτοχρονα. Χρειαστηκε slow-start δεκαετιων και μετα ηρθε η εκρηξη. Εχει συμβει απειρες φορες αυτο στον κοσμο της τεχνολογιας. Θα γινει αυτο και με το VR? Κανεις δεν ξερει. Αλλα το να λες πως δεν εξελιχθηκε ειναι τραγικα αστειο...

Μισεις το VR? Καλα κανεις, δεν ειναι για ολους. Πες απλα αυτο να τελειωνουμε.

  • Like 1

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα

  • Δημιουργία νέου...