Προς το περιεχόμενο

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.

Από την αποκάλυψη του και μετά, το mixed reality σύστημα της Apple, το Vision Pro έχει συναντήσει χλιαρές αντιδράσεις από το κοινό, με την Apple να έρχεται αντιμέτωπη και με ένα άλλο ζήτημα: προβλήματα παραγωγής.

Σύμφωνα με δημοσίευμα των Financial Times, η Apple αναγκάζεται να μειώσει δραματικά την παραγωγή του Vision Pro από πάνω από ένα εκατομμύριο σε λιγότερο από 400.000 τεμάχια. H πληροφορία προέρχεται από δύο πηγές που βρίσκονται κοντά τόσο στην Apple όσο και στον κατασκευαστή, την Luxshare. Η εταιρεία με έδρα την Κίνα έχει γίνει όλο και πιο σημαντικός προμηθευτής της Apple από πέρυσι, όταν ανέλαβε μεγαλύτερο μερίδιο της παραγωγής των iPhone, των AirPod και άλλων συσκευών της Apple στον απόηχο των διαμαρτυριών για τα πανδημικά λουκέτα στη Foxconn.

Το πάνω από ένα εκατομμύριο φέρεται να ήταν ο εσωτερικός στόχος της Apple, ένας στόχος αρκετά φιλόδοξος για μια ολοκαίνουργια συσκευή που κοστίζει 3.499. Το νέο Vision Pro της Apple έχει υπερτριπλάσια τιμή από το premium VR headset της Meta, το Quest Pro. Το δημοσίευμα δεν αναφέρει ότι η μείωση της παραγωγής οφείλεται σε μειωμένες προσδοκίες γύρω από τη ζήτηση. Αντίθετα, φαίνεται ότι πρόκειται περισσότερο για ένα πρόβλημα με την πραγματική παραγωγή αυτών των συσκευών η οποία είναι «αρκετά περίπλοκη».

Η βιομηχανία εξακολουθεί να προσπαθεί να καλύψει τα προβλήματα κατασκευής που δημιουργήθηκαν κατά τη διάρκεια της πανδημίας, ακόμη και για μια εταιρεία τόσο μεγάλη όσο η Apple. Όμως ένα νέο προϊόν είναι ένα νέο προϊόν, ειδικά ένα τόσο ξεχωριστό και υψηλής ποιότητας gadget όπως το Vision Pro.

Το ίδιο δημοσίευμα αναφέρει επίσης ότι και τα σχέδια για μια φθηνότερη έκδοση του Vision Pro, έχουν επηρεαστεί από τα προβλήματα στην παραγωγή του μεγαλύτερου μοντέλου, πηγαίνοντας το όλο χρονοδιάγραμμα πιο πίσω. Ενώ το Vision Pro είχε προγραμματιστεί να κυκλοφορήσει στις αρχές του 2024, το φθηνότερο μοντέλο φημολογείται για το 2025, κάτι που θα πρέπει να δούμε αν θα επιβεβαιωθεί.


Διαβάστε ολόκληρο το άρθρο

  • Απαντ. 36
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοφιλείς Ημέρες

Δημοσ.

Τα έχουμε ξαναπεί: Για μία κάσκα στο κεφάλι κανείς δεν τρελαίνεται.

 

Οι κακόμοιρες οι 3D τηλεοράσεις, ένα ζευγάρι γυαλιά απαιτούσαν και απέτυχαν παταγωδώς.

  • Like 16
  • Thanks 3
Δημοσ.
19 minutes ago, fwtonio said:

Τα έχουμε ξαναπεί: Για μία κάσκα στο κεφάλι κανείς δεν τρελαίνεται.

Οι κακόμοιρες οι 3D τηλεοράσεις, ένα ζευγάρι γυαλιά απαιτούσαν και απέτυχαν παταγωδώς.

 Το δημοσίευμα δεν αναφέρει ότι η μείωση της παραγωγής οφείλεται σε μειωμένες προσδοκίες γύρω από τη ζήτηση. Αντίθετα, φαίνεται ότι πρόκειται περισσότερο για ένα πρόβλημα με την πραγματική παραγωγή αυτών των συσκευών η οποία είναι «αρκετά περίπλοκη».

Δημοσ.

Δεν έχει παρουσιαστεί καμία χρήση για αυτές τις μάσκες που να μην είναι εφικτή δίχως αυτές. Πράγματα όπως το να παίζεις παιχνίδια, να βλέπεις ταινίες, να κάνεις video calls, να σχεδιάζεις σε CAD προγράμματα, είναι εφικτά και σε πολύ καλό επίπεδο δίχως αυτές. Όπως και με το 3D, είναι προτιμότερο να βλέπεις το καφεδάκι και την μπύρα μπροστά σου, πάρά να φοράς επιπλέον πράγματα.

Οι μόνες ενδιαφέρουσες χρήσεις που δεν είναι εφικτές σήμερα είναι αυτές που εισάγουν πληροφορία επάνω στα αντικείμενα του φυσικού κόσμου. Πχ. να επισκευάζεις ένα μηχάνημα και να σου δίνει οδηγίες για το τι να κάνεις. Να περπατάς στην πόλη και να προσθέτει πληροφορία για κτίρια. Αλλά σε όλες αυτές τις περιπτώσεις το βασικά πρόβλημα είναι οι σημερινές δυνατότητες του computer vision και όχι η ίδια η μάσκα. Επίσης, αυτές οι εφαρμογές χρειάζονται διάφανο τζαμάκι, όπως πχ. το hololens, για να μην εξαρτάσαι από την ποιότητα της κάμερας που αντικειμενικά δεν μπορεί να φτάσει αυτό που βλέπει το μάτι και να χωράει σε κάτι τόσο λεπτό, αλλά και μικρότερο form factor, πχ. γυαλιά. 

  • Like 9
  • Thanks 1
Δημοσ.
30 λεπτά πριν, fwtonio είπε

Τα έχουμε ξαναπεί: Για μία κάσκα στο κεφάλι κανείς δεν τρελαίνεται.

Οι κακόμοιρες οι 3D τηλεοράσεις, ένα ζευγάρι γυαλιά απαιτούσαν και απέτυχαν παταγωδώς.

Αναφορά σε κείμενο

Το δημοσίευμα δεν αναφέρει ότι η μείωση της παραγωγής οφείλεται σε μειωμένες προσδοκίες γύρω από τη ζήτηση. Αντίθετα, φαίνεται ότι πρόκειται περισσότερο για ένα πρόβλημα με την πραγματική παραγωγή αυτών των συσκευών η οποία είναι «αρκετά περίπλοκη»

Δεν διάβασες καν το άρθρο. Ετσι?

  • Like 1
Δημοσ.
1 ώρα πριν, fwtonio είπε

Τα έχουμε ξαναπεί: Για μία κάσκα στο κεφάλι κανείς δεν τρελαίνεται.

Οι κακόμοιρες οι 3D τηλεοράσεις, ένα ζευγάρι γυαλιά απαιτούσαν και απέτυχαν παταγωδώς.

Τα ίδια έλεγαν για το πρώτο iPhone, για το πρώτο iPad.

Είναι η μεγαλύτερη εταιρεία στο κόσμο, στα 3 τρεις και έχει φτάσει εκεί με hardware, όχι με Azure και Windows , όχι με διαφημίσεις, όχι με ότι κάνει η Amazon , αλλά με hardware.

Ισως έχει το καλύτερο R&D στο κόσμο, κάτι παραπάνω ξέρουν  

  • Like 2
  • Thanks 2
  • Sad 1
Δημοσ.
1 ώρα πριν, jimex είπε

Δεν έχει παρουσιαστεί καμία χρήση για αυτές τις μάσκες που να μην είναι εφικτή δίχως αυτές. Πράγματα όπως το να παίζεις παιχνίδια, να βλέπεις ταινίες, να κάνεις video calls, να σχεδιάζεις σε CAD προγράμματα, είναι εφικτά και σε πολύ καλό επίπεδο δίχως αυτές. Όπως και με το 3D, είναι προτιμότερο να βλέπεις το καφεδάκι και την μπύρα μπροστά σου, πάρά να φοράς επιπλέον πράγματα.

Οι μόνες ενδιαφέρουσες χρήσεις που δεν είναι εφικτές σήμερα είναι αυτές που εισάγουν πληροφορία επάνω στα αντικείμενα του φυσικού κόσμου. Πχ. να επισκευάζεις ένα μηχάνημα και να σου δίνει οδηγίες για το τι να κάνεις. Να περπατάς στην πόλη και να προσθέτει πληροφορία για κτίρια. Αλλά σε όλες αυτές τις περιπτώσεις το βασικά πρόβλημα είναι οι σημερινές δυνατότητες του computer vision και όχι η ίδια η μάσκα. Επίσης, αυτές οι εφαρμογές χρειάζονται διάφανο τζαμάκι, όπως πχ. το hololens, για να μην εξαρτάσαι από την ποιότητα της κάμερας που αντικειμενικά δεν μπορεί να φτάσει αυτό που βλέπει το μάτι και να χωράει σε κάτι τόσο λεπτό, αλλά και μικρότερο form factor, πχ. γυαλιά. 

Προφανως δεν γνωριζεις τον VR χωρο. Αν και δεν υπαρχει ακομη CAD killer-app (modelling apps υπαρχουν αλλα οχι "καθαροαιμο" CAD ), η αυτοκινητοβιομηχανια σχεδον εχει αντικαταστησει τα protoypes απο πηλο με VR visualization. Το ιδιο και στον χωρο του archviz. Η αισθηση του scale ειναι μοναδικη, κατι που ενα monitor ειναι πρακτικα αδυνατο να αποδωσει.
Για το gaming ειναι απλα δυο διαφορετικοι κοσμοι. Το ενα δεν αναιρει το αλλο. Γνωριζω αρκετους τρελαμενους με racing sims που οταν δοκιμασαν τα ιδια games σε VR απλα δεν ξαναγυρισαν πισω.
Οσον αφορα αλλες χρησεις: Υπαρχουν εφαρμογες οπου εκπαιδευονται χειρουργοι, πιλοτοι, χειριστες ειδικου εξοπλισμου, και αλλες ειδικοτητες, γιατι ειναι σημαντικα οικονομικοτερο απο τους παραδοσιακους τροπους, καθως και εφαρμογες για ΑΜΕΑ.

Το hololens πιστεψε με ειναι τεχνολογια flinstones μπροστα σ'αυτα που ερχονται.
Το οτι δεν ειναι mainstream και το αν θα γινει ποτε ειναι αλλο καπελο. Χρησεις παντως υπαρχουν .

  • Like 2
Δημοσ.
49 λεπτά πριν, feelihipo είπε

Τα ίδια έλεγαν για το πρώτο iPhone, για το πρώτο iPad.

Είναι η μεγαλύτερη εταιρεία στο κόσμο, στα 3 τρεις και έχει φτάσει εκεί με hardware, όχι με Azure και Windows , όχι με διαφημίσεις, όχι με ότι κάνει η Amazon , αλλά με hardware.

Ισως έχει το καλύτερο R&D στο κόσμο, κάτι παραπάνω ξέρουν  

Επειδή είναι εταιρεία hardware και όχι software έχει android και windows και δεν έχει τα δικά της κλειστά λειτουργικά συστήματα ώστε να τα αρπάζει από παντού και με κάθε τρόπο, καθως και δικό της store με τρελές προμήθειες..

Δημοσ.

Το ίδιο πρόβλημα με την πραγματική παραγωγή θα την....αναγκάσει σιγα σιγα να πέσει στα 100χιλ και μετα στις 10χιλ τεμάχια :D

 

  • Like 1
Δημοσ.
1 hour ago, feelihipo said:

Τα ίδια έλεγαν για το πρώτο iPhone, για το πρώτο iPad.

Είναι η μεγαλύτερη εταιρεία στο κόσμο, στα 3 τρεις και έχει φτάσει εκεί με hardware, όχι με Azure και Windows , όχι με διαφημίσεις, όχι με ότι κάνει η Amazon , αλλά με hardware.

Ισως έχει το καλύτερο R&D στο κόσμο, κάτι παραπάνω ξέρουν  

Τι λες μωρε. Χαμός είχε γίνει με το 1ο iphone και το 1ο ipad όλοι τα περίμεναν πως και πως. Μονο κάτι ανταγωνιστές το έκραζαν! Τώρα για το vision pro, προσωπικά δεν μπορώ να σκεφτώ κάποια χρησιμότητα, πέρα απο κάποιο VR tour (το οποίο όντως είναι εντυπωσιακό, εαν γίνει σωστά) .  Και εαν κρίνουμε και απο τη συμμετοχή στο νήμα, μάλλον είναι αδιάφορα για πολύ κόσμο....

  • Like 2
Δημοσ.
36 minutes ago, filip123go said:

Τι λες μωρε. Χαμός είχε γίνει με το 1ο iphone και το 1ο ipad όλοι τα περίμεναν πως και πως. Μονο κάτι ανταγωνιστές το έκραζαν! Τώρα για το vision pro, προσωπικά δεν μπορώ να σκεφτώ κάποια χρησιμότητα, πέρα απο κάποιο VR tour (το οποίο όντως είναι εντυπωσιακό, εαν γίνει σωστά) .  Και εαν κρίνουμε και απο τη συμμετοχή στο νήμα, μάλλον είναι αδιάφορα για πολύ κόσμο....

Απλησίαστα* Καλώς ή κακώς το απαιτούμενο ποσό είναι πολύ μεγάλο, ακόμα και για πελάτες πιο πλουσίων αγορών.

Δημοσ.

Παιδιά, για να μην κάνω παραθέσεις.

Με μεγάλα Bold γράμματα αμέσως κάτω από την φωτογραφία, γράφει:

... έχει συναντήσει χλιαρές αντιδράσεις από το κοινό...

 

 

1 ώρα πριν, immortalx είπε

Προφανως δεν γνωριζεις τον VR χωρο. Αν και δεν υπαρχει ακομη CAD killer-app (modelling apps υπαρχουν αλλα οχι "καθαροαιμο" CAD ), η αυτοκινητοβιομηχανια σχεδον εχει αντικαταστησει τα protoypes απο πηλο με VR visualization. Το ιδιο και στον χωρο του archviz. Η αισθηση του scale ειναι μοναδικη, κατι που ενα monitor ειναι πρακτικα αδυνατο να αποδωσει.
Για το gaming ειναι απλα δυο διαφορετικοι κοσμοι. Το ενα δεν αναιρει το αλλο. Γνωριζω αρκετους τρελαμενους με racing sims που οταν δοκιμασαν τα ιδια games σε VR απλα δεν ξαναγυρισαν πισω.
Οσον αφορα αλλες χρησεις: Υπαρχουν εφαρμογες οπου εκπαιδευονται χειρουργοι, πιλοτοι, χειριστες ειδικου εξοπλισμου, και αλλες ειδικοτητες, γιατι ειναι σημαντικα οικονομικοτερο απο τους παραδοσιακους τροπους, καθως και εφαρμογες για ΑΜΕΑ.

Το hololens πιστεψε με ειναι τεχνολογια flinstones μπροστα σ'αυτα που ερχονται.
Το οτι δεν ειναι mainstream και το αν θα γινει ποτε ειναι αλλο καπελο. Χρησεις παντως υπαρχουν .

Άλλο χρήση, άλλο διασκέδαση.

Πολλές δουλειές είναι δύσκολες και άλλες τόσες απαιτούν ιδιαίτερο και άβολο εξοπλισμό. Κανένα θέμα.

Όταν όμως χαλαρώνεις στο σπιτάκι σου, είτε για να δεις ταινία, βίντεο, φωτογραφίες, να σερφάρεις, να διαβάσεις... σίγουρα μία κάσκα στο κεφάλι δεν είναι αυτό που ζητάς.

Δημοσ.
3 ώρες πριν, fwtonio είπε

Παιδιά, για να μην κάνω παραθέσεις.

Με μεγάλα Bold γράμματα αμέσως κάτω από την φωτογραφία, γράφει:

... έχει συναντήσει χλιαρές αντιδράσεις από το κοινό...

 

 

Άλλο χρήση, άλλο διασκέδαση.

Πολλές δουλειές είναι δύσκολες και άλλες τόσες απαιτούν ιδιαίτερο και άβολο εξοπλισμό. Κανένα θέμα.

Όταν όμως χαλαρώνεις στο σπιτάκι σου, είτε για να δεις ταινία, βίντεο, φωτογραφίες, να σερφάρεις, να διαβάσεις... σίγουρα μία κάσκα στο κεφάλι δεν είναι αυτό που ζητάς.

Κανεις ποτε δεν ειπε οτι ειναι βολικο. Συμφωνω απολυτα οτι για διαβασμα, ταινιες και χαλαρωση δεν ειναι. Καποιοι ομως οταν αραζουν σπιτι τους παιζουν FPS και action games, που μονο χαλαρωτικο δεν το λες. Αν εγω στα 50 μου μπορω να παιζω 1-2 ωρες την ημερα χωρις να με κουραζει ιδιαιτερα τοτε σιγουρα μπορει ο καθενας.
Αν δεις μια οποιαδηποτε ερευνα για το ποσες ωρες καθημερινα ο μεσος ανθρωπος σκρολαρει στο κινητο του, δεν θα πιστευεις στα ματια σου. Κατι που χθες φανταζε αδιαονητο σημερα ειναι φυσιολογικο, και ας ειναι αποδεδειγμενα κακο για την ψυχικη και σωματικη υγεια.

Και ειναι δεδομενο οτι με τα χρονια θα γινονται μικροτερα και βολικοτερα. Η ιδια δυσπιστια υπηρξε και για το πρωτο "κινητο" τηλεφωνο, που ειχε βαρος και μεγεθος πραγματικα ενος τουβλου. Και τοτε (οπως και στην περιπτωση του VR) κανεις δεν εκανε ουρα για να το αγορασει. 50 χρονια μετα η καταληξη ειναι γνωστη.
1140-motorola-first-call.jpg.691743b83192c17198c83681c10a94d6.jpg

  • Like 3

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα

  • Δημιουργία νέου...