goldgin Δημοσ. 4 Ιουλίου 2023 Share Δημοσ. 4 Ιουλίου 2023 Πρών πελάτης AXA όπου ποτέ δεν είχα πρόβλημα πέρα από την λίγο τσιμπιμένη τιμή τα πρώτα χρόνια. Αυτομάτως μεταφέρθηκα σε Generali εφόσον η AXA έκλεισε. Η συνεργασία με Generali ήταν ΟΚ για το διάστημα που η AXA μετέφερε τα δεδομένα κτλ με το που έφυγε η AXA ξεκίνησαν τα προβλήματα. Το πρώτο πρόβλημα με την ειδοποίηση για πληρωμή πρίν 1 χρόνο, η εφαρμογή δεν δούλεψε, το email δεν δούλεψε η εφαρμογή μου έδωσε χαρτί ανανέωσης (pdf) απλά μετά την πληρωμή δεν πήρα κάποια απόδειξη. Έπρεπε να επικοινωνήσω μαζί τους για ανανέωση συμβολαίου κτλ. Στο εξάμηνο στην επόμενη ανανέωση πάλι προβλήματα καμία ειδοποίηση για ανανέωση, αυτή τη φορά στα αρχεία (pdf) της εφαρμογής δεν υπάρχει ανανεωτικό συμβόλαιο μόνο το παλιό. Γενικά με "πέταξαν" έξω μάλλον είχα ασύμφορο συμβόλαιο. Επειδή είχε λήξει το παλιό όταν ζήτησα ανανέωση μου το αρνήθηκαν και επέμειναν για νέο το οποίο με τα παλιά δεδομένα πλέον κοστίζει τουλάχιστον 30-40 ευρώ παραπάνω! Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε
Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο
Δημιουργία λογαριασμού
Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!
Δημιουργία νέου λογαριασμούΣύνδεση
Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Συνδεθείτε τώρα