Προς το περιεχόμενο

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.

Καλησπέρα forum, 

Μετακόμισα πρόσφατα Δάφνη, έχοντας κάνει αίτημα μετακόμισης 100άρας Nova γραμμής. Στο κατάστημα που έγινε η αίτηση, έγινε έλεγχος ταχύτητας κτλ. Μετά από έλεγχο τεχνικού (Στο καφάο λογικά) δεν υπήρχε "διαθέσιμη πόρτα από τον ΟΤΕ" και το αίτημα μπήκε σε αναμονή. 

Μου έδωσαν 2 sim, παλεύω για την ώρα, αλλά δεν γίνεται έτσι. Γνωρίζει κάποιος, αν πάω σε άλλο πάροχο, υπάρχει περίπτωση να έχει γραμμή; Καμπίνες από ότι βλέπω είναι τις Vodafone, αλλά από την Vodafone, κοντά στην περιοχή είδαν ότι παίρνουν από το ΑΚ Νέου Κόσμου. Όπως και να έχει, Cosmote και Vodafone μόνο μετά από αίτημα συμβολαίου μπορούν να κάνουν πραγματικό έλεγχο για διαθεσιμότητα. Περιοχή πιάνει Άνω Δάφνη (κοντά στο πάρκο Τσακάλωφ).

Έκανα ένα ερώτημα στην ΕΕΤΤ αλλά δεν έχω λάβει απάντηση ακόμα. Δουλειά από το σπίτι + ότι οι περισσότερες δραστηριότητες μου είναι σχετικές με το Internet με τα 40-50mbps του hotspot (Από κινητό, έχει ψηθεί) δεν γίνεται δουλειά. Έχει κανείς εικόνα για το τι μπορώ να κάνω; Είναι μονόδρομος η αίτηση σε άλλο πάροχο και υπαναχώρηση αν δεν μπορύν να δώσουν και αυτοί γραμμή; 

Δημοσ.

@Apoithaki Οπως λεει και ο συμφορουμιτης χωρις modem δεν γινεται δουλεια, συγγενικο μ προσωπο εχει και πιανει μια χαρα τα χυτητες σε αγροτικη περιοχη ποσω μαλλον σε αστικη, δυστυχως οταν δεν υπαρχει διαθεσιμη γραμμη στην περιοχη δεν εχει σε οποια εταιρια και αν πας, μπαινεις σε λιστα αναμονης και ευχεσαι συντομα να μετακομισει καποιος και να εισαι 1η στην λιστα για να παρεις τη γραμμη του, σιγουρα θα εχει διαθεσιμη πορτα στις καμπινες αλλα αν δεν εχει στο καφαο του οτε(οπως σου ειπαν οτι δεν εχει) δεν μπορεις να παρεις γραμμη γιατι οι πορτες των καμπινων κουμπωνουν στα καφαο του οτε

  • 2 εβδομάδες αργότερα...
Δημοσ.

Σχετικά με την διαδικασία μέχρι στιγμής, στο αίτημα μετακόμισης που αναφέρω παραπάνω από την NOVA δεν έχω κάτι νεότερο. Έκανα αίτηση στην Vodafone 6/7 όπου αναφέρει διαθεσιμότητα (6/7 ήρθε μήνυμα ότι χρειάζονται έως και 3 μήνες) ενώ στις 7/7 ήρθε μήνυμα ότι θα ενεργοποιηθεί η γραμμή με ραντεβού 12/7 από το Δημόσιο πάροχο. Το ραντεβού μεταφέρθηκε για 14/7 και αυτή την στιγμή είναι σε εκκρεμότητα ενημέρωσης νέας ημερομηνίας.

 

Σήμερα μίλησα για να μου πουν ξεκάθαρα τι γίνεται. Έως 20/7 μπορώ να κάνω υπαναχώρηση. Πριν λίγη ώρα μου ήρθε μήνυμα ότι εκτιμώμενη ημερομηνία ενεργοποίησης είναι στις 20/7. Το βλέπω ότι κοροϊδεύουν. Δε ξέρω αν αξίζει το ρίσκο να αφήσω ενεργή την αίτηση αν το πάνε από βδομάδα σε βδομάδα. Έως 25/7 ήταν η αρχική ενημέρωση ότι θα λάβω γραμμή.

Έστειλα και ΕΕΤΤ ένα μήνυμα να δω και από αυτούς τι ισχύει και τι όχι. Δράμα η κατάσταση.

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα
  • Δημιουργία νέου...