dpolal Δημοσ. 4 Ιουλίου 2023 Δημοσ. 4 Ιουλίου 2023 (επεξεργασμένο) Πολυμηχάνημα EPSON L3210 αγορασμένο 3ο 2022. Παρουσιάζει ένα πρόβλημα και ψάχνω να βρώ πού να το πάω. Σε επικοινωνία λοιπόν σήμερα με το επίσημο service μου ανακοίνωσαν ότι ΟΛΟΙ οι εκτυπωτές της EPSON έχουν μόνο ΕΝΑ χρόνο εγγύηση και ότι η οδηγία της Ευρωπαϊκής Ένωσης για τα 2 έτη ΔΕΝ αφορά τα «τεχνολογικά προϊόντα αιχμής» άρα δεν υποχρεούτε να καλύπτει τα 2 χρόνια. Τί κάνουμε τώρα ;;; Επεξ/σία 4 Ιουλίου 2023 από dpolal
pp6210 Δημοσ. 4 Ιουλίου 2023 Δημοσ. 4 Ιουλίου 2023 εαν τον αγόρασες από Ελληνα μεταπωλητή πτοφανώς και ισχύει η διετης εγγύηση, πρώτο έτος από κατασκευαστή, δεύτερο από μεταπωλητή, δεν υπάρχει κάποια εξάιρεση για τεχνολογικα προϊόντα αιχμής. https://kataggelies.mindev.gov.gr/ενημέρωση-καταναλωτών/δικαιώματα-καταναλωτών/ εγώ πήρα ΠΣ5 πριν 15 μερες απο Πλαίσιο, όταν πήγαν να με ενημερώσουν για την επέκταση εγγύησης απο Πλαίσο ξεκινάει την κουβέντα με το "έχει μόνο ένα χρόνο εγγύηση, με είδική τιμή 40 ευρω θα πάρετε επέκταση +4 χρόνια από εμάς, μόνο 10 ευρώ το χρόνο!" κ του λέω δεν τα ξέρεις καλά, ο δευτερος χρόνος εγγύησης παρέχεται από τον επίσημα μεταπωλητή, άρα 2 χρόνια εγγύηση για εμένα, και +3 με 40 ευρώ που θες να μου πουλήσεις... δεν είπε κουβέντα. Άρα, κυνήγα το!
lector Δημοσ. 7 Ιουλίου 2023 Δημοσ. 7 Ιουλίου 2023 Τα consumer μηχανηματα της epson οπως το δικο σου, δινουν οχι 1 ουτε 2 αλλα 3 χρονια εγγυηση αν κανεις register με το serial number κατα την αγορα, χωρις καμια επιπλεον χρεωση ή υποχρεωση. Αυτο οφειλε να στο πει ο πωλητης. Τι βλαβη εχει το μηχανημα σου και ποιο ειναι το σερβις με το οποιο μιλησες;
dpolal Δημοσ. 7 Ιουλίου 2023 Μέλος Δημοσ. 7 Ιουλίου 2023 5 ώρες πριν, lector είπε Τα consumer μηχανηματα της epson οπως το δικο σου, δινουν οχι 1 ουτε 2 αλλα 3 χρονια εγγυηση αν κανεις register με το serial number κατα την αγορα, χωρις καμια επιπλεον χρεωση ή υποχρεωση. Αυτο οφειλε να στο πει ο πωλητης. Τι βλαβη εχει το μηχανημα σου και ποιο ειναι το σερβις με το οποιο μιλησες; Ισχύει αυτό με την εγγύηση αν η εγγραφή γίνει μέσα σε ένα μήνα από την αγορά, μετά άντε γειά και από τι στιγμή που η αγορά έγινε ηλεκτρονικά καταλήγουμε στο άντε γειά. Πετάει συνέχεια μήνυμα ότι έχει τελειώσει ένα μελάνι χωρίς να αναφέρει ποιό είναι αυτό ενώ συνεχίζει και τυπώνει κανονικά, η επικοινωνία έγινε με ένα τηλέφωνο από το επίσημο service που μου δόθηκε από τον μεταπωλητή.
lector Δημοσ. 7 Ιουλίου 2023 Δημοσ. 7 Ιουλίου 2023 11 ώρες πριν, dpolal είπε Ισχύει αυτό με την εγγύηση αν η εγγραφή γίνει μέσα σε ένα μήνα από την αγορά, μετά άντε γειά και από τι στιγμή που η αγορά έγινε ηλεκτρονικά καταλήγουμε στο άντε γειά. Πετάει συνέχεια μήνυμα ότι έχει τελειώσει ένα μελάνι χωρίς να αναφέρει ποιό είναι αυτό ενώ συνεχίζει και τυπώνει κανονικά, η επικοινωνία έγινε με ένα τηλέφωνο από το επίσημο service που μου δόθηκε από τον μεταπωλητή. Αν εχεις γεμισει μελανι τα δοχεια, πρεπει να "ειδοποιησεις" τον εκτυπωτη οτι το εκανες, δεν εχει τροπο να ξερει εαν το δοχειο εχει μελανι, και το οτι το θεωρει τελειωμενο ειναι κατα στατιστικη εκτιμηση με βαση τη χρηση που κανεις. Δε θυμαμαι ακριβως με ποιο τροπο γινεται στο συγκεκριμενο μοντελο, παιζει να γινεται κρατωντας πατημενο το κουμπακι Δ (με τον κυκλο) για μερικα δευτερολεπτα, ή αλλιως μεσα απο το driver. Τσεκαρε το.
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε
Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο
Δημιουργία λογαριασμού
Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!
Δημιουργία νέου λογαριασμούΣύνδεση
Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Συνδεθείτε τώρα