Προς το περιεχόμενο

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.

Παίδες, βρήκα αυτό εδώ:
https://www.supereverything.gr/prosfores/parkside-lidl-2023#comment-3562
και επειδή με ενδιαφέρει και εμένα, το βάζω και εδώ, ώστε όποιος ενδιαφέρεται να βοηθήσει και από τη μεριά του να έρθει ο αφροποιητής στα καταστήματα, ώστε να έχουμε τη δυνατότητα της 3ετούς εγγυήσεως κτλ. 

Για όσους ασχολούνται με τα πλυστικά της Parkside, υπάρχει το σετάκι PARKSIDE® PARS 4 B1 για το αυτοκίνητο με βασικό εξάρτημα τον αφροποιητή σαπουνιού, το οποίο εάν θυμάμαι καλά, είχε φέρει το Lidl μια φορά παλαιότερα (PARS 4 A1) και έκτοτε δε το έχει ξαναφέρει. Προσωπικά με ενδιαφέρει αρκετά, οπότε κάλεσα στη τηλεφωνική εξυπηρέτηση της Lidl και σημείωσαν το ενδιαφέρον μου.
Σημείωση, ότι το “PARS 4 B1″κάνει για τα περισσότερα Parkside πλυστικά PHD 100, PHD 110, PHD 135, PHD 150, PHD 170 και PHDP 180.
Επίσης, για όσους δε το γνωρίζουν, η εξοικονόμηση χρόνου και το αποτέλεσμα πλύσης με αφροποιητή είναι πολύ ανώτερο από οποιοδήποτε ενσωματομένο σύστημα σαπουνιού ορισμένων πλυστικών.
Επειδή όμως ένα κούκος δε φέρνει την άνοιξη, όσοι περισσότεροι καλέσουν την εξυπηρέτηση πελατών και δηλώσουν το ενδιαφέρον τους, τόσο πιθανότερο είναι και να το φέρουν. Φυσικά, η εκδήλωση ενδιαφέροντος, δεν εμπλέκεται με καμία δέσμευση αγοράς και διαρκεί λιγότερο από 3 λεπτά, το έχουν σχεδόν αυτοματοποιήσει. Θα χρειαστεί μόνο να αναφέρετε τον κωδικό του προϊόντος “PARKSIDE® PARS 4 B1” ή τον αριθμό 100361994. 

Τηλεφωνική εξυπηρέτηση Lidl:
800-111-3333 (κλήσεις από σταθερό – χωρίς χρέωση) ή
2311768568 (κλήσεις από κινητά – αστική χρέωση, γραμμές εξωτερικού – χρέωση σύμφωνα με τον εκάστοτε πάροχο εξωτερικού).
Ώρες εξυπηρέτησης: Δευτέρα – Σάββατο 08:00-18:00

 

Όποιος καλέσει στο support της Lidl για να ζητήσει να το φέρουν, ας το σημειώσει κι εδώ, για να δούμε παράλληλα και πως ανταποκρίνεται η εταιρία σε τέτοιου είδους αιτήματα.

Parkside PARS 4 B1 1.webp

Parkside PARS 4 B1 2.webp

Parkside PARS 4 B1 3.webp

  • 11 μήνες μετά...
Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Καλησπέρα μπορείτε να καλέσετε στον αριθμό 2311768568 είναι το κεντρικό κατάστημα Lidl Θεσσαλονίκης θα τους πείτε τον αριθμό ΙΑΝ που έχει το πιεστικό μηχάνημα σας για να βρούνε ακριβώς το μοντέλο θα δώσετε ονοματεπώνυμο και τηλέφωνο θα τους πείτε ότι δεν έχει κάποια ζημιά το πιεστικό σας αλλά θέλετε ένα έξτρα εξάρτημα των αφροποιητή θα σας καλέσουνε μετά από μία δύο ημέρες από το service και μπορείτε να το κάνετε δικό σας εμένα μου στύχησε 15€ + 5€ τα μεταφορικά 

 

Επεξ/σία από Thanostakas
  • Like 1

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα
  • Δημιουργία νέου...