Προς το περιεχόμενο

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.

Η Tesla εξέπληξε τη Wall Street στο δεύτερο τρίμηνο, με παραδόσεις 466.140 οχημάτων παγκοσμίως, μια επίδοση ρεκόρ. Σύμφωνα με το Bloomberg, οι αναλυτές ανέμεναν ότι η Tesla θα παρέδιδε λίγο πάνω από 448.000 οχήματα.

Ο κατασκευαστής ηλεκτρικών οχημάτων (EV) με επικεφαλής τον Elon Musk ανακοίνωσε την αξιοσημείωτη επίδοση την Κυριακή ενώ τα κέρδη του δεύτερου τριμήνου θα ανακοινωθούν στις 19 Ιουλίου.

Οι περισσότερες παραδόσεις αφορούσαν το Model 3 sedan και το Model Y crossover, με συνολικά 446.915 παραδόσεις. Τα πιο ακριβά οχήματα Model X και Model S είχαν συνολικά 19.225 παραδόσεις. Οι αριθμοί έρχονται σε πλήρη αντίθεση με εκείνους που αναφέρθηκαν πέρυσι, όταν η αμερικανική αυτοκινητοβιομηχανία παρέδωσε 254.695 οχήματα.

Οι πωλήσεις είναι πιθανό να ενισχύθηκαν από την απόφαση της Tesla να μειώσει τις τιμές των οχημάτων της νωρίτερα φέτος. Εισήγαγε επίσης κίνητρα που περιλάμβαναν τρεις μήνες δωρεάν ταχείας φόρτισης για τα αυτοκίνητα που παραδόθηκαν στις ΗΠΑ πριν από τις 30 Ιουνίου.

Η Tesla κατασκεύασε και παρέδωσε περισσότερα από 1,3 εκατομμύρια οχήματα παγκοσμίως το 2022 και είναι ο κορυφαίος κατασκευαστής ηλεκτρικών οχημάτων στις Η.Π.Α. Ωστόσο, στη δεύτερη μεγαλύτερη αγορά της, την Κίνα, όπου διαθέτει μονάδα παραγωγής στη Σαγκάη η οποία συναρμολογεί τα Model 3 και Model Y, η εταιρεία βρίσκεται πίσω από τον τοπικό ανταγωνιστή BYD, ο οποίος έχει κάνει κινήσεις και στη διεθνή αγορά.

Πριν από λίγες ημέρες, η BYD λάνσαρε το Dolphin EV στην Αυστραλία προς 38.890 δολάρια Αυστραλίας (περίπου 26.000 δολάρια), καθιστώντας το το πιο προσιτό ηλεκτρικό αυτοκίνητο της χώρας. Το Dolphin κατευθύνεται επίσης στις αγορές του Ηνωμένου Βασιλείου και της Νέας Ζηλανδίας, όπου επίσης θα πωλείται με ελκυστική τιμή.

Με την αγορά EV να γίνεται όλο και πιο ανταγωνιστική, πολλοί ειδικοί προβλέπουν ότι η Tesla θα συνεχίσει τη στρατηγική μείωσης των τιμών της και το 2024.


Διαβάστε ολόκληρο το άρθρο

  • Απαντ. 49
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοσιευμένες Εικόνες

Δημοσ.
10 λεπτά πριν, Feregorn είπε

Χμμμ, μείωση τιμών = αύξηση πωλήσεων. Does not compute!

Γιατί;

Πιο φθηνό => περισσότεροι άνθρωποι θέλουν να το αγοράσουν.

Δημοσ.
23 λεπτά πριν, Tlykog είπε

Γιατί;

Πιο φθηνό => περισσότεροι άνθρωποι θέλουν να το αγοράσουν.

αυτα ειναι αμερικανικα κολπα και μαρκετινγκ.δεν ισχυουν εδω....

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Εν τω μεταξύ γιατί μερικοί κάτοχοι Tesla νόμιζαν ότι μια τεχνολογία που σιγά-σιγά γίνεται mainstream θα παρέμενε το ίδιο ακριβή για πάντα ποτέ δεν το κατάλαβα. Εννοείται πως η Tesla έπρεπε να ρίξει τις τιμές τώρα που κολοσσοί όπως η Hyundai και η BMW μπαίνουν δυναμικά στην αγορά και υπάρχει ουσιαστικός ανταγωνισμός, και πολύ άργησε κιόλας.

Γενικά όποιος κατασκευαστής αυτοκινήτων θέλει να έχει μέλλον το 2030 πρέπει να μπει στην αγορά των ηλεκτρικών σήμερα. Αλλιώς θα καταλήξουν σαν την Kodak στις ψηφιακές φωτογραφικές μηχανές ή σαν την Thomson στις LCD, δηλαδή να τρέχουν ασθμαίνοντας σε μια αγορά που θα έχει πλέον μοιραστεί και οι άλλοι θα έχουν χρόνια τεχνογνωσίας. Και εννοείται μερικοί μικροί κατασκευαστές θα εξαφανιστούν τελείως.

Επεξ/σία από kurkosdr
Δημοσ.

Ούτως ή άλλως άπατο θα πάει κι αυτό….

Όπως όλα εδώ στο ινσομν……Ελλάδα ήθελα να γράψω..

Δημοσ.
38 minutes ago, Tlykog said:

Γιατί;

Πιο φθηνό => περισσότεροι άνθρωποι θέλουν να το αγοράσουν.

Δεν μ'έπιασες, αν και εγώ φταίω που δεν έβαλα ένα /s στο τέλος...😅

Δημοσ.

Σε πρόσφατη επίσκεψη στην Κίνα είναι απίστευτος ο αριθμός των ηλεκτρικών οχημάτων, η BYD έχει απίστευτα μοντέλα πολύ ποιο ενδιαφέροντα από τα Tesla, βέβαια και εκεί η φόρτιση είναι πρόβλημα με μπαλαντεζες να κρέμονται από τα παράθυρα, η κυβέρνηση προσφέρει μεγάλη επιδότηση για ηλεκτρικά με τιμές στα €20,000 για απίστευτα μοντέλα. Βέβαια δύσκολα θα τα δούμε στην Ευρώπη λόγο των αυστηρών πιστοποιήσεων που χρειάζονται αλλά και λόγω μη ύπαρξης δικτύου διανομής και service. Βεβαια από το 2019 δεν έβλεπες μηχανάκια μη ηλεκτρικά ….. 

  • Like 3
Δημοσ.

αν δεν επιτρέψουν να σπασουμε το πεζοδρομιο να περάσουμε ρευμα απο κατω για να φορτιζουμε μπροστα στο σπιτι, στην ελλαδα θα εχουμε θεμα στο μελλον με τη φορτιση. σε λίγο τα σπιτια με γκαραζ ή ακομη και πυλωτη θα ειναι +30-50κ ευρω μονο και μονο γιατι θα εχεις δυνατοτητα να φορτιζεις.

  • Like 1
Δημοσ.
1 hour ago, Dinos1973 said:

Σε πρόσφατη επίσκεψη στην Κίνα είναι απίστευτος ο αριθμός των ηλεκτρικών οχημάτων, η BYD έχει απίστευτα μοντέλα πολύ ποιο ενδιαφέροντα από τα Tesla, βέβαια και εκεί η φόρτιση είναι πρόβλημα με μπαλαντεζες να κρέμονται από τα παράθυρα, η κυβέρνηση προσφέρει μεγάλη επιδότηση για ηλεκτρικά με τιμές στα €20,000 για απίστευτα μοντέλα. Βέβαια δύσκολα θα τα δούμε στην Ευρώπη λόγο των αυστηρών πιστοποιήσεων που χρειάζονται αλλά και λόγω μη ύπαρξης δικτύου διανομής και service. Βεβαια από το 2019 δεν έβλεπες μηχανάκια μη ηλεκτρικά ….. 

πως και πως περιμενω την byd να φερει εδω τα δικα της

  • Like 1
Δημοσ. (επεξεργασμένο)
1 ώρα πριν, Black Demis είπε

πως και πως περιμενω την byd να φερει εδω τα δικα της

.... ήδη έχει ξεκινήσει στην Ευρώπη (κ ακόμα δεν έχουμε δει τπτ).

 

https://www.politico.eu/article/china-us-europe-electric-cars-miles-apart-the-us-and-europe-diverge-on-car-threat/

 

Απ'τή μία χαίρομαι γιατί ο έντονος ανταγωνισμός μόνο καλό κάνει στον τελικό χρήστη - καταναλωτή απ' την άλλη όμως, όπου εμπλακούν οι Κινέζοι... αργά ή γρήγορα ισοπεδώνουν την αγορά στην οποία αναφέρονται...κ φυσικά το εκάστοτε ρυθμιστικό πλαίσιο θα κινηθεί με βήματα βροντόσαυρου κ αφού τα προβλήματα διογκωθούν, όπως πάντα.

Επεξ/σία από TechnoState
  • Like 1
Δημοσ.

Ενώ περίμεναν δηλαδή η Tesla να μη τα πάει καλά παραδίδοντας μόνο 448 χιλιάδες αυτοκίνητα, αυτή τους εξέπληξε και τους πήρε τα σωβρακα κυριολεκτικά πουλώντας 466 χιλιάδες. Δηλαδή αυτά τα 22 χιλιάδες παραπάνω από τη πρόβλεψη ήταν mind blowing γι αυτούς. 😂

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
2 hours ago, basilis_k6 said:

αν δεν επιτρέψουν να σπασουμε το πεζοδρομιο να περάσουμε ρευμα απο κατω για να φορτιζουμε μπροστα στο σπιτι, στην ελλαδα θα εχουμε θεμα στο μελλον με τη φορτιση. σε λίγο τα σπιτια με γκαραζ ή ακομη και πυλωτη θα ειναι +30-50κ ευρω μονο και μονο γιατι θα εχεις δυνατοτητα να φορτιζεις.

Σε πολεις οπως η Αθηνα (οχι ακριβα προαστια που φορτιζεις σπιτι σου στο γκαραζ σου) το σεναριο μεταβασης σε ηλεκτρικα ειναι απλως μη εφικτο,μη ρεαλιστικο.

Θα επρεπε να ξηλωθει καθε πεζοδρομιο σε καθε σημειο της πολης και να περαστουν φορτιστες.

Στο κεντρο ειδικα που ολα τα οικοδομικα τετραγωνα ειναι φουλ απο αυτοκινητα κατω απο τις πολυκατοικιες (χωρις πυλωτες) αυτο δεν προκειται να γινει ποτε,ουτε καν σε 50 χρονια.

Επεξ/σία από azuli

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα

  • Δημιουργία νέου...