Προς το περιεχόμενο

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.

Και κάποτε μιλάγαμε γι' αμάξια της προκοπής με 15χ με 3 μήνες παράδοση και τίποτα της προκοπής, σου δίνανε δώρο συναγερμό και αισθητήρες και τώρα δίνεις 20+ για κάτι 1000αρια και στο παίζουν ιστορία. Ρε ουστ από δω.

  • Like 2
  • Απαντ. 39
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοσ.
31 minutes ago, jimis_vts said:

Και κάποτε μιλάγαμε γι' αμάξια της προκοπής με 15χ με 3 μήνες παράδοση και τίποτα της προκοπής, σου δίνανε δώρο συναγερμό και αισθητήρες και τώρα δίνεις 20+ για κάτι 1000αρια και στο παίζουν ιστορία. Ρε ουστ από δω.

εχεις δικιο

 

σημεια των καιρων. Ομως καποια στιγμη θα γυρισει και ο τροχος γιαυτη τη μπιζνα

  • Like 1
Δημοσ.
4 ώρες πριν, vamvakoolas είπε

θυμαμαι οταν πριν λιγα χρονια ειχα παρει peugeot απο την επισημη αντιπροσωπεια Αθηνα μου ειχαν πει ακριβως τα ιδια αλλα για αισθητηρες parking εργοστασιακους και δεχθηκα: οχι μονο δεν ηταν εργοστασιακοι (κινεζια) αλλα αποτι ειδα μετα σε αλλο (επισημο) συνεργειο δεν τους ειχαν βαλει στις θεσεις που επρεπε να μπουν! προχειρατζα

απο τοτε αν μου λενε κατι τετοιο ζηταω κωδικο προιοντος. Αν αρνηθουν ετοιμασου και εσυ για παπατζα....

Τέτοια να μου λες να με φτιάχνεις ωστόσο ευχαριστώ που το μοιράστηκες για να ξέρω .. θα ζητήσω κωδικό προϊόντος όπως κ να χει .. 

3 ώρες πριν, jimis_vts είπε

Και κάποτε μιλάγαμε γι' αμάξια της προκοπής με 15χ με 3 μήνες παράδοση και τίποτα της προκοπής, σου δίνανε δώρο συναγερμό και αισθητήρες και τώρα δίνεις 20+ για κάτι 1000αρια και στο παίζουν ιστορία. Ρε ουστ από δω.

Όπως το λες ακριβώς .. φτάσαμε στα 20-30Κ αξία αμαξιών με μισθούς μικρότερους από τότε που έκαναν 15Κ 😕

2 ώρες πριν, vamvakoolas είπε

εχεις δικιο

 

σημεια των καιρων. Ομως καποια στιγμη θα γυρισει και ο τροχος γιαυτη τη μπιζνα

Μέχρι να γυρίσει όμως … η οικογένεια έχει ανάγκες & ζητάει αμάξι οπότε αναγκαστικά προέχει η ασφάλεια .

Δημοσ.
Στις 5/7/2023 στις 12:38 ΜΜ, MontzOlee είπε

Ωχ λάθος διάβασα λόγω κεκτημένης ταχύτητας στην ανάγνωση..

στο site δεν έχει συναγερμό σαν αξεσουάρ ; Δεν το έχω ψάξει.

Παντως μου είπε και κάτι που παραξενεύτηκα.

Οτι αν πχ παραγγείλω την έκδοση style θα έρθει όπως ακριβώς είναι στο site κ αν θέλω κάτι από τα έξτρα θα μπουν στην Πάτρα κ δεν θα έρθει έτοιμο από το εργοστάσιο.

Ισως αυτό να γίνεται πλέον για να είναι καλύτεροι οι χρόνοι παράδοσης ; Πάντως παλιά κ σε άλλες μάρκες δεν γινόταν αυτό.

Έτσι γίνεται στα περισσότερα Toyota. Είναι πολιτική της εταιρίας για να μην μένουν απούλητα αυτοκίνητα με extra εξοπλισμό και για να μην γίνεται χαμός στην γραμμή παραγωγής. 
Πχ, όλα έρχονται στην Ελλάδα σαν βασικό μοντέλο και μετά προσθέτονται τα πάντα, δερμάτινα καθίσματα, Jbl ηχοσυστήματα, εσωτερικοί φωτισμοί, ζάντες, τα πάντα, μέχρι και τη διχρωμία στην οροφή, εδώ την κάνουν. Όλα μπαίνουν στην κεντρική αντιπροσωπεία και μετά διανέμονται στις τοπικές. Για αυτό σε κάποια μοντέλα  δεν έχουν σαν επιλογη ηλιοροφή, είναι έξτρα που μπορει να γίνει μόνο στο εργοστάσιο, και το αποφεύγουν.

  • Like 1
Δημοσ. (επεξεργασμένο)
18 λεπτά πριν, MontzOlee είπε

Όπως το λες ακριβώς .. φτάσαμε στα 20-30Κ αξία αμαξιών με μισθούς μικρότερους από τότε που έκαναν 15Κ 

😕

Το θέμα είναι ότι κάποτε μιλάγαμε για 2λιτρα ή άντε να πεις ότι δεν έκαιγε 1.6. Τώρα μιλάμε για 1000αρια τουρμπάτα (χοχοχο) και παίζουν και κάνα δυο γρήγορα 1.6 (fiesta st, i20n). Εδώ πήρε φίλος μου το fiesta st και του είπαν πωωω πήρες το μεγάλο εσύ. Ε όχι ρε φίλε peugeot 208 21 χιλιάρικα και aygo με 70 αλογα 16 χιλιάρικα. Κάπου ώπα είπαμε. Δεν μιλάμε καν να πάμε σε κάτι της προκοπής (2008, focus, yaris, ds3, puma, i30) εκεί μιλάμε ότι μάζεψε πάρε σπίτι καλύτερα θα σου μείνει κιόλας.

Επεξ/σία από jimis_vts
  • Like 1
Δημοσ.
1 minute ago, G.bar said:

Είναι πολιτική της εταιρίας για να μην μένουν απούλητα αυτοκίνητα με extra εξοπλισμό και για να μην γίνεται χαμός στην γραμμή παραγωγής. 

Αυτό στα bold δεν φαίνεται και τόσο λογικό, ούτως ή άλλως πάντα γινόταν από τον πελάτη ειδική παραγγελία (με προκαταβολή φυσικά) όταν ήθελε επιλεκτικά κάποιο/α έξτρα πάνω σε ένα συγκεκριμένο επίπεδο εξοπλισμού, δεν έφερναν κάποια κομμάτια έτσι να υπάρχουν μήπως και τα ζητήσει κάποιος. 

Πάντως το πρόβλημα δεν είναι ότι το εξάρτημα μπαίνει εδώ αντί να μπει στο εργοστάσιο, είναι ότι αφήνουν να εννοηθεί ότι πρόκειται για γνήσιο εξάρτημα (πχ λένε κατά λέξη "τον επίσημο συναγερμό της Toyota"), αλλά τελικά σου βάζουν κινέζικους του εμπορίου.

22 minutes ago, G.bar said:

Πχ, όλα έρχονται στην Ελλάδα σαν βασικό μοντέλο και μετά προσθέτονται τα πάντα, δερμάτινα καθίσματα, Jbl ηχοσυστήματα, εσωτερικοί φωτισμοί, ζάντες, τα πάντα, μέχρι και τη διχρωμία στην οροφή, εδώ την κάνουν. Όλα μπαίνουν στην κεντρική αντιπροσωπεία και μετά διανέμονται στις τοπικές. Για αυτό σε κάποια μοντέλα  δεν έχουν σαν επιλογη ηλιοροφή, είναι έξτρα που μπορει να γίνει μόνο στο εργοστάσιο, και το αποφεύγουν.

Ούτε αυτό παίζει, τουλάχιστον αυτό που πήρα εγώ το 2018 ήταν το μεσαίο επίπεδο εξοπλισμού και ήρθε έτσι ακριβώς από το εργοστάσιο, δεν μπήκε τίποτα πάνω εκ των υστέρων. Τον αριθμό πλαισίου μου τον είχαν δώσει πριν καν έρθει Ελλάδα το αυτοκίνητο από Γαλλία, και είδα στο ευρωπαϊκό site της Toyota ότι ο συγκεκριμένος αριθμός πλαισίου παρέπεμπε στην έκδοση active plus και όχι στη βασική (active).

  • Thanks 1
Δημοσ. (επεξεργασμένο)
1 ώρα πριν, G.bar είπε

Έτσι γίνεται στα περισσότερα Toyota. Είναι πολιτική της εταιρίας για να μην μένουν απούλητα αυτοκίνητα με extra εξοπλισμό και για να μην γίνεται χαμός στην γραμμή παραγωγής. 
Πχ, όλα έρχονται στην Ελλάδα σαν βασικό μοντέλο και μετά προσθέτονται τα πάντα, δερμάτινα καθίσματα, Jbl ηχοσυστήματα, εσωτερικοί φωτισμοί, ζάντες, τα πάντα, μέχρι και τη διχρωμία στην οροφή, εδώ την κάνουν. Όλα μπαίνουν στην κεντρική αντιπροσωπεία και μετά διανέμονται στις τοπικές. Για αυτό σε κάποια μοντέλα  δεν έχουν σαν επιλογη ηλιοροφή, είναι έξτρα που μπορει να γίνει μόνο στο εργοστάσιο, και το αποφεύγουν.

Μπορώ να κάνω bitone όταν έρθει Ελλάδα ? Στην έκδοση style που δεν υπάρχει μπορώ να το ζητήσω ως έξτρα ?

1 ώρα πριν, jimis_vts είπε

Το θέμα είναι ότι κάποτε μιλάγαμε για 2λιτρα ή άντε να πεις ότι δεν έκαιγε 1.6. Τώρα μιλάμε για 1000αρια τουρμπάτα (χοχοχο) και παίζουν και κάνα δυο γρήγορα 1.6 (fiesta st, i20n). Εδώ πήρε φίλος μου το fiesta st και του είπαν πωωω πήρες το μεγάλο εσύ. Ε όχι ρε φίλε peugeot 208 21 χιλιάρικα και aygo με 70 αλογα 16 χιλιάρικα. Κάπου ώπα είπαμε. Δεν μιλάμε καν να πάμε σε κάτι της προκοπής (2008, focus, yaris, ds3, puma, i30) εκεί μιλάμε ότι μάζεψε πάρε σπίτι καλύτερα θα σου μείνει κιόλας.

Sad but true story αν και η κατάσταση στα σπίτια ειναι ακόμα χειρότερη και ας είμαστε offtopic 

33 λεπτά πριν, Joshua21 είπε

 

Πάντως το πρόβλημα δεν είναι ότι το εξάρτημα μπαίνει εδώ αντί να μπει στο εργοστάσιο, είναι ότι αφήνουν να εννοηθεί ότι πρόκειται για γνήσιο εξάρτημα (πχ λένε κατά λέξη "τον επίσημο συναγερμό της Toyota"), αλλά τελικά σου βάζουν κινέζικους του εμπορίου.

Ούτε αυτό παίζει, τουλάχιστον αυτό που πήρα εγώ το 2018 ήταν το μεσαίο επίπεδο εξοπλισμού και ήρθε έτσι ακριβώς από το εργοστάσιο, δεν μπήκε τίποτα πάνω εκ των υστέρων. Τον αριθμό πλαισίου μου τον είχαν δώσει πριν καν έρθει Ελλάδα το αυτοκίνητο από Γαλλία, και είδα στο ευρωπαϊκό site της Toyota ότι ο συγκεκριμένος αριθμός πλαισίου παρέπεμπε στην έκδοση  active plus και όχι στη βασική (active).

Κι εγώ αυτό θέλω να αποφύγω φίλε , την κινεζιά και το τρύπημα στην Ελλάδα 

θελω όπως είναι να έρθει από το εργοστάσιο , αυτό με τον σειριακό το παρέχουν ακόμα ?

Επεξ/σία από MontzOlee
Δημοσ.
1 hour ago, MontzOlee said:

Κι εγώ αυτό θέλω να αποφύγω φίλε , την κινεζιά και το τρύπημα στην Ελλάδα 

θελω όπως είναι να έρθει από το εργοστάσιο , αυτό με τον σειριακό το παρέχουν ακόμα ?

Δεν είμαι σίγουρος, φαντάζομαι πως ναι.

Δημοσ.
Στις 7/7/2023 στις 3:06 ΜΜ, Joshua21 είπε

Αυτό στα bold δεν φαίνεται και τόσο λογικό, ούτως ή άλλως πάντα γινόταν από τον πελάτη ειδική παραγγελία (με προκαταβολή φυσικά) όταν ήθελε επιλεκτικά κάποιο/α έξτρα πάνω σε ένα συγκεκριμένο επίπεδο εξοπλισμού, δεν έφερναν κάποια κομμάτια έτσι να υπάρχουν μήπως και τα ζητήσει κάποιος. 

Πάντως το πρόβλημα δεν είναι ότι το εξάρτημα μπαίνει εδώ αντί να μπει στο εργοστάσιο, είναι ότι αφήνουν να εννοηθεί ότι πρόκειται για γνήσιο εξάρτημα (πχ λένε κατά λέξη "τον επίσημο συναγερμό της Toyota"), αλλά τελικά σου βάζουν κινέζικους του εμπορίου.

Ούτε αυτό παίζει, τουλάχιστον αυτό που πήρα εγώ το 2018 ήταν το μεσαίο επίπεδο εξοπλισμού και ήρθε έτσι ακριβώς από το εργοστάσιο, δεν μπήκε τίποτα πάνω εκ των υστέρων. Τον αριθμό πλαισίου μου τον είχαν δώσει πριν καν έρθει Ελλάδα το αυτοκίνητο από Γαλλία, και είδα στο ευρωπαϊκό site της Toyota ότι ο συγκεκριμένος αριθμός πλαισίου παρέπεμπε στην έκδοση active plus και όχι στη βασική (active).

Το εργοστάσιο βγαζει τρια ή τέσσερα στάνταρ επίπεδα εξοπλισμού. Τα έξτρα είναι αυτά που προστίθενται στην Ελλάδα. Το εργοστάσιο θα βγαλει π.χ. ενα υβριδικο active plus με προορισμό Ελλάδα, αν εσύ θέλεις έξτρα (που στην Τογιότα ειναι και μικρή η επιλογή) αυτά θα μπουν στην Ελλάδα. 

Δημοσ.
9 minutes ago, ProponitisTouKanape said:

Το εργοστάσιο βγαζει τρια ή τέσσερα στάνταρ επίπεδα εξοπλισμού. Τα έξτρα είναι αυτά που προστίθενται στην Ελλάδα. Το εργοστάσιο θα βγαλει π.χ. ενα υβριδικο active plus με προορισμό Ελλάδα, αν εσύ θέλεις έξτρα (που στην Τογιότα ειναι και μικρή η επιλογή) αυτά θα μπουν στην Ελλάδα. 

Δεν είπα κάτι διαφορετικό.

Ο φίλος παραπάνω ισχυρίστηκε κάτι διαφορετικό, και συγκεκριμένα ότι στην Ελλάδα έρχεται μόνο η βασική έκδοση (active στην περίπτωση του υβριδικού Yaris) και μετά μπαίνουν τα υπόλοιπα έξτρα εδώ.

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα

  • Δημιουργία νέου...