DarkNGrimm Δημοσ. 3 Ιουλίου 2023 Δημοσ. 3 Ιουλίου 2023 Καλημέρα. Λόγω επικείμενης μετακόμισης σε νέο σπίτι, παραγγέλθηκαν κλιματιστικό (Electronet) και κρεβάτι (istikbal). Προπληρώθηκαν μέσω κάρτας και τα δύο. Η αγορά έγινε με φυσική παρουσία από τα καταστήματα. Δυστυχώς χάλασε η συμφωνία του σπιτιού και έτσι δεν χρειάζονται πια (...μέχρι νεοτέρας.) Τονίζω ότι δεν παραλήφθηκαν ακόμη. Σύμφωνα με τον ισχύοντα νόμο δικαιούμαι επιστροφή χρημάτων; Ευχαριστώ.
TuXaKoS Δημοσ. 3 Ιουλίου 2023 Δημοσ. 3 Ιουλίου 2023 7 minutes ago, DarkNGrimm said: Καλημέρα. Λόγω επικείμενης μετακόμισης σε νέο σπίτι, παραγγέλθηκαν κλιματιστικό (Electronet) και κρεβάτι (istikbal). Προπληρώθηκαν μέσω κάρτας και τα δύο. Η αγορά έγινε με φυσική παρουσία από τα καταστήματα. Δυστυχώς χάλασε η συμφωνία του σπιτιού και έτσι δεν χρειάζονται πια (...μέχρι νεοτέρας.) Τονίζω ότι δεν παραλήφθηκαν ακόμη. Σύμφωνα με τον ισχύοντα νόμο δικαιούμαι επιστροφή χρημάτων; Ευχαριστώ. Αφού η αγορά έγινε από κατάστημα, όχι. Επειδή είναι μεγάλα καταστήματα ίσως μπορείς να επικοινωνήσεις άμεσα και να ζητήσεις πιστωτικό αλλά και πάλι, δεν έχουν κάποια υποχρέωση να το κάνουν. 1
Haldol Δημοσ. 3 Ιουλίου 2023 Δημοσ. 3 Ιουλίου 2023 Ισχύει ότι είπε ο @TuXaKoS, αλλά επίσης, τουλάχιστον για το στρώμα (επειδή σίγουρα θα χρειαστείς στρώμα), μπορείς απλά να ζητήσεις αναβολή της παράδοσης. Σε άλλη εταιρεία (Coco-Mat) δέχονται και για 2-3 μήνες ακόμα. Υποθέτω ότι θα λειτουργούν και οι λοιπές έτσι. 1
DarkNGrimm Δημοσ. 3 Ιουλίου 2023 Μέλος Δημοσ. 3 Ιουλίου 2023 @TuXaKoS Ζητώ συγνώμη για την "παραπληροφόρηση". Η "υπεύθυνη"....(σύζυγος), με ενημέρωσε ότι η αγορά του κρεβατιού έγινε ηλεκτρονικά. @Haldol Η αναβολ έχει ήδη δρομολογηθεί, αλλά το ζήτημα είναι πια η ολική ακύρωση της παραγγελίας όπως προανέφερα.
Ukforthemoment Δημοσ. 3 Ιουλίου 2023 Δημοσ. 3 Ιουλίου 2023 4 λεπτά πριν, DarkNGrimm είπε @TuXaKoS Ζητώ συγνώμη για την "παραπληροφόρηση". Η "υπεύθυνη"....(σύζυγος), με ενημέρωσε ότι η αγορά του κρεβατιού έγινε ηλεκτρονικά. @Haldol Η αναβολ έχει ήδη δρομολογηθεί, αλλά το ζήτημα είναι πια η ολική ακύρωση της παραγγελίας όπως προανέφερα. Επρεπε να έχεις καλέσει τα καταστήματα ήδη να δεις τι θα σου πουν. 2
TuXaKoS Δημοσ. 3 Ιουλίου 2023 Δημοσ. 3 Ιουλίου 2023 22 minutes ago, DarkNGrimm said: @TuXaKoS Ζητώ συγνώμη για την "παραπληροφόρηση". Η "υπεύθυνη"....(σύζυγος), με ενημέρωσε ότι η αγορά του κρεβατιού έγινε ηλεκτρονικά. @Haldol Η αναβολ έχει ήδη δρομολογηθεί, αλλά το ζήτημα είναι πια η ολική ακύρωση της παραγγελίας όπως προανέφερα. Ότι έγινε ηλεκτρονικά, μπορεί να ακυρωθεί και να πάρεις τα χρήματα σου πίσω. 1
SabotazNic Δημοσ. 3 Ιουλίου 2023 Δημοσ. 3 Ιουλίου 2023 1 ώρα πριν, TuXaKoS είπε Αφού η αγορά έγινε από κατάστημα, όχι. Επειδή είναι μεγάλα καταστήματα ίσως μπορείς να επικοινωνήσεις άμεσα και να ζητήσεις πιστωτικό αλλά και πάλι, δεν έχουν κάποια υποχρέωση να το κάνουν. Δεν μιλάμε για επιστροφή προϊόντων, αλλά για ΜΗ παραλαβή αυτών. Τα προϊόντα αναγκαστικά θα επιστραφούν στο κατάστημα και θα γίνει η επιστροφή χρημάτων. Αν τα στέλνουν με μεταφορική, μόνο το κόστος αυτής δεν θα πάρεις πίσω.
TuXaKoS Δημοσ. 3 Ιουλίου 2023 Δημοσ. 3 Ιουλίου 2023 4 minutes ago, SabotazNic said: Δεν μιλάμε για επιστροφή προϊόντων, αλλά για ΜΗ παραλαβή αυτών. Τα προϊόντα αναγκαστικά θα επιστραφούν στο κατάστημα και θα γίνει η επιστροφή χρημάτων. Αν τα στέλνουν με μεταφορική, μόνο το κόστος αυτής δεν θα πάρεις πίσω. Για την ηλεκτρονική παραγγελία ναι, για την άλλη όχι. Επίσης γιατί να φορτωθεί τα μεταφορικά τα οποία θα είναι μεγάλα π.χ. για το κρεβάτι; Το ακυρώνει και παίρνει πίσω όλα τα λεφτά του.
SabotazNic Δημοσ. 3 Ιουλίου 2023 Δημοσ. 3 Ιουλίου 2023 1 ώρα πριν, TuXaKoS είπε Για την ηλεκτρονική παραγγελία ναι, για την άλλη όχι. Επίσης γιατί να φορτωθεί τα μεταφορικά τα οποία θα είναι μεγάλα π.χ. για το κρεβάτι; Το ακυρώνει και παίρνει πίσω όλα τα λεφτά του. Ο σχετικός νόμος αναφέρεται σε επιστροφή προϊόντος, όχι μη παραλαβή. Υπάρχει περίπτωση να μην υπάρχει θέμα Αν εμπλέκεται μεταφορική εταιρεία, προ πληρώνεις την δικιά τους υπηρεσία η οποία και δεν επιστρέφεται. Σπάνια δέχονται αντικαταβολή (αν και το ζήτησα πρόσφατα)
TuXaKoS Δημοσ. 3 Ιουλίου 2023 Δημοσ. 3 Ιουλίου 2023 12 minutes ago, SabotazNic said: Ο σχετικός νόμος αναφέρεται σε επιστροφή προϊόντος, όχι μη παραλαβή. Υπάρχει περίπτωση να μην υπάρχει θέμα Η αγορά έγινε σε κατάστημα. Εχει πληρωθεί το προιόν. Προφανώς έχει πάρει απόδειξη (αφού έχει πληρώσει). Το να αρνηθεί να παραλάβει απλά θα δημιουργήσει μεγαλύτερο πρόβλημα.
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε
Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο
Δημιουργία λογαριασμού
Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!
Δημιουργία νέου λογαριασμούΣύνδεση
Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Συνδεθείτε τώρα