Ukforthemoment Δημοσ. 15 Ιουνίου Δημοσ. 15 Ιουνίου 2 λεπτά πριν, GREGORYMO είπε Το αυτοκίνητο είναι του 2001 και το βιβλίο έχει χαθεί. Βενζίνη με 320.000 χλμ Λάθος!!! Του 2001 ! Λάθος! Του 2001 ! Κλασσικά άλλα αντι άλλων. Mπες σε σελίδες με οδηγούς λιπαντικών να δεις τι προτείνουν ΠΧ https://www.liqui-moly.com/en/gb/service/oil-guide.html#oww:/api/v2/oww/101/GBR/ENG/1/ https://www.castrol.com/en_gb/united-kingdom/home/car-engine-oil-and-fluids/motor-oil-and-fluids-finder.html?utm_source=georedirect
liakinen Δημοσ. 15 Ιουνίου Δημοσ. 15 Ιουνίου 5/30 & 5/40 παίρνει το αμάξι. Έχει πολλά χλμ στην πλάτη του και λογικά λίγο θα τσιμπάει λάδια οπότε βάλε 5/40 και θα είσαι OK. 1
PLACEBO_89 Δημοσ. 18 Ιουνίου Δημοσ. 18 Ιουνίου Στις 15/6/2024 στις 1:26 ΜΜ, GREGORYMO είπε Το αυτοκίνητο είναι του 2001 και το βιβλίο έχει χαθεί. Βενζίνη με 320.000 χλμ Λάθος!!! Του 2001 ! Λάθος! Του 2001 ! Η βαση ειναι το 5/30. Επειδη του δινει και 10/40 μπορεις να το βαλεις αν εχεις μεγαλη καταναλωση λαδιου. Το σωστο ειναι σε φουλ συνθ. 5/30 και 5/40 αν τσιμπαει λιγο λαδι.. πχ μεχρι 200ml στα 7000χλμ. Παλιο αμαξι σιγουρα θα χανει και λαδια..
katargedon Δημοσ. 11 Ιουλίου Δημοσ. 11 Ιουλίου (επεξεργασμένο) Εκτος απο ελαχιστες εξαιρεσεις(amsoil-redline),κανενα 5w30,5w40,10w40 δεν ειναι συνθετικο γκρουπ 4.Ολα ειναι γκρουπ 3 hc.Ολες οι εταιριες(πλην shell) βγαζουν γκρουπ 4,δηλαδη πραγματικα συνθετικη βαση,αλλα ειναι ολα σε ιξωδες 0w30 και 0w40.Μπορειτε να το δειτε στην χημικη συσταση.Την γραφει στο δελτιο ασφαλειας,παραγραφος 3.Αν το λαδι ειναι γκρουπ 4 θα γραφει σαν συστατικο την πολυαλφαολεφινη( 1-decene ) και ποσο % εχει.Αν ειναι απλα τηγανολαδο γκρουπ 3 με καποια προσθετα θα γραφει Heavy paraffinic.Καντε την ερευνα σας τωρα που το μαθατε.Με ευχαριστειτε αργοτερα.Ειναι κριμα να βαζετε τηγανολαδο στα μοτερ ενω τα γκρουπ 4 εχουν την ιδια τιμη.Επισης ενα 0w30 γκρουπ 4 θα καιγεται πολυ πιο δυσκολα απο ενα γκρουπ 3 10w40.Το λεπτο λαδι φευγει αμεσως πισω στο καρτερ απο τις οπες του πιστονιου και δεν μενει στα τοιχωματα του κυλινδρου για να καιγεται.Αν σας πει μηχανικος να βαλετε πιο χοντρο λαδι για να μην το καιει...απλα αλλαξτε συνεργειο.Επισης η εξωτερικη θερμοκρασια,δεν παιζει κανενα μα κανενα ρολο οταν το μοτερ φτασει σε κανονικη θερμοκρασια λειτουργιας,εχω επισημη απαντηση απο valvoline,motul,total,liqui moly.Επισης(παλι με απαντησεις απο τα μεγαθηρια που ανεφερα),να βαζετε λαδι μεχρι 3 χρονων απο την ημερομηνια παραγωγης.Next...Ολα σχεδον τα αυτοκινητα απο 2004-2005 και μετα παιρνουν ανετα λαδι 0w...το κινηματικο ιξωδες ειναι πανω κατω ιδιο με το 5w.Απλα δεν αλλαζουμε την προδιαγραφη στα saps.Αν το μοτερ θελει c3 βαζουμε c3.Αν θελει a5 βαζουμε a5.Next...νοθεια...καποια μικρα τιπς...αποφευγουμε να βαζουμε λαδια σε συνεργειο απο βαρελι.99,9% των νοθευμενων ειναι σε βαρελι.Επισης καλυτερα να παιρνουμε 5 μονολιτρα παρα 5λιτρο,αν και στα μπουκαλια κανει μπαμ αν ειναι μαιμου σε αντιθεση με το βαρελι στο οποιο ο καθε ελληναρας μηχανικος ριχνει μεσα οτι λαδι του εχει μεινει στο ραφι.Αν ψωνιζετε απο μαγαζι,αποφυγετε αν μπορειτε να παρετε το λαδι της βιτρινας που το χτυπαει ο ηλιος. Επεξ/σία 11 Ιουλίου από katargedon
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε
Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο
Δημιουργία λογαριασμού
Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!
Δημιουργία νέου λογαριασμούΣύνδεση
Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Συνδεθείτε τώρα