Προς το περιεχόμενο

τι λάδια να βάλω


p_under

Προτεινόμενες αναρτήσεις

2 ώρες πριν, georgiouu είπε

Το δικό μου manual γράφει 

Cold area : SAE5W-30
Hot area : SAE 15W-40
Την Ελλάδα την κόβεις για cold area? Κάποια άλλη ερωτηση;
Και η μόνη συμβουλή που έδωσα ήταν να συμβουλευτεί το δικό του manual

Τι αυτοκίνητο είναι αυτό;

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Απαντ. 63
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

39 λεπτά πριν, p_under είπε

από όσα διάβασα στο ιντερνετ το castrol magnetec "απλό" που έβαζε μέχρι στιγμής το αυτοκίνητο δεν είναι φουλ συνθετικό. 

Τόσο καλά είναι τα amsoil? από το σκρουτζ θα τα αγόρασω αν επιλέξω αυτά. 

όσο για την τιμή, αν πχ το amsoil έχει περίπου 17€ το λίτρο δλδ στα 5 λίτρα θέλει ~85€ ενώ το liqui και το motul θέλουν 55-65€ στα 5 λίτρα, ε να στο πω διαφορετικά δεν με πειράζει να δώσω 30€ παραπάνω (maximum από το φτηνότερο liqui ως το ακριβότερο amsoil) για μια φορά τον χρόνο. 

Αυτή είναι συχνότερη βλάβη στα D2 και όχι στους Τ4, παρόλαυτα αν θες πόσταρε ένα λινκ με τα κολλάρα που λες να πάρω μια ιδέα. 

 

Έχει κωδικό ανταλλακτικού 315322443

από τη δεξιά μεριά . Σίγουρα το βγάζουν τα μοτέρ d2 δε ξέρω για το τ4 

Screenshot_2023-07-02-14-31-35-714_com.android.chrome-edit.jpg.7bc4c94fdb9b59fb0ef28b582ccff8f9.jpg

 

  • Thanks 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

21 λεπτά πριν, Fordakias7 είπε

Τι αυτοκίνητο είναι αυτό;

Κοιτα τωρα ανωμαλια.. Και στο δικο μου δινει σαν βαση 5/30 αλλα αναλογα το κλιμα δινει μεχρι και 15/40!  Στην πραξη εδω στην χωρα μας βαζουν μονο 10/40!

Εγω του βαζω 5/30 και εχω ακουσει απο μηχανικους απο τσαμπα το βαζεις ειναι υπερβολη μεχρι θα το χαλασεις!!!

Για το fiesta mk6 δινει αυστηρα μονο 5/30 Α5 και για του λογου το αληθες κατοχος δεν ηξερε εβαλε 10/40 και οταν το εμαθε και εβαλε τα δικα του ειπε ο κινητηρας αλλαξε συμπεριφορα στο γκαζι και στον ηχο!

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

44 λεπτά πριν, liakinen είπε

@p_under

Τα 5W30 που έβαζες είναι φουλ συνθετικό. Το μπουκάλι σου τι έλεγε;

Τα AMSOIL είναι κορυφή έτσι απλά. Εγώ θα ρωτούσα τον επίσημο προμηθευτή να είμαι σίγουρος ότι δίνω λεφτά αλλά δεν αγοράζω μαϊμούδες.

Όντως πρέπει να ειναι φουλ συνθετικό αν και δεν το γράφει στο μπουκάλι. 

Να πάρω τηλέφωνο ή να στείλω mail και να τους πω τι? τα ταδε λαδια που πήρα απο το ταδε μαγαζί του σκρουτζ είναι αυθεντικά? δεν βρίσκω κάπου κάποιες ενδείξεις για μαϊμούδες amsoil. 

Επειδή προσανατολίζομαι προς αυτά, έχεις να μου υποδείξεις κάτι περί αυθεντικότητας? 

Σε ευχαριστώ. 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Φίλε p_under,αν και εσύ αυτή την στιγμή ψάχνεις το ''μαγικό'' λάδι και θα το πληρώσεις κι όσα όσα για να ζήσει ο κινητήρας του αμαξιού σου αιώνια,εγώ θα σου πω ότι όλα αυτά ειναι παπαριές,συνέχισε να βάζεις αυτό το λάδι που έβαζε και ο προηγούμενος γιατί και τηρεί τις προδιαγραφές και  φθηνό είναι,άλλαζέ το μια φορά το χρόνο ή στις 10 χιλιάδες χλμ  μαζί με φίλτρο και μια χαρά θα είναι το αμάξι σου.

  • Like 5
  • Thanks 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
5 ώρες πριν, p_under είπε

Η τιμή δεν είναι ο κύριος παράγοντας επιλογής αλλά η ποιότητα. Θέλω να τον προσέξω τον κινητήρα γιατί τον πήρα με λίγα χιλιόμετρα και είναι πολύ καλά συντηρημένος. 

Ευχαριστώ για τον χρόνο σας. 

 

 

Με αυτη την φιλοσοφια μονο την τσεπη σου γδερνεις!  Να βαλεις κατι επωνυμο και ακριβο πχ motul οταν εισαι σε ψυχρο κλιμα ή εισαι βαρυς στο γκαζι το στροφαρεις και αυτο για περισσοτερη ασφαλεια.. 

Δηλαδη αν βαλεις της ford 5/30 a5 στα 35ε τα 5λ τι θα παθει??? Να σου πω εγω,τιποτα απολυτως αν συμπεριφερεσαι σωστα στο μοτερ και τα αλλαζεις στα χλμ που πρεπει και να μην το αφησεις να περασει δευτερος χειμωνας αν κανεις λιγα χλμ..

Απλα σου δινω ενα παραδειγμα στο αλλο ακρο που κοιτας εσυ για να καταλαβεις οτι το μονο που καταφερνεις ειναι να ξοδευεις πειρισσοτερα χρηματα!

 

Επεξ/σία από PLACEBO_89
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

@p_under

Μαθαίνεις τον επίσημο εισαγωγέα στην Ελλάδα (αν υπάρχει) και παίρνεις τηλέφωνο. Ρωτάς αν το τάδε μαγαζί παίρνει λάδια από αυτόν (εισαγωγέα) και τέλος. Αυτό ισχύει για όλες τις μάρκες.

Και εγώ είμαι της άποψης ότι είναι υπερβολή ο τρόπος που σκέφτεσαι. Πάρε ένα καλό λάδι μιας αξιόπιστης μάρκας και είσαι μια χαρά. 

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

5 hours ago, georgiouu said:

Το δικό μου manual γράφει 

Cold area : SAE5W-30
Hot area : SAE 15W-40
Την Ελλάδα την κόβεις για cold area? Κάποια άλλη ερωτηση;

Το τι είναι hot area, cold area, high dust area, ή οτιδήποτε άλλο, το ορίζει ο κατασκευαστής. Δεν υπάρχει «γενικός» ορισμός. Στο manual του κάθε αυτοκινήτου υπάρχει λίστα με το ποια χώρα κατατάσσεται ως τι. Συνήθως πάντως η χώρα μας δε θεωρείται από τις "hot". Το γερμανικό κλίμα είναι πολύ πιο κοντά στο δικό μας από ότι π.χ. το αλγερο-λιβηκό. Γερμανία μία χαρά κάνει 30+ τα καλοκαίρια, όπως και σ' εμάς.

Δυστυχώς είναι πολύ συνηθισμένο να βάζουν ό,τι λάδια να'ναι θεωρώντας αυθαίρετα τη χώρα μας «ζεστή», ακόμα και όταν ο κατασκευαστής είναι σαφής στο τι πρέπει να μπει. Εδώ μέχρι και στο Facebook group για το δικό μου αμάξι (T-ROC 1.0) κυριαρχεί η άποψη ότι «στη χώρα μας 5W30, το 0W20 είναι για το Βόλφσμπουργκ». Εννοείται ότι το manual δε λέει κάτι τέτοιο, εννοείται ότι λέει σαφέστατα τι λάδι πρέπει να μπει, εννοείται και ότι το αμάξι ψύχει το λάδι (οπότε είτε έξω έχει 20C, ή 35C, λίγο - πολύ σταθερό θα μείνει το λαδάκι), αλλά όχι, οι τυπάδες «για Ελλάδα μόνο 5W30».

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

από όχημα σε όχημα διαφέρει

πχ σε μένα το manual λέει
απο -10 εως +50 20w40, 20w50

απο -15 εως +50 15w40, 15w50

απο -25 εως +50 10w40, 10w50

απο -30 εως +40 10w30

απο -60 εως +60 5w40 full sinthetic

για ποιο χαμηλές θερμοκρασιες εως και 25 + δίνει το 0w20 , 0w30

API classification: “For service SG” or higher
• ILSAC certificated oil
• ACEA classification:
A1/B1, A3/B3, A3/B4, or A5/B or higher

 

για το ίδιο όχημα χωρίς start and stop δίνει άλλες τιμές πάντως
 

εγω πχ βάζω το 5w40 full συνθετικό που πληρεί της προδιαγραφές του


και το ποιο σημαντικό (ποιο σημαντικό και από τα ποιο πάνω) υπάρχουν πολλά λάδια στην αγορά ιμιτασιόν ετσι παίρνουμε απο επισημους εισαγωγείς και ας πληρώνουμε ποιο ακριβά

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

εγω εω την αποψη οτι εαν το αυτοκινητο εχει πανω απο 80.000 χιλιομετρα τοτε βαζετε πιο χοντρα λαδια αφου η μηχανη εχει παρει τα γραδα τησ και εχει ψιλοξεχειλωσει . οσο πιο πολλα χιλιομετρα τοσο πιο  χοντρα λαδια κοκ.\

τα φουλ συνθετικα εμενα μου καιγοντε γρηγορα 7000 περιπου ενα λιτρο και ο κατασκευαστησ δινει αλλαγη στα 15.000 η στο χρονο αλλα ντι αλλον δηλαδη 

  • Confused 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

50 minutes ago, kostakis81 said:

εγω εω την αποψη οτι εαν το αυτοκινητο εχει πανω απο 80.000 χιλιομετρα τοτε βαζετε πιο χοντρα λαδια αφου η μηχανη εχει παρει τα γραδα τησ και εχει ψιλοξεχειλωσει . οσο πιο πολλα χιλιομετρα τοσο πιο  χοντρα λαδια κοκ.\

τα φουλ συνθετικα εμενα μου καιγοντε γρηγορα 7000 περιπου ενα λιτρο και ο κατασκευαστησ δινει αλλαγη στα 15.000 η στο χρονο αλλα ντι αλλον δηλαδη 

αυτά είναι οι κλασικές αρλούμπες που λένε οι μηχανικοί και έχουν μια δόση αλήθειας μόνο για όσους δεν συντηρούν τα αυτοκίνητα σωστά.
Ένα σωστά συντηρημενο αυτοκίνητο που αλλάζει λάδια όταν πρέπει δεν χρειάζεται να βάλει πιο χοντρά λάδια καθώς μόνο αύξηση της κατανάλωσης θα πετύχει κάποιος. 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
1 hour ago, kostakis81 said:

εγω εω την αποψη οτι εαν το αυτοκινητο εχει πανω απο 80.000 χιλιομετρα τοτε βαζετε πιο χοντρα λαδια αφου η μηχανη εχει παρει τα γραδα τησ και εχει ψιλοξεχειλωσει . οσο πιο πολλα χιλιομετρα τοσο πιο  χοντρα λαδια κοκ.\

τα φουλ συνθετικα εμενα μου καιγοντε γρηγορα 7000 περιπου ενα λιτρο και ο κατασκευαστησ δινει αλλαγη στα 15.000 η στο χρονο αλλα ντι αλλον δηλαδη 

στα αρχαία αμαξια όντος ναι και ουσιαστικά έμεινε σαν μύθος τον μηχανικών που περισσότεροι δεν θελουν να μάθουν τπτ καινουργιο ....... στα ποιο φρέσκα ουτε κατά διάνοια...... ότι λέει το book
αντε να δεχτω για καποιο αμαξι που ειναι για απόσυρση και καίει τα λάδια του (ενω στης προδιαγραφές δεν λέει κάτι για κατανάλωση λαδιού όπως πχ σε καποια καινουργια μικρα turbo)....... αλλά μεχρι εκεί

δλδ μου λες στο αμάξι του 2021 με 95,000 χιλομετρα που πρότεινε να βάζουμε μόνο ένα λάδι 0w20 , 0w30 να βάλουμε άλλο? παιρνεις για πλάκα τον κινητήρα στο χέρι
 

Επεξ/σία από Black Demis
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα

  • Δημιουργία νέου...