joker99 Δημοσ. 3 Ιουλίου 2023 Δημοσ. 3 Ιουλίου 2023 Και βεβαια μπορει να σου βρει λυση, ειδικα αν ο μηχανικος ξερει (και εχει ορεξη) να δουλευει το διαγνωστικο μπορει να σου βρει σχετικα ευκολα μια βλαβη. Δυστηχως οι πιο πολλοι προτιμουν να ψαχουλευουν στα "τυφλα" για να σου πουν στο τελος οτι μ@λ@κια τους κατεβει και να σου αλλαξουν το μισο αυτοκινητο.. 1 1
Dj_kourampies Δημοσ. 5 Ιουλίου 2023 Δημοσ. 5 Ιουλίου 2023 Η αφαίρεση DPF (ιδιαίτερα σε Euro 4 που δε κάνει σχεδόν τίποτα) δεν είναι πάντα κακή ιδέα, δεν είναι όμως και πανάκεια. Όντως σε ένα βουλωμένο DPF με αδυναμία αναγέννησης θα χαλάσουν τα μπεκ, και μακροπρόθεσμα όλο το μοτέρ. Σε αυτοκίνητο όμως με 80000km δεν ακούγεται λογική λύση ακόμα και αν κινείσαι αποκλειστικά για 5λεπτα στην πόλη. Επίσης οι αλλαγές λαδιών ανά 6000km είναι τεράστια υπερβολή, οι περισσότεροι κατασκευαστές λένε 20 ή 30000. Είναι τα χιλιόμετρα πραγματικά; Είναι τα λάδια ακριβώς αυτά που λέει ο κατασκευαστής, όχι μόνο στο ιξώδες αλλά ακριβώς οι προδιαγραφές, ιδανικά και η μάρκα; Αυτοί είναι οι βασικοί λόγοι αδυναμίας αναγέννησης του DPF, και μακροπρόθεσμα και της φθοράς στα μπεκ. Μήπως έχεις κάποια άλλη μηχανική βλάβη όπως κολλάρο που χάνει ή κάτι άλλο που προκαλεί υπερβολικά πλούσιο μείγμα καυσίμου; 3
koratokva Δημοσ. 5 Ιουλίου 2023 Δημοσ. 5 Ιουλίου 2023 Είμαι κάτοχος μεταχειρισμένου diesel 2011 με dpf , το πρόβλημα σου είναι ότι τα χλμ που κάνεις καθημερινά είναι λίγα και δεν μπορεί να ολοκληρωθεί η διαδικασία της αναγέννησης του φίλτρου. Αυτό προφανώς έχει δημιουργήσει θέματα σε επιμέρους συστήματα του αυτοκινήτου. Πρέπει να γίνει διάγνωση και να δείτε τι πρέπει να αλλαχτεί ή να συντηρηθεί , υπάρχει η εφαρμογή Torque αλλά και άλλες που δίνουν live data του φίλτρου (πόσο γεμάτο είναι το φίλτρο , αν γίνετε αναγέννηση του αυτην την στιγμή , πόσα χλμ μεταξύ των αναγεννήσεων κ.λ.π. 2
imr Δημοσ. 7 Ιουλίου 2023 Δημοσ. 7 Ιουλίου 2023 Οταν βγαλεις dpf πως πως περνας κτεο? Δεν το κοιτανε καν? παιζει τοσο λαδωμα? Στα του αυτοκινητου παντως τα 80κ ειναι πολυ λιγα για dpf.. Ειδικα αν κανεις 60 χλμ σε καθε διαδρομη ειναι αρκετα για να κανει αναγενηση. Το ιδιο και για μπεκ κτλ εκτος αν υπαρχει κατασκευαστικο θεμα. Πηγαινε μια βολτα και απο αντιπροσωπεια να δεις τι θα σου πουν 1
Dj_kourampies Δημοσ. 7 Ιουλίου 2023 Δημοσ. 7 Ιουλίου 2023 Δεν έχουν εξοπλισμό που να μετράει τη θολερότητα όπως λέγονται τα μικροσωματίδια. Θα έχουν από το 2025 αν δε πάρει παράταση, και στο ΦΕΚ λέει μόνο για Euro 5 και 6 οπότε τα 4 δε θα έχουν θέμα. Επίσης όλη η ιστορία περί δικτύωσης και φωτογράφισης που θα εφαρμοστεί εκτός άλλων το 25, μιλάει για τυπικές φωτογραφίες σε ανάλυση vga από μέτρα μακριά, οπότε προφανώς ο ελεγκτής μπορεί να βάλει το όργανο έξω από την εξάτμιση όπως κάνουν και τώρα με τα καυσαέρια. Κατά τα άλλα αν έχει γίνει σωστή δουλειά δεν φαίνεται μαύρος καπνός που είναι λόγος να κοπεί αυτοκίνητο, και οι ρύποι που μετράνε βγαίνουν και πιο χαμηλά. Και φυσικά υπάρχει και η λύση από την εποχή των κρατικών ΚΤΕΟ, δωράκι στον ελεγκτή. Η αφαίρεση στα περισσότερα αυτοκίνητα δε φαίνεται αν δε λύσεις μοτέρ και σύστημα εξάτμισης. 3
NTC Labs Δημοσ. 12 Ιουλίου 2023 Δημοσ. 12 Ιουλίου 2023 Στις 7/7/2023 στις 4:24 ΜΜ, imr είπε Οταν βγαλεις dpf πως πως περνας κτεο? Δεν το κοιτανε καν? παιζει τοσο λαδωμα? Στα του αυτοκινητου παντως τα 80κ ειναι πολυ λιγα για dpf.. Ειδικα αν κανεις 60 χλμ σε καθε διαδρομη ειναι αρκετα για να κανει αναγενηση. Το ιδιο και για μπεκ κτλ εκτος αν υπαρχει κατασκευαστικο θεμα. Πηγαινε μια βολτα και απο αντιπροσωπεια να δεις τι θα σου πουν Δεν κοβεται στο ΚΤΕΟ - ακόμα - η αφαίρεση , μόνο μια σημείωση βάζουν. Αν νομοθετηθεί το "κόψιμο" ετοιμάσου να πεσουν κυβερνησεις απο τους ταριφες 2
Ntinaras Δημοσ. 12 Ιουλίου 2023 Δημοσ. 12 Ιουλίου 2023 Στις 2/7/2023 στις 11:08 ΠΜ, Maurikycli είπε Λ Σε λίγο θα μας πουν να πηγαίνουμε με τις ζάντες γιατί τα λάστιχα κλαταρουν της το ειπαν, και το εκανε. 2
Irene_S Δημοσ. 31 Αυγούστου 2023 Μέλος Δημοσ. 31 Αυγούστου 2023 On 05/07/2023 at 00:26, Dj_kourampies said: Η αφαίρεση DPF (ιδιαίτερα σε Euro 4 που δε κάνει σχεδόν τίποτα) δεν είναι πάντα κακή ιδέα, δεν είναι όμως και πανάκεια. Όντως σε ένα βουλωμένο DPF με αδυναμία αναγέννησης θα χαλάσουν τα μπεκ, και μακροπρόθεσμα όλο το μοτέρ. Σε αυτοκίνητο όμως με 80000km δεν ακούγεται λογική λύση ακόμα και αν κινείσαι αποκλειστικά για 5λεπτα στην πόλη. Επίσης οι αλλαγές λαδιών ανά 6000km είναι τεράστια υπερβολή, οι περισσότεροι κατασκευαστές λένε 20 ή 30000. Είναι τα χιλιόμετρα πραγματικά; Είναι τα λάδια ακριβώς αυτά που λέει ο κατασκευαστής, όχι μόνο στο ιξώδες αλλά ακριβώς οι προδιαγραφές, ιδανικά και η μάρκα; Αυτοί είναι οι βασικοί λόγοι αδυναμίας αναγέννησης του DPF, και μακροπρόθεσμα και της φθοράς στα μπεκ. Μήπως έχεις κάποια άλλη μηχανική βλάβη όπως κολλάρο που χάνει ή κάτι άλλο που προκαλεί υπερβολικά πλούσιο μείγμα καυσίμου; ακομα το ψαχνω... το όχημα ειναι euro 5..εν τω μεταξύ μου ειπαν επειγον να το κανω εντος Ιουλίου...το 2ο και 3ο συνεργείο ειπαν οτι το dpf δειχνει 4% μαζα. επισης ολοκληρωνει επιτυχως τη παθητική αναγεννηση. ο 1ος που ειπε περι αφαιρεσης το ειπε εχω την αισθηση για να προλαβει τις γενικές ζημιες που θα εμφανιστουν. πηγα κ στη πεακ (μπεκαδες) και ειδαν τα μπεκ κ μου ειπαν οτι είναι μια χαρα. γενικα το οχημα δεν εχει παρουσιασει τιποτα ουτε ο εγκεφαλος δειχνει κατι...κοντευω να τρελαθω με το θέμα...το τελευταίο με το κολλαρο θα το ρωτησω. το οχημα ειναι αγορασμενο καινουργιο απο ςλληνικη αντιπροσωπεία απο εμενα οποτε τα χλμ είναι πραγματικά On 05/07/2023 at 07:37, koratokva said: Είμαι κάτοχος μεταχειρισμένου diesel 2011 με dpf , το πρόβλημα σου είναι ότι τα χλμ που κάνεις καθημερινά είναι λίγα και δεν μπορεί να ολοκληρωθεί η διαδικασία της αναγέννησης του φίλτρου. Αυτό προφανώς έχει δημιουργήσει θέματα σε επιμέρους συστήματα του αυτοκινήτου. Πρέπει να γίνει διάγνωση και να δείτε τι πρέπει να αλλαχτεί ή να συντηρηθεί , υπάρχει η εφαρμογή Torque αλλά και άλλες που δίνουν live data του φίλτρου (πόσο γεμάτο είναι το φίλτρο , αν γίνετε αναγέννηση του αυτην την στιγμή , πόσα χλμ μεταξύ των αναγεννήσεων κ.λ.π. θα ρωτησω γι αυτα τα live data.. ευχαριστώ 3
Προτεινόμενες αναρτήσεις