Προς το περιεχόμενο

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Καλησπερα,

Πηγα πριν λιγες μερες ενα ελλατωματικο χειριστηριο PS5 στα Public και με ενημερωσαν σημερα οτι εγινε αντικατασταση τελικα απο αυτους.

Πηγα να το παραλαβω σημερα και ο υπαλληλος του service με ενημερωσε οτι λογω του οτι εγινε αντικατασταση δεν εχω καποια extra εγγυηση, αρα τον Αυγουστο που ληγουν τα 2 χρονια απο την αγορα της κονσολας ληγει και η εγγυηση του χειριστηριου. Ακομα μου ειπε πως αν ειχε γινει επισκευη θα μου δινανε 6 μηνες εγγυηση.

Ψαχνω να βρω που αναγραφεται αυτο στους ορους του Public αλλα δεν εχω καταφερει να το βρω. Απο την αλλη, στο gov αναγραφεται πως "Σε περίπτωση αντικατάστασης του προϊόντος ή ανταλλακτικού του εντός του χρόνου της εμπορικής εγγύησης, η εγγύηση ανανεώνεται αυτόματα για όλη της τη διάρκεια ως προς το νέο προϊόν ή το ανταλλακτικό, εκτός αν στο περιεχόμενο της εμπορικής εγγύησης ορίζεται κάτι διαφορετικό." 

Εχει κανεις ιδεα τι ισχυει; Μου φαινεται περιεργο οτι δεν εχω τουλαχιστον καποια εγγυηση καλης λειτουργιας για ενα διαστημα-δηλαδη αν εληγε η εγγυηση μου αυριο κ το χειριστηριο χαλουσε μεθαυριο θα μου ριχνανε ακυρο;

(Ακομα ενημερωθηκα οτι το Safety Net για τις κονσολες δεν επεκτεινει την εγγυηση για τα αξεσουαρ αλλα μονο για την ιδια την κονσολα, κατι το οποιο δεν ηξερα και τελικα αναγραφεται στους ορους).

Edit: το πανω screenshot ειναι Public και το κατω ειναι gov.gr

 

Public εγγυηση.JPG

gov εγγυησεις.JPG

Επεξ/σία από kizonis
Δημοσ.
5 minutes ago, kizonis said:

Καλησπερα,

Πηγα πριν λιγες μερες ενα ελλατωματικο χειριστηριο PS5 στα Public και με ενημερωσαν σημερα οτι εγινε αντικατασταση τελικα απο αυτους.

Πηγα να το παραλαβω σημερα και ο υπαλληλος του service με ενημερωσε οτι λογω του οτι εγινε αντικατασταση δεν εχω καποια extra εγγυηση, αρα τον Αυγουστο που ληγουν τα 2 χρονια απο την αγορα της κονσολας ληγει και η εγγυηση του χειριστηριου. Ακομα μου ειπε πως αν ειχε γινει επισκευη θα μου δινανε 6 μηνες εγγυηση.

Ψαχνω να βρω που αναγραφεται αυτο στους ορους του Public αλλα δεν εχω καταφερει να το βρω. Απο την αλλη, στο gov αναγραφεται πως "Σε περίπτωση αντικατάστασης του προϊόντος ή ανταλλακτικού του εντός του χρόνου της εμπορικής εγγύησης, η εγγύηση ανανεώνεται αυτόματα για όλη της τη διάρκεια ως προς το νέο προϊόν ή το ανταλλακτικό, εκτός αν στο περιεχόμενο της εμπορικής εγγύησης ορίζεται κάτι διαφορετικό." 

Εχει κανεις ιδεα τι ισχυει; Μου φαινεται περιεργο οτι δεν εχω τουλαχιστον καποια εγγυηση καλης λειτουργιας για ενα διαστημα-δηλαδη αν εληγε η εγγυηση μου αυριο κ το χειριστηριο χαλουσε μεθαυριο θα μου ριχνανε ακυρο;

(Ακομα ενημερωθηκα οτι το Safety Net για τις κονσολες δεν επεκτεινει την εγγυηση για τα αξεσουαρ αλλα μονο για την ιδια την κονσολα, κατι το οποιο δεν ηξερα και τελικα αναγραφεται στους ορους).

Edit: το πανω screenshot ειναι Public και το κατω ειναι gov.gr

 

Public εγγυηση.JPG

gov εγγυησεις.JPG

Παρόμοιο πρόβλημα είχα και εγώ με την συγκεκριμένη εταιρεία

Εδώ αντίστοιχα το νήμα

 

Το καλό ήταν για εμένα τελικά , πως έγινε αντικατάσταση με άλλο προιόν , οπότε έκοψαν νέα απόδειξη, οπότε είχα τελικά εκ νέου την νέα εγγυηση του κατασκευαστή.

 

Ζητάς ΕΓΓΡΑΦΩΣ να σου στείλουν αυτά που λένε, τους απαντάς εγγράφως με το άρθρο απο το GOV.gr , και προχωράς σε καταγγελία στον ΣτΚ για να λάβεις νόμιμη απάντηση. Μην το παραλάβεις αν δεν σε ενημερώσουν εγγράφως με την εγγύηση. 

 

(Δυστυχώς η APPLE έχει κατοχυρώσει αυτήν την εγγυήση στους όρους της και έχει υιοθετηθεί απο διάφορες εταιρείες.)

Δημοσ.

Δυστυχως εχω παραλαβει ηδη. Αυτο που εχω ειναι το εγγραφο της βλαβης, δεν μου δωσαν καποιο αλλο εγγραφο.

Το ενδιαφερον της υποθεσης ειναι πως το χειριστηριο που μου εδωσαν ειναι μαυρο και οχι ασπρο οπως αυτο που τους εδωσα, οποτε το SKU ειναι διαφορετικο.

Δημοσ.
2 ώρες πριν, kizonis είπε

Δυστυχως εχω παραλαβει ηδη. Αυτο που εχω ειναι το εγγραφο της βλαβης, δεν μου δωσαν καποιο αλλο εγγραφο.

Το ενδιαφερον της υποθεσης ειναι πως το χειριστηριο που μου εδωσαν ειναι μαυρο και οχι ασπρο οπως αυτο που τους εδωσα, οποτε το SKU ειναι διαφορετικο.

αν έγινε αντικατάσταση ξεκινά να μετρά η εγγύηση απο την αρχή , δεν έχει κάτι άλλο , άσχετο με το τι γράφουν στους όρους οι ποιητές στα καταστήματα

αναφέρεις απλά και ήρεμα  οτι θα κινηθείς μέσω ΣτΚ αν κάποιος υπεύθυνος δεν επικοινωνήσει άμεσα και δε σου δώσουν κάποιο έγγραφο

Όσο για το χρώμα , αν είναι ίδιων ή καλύτερων χαρακτηριστικών το προιόν αντικατάστασης δεν παίζει ιδιαίτερο ρόλο (αν και φυσικά έπρεπε να σου έδιναν άσπρο) 

Δημοσ.
14 ώρες πριν, korakios είπε

αν έγινε αντικατάσταση ξεκινά να μετρά η εγγύηση απο την αρχή , δεν έχει κάτι άλλο , άσχετο με το τι γράφουν στους όρους οι ποιητές στα καταστήματα

αναφέρεις απλά και ήρεμα  οτι θα κινηθείς μέσω ΣτΚ αν κάποιος υπεύθυνος δεν επικοινωνήσει άμεσα και δε σου δώσουν κάποιο έγγραφο

Όσο για το χρώμα , αν είναι ίδιων ή καλύτερων χαρακτηριστικών το προιόν αντικατάστασης δεν παίζει ιδιαίτερο ρόλο (αν και φυσικά έπρεπε να σου έδιναν άσπρο) 

Για το μαυρο χειριστηριο με ρωτησαν πρωτα και δεχθηκα, γιατι αλλιως θα επρεπε να περιμενω να παραγγειλουν.

Εστειλα ηδη ενα email στο public που τα ειπα αναλυτικα και περιμενω απαντηση.

Δημοσ.

Σου εδωσαν το νεο χειριστηριο χωρις παραστατικο...; Εισαι σιγουρος; Αυτο ειναι λαθος οχι μονο για σενα αλλα και για εκεινους, ακομα χειροτερα εαν προκειται για αντικειμενο με διαφορετικο part number. 

Δημοσ.

100% σιγουρος, μου εδωσαν απλα ενα καινουργιο χειριστηριο στο κουτι του και τιποτα αλλο. Εγω ζητησα να παρω τουλαχιστον το εγγραφο της βλαβης για να εχω κατι σαν σημειο αναφορας.

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα
  • Δημιουργία νέου...