Προς το περιεχόμενο

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.
On 05/07/2023 at 19:05, GATE123 said:

 

 

On 08/07/2023 at 19:42, samsunglife said:

 

Να μεταφέρω και εγώ τα νεότερα: Την επόμενη μέρα (Παρασκευή) με κάλεσαν απο το κατάστημα να μου πουν τα ίδια (700€ επισκευή κλπ) και πήγα και πήρα το κινητό. Προς μεγάλη μου έκπληξη μετά από 3-4 ώρες με κάλεσε μια κοπέλα απο τα κεντρικά της Samsung ευγενέστατη, αφού της μετέφερα την ενόχληση μου για τον συνάδελφο της μου ζήτησε συγνώμη! και μου είπε ότι αποφάσισαν να γίνει η επισκευή χωρίς χρέωση! Όσο και να την πίεσα δεν μου εξήγησε γιατί αυτή η στροφή 180 μοιρών.

Το πήγα πίσω λοιπόν  και το παρέλαβα σήμερα και έχει αντικατασταθεί το μεγαλύτερο μέρος της συσκευής και εννοείται ότι τώρα μπηκε σε θήκη που καλυπτει και το πίσω μέρος. Χωρίς να μπορώ να είμαι σίγουρος υποθέτω ότι η αναφορά στον συνήγορο του καταναλωτή τους έκανε να το ξανα σκεφτούν και γενικά έμαθα ότι όσοι πελάτες πιέζουν πολλές φορές στο τέλος δικαιώνονται. 
Τέλος καλό όλα καλά λοιπόν 

  • Like 6
  • Thanks 1
  • 9 μήνες μετά...
Δημοσ.
Στις 5/7/2023 στις 7:00 ΜΜ, stratdevel1 είπε

Το πήγα σήμερα στην Smartec, τα παιδιά το παρέλαβαν αλλά μου είπαν κατευθείαν ότι δεν υπάρχει ελπίδα να το καλύψει η Samsung γιατί έχει αυτά τα σημάδια. Μάλιστα έμαθα ότι είναι συχνή δυσλειτουργία αλλά ακόμα και Fold με καμένα pixel δεν τα καλύπτει η εγγύηση αν υπάρχουν σημάδια στο σασί! Είναι προφανές ότι επειδή είναι μεγάλο το κόστος και δεν συμφέρει την Samsung βρίσκει προφάσεις να το αποφύγει
Το πιο γελοίο όλων είναι ότι με κάλεσε ο ίδιος "υπευθυνος" με ένα απαράδεκτο ύφος ξεκινώντας με το: "Παρόλο που σας είπα ότι δεν το καλύπτει η εγγύηση εσείς το πήγατε σε άλλο εξουσιοδοτημένο κέντρο", του απαντώ, παραβλέποντας το ύφος του πήγες να κάνεις εξυπνάδα αλλά σε έπιασα, ότι μου το πρότειναν απο ένα φόρουμ και μου λέει: Μην φοβάστε το έμαθα και αυτό! Περιττό να σας πω ότι η συζήτηση έγινε πολύ δυσάρεστη απο εκεί και πέρα και ότι όλο αυτό είναι σοκαριστικά απογοητευτικό για μένα, τέτοιος αντιεπαγγελματισμός απο εκπροσώπους τόσο μεγάλης εταιρείας δεν θα μπορούσα να το φανταστώ. Και εγώ έκανα καταγγελία στον Συνηγορο του Καταναλωτη και ότι βγει

Αδελφέ μου είχες κανένα νεότερο;;Έχω ακριβώς το ίδιο πρόβλημα και μέσα στις επόμενες ημέρες θα το παω smartec και είμαι ήδη Φορτωμενος με αυτά που γράφεις . Όσο για τα χτυπήματα αυτά που γράφουν είναι τουλάχιστον αστεία για ένα κινητό 1600€. Τα ίδια ακριβώς έχω και το κινητο δεν έχει υπάρξει ποτέ εκτός θηκης Samsung.

  • 5 μήνες μετά...
Δημοσ.

KAI H SMARTEK ΣΗΜΕΡΑ ΤΑ ΙΔΙΑ ΜΑΣ ΕΛΕΓΕ ΚΡΙΜΑ ΤΗΝ ΑΠΟΨΗ ΠΟΥ ΕΙΧΑ....ΑΠΛΑ ΝΤΡΟΠΗ

\

εγω με θεμα αλλαγης δευτερη φορα της προστατευτικης ζελατινης στη smartek ....μου αρνηθηκαν γιατι εχει το ιδιο χτυπημα στο πλαι και πρεπει λεει να αλλαχτει ολη η οθονη .....εντωμεταξυ ειναι ηλιου φαινοτερο οτι εχει θεμα η οθονη για δευτερη φορα

  • 2 εβδομάδες αργότερα...
Δημοσ. (επεξεργασμένο)

ειμαι στο 3ο Fold, ειχα το 2 και εχω τα 4 και 5 ( χρησιμοποιω το 5 και το 4 το εχω για μπακαπ για οταν γινει η γνωστη βλαβη στην οθονη)

 

Θελει αλλαγη ολη η οθονη - και αν ειναι καλο το σερβις σου αλλαζουν και την μπαταρια. Το κοστος ειναι περι τις 550 λιρες ( δηλαδη κοντα στο 700ρι που σας ειπαν)

 

 

Η εγγυηση ειναι 2 χρονια και για τετοια σημαδακια ειναι αστειο να το συζηταμε. στειλτε mail στα κεντρικα της samsung εκτος Ελλαδος και πειτε οτι η αντιπροσωπεια δυσφημει το καλο ονομα της Samsung στην ελληνικη αγορα ή κατι τετοιο.

 

Για να γλυτωνετε την γκρινια για γρατζουνιες, με 80 λιρες, 2 χρονια εγγυηση που καλυπτει και accidental damage

Επεξ/σία από Que sera sera
Δημοσ.

Η γνώμη μου (η ταπεινή).

Αγνόησε τους υπαλλήλους. Άνθρωποι είναι και αυτοί και κάνουν μαλακίες. Δεν μας ενδιαφέρει αυτό. Μας ενδιαφέρει το πρόβλημα που έχουμε με την ακριβή συσκευή μας και αποκλειστικά με το brand της Samsung.

Να σου λένε ότι απλά δεν το καλύπτει η εγγύηση δίχως να σου εξηγούν λεπτομερώς την αιτία (αποκλείεται να σου είπαν λόγο ότι έχει σημάδια η συσκευή. θα σου έκαναν μια υποτυπώδεις ανάλυση έστω) το βλέπω κομμάτι δύσκολο όσο γκάβακες και να είναι εκεί στο σέρβις που το πήγες. Σου λένε μετά 700 ευρώ για επισκευή και εσύ δεν ρωτάς το λόγο που ζητάνε τόσα πολλά? Η δεν σου λένε φίλε αλλάζει όλη η οθόνη που πάει μαζί με το σασί κλπ κλπ?  Κάτι δεν λες καλά και τα γραπτά σου δείχνουν άλλα και όχι πρόβλημα ουσιαστικό.

Η λογική χτύπημα στο σασί είναι απόλυτα σωστή γιατί απλά αν έχει πέσει / χτυπήσει κάπου το κινητό μπορεί να έχει πάρει κάπου το σασί... 1-2 χιλιοστά αρκούν για να υπάρξει δυσλειτουργία. Και αυτοί το συμφέρον τους κοιτάνε και από τη στιγμή που έχουν οδηγία τέτοια δε βλέπω κάτι παράλογο στην αντιμετώπιση. Εννοείται για να μην παρεξηγηθώ όπως είπε και ένα παλικάρι πιο πάνω δεν είμαι μέτοχος ούτε σέρβις κάνω ούτε τίποτε ... κανένα συμφέρον. Σχολιάζω αυτά που διαβάζω μόνο.

Επίσης να ξεκαθαρίσω ότι όντως μπορεί να είναι σκόνη που έχει συσσωρευτεί και να εμποδίζει τον μηχανισμό αλλά όπως πολύ σωστά επισήμανε πιο πάνω άλλος το 4 δεν έχει προστασία κατά της σκόνης και από ότι ξέρω μόνο το 6 έχει. Ίσως έπρεπε από την αρχή να μην αναφέρεις τίποτε απολύτως περί σκόνης κλπ. 

Είπες επίσης ότι τα χτυπήματα είναι παλαιότερα του προβλήματος. Αυτό δεν σημαίνει κάτι. Μπορεί να πήρε λίγο το σασί από το χτύπημα και το πρόβλημα να μην παρουσιάστηκε αμέσως γιατί υπάρχουν ανοχές και δεν το καταλάβαινες από την αρχή. Άνοιξε κλείσε όμως μπορεί να επεκταθεί το πρόβλημα και να φτάσει στο σημείο να το παρατηρήσεις.

Όπως είπα πιο πάνω δεν τους υποστηρίζω. Και εμένα μου κάνουν μαλακίες κατά καιρούς. Πήρα τα buds 3 pro (απίστευτα ακουστικά bytheway) και μίλησα με το τσατ της υποστήριξης να μου λύσουν μια απορία. Αν χάσω τα tips η αν θέλω έξτρα να έχω για ασφάλεια, υπάρχουν ανταλλακτικά (bytheway ξέρει κανείς αν υπάρχουν? Δεν άδειασα να πάρω τηλ το σέρβις :P

Και η απάντηση ήταν να πάρω στο σέρβις. Ρε στούρνο εγώ ξεκίνησα το τσατ για πιο γρήγορα όχι για πιο αργά.. λες και δεν ήξερα να πάρω εγώ το σέρβις απευθείας... εμείς λέει δεν πουλάμε ανταλλακτικά... ότι νάναι δηλαδή. Εντάξει.. οι πιτσιρίκες / πιτσιρικάδες που προσλαμβάνουν στο support βάζω στοίχημα ούτε καν ένα υποτυπώδες σεμινάριο δεν τους κάνουν πως θα μιλάνε στους πελάτες και δεν χρειάζεται να εμβαθύνουμε στο θέμα συμπεριφοράς και αντιμετώπισης. Το θέμα είναι να λύσεις το πρόβλημα που έχεις και να μην φθείρεις την ψυχή σου για μικροπράγματα... 

Στις 16/4/2024 στις 6:51 ΠΜ, chatz7 είπε

Αδελφέ μου είχες κανένα νεότερο;;Έχω ακριβώς το ίδιο πρόβλημα και μέσα στις επόμενες ημέρες θα το παω smartec και είμαι ήδη Φορτωμενος με αυτά που γράφεις . Όσο για τα χτυπήματα αυτά που γράφουν είναι τουλάχιστον αστεία για ένα κινητό 1600€. Τα ίδια ακριβώς έχω και το κινητο δεν έχει υπάρξει ποτέ εκτός θηκης Samsung.

Όταν αγοράζεις μια συσκευή ξέρεις τι αγοράζεις. Και όταν δεν ξέρεις υπάρχει μέσα έντυπο που εξηγεί τα πάντα. Ψιλά τα γράμματα και όλοι τα αγνοούν ώσπου να έρθει η μοιραία στιγμή. Το ότι κοστίζει 1600 ευρώ δεν λέει τίποτε. Η Samsung Και η κάθε Samsung έχει νομικό τμήμα με 100άδες δικηγόρους που συγγράφουν εγκυκλοπαίδειες για την κάθε συσκευή. Μέσα στο βιβλιαράκι που συνοδεύει την συσκευή σου έχει λινκ να πας να διαβάσεις την εγκυκλοπαίδεια.. σιγά μην το κάνει κανείς λολ... Μέσα λοιπόν εκεί λέει. ΚΑΝΕΝΑ σημαδάκι περιμετρικά. Για τους λόγους που εξήγησα και στο άλλο παιδί. Και αυτό γιατί ενώ εσύ μπορεί να το έκανες για την πλάκα σου και χάραξες με μια καρφίτσα τα αρχικά σου για παράδειγμα, η εταιρία δεν το ξέρει αυτό και μπορεί σε ένα σημείο να είναι από πραγματικό χτύπημα που μπορεί να δημιουργήσει το οποιοδήποτε πρόβλημα στην συμμετρία του σασί και τέλος στον οποιονδήποτε μηχανισμό της συσκευής.

Ένα απλό παράδειγμα... Φίλος μου φέρνει το κινητό του και μου λέει πάει το wifi πέθανε.. δεν έχει καθόλου σήμα... τον ρωτάω σου έπεσε? Μου λέει όχι ποτέ... όντως το κινητό με πανάκριβη θήκη τζαμάκι στην οθόνη κλπ...ΑΘΙΚΤΟ έδειχνε.. λέω περίεργο.. ε ρε συ πήγαινε το σέρβις να στο καλύψει η εγγύηση.. Μην μακρηγορώ τελικά καταλήξαμε ότι του είχε πέσει το κινητό και από το τράνταγμα είχε κουνηθεί το μοντουλ του wifi πάνω στην μητρική πλακέτα του κινητού... τον χρέωσαν άνοιξε κλείσε και τίποτε άλλο... είσαι εκτός και ακούς την ιστορία.. τι θα πεις? Απατεώνες το σέρβις κολοεταιρία μακριά δεν αγοράζω ξανά προϊόντα της τάδε εταιρίας και πάει λέγοντας... 

Δεν πάει όμως έτσι.. μυαλό έχουμε.. πρέπει να διερευνούμε και να μην λέμε ότι μας κατέβει. Ξέρουν τι κάνουν στις μεγάλες εταιρίες... όπως επίσης εννοείται ότι και το σέρβις μπορεί να κάνει λάθος και να είναι μαλάκες κλπ... δε λέω το αντίθετο. Αλλά τι μπορεί να φταίει μια εταιρία για όλα αυτά? Εντωμεταξύ ναι έχουν πρόβλημα και το 3 και το 4 με τους μηχανισμούς της... η σαμυ όμως το λέει ξεκάθαρα τι πρέπει να προσέξουμε για να μην πάθουμε... η τα ratings λένε όχι υγρασίες όχι σκόνες κλπ.. και πάει ο οικοδόμος και αγοράζει fold για τη δουλειά του.. ε μη χέσω.. και μετά πάει με το κοστούμι και λέει στο σέρβις δεν ανοίγει το fold φτιάξτε το... τραγικό τουλάχιστον :P

 

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα
  • Δημιουργία νέου...