stratdevel1 Δημοσ. 30 Ιουνίου 2023 Δημοσ. 30 Ιουνίου 2023 Έχω ένα Fold4 λιγότερο απο χρόνο και πριν μια εβδομάδα σταμάτησε να ανοίγει πλήρως η κεντρική οθόνη με αποτέλεσμα να μένει με κάποια μικρή γωνία και να μην γίνεται επίπεδη. Είναι συχνό πρόβλημα στα Fold από ότι διάβασα και σε μένα είναι σαφές ότι οφείλεται σε σκόνη που έχει μπει μέσα στον σχετικό μηχανισμό ( μερικές φορές που το άνοιγα το ένιωθα αλλά με την χρήση υποχωρούσε η σκόνη) η οποία προφανώς έχει συσσωρευτεί στις άκρες για αυτό και ενώ λειτουργεί άψογα ο μηχανισμός, σταματάει λίγο πρίν ολοκληρώσει την διαδρομή του. Το πήγα σε εξουσιοδοτημένο κέντρο της Samsung και είναι κάθετοι ότι δεν το καλύπτει η εγγύηση γιατί έχει αυτά τα σημάδια που φαίνονται στις φωτογραφίες, παρόλο που προσπάθησα να τους εξηγήσω ότι είναι επιφανειακά και ότι δεν έχουν καμία σχέση με το πρόβλημα, ενώ έχουν γίνει πριν μήνες. Εν τέλει ζητούν 700€ για την επισκευή του! Έχουν το δικαιώμα να αρνούνται την επισκευή του, τι σχετικό δικαίωμα έχω σαν καταναλωτής για να τους πιέσω;
koutsis Δημοσ. 30 Ιουνίου 2023 Δημοσ. 30 Ιουνίου 2023 1 hour ago, stratdevel1 said: Έχω ένα Fold4 λιγότερο απο χρόνο και πριν μια εβδομάδα σταμάτησε να ανοίγει πλήρως η κεντρική οθόνη με αποτέλεσμα να μένει με κάποια μικρή γωνία και να μην γίνεται επίπεδη. Είναι συχνό πρόβλημα στα Fold από ότι διάβασα και σε μένα είναι σαφές ότι οφείλεται σε σκόνη που έχει μπει μέσα στον σχετικό μηχανισμό ( μερικές φορές που το άνοιγα το ένιωθα αλλά με την χρήση υποχωρούσε η σκόνη) η οποία προφανώς έχει συσσωρευτεί στις άκρες για αυτό και ενώ λειτουργεί άψογα ο μηχανισμός, σταματάει λίγο πρίν ολοκληρώσει την διαδρομή του. Το πήγα σε εξουσιοδοτημένο κέντρο της Samsung και είναι κάθετοι ότι δεν το καλύπτει η εγγύηση γιατί έχει αυτά τα σημάδια που φαίνονται στις φωτογραφίες, παρόλο που προσπάθησα να τους εξηγήσω ότι είναι επιφανειακά και ότι δεν έχουν καμία σχέση με το πρόβλημα, ενώ έχουν γίνει πριν μήνες. Εν τέλει ζητούν 700€ για την επισκευή του! Έχουν το δικαιώμα να αρνούνται την επισκευή του, τι σχετικό δικαίωμα έχω σαν καταναλωτής για να τους πιέσω; Που το πήγες? Γιατι δεν μου ακούγεται normal αυτό!
stratdevel1 Δημοσ. 30 Ιουνίου 2023 Μέλος Δημοσ. 30 Ιουνίου 2023 (επεξεργασμένο) 21 minutes ago, koutsis said: Που το πήγες? Γιατι δεν μου ακούγεται normal αυτό! 1 hour ago, GATE123 said: Το πηγές στην Smartec? Το πήγα στην Onnitech, σε εξουσιοδοτημένο service της Samsung εδώ στο Γέρακα και έρχεται μια κοπέλα και καλά να το ελέγξει και το πηρε. Αφού γύρισε μετα από 3-4' μου λέει αφήστε το αλλά το πρόβλημα οφείλεται σε αυτά τα χτυπήματα. Φυσικά αντέδρασα αμέσως και της είπα ότι είναι επιφανειακα και προφανώς δεν έχουν καμία σχέση αλλά δεν έδωσε σημασία Ζητησα να με καλέσουν από την εξυπηρέτηση πελατών της Samsung Hellas και με κάλεσε ένας πιτσιρικάς "υπεύθυνος" που επέμενε ότι και αν του εξηγούσα ότι δεν καλύπτεται από εγγύηση το κινητό... Το θέμα είναι τι μπορώ να κάνω τώρα; Επεξ/σία 30 Ιουνίου 2023 από stratdevel1
aces Δημοσ. 30 Ιουνίου 2023 Δημοσ. 30 Ιουνίου 2023 (επεξεργασμένο) 22 λεπτά πριν, stratdevel1 είπε Το πήγα στην Onnitech, σε εξουσιοδοτημένο service της Samsung εδώ στο Γέρακα και έρχεται μια κοπέλα και καλά να το ελέγξει και το πηρε. Αφού γύρισε μετα από 3-4' μου λέει αφήστε το αλλά το πρόβλημα οφείλεται σε αυτά τα χτυπήματα. Φυσικά αντέδρασα αμέσως και της είπα ότι είναι επιφανειακα και προφανώς δεν έχουν καμία σχέση αλλά δεν έδωσε σημασία Ζητησα να με καλέσουν από την εξυπηρέτηση πελατών της Samsung Hellas και με κάλεσε ένας πιτσιρικάς "υπεύθυνος" που επέμενε ότι και αν του εξηγούσα ότι δεν καλύπτεται από εγγύηση το κινητό... Το θέμα είναι τι μπορώ να κάνω τώρα; να το παρεις και να πας μόνο στην Smartec που εχει εμπειρια σε οτιδηποτε αφορά βλάβη συσκευής https://smartec.gr/gr.php#contact Επεξ/σία 30 Ιουνίου 2023 από aces 3
stratdevel1 Δημοσ. 30 Ιουνίου 2023 Μέλος Δημοσ. 30 Ιουνίου 2023 5 minutes ago, aces said: να το παρεις και να πας μόνο στην Smartec που εχει εμπειρια σε οτιδηποτε αφορά βλάβη συσκευής https://smartec.gr/gr.php#contact Απο την υποστήριξη πελατών μου τους πίεσα να το ξαναπάω για να το ελέγξουν ξανά για να δουν το παράλογο του πράγματος αλλά μου είπαν ότι δεν έχει νόημα και ότι θεωρείται κλειστό το case. Θα δοκιμάσω όμως, δεν έχω να χάσω τίποτα..... 1
aces Δημοσ. 30 Ιουνίου 2023 Δημοσ. 30 Ιουνίου 2023 (επεξεργασμένο) 41 λεπτά πριν, stratdevel1 είπε Απο την υποστήριξη πελατών μου τους πίεσα να το ξαναπάω για να το ελέγξουν ξανά για να δουν το παράλογο του πράγματος αλλά μου είπαν ότι δεν έχει νόημα και ότι θεωρείται κλειστό το case. Θα δοκιμάσω όμως, δεν έχω να χάσω τίποτα..... Ασε τι λεει η υποστηριξη της Samsung Η Smartec λειτουργει και ανεξαρτητα/αυτονομα κ ειναι κ παραλληλα το επισημο σερβις μεσω Samsung Hellas δηλαδη η επισημη. Αν κ πολλες φορες η ιδια η Samsung προμοταρει/παραπεμπει κ σε αλλες εταιριες συνεργατων της στο σερβις.... Ας παει για ελεγχο κ βλεποντας κ κανοντας. Η επισκευη που ζητησαν τοσα πολλα φαινεται παραλογη ισως 1 καθαρισμο ?? μαλλον θα θελει........εκτος αν πρεπει να βγαλουν ολο το ανταλλακτικο που να χει τοσα πολλα δυσκολο...... Επεξ/σία 30 Ιουνίου 2023 από aces 3
Fotia Δημοσ. 1 Ιουλίου 2023 Δημοσ. 1 Ιουλίου 2023 Tα εξουσιοδοτημενα ακολουθουν τις υποδείξεις της μαμας εταιρίας για τις καλύψεις . Αλλο η σωστή διαγνωση βλάβης ,άλλο τι θελουμε εμείς από καλύψεις που δεν είναι αυτονόητο για τις εταιρίες . Επίσης είναι ξεχωριστό θέμα η σωστή επισκευή έστω και με χρέωση αν δεν γίνεται διαφορετικά και από εξουσιοδοτημένο,να είσαι σίγουρος εγινε σωστά με εγγυηση. 1
29gk Δημοσ. 4 Ιουλίου 2023 Δημοσ. 4 Ιουλίου 2023 Για την Smartec οπως φυσικα και για την Samsung εχω ενεργη υποθεση εδω και 3 μηνες στον Συνηγορο του Καταναλωτη. Και επειδη για την ωρα δεν επιθυμω να δωσω λεπτομερειες αν και η καταγγελια ειναι και επισημη οπως και τα στοιχεια διαθεσιμα, σε κινητο Samsung που αρχισε να βγαζει καπνους στα χερια του υπαλληλου τους που μολις το παρελαβε, η τεχνικη τους διαπιστωση αν και προφορικη, ηταν πως πηρε μεσα νερο !!! Κινητο 2,5 μηνων σε σταθερο σημειο χωρις μετακινησεις μιας και τη συσκευη την θελω μονον οταν οδηγω και αυτο συμβαινει 4 φορες τον μηνα, , με φορτιστη Samsung, το καλωδιο της συσκευασιας του ( αυτο μαλιστα ηταν που "αρπαξε" ) και φυσικα κι αυτο Samsung και στα χερια του εξουσιοδοτημενου, οπου με κατευθυνε η "υποστηριξη" της εταιρειας μιας και το κινητο δεν φορτιζε πλεον.
Xristaras12 Δημοσ. 4 Ιουλίου 2023 Δημοσ. 4 Ιουλίου 2023 (επεξεργασμένο) Πάντως, στις φωτογραφίες του θέματος που έχεις βάλει, έχει ενα χτύπημα στο πάνω μέρος και ενα στο κάτω που μόνο επιφανειακό δεν το βλέπω να είναι, αν εχεις την παραμικρή αμφιβολία για αυτά που γράφω, βάλε καλύτερες φωτογραφίες. Και όχι δεν είμαι μέτοχός τους ούτε φαν της συγκεκριμένης εταιρίας. Αν η οδηγία είναι οτι για επισκευή θα πρέπει να ειναι αψεγάδιαστο το σημείο εκείνο, να τα βάλεις με τον κατασκευαστή που δεν σε ενημέρωσε πριν χρυσοπληρώσεις το κινητό αυτό. Επεξ/σία 4 Ιουλίου 2023 από Xristaras12 3
tsosmi7 Δημοσ. 4 Ιουλίου 2023 Δημοσ. 4 Ιουλίου 2023 Στις 30/6/2023 στις 1:53 ΜΜ, stratdevel1 είπε Έχω ένα Fold4 λιγότερο απο χρόνο και πριν μια εβδομάδα σταμάτησε να ανοίγει πλήρως η κεντρική οθόνη με αποτέλεσμα να μένει με κάποια μικρή γωνία και να μην γίνεται επίπεδη. Είναι συχνό πρόβλημα στα Fold από ότι διάβασα και σε μένα είναι σαφές ότι οφείλεται σε σκόνη που έχει μπει μέσα στον σχετικό μηχανισμό ( μερικές φορές που το άνοιγα το ένιωθα αλλά με την χρήση υποχωρούσε η σκόνη) η οποία προφανώς έχει συσσωρευτεί στις άκρες για αυτό και ενώ λειτουργεί άψογα ο μηχανισμός, σταματάει λίγο πρίν ολοκληρώσει την διαδρομή του. Το πήγα σε εξουσιοδοτημένο κέντρο της Samsung και είναι κάθετοι ότι δεν το καλύπτει η εγγύηση γιατί έχει αυτά τα σημάδια που φαίνονται στις φωτογραφίες, παρόλο που προσπάθησα να τους εξηγήσω ότι είναι επιφανειακά και ότι δεν έχουν καμία σχέση με το πρόβλημα, ενώ έχουν γίνει πριν μήνες. Εν τέλει ζητούν 700€ για την επισκευή του! Έχουν το δικαιώμα να αρνούνται την επισκευή του, τι σχετικό δικαίωμα έχω σαν καταναλωτής για να τους πιέσω; Σου ζήτησαν 700 ευρώ γιατί για να φτιάξει, πρέπει να αλλαχτεί η οθόνη. Και αλλάζει ολόκληρη, μαζί με τα πλαίσια, τον μηχανισμό αναδίπλωσης και το εσωτερικό panel. Αν θεωρείς ότι το πρόβλημα στο προκάλεσε η σκόνη σου έχω νέα, η συσκευή δεν είναι dust resistant (https://www.sammobile.com/news/samsung-galaxy-z-fold-4-galaxy-z-flip-4-water-dust-resistance/)
stratdevel1 Δημοσ. 5 Ιουλίου 2023 Μέλος Δημοσ. 5 Ιουλίου 2023 On 30/06/2023 at 14:14, GATE123 said: On 30/06/2023 at 15:03, koutsis said: On 30/06/2023 at 15:32, aces said: Το πήγα σήμερα στην Smartec, τα παιδιά το παρέλαβαν αλλά μου είπαν κατευθείαν ότι δεν υπάρχει ελπίδα να το καλύψει η Samsung γιατί έχει αυτά τα σημάδια. Μάλιστα έμαθα ότι είναι συχνή δυσλειτουργία αλλά ακόμα και Fold με καμένα pixel δεν τα καλύπτει η εγγύηση αν υπάρχουν σημάδια στο σασί! Είναι προφανές ότι επειδή είναι μεγάλο το κόστος και δεν συμφέρει την Samsung βρίσκει προφάσεις να το αποφύγει Το πιο γελοίο όλων είναι ότι με κάλεσε ο ίδιος "υπευθυνος" με ένα απαράδεκτο ύφος ξεκινώντας με το: "Παρόλο που σας είπα ότι δεν το καλύπτει η εγγύηση εσείς το πήγατε σε άλλο εξουσιοδοτημένο κέντρο", του απαντώ, παραβλέποντας το ύφος του πήγες να κάνεις εξυπνάδα αλλά σε έπιασα, ότι μου το πρότειναν απο ένα φόρουμ και μου λέει: Μην φοβάστε το έμαθα και αυτό! Περιττό να σας πω ότι η συζήτηση έγινε πολύ δυσάρεστη απο εκεί και πέρα και ότι όλο αυτό είναι σοκαριστικά απογοητευτικό για μένα, τέτοιος αντιεπαγγελματισμός απο εκπροσώπους τόσο μεγάλης εταιρείας δεν θα μπορούσα να το φανταστώ. Και εγώ έκανα καταγγελία στον Συνηγορο του Καταναλωτη και ότι βγει
GATE123 Δημοσ. 5 Ιουλίου 2023 Δημοσ. 5 Ιουλίου 2023 3 λεπτά πριν, stratdevel1 είπε Το πήγα σήμερα στην Smartec, τα παιδιά το παρέλαβαν αλλά μου είπαν κατευθείαν ότι δεν υπάρχει ελπίδα να το καλύψει η Samsung γιατί έχει αυτά τα σημάδια. Μάλιστα έμαθα ότι είναι συχνή δυσλειτουργία αλλά ακόμα και Fold με καμένα pixel δεν τα καλύπτει η εγγύηση αν υπάρχουν σημάδια στο σασί! Είναι προφανές ότι επειδή είναι μεγάλο το κόστος και δεν συμφέρει την Samsung βρίσκει προφάσεις να το αποφύγει Το πιο γελοίο όλων είναι ότι με κάλεσε ο ίδιος "υπευθυνος" με ένα απαράδεκτο ύφος ξεκινώντας με το: "Παρόλο που σας είπα ότι δεν το καλύπτει η εγγύηση εσείς το πήγατε σε άλλο εξουσιοδοτημένο κέντρο", του απαντώ, παραβλέποντας το ύφος του πήγες να κάνεις εξυπνάδα αλλά σε έπιασα, ότι μου το πρότειναν απο ένα φόρουμ και μου λέει: Μην φοβάστε το έμαθα και αυτό! Περιττό να σας πω ότι η συζήτηση έγινε πολύ δυσάρεστη απο εκεί και πέρα και ότι όλο αυτό είναι σοκαριστικά απογοητευτικό για μένα, τέτοιος αντιεπαγγελματισμός απο εκπροσώπους τόσο μεγάλης εταιρείας δεν θα μπορούσα να το φανταστώ. Και εγώ έκανα καταγγελία στον Συνηγορο του Καταναλωτη και ότι βγει Η Smartec θα σου πει ακριβώς ότι είναι . Είναι σοβαρό service. Τώρα ο υπεύθυνος με το ύφος του και με την εξυπνάδα του δεν τον τιμά. Το ότι το έμαθε και καλά αυτό είναι γέλιο. Εκτός και αν ήθελε να σε ψαρώσει ή παρακολουθεί τα Forums 😛 1
Snip Δημοσ. 5 Ιουλίου 2023 Δημοσ. 5 Ιουλίου 2023 Όπως το γράφεις καταλαβαίνω ότι ο υπεύθυνος που σε πήρε ήταν αυτός από το πρώτο σερβίς που το είχες πάει, πράγμα που το θεωρώ πολύ περίεργο. Λογικά θα σε πήραν από την ίδια τη Samsung κ όχι από κάποιο σέρβις. Είναι λογικό πάντως, όταν έχει πρόβλημα ο μεντεσές κ φαίνεται ότι έχει χτυπήματα, έστω κ ελαφριά, να θεωρηθεί ότι φταίνε τα χτυπήματα για το πρόβλημα. Δεν ξέρεις τι μπορεί να έχει "φάει" από μέσα. Η λογική λέει ότι πρέπει να είναι το πιο ευαίσθητο σημείο της συσκευής, όποτε θέλει κ μεγαλύτερη προσοχή. Κ στις φωτογραφίες που έβαλες φαίνεται ότι έχει πέσει 2 φορές, για να κάνει κ πάνω κ κάτω. 1
samsunglife Δημοσ. 8 Ιουλίου 2023 Δημοσ. 8 Ιουλίου 2023 (επεξεργασμένο) Η εμπειρία που έχω από την smartec είναι ακριβώς αντίθετη από τη δική σου. Πάρα πολύ θετική! Έχω πάει αρκετές συσκευές και εξυπηρετηθηκα σε όλες τις περιπτώσεις. Τελευταία φορά πριν 3-4 ημέρες που πήγα το Flip3 της γυναίκας μου. Η οθόνη του έβγαλε μια άχνη μαύρη γραμμή και τρεμοπαιζαν τα 2/3 της οθόνης. Το άφησα στις 10 το πρωί και στις 1 το πήρα πίσω με καινούρια οθόνη και μπαταρία, χωρίς φυσικά να πληρώσω τίποτα (480€ κοστίζει η επισκευή εκτός εγγύησης)! Αυτό που έπαιξε φυσικά ρόλο ήταν ότι το κινητό ήταν πεντακάθαρο, χωρίς χτυπήματα! ΥΓ δεν είμαι μέτοχος ούτε της samsung, ούτε της smartec... Επεξ/σία 8 Ιουλίου 2023 από samsunglife 2
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε
Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο
Δημιουργία λογαριασμού
Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!
Δημιουργία νέου λογαριασμούΣύνδεση
Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Συνδεθείτε τώρα