Προς το περιεχόμενο

Καθοδήγηση για πρόβλημα κλιματισμού (ψύξη)


Lucifer

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
13 ώρες πριν, sdikr είπε

Σε ευχαριστω παρα πολυ που εγινες μονος σου η αποδειξη για το πρωτο μου ποστ....!! 

να το επαναλαβω?    "οσοι δεν γνωριζουν, καλυτερα να μην απαντανε....!!!"  

 

 

 

αυτα που δειχνεις, ουδεμια σχεση εχουν με την θερμανση του αυτοκινητου. και λεγεται "ΑΝΤΙΣΤΑΤΗΣ ΚΑΛΟΡΙΦΕΡ" και ΟΧΙ "ΑΝΤΙΣΤΑΣΗ".  Και αυτο γιατι ελεγχει -οπως ειπωθηκε και πιο πριν- τις ταχυτητες του ανεμιστηρα που διαχεει τον αερα μεσα στο αυτοκινητο.  σε πολλους οταν αυτο το πραματακι καιγεται, δουλευει μονο η μεγαλη σκαλα, γιατι πολυ απλα, δουλευει κατευθειαν στα 12V απο το ηλεκτρικο κυκωμα του αυτοκινητου. ενω αυτο το πραγματακι εχει κλιμακωσεις σε μικροτερα V, για να δουλευει με λιγοτερες στροφες ο ανεμιστηρας. ειναι κατι αναλογο με τους αντιστατες που βαζουμε και στους ανεμιστηρες των ΠΙΣΙ, για να χαμηλωνουμε τις στροφες...!!! 

 

η θερμανση προερχεται απο ενα καλοριφερ-σωμα, πισω απο το ταμπλω του αυτοκινητου, το οποιο με την σειρα του ζεσταινεται απο το νερο ψυξης τους αυτοκινητου...!!!

το AC εχει ξεχωριστο κυκλωμα, με δικη του αντλια και αλλα κομματια, οπου κυκλοφορει το φρεον, το οποιο με την σειρα του παγωνει τον αερα....!!! 

 

αυτα τα ολιγα, απο εναν παθοντα, που πριν 4 μηνες, εκατσε και αλλαξε αυτο το σωματακι καλοριφερ του αυτοκινητου, γαιτι ειχε τρυπησει και εχανε νερο,  ξηλωνοντας ολο το ταμπλω, καθαριζοντας ολους τους αεραγωγους, και αλλαζοντας και αυτον τον αντιστατη, ο οποιος ειχε καει....!!!    ΔΕΝ ΕΙΜΑΙ ΤΕΧΝΙΚΟΣ........... επαναλαμβανω....!!!  ειμαι ΠΑΘΩΝ.....!

 

και για να εχετε και μια οπτικη αποψη του τι εβγαλα..................

 

 

IMG_20230209_172521.jpg

Επεξ/σία από cabdik
  • Like 4
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

3 hours ago, cabdik said:

Σε ευχαριστω παρα πολυ που εγινες μονος σου η αποδειξη για το πρωτο μου ποστ....!! 

να το επαναλαβω?    "οσοι δεν γνωριζουν, καλυτερα να μην απαντανε....!!!"  

 

 

 

αυτα που δειχνεις, ουδεμια σχεση εχουν με την θερμανση του αυτοκινητου. και λεγεται "ΑΝΤΙΣΤΑΤΗΣ ΚΑΛΟΡΙΦΕΡ" και ΟΧΙ "ΑΝΤΙΣΤΑΣΗ".  Και αυτο γιατι ελεγχει -οπως ειπωθηκε και πιο πριν- τις ταχυτητες του ανεμιστηρα που διαχεει τον αερα μεσα στο αυτοκινητο.  σε πολλους οταν αυτο το πραματακι καιγεται, δουλευει μονο η μεγαλη σκαλα, γιατι πολυ απλα, δουλευει κατευθειαν στα 12V απο το ηλεκτρικο κυκωμα του αυτοκινητου. ενω αυτο το πραγματακι εχει κλιμακωσεις σε μικροτερα V, για να δουλευει με λιγοτερες στροφες ο ανεμιστηρας. ειναι κατι αναλογο με τους αντιστατες που βαζουμε και στους ανεμιστηρες των ΠΙΣΙ, για να χαμηλωνουμε τις στροφες...!!! 

 

η θερμανση προερχεται απο ενα καλοριφερ-σωμα, πισω απο το ταμπλω του αυτοκινητου, το οποιο με την σειρα του ζεσταινεται απο το νερο ψυξης τους αυτοκινητου...!!!

το AC εχει ξεχωριστο κυκλωμα, με δικη του αντλια και αλλα κομματια, οπου κυκλοφορει το φρεον, το οποιο με την σειρα του παγωνει τον αερα....!!! 

 

αυτα τα ολιγα, απο εναν παθοντα, που πριν 4 μηνες, εκατσε και αλλαξε αυτο το σωματακι καλοριφερ του αυτοκινητου, γαιτι ειχε τρυπησει και εχανε νερο,  ξηλωνοντας ολο το ταμπλω, καθαριζοντας ολους τους αεραγωγους, και αλλαζοντας και αυτον τον αντιστατη, ο οποιος ειχε καει....!!!    ΔΕΝ ΕΙΜΑΙ ΤΕΧΝΙΚΟΣ........... επαναλαμβανω....!!!  ειμαι ΠΑΘΩΝ.....!

 

και για να εχετε και μια οπτικη αποψη του τι εβγαλα..................

 

 

IMG_20230209_172521.jpg

Είχα λανθασμένα την εντύπωση πως είναι αντίσταση είπα My bad,    παραμένει όμως το να είναι διαφορετικό κύκλωμα απο το AC τουλάχιστον στα παλιά αυτοκίνητα.

Σίγουρα θα βοηθούσε παραπάνω να κάνεις αυτό το ποστ πριν,  παρά να αρχίσεις τα αν δεν γνωρίζετε μην γράφετε

 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

41 λεπτά πριν, sdikr είπε

Σίγουρα θα βοηθούσε παραπάνω να κάνεις αυτό το ποστ πριν,  παρά να αρχίσεις τα αν δεν γνωρίζετε μην γράφετε

Ναι , αλλά το είπες πρώτος! 👹

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Υπάρχουν και αμάξια που ζεσταίνονται μέσω ac πάντως, το λένε αντλία θερμότητος, αλλά αυτό είναι, αλλά ναι όχι με αντιστάσεις, τόση θερμότητα βγάζει η μηχανή.

Στο δικό μας Alfa Romeo που έχει παρόμοιο θέμα ήταν διαρροή ψυκτικού υγρού αλλά έβγαζε ελάχιστο δροσερό αέρα οπότε ήταν πιο εύκολο να προσδιοριστεί η αιτία. Αλλά εξαρτάται και πότε ξεκίνησε η διαρροή, αν ξεκινήσει μετά το καλοκαίρι λογικό να μην ψύχει καθόλου μετά από 9 μήνες και να μην το είχες καταλάβει.

Επεξ/σία από Jts
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

19 ώρες πριν, sdikr είπε

Είχα λανθασμένα την εντύπωση πως είναι αντίσταση είπα My bad,    παραμένει όμως το να είναι διαφορετικό κύκλωμα απο το AC τουλάχιστον στα παλιά αυτοκίνητα.

Σίγουρα θα βοηθούσε παραπάνω να κάνεις αυτό το ποστ πριν,  παρά να αρχίσεις τα αν δεν γνωρίζετε μην γράφετε

 

οταν το εγραψα, ηταν μια γενικη παρατηρηση, και δεν ηταν καμια προσωπικη σποντα....!  προς θεου...! 

απλα, στα τοσα χρονια που ειμαι στο φορουμ, εχω διαβασει ΤΑ απιθανα, απο ασχετους με διαφορα θεματα. Για αυτο..., καλο ειναι λοιπον, εκει που δεν γνωριζουμε, να μην απανταμε, αλλα να ρωταμε....! 

επισης, το δικο θεμα, δεν εχει σχεση με του Τοπικ σταρτερ, γιατι αφορουσε το κυκλωμα θερμανσης, και οχι ψυξης. εκει..... ουτε κι εγω γνωριζω, επακριβως την λειτουργια του, και απο ποσα και ποια μηχανικα και ηλεκτρολογικα μερη αποτελειται. αυτο ειναι δουλεια ενος ψυκτικου..! 

για αυτο και του εδωσα αυτη τη συμβουλη.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Στις 30/6/2023 στις 10:50 ΠΜ, cabdik είπε

Σε ευχαριστω παρα πολυ που εγινες μονος σου η αποδειξη για το πρωτο μου ποστ....!! 

να το επαναλαβω?    "οσοι δεν γνωριζουν, καλυτερα να μην απαντανε....!!!"  

 

 

 

αυτα που δειχνεις, ουδεμια σχεση εχουν με την θερμανση του αυτοκινητου. και λεγεται "ΑΝΤΙΣΤΑΤΗΣ ΚΑΛΟΡΙΦΕΡ" και ΟΧΙ "ΑΝΤΙΣΤΑΣΗ".  Και αυτο γιατι ελεγχει -οπως ειπωθηκε και πιο πριν- τις ταχυτητες του ανεμιστηρα που διαχεει τον αερα μεσα στο αυτοκινητο.  σε πολλους οταν αυτο το πραματακι καιγεται, δουλευει μονο η μεγαλη σκαλα, γιατι πολυ απλα, δουλευει κατευθειαν στα 12V απο το ηλεκτρικο κυκωμα του αυτοκινητου. ενω αυτο το πραγματακι εχει κλιμακωσεις σε μικροτερα V, για να δουλευει με λιγοτερες στροφες ο ανεμιστηρας. ειναι κατι αναλογο με τους αντιστατες που βαζουμε και στους ανεμιστηρες των ΠΙΣΙ, για να χαμηλωνουμε τις στροφες...!!! 

 

η θερμανση προερχεται απο ενα καλοριφερ-σωμα, πισω απο το ταμπλω του αυτοκινητου, το οποιο με την σειρα του ζεσταινεται απο το νερο ψυξης τους αυτοκινητου...!!!

το AC εχει ξεχωριστο κυκλωμα, με δικη του αντλια και αλλα κομματια, οπου κυκλοφορει το φρεον, το οποιο με την σειρα του παγωνει τον αερα....!!! 

 

 

 

 

 

https://www.car.gr/parts/view/332648786-antistasi-kalorifer-hundai-i20-14-17

????

Στις 29/6/2023 στις 6:04 ΜΜ, Lucifer είπε

Καλησπέρα, πήγα να ανάψω το ερκοντήσιο στο κρύο και φέτος και το αυτοκίνητο δεν έδειξε να ψήνεται. Προσπάθησα να αποκλείσω 2-3 αίτια (χωρίς κανένα εργαλείο) και θα ήθελα να μου πείτε, μιας και πρόκειται να το πάω μία για λάδια/φίλτρα να ξέρω τι να πω στον έτσι για να μη με μαδήσει και καλά "ψάχνοντας". Τα δεδομένα:

Ασθενής: Ηρωικό Opel Astra H μοντέλο 2008.

Κλινικά σημεία: Όταν ανάβω το AC στο κρύο, δεν είναι κρύο. Όταν το βάζω στο κρύο χωρίς AC σε σχέση με όταν το βάζω στο κρύο με AC, δεν καταλαβαίνω διαφορά. Όταν το γυρίσω στο ζεστό, βγάζει φούρνο. Δεν έπαιξα με AC ON/OFF στο ζεστό γιατί θα πεθάνω πριν καταλάβω αν έχει διαφορά.

Όταν ενεργοποιώ το AC, νοιώθω (και βλέπω στις στροφές) την επιβάρυνση.

Τσέκαρα την ψύκτρα μπροστά στο ψυγείο, είναι παραδόξως καθαρή.

Τσέκαρα ασφάλειες, όλες άκαφτες.

Έκανα και το ECN, δε μου έβγαλε κάνα έρορ.

Δεν έχω κάνει ποτέ αναγόμωση το αμάξι και το έχω φάση 8 χρόνια. Παίζει να τη γλιτώσω μόνο με συμπλήρωμα φρέον; Νόμιζα είναι κλειστό κύκλωμα, αλλά πάνω στο ψάξιμο είδα ότι είναι αναμενόμενο να χάνει ψιλοστάνταρ ανά έτος. Το ψυκτικό υγρό (αν παίζει ρόλο) είναι στη στάθμη που πρέπει και επίσης δεν το έχω πειράξει ποτέ.

Τι υποπτεύεστε; Τι να ζητήσω από τον μαστόρη;

Ευχαριστώ εκ των προτέρων!

Για αρχη πρεπει να σου δουν αν εχεις φρεον.. Αν δεν εχεις καθολου να σου βαλουν φρεον μαζι φωσφορο.

Εγω για αυτο ειχα πληρωσει 40ευρω το 2021. Τελικα δεν χανει.. Ακομα και τωρα εχει καλη αποδοση!!!

 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Μόλις γύρισα από τον μπρο, τον ήπια κλαρίνο, είναι συμπιεστής. Αρχικά μου έβαλε φρέον (είχε πέσει στο μισό "άρα είναι λογικό να είναι αυτό") αλλά μετά που το δοκιμάσαμε "ενώ δίνει εντολή το ταμπλώ, δεν κάνει το μαγνητικό του μπλαμπλα το κλακ".  Ό,τι καταλάβατε, μου ξαναρούφηξε και το φρέον και τώρα είμαι πάλι καυτός σαν την Πάμελα Άντερσον 20 χρονών στην άμμο και αύριο φεύγω για Κρήτη χωρίς AC.

Σας ευχαριστώ πολύ όλους και άμα δείτε κανέναν αθηνέζο που είναι σα να τον έκαναν αντικρυστό, πετάχτε του κανένα παγάκι, καμιά ρακή παγωμένη, κάτι

  • Like 2
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Στις 29/6/2023 στις 10:11 ΜΜ, mechpanos είπε

Κομπρέσορας a/c. Με τις υγείες σου κι εσύ. Εγώ το έχω αφήσει 5 χρόνια έτσι γιατί κάνω μικρομετακινήσεις, μου είχε πει ο μάστορης τότε 4κατοστάρικα καινούργιος 2 μεταχείρα, με κίνδυνο να τον πάρουμε στο χέρι κι αυτόν την άλλη μέρα. 400 για 10λεπτά διαδρομή που το χρησιμοποιώ δεν δίνω, και το παράθυρο καλό είναι.

Και εμένα το ίδιο ποίημα μου είπε, 200 μεταχείρα χωρίς εγγύηση, μπορεί να δουλέψει 10 χρόνια, μπορεί να δουλέψει μια βδομάδα. Λίγο που έψαξα επιτόπου, βρήκα καινούριους 200-300, του το είπα να είναι έτοιμος μην ακούσω κάνα τρελό ποσό και όταν γυρίσω (αν γυρίσω) βλέπουμε.

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

1 ώρα πριν, Lucifer είπε

Μόλις γύρισα από τον μπρο, τον ήπια κλαρίνο, είναι συμπιεστής. Αρχικά μου έβαλε φρέον (είχε πέσει στο μισό "άρα είναι λογικό να είναι αυτό") αλλά μετά που το δοκιμάσαμε "ενώ δίνει εντολή το ταμπλώ, δεν κάνει το μαγνητικό του μπλαμπλα το κλακ".  Ό,τι καταλάβατε, μου ξαναρούφηξε και το φρέον και τώρα είμαι πάλι καυτός σαν την Πάμελα Άντερσον 20 χρονών στην άμμο και αύριο φεύγω για Κρήτη χωρίς AC.

Σας ευχαριστώ πολύ όλους και άμα δείτε κανέναν αθηνέζο που είναι σα να τον έκαναν αντικρυστό, πετάχτε του κανένα παγάκι, καμιά ρακή παγωμένη, κάτι

Εχεις τρομερό χιούμορ. 

  • Thanks 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα

  • Δημιουργία νέου...