Προς το περιεχόμενο

Προτεινόμενες αναρτήσεις

  • Απαντ. 49
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
4 minutes ago, Maurikycli said:

<

Μόνο που αυτή δεν είναι για να ζεσταίνει 😕

Για να ζεσταίνει είναι

 

Να προσθέσω ακόμα πως αν έκανε χρήση του κλιματισμού τότε δεν θα ζέσταινε  καθώς η έλλειψη φρεόν ή του συμπιεστή θα επηρέαζε και την θέρμανση, τότε όμως τα αμάξια δεν είχανε clima κλπ

Επεξ/σία από sdikr
  • Like 1
Δημοσ.
3 ώρες πριν, Lucifer είπε

Καλησπέρα, πήγα να ανάψω το ερκοντήσιο στο κρύο και φέτος και το αυτοκίνητο δεν έδειξε να ψήνεται. Προσπάθησα να αποκλείσω 2-3 αίτια (χωρίς κανένα εργαλείο) και θα ήθελα να μου πείτε, μιας και πρόκειται να το πάω μία για λάδια/φίλτρα να ξέρω τι να πω στον έτσι για να μη με μαδήσει και καλά "ψάχνοντας". Τα δεδομένα:

Ασθενής: Ηρωικό Opel Astra H μοντέλο 2008.

Κλινικά σημεία: Όταν ανάβω το AC στο κρύο, δεν είναι κρύο. Όταν το βάζω στο κρύο χωρίς AC σε σχέση με όταν το βάζω στο κρύο με AC, δεν καταλαβαίνω διαφορά. Όταν το γυρίσω στο ζεστό, βγάζει φούρνο. Δεν έπαιξα με AC ON/OFF στο ζεστό γιατί θα πεθάνω πριν καταλάβω αν έχει διαφορά.

Όταν ενεργοποιώ το AC, νοιώθω (και βλέπω στις στροφές) την επιβάρυνση.

Τσέκαρα την ψύκτρα μπροστά στο ψυγείο, είναι παραδόξως καθαρή.

Τσέκαρα ασφάλειες, όλες άκαφτες.

Έκανα και το ECN, δε μου έβγαλε κάνα έρορ.

Δεν έχω κάνει ποτέ αναγόμωση το αμάξι και το έχω φάση 8 χρόνια. Παίζει να τη γλιτώσω μόνο με συμπλήρωμα φρέον; Νόμιζα είναι κλειστό κύκλωμα, αλλά πάνω στο ψάξιμο είδα ότι είναι αναμενόμενο να χάνει ψιλοστάνταρ ανά έτος. Το ψυκτικό υγρό (αν παίζει ρόλο) είναι στη στάθμη που πρέπει και επίσης δεν το έχω πειράξει ποτέ.

Τι υποπτεύεστε; Τι να ζητήσω από τον μαστόρη;

Ευχαριστώ εκ των προτέρων!

Έχεις και εσύ Opel από όσο ειδα .

Βγάζουν θέμα και με το κομπρεσέρ a/c .

Έχω Corsa c και μου έχει παρουσιάσει και εμένα θέμα .

Εάν δε έχει τη απαιτούμενη ποσότητα φρεον δε δουλεύει για ασφάλεια .

Κανονικά πρέπει να βάλουν ποσότητα φρεον όσο παίρνει + φωσφορούχο λάδι για να φανούν διαρροές εάν υπάρχει αφού το δουλέψεις μερικές μέρες .

Δε ξέρω σε ποια περιοχή είσαι αλλά υπάρχουν και συνεργεία μόνο με κλιματισμό 

Ξέρω στη Αργυρούπολη & Κηφισιά . Τέτοιες εποχές θέλουν ραντεβού.

Να δεις και το φίλτρο καμπίνας σε τι κατάσταση είναι.

Εάν θες γράψε και με ποιο κινητήρα είναι να σου πω πόσα γραμμάρια δίνει ο κατασκευαστής για φρεον .

10 λεπτά πριν, sdikr είπε

Αυτή μπορεί να επηρεάσει εάν έχει κλιματισμό αυτόματο και όχι a/c .

Κυρίως είναι για το καλοριφέρ .

Και το Astra h και Corsa C/D τη έβγαζαν ως ζημιά . Σε Denso τη βρίσκεις στα 30-35€

Δημοσ.
11 λεπτά πριν, sdikr είπε

αυτό δεν είναι για να ζεσταίνει αλλά για ρυθμίζει  τις στροφές στον ανεμιστήρα του καλοριφερ.

Οταν χαλάσει δουλευει μονο στο φουλ.

  • Like 4
Δημοσ.
3 λεπτά πριν, Ukforthemoment είπε

αυτό δεν είναι για να ζεσταίνει αλλά για ρυθμίζει  τις στροφές στον ανεμιστήρα του καλοριφερ.

Οταν χαλάσει δουλευει μονο στο φουλ.

Επειδή μου έχει τύχει σε γνωστό . 

Δε δουλεύει στο φουλ . Δε δουλεύει η 1η , 2η , 3η σκάλα . Δουλεύει μόνο η 4η .

Δημοσ.
1 λεπτό πριν, meletis_m είπε

Επειδή μου έχει τύχει σε γνωστό . 

Δε δουλεύει στο φουλ . Δε δουλεύει η 1η , 2η , 3η σκάλα . Δουλεύει μόνο η 4η .

Η 4η δεν είναι η πιο δυνατή;Για αυτό λέω στο φουλ.

Δημοσ.
2 λεπτά πριν, meletis_m είπε

Επειδή μου έχει τύχει σε γνωστό . 

Δε δουλεύει στο φουλ . Δε δουλεύει η 1η , 2η , 3η σκάλα . Δουλεύει μόνο η 4η .

Αλλά για "φουλ" σκάλα έχει την 5η;

Δημοσ.

Δεν γνωρίζω από κλιματιστικά ΙΧ. Αλλά επειδή είπες πως βγαίνει μόνο θέρμανση και όχι ψύξη. 

Στα κανονικά κλιματιστικά όταν θέλουμε αντί για ψύξη να βγει θέρμανση, τότε εκτελείται η αντίστροφη λειτουργία. Δηλαδή, και πάλι χρησιμοποιείται το φρεον.

Οποτε λογικά, αν στο αμάξι παράγεται θέρμανση, δεν υπάρχει θέμα με το φρεον και δεν χρειάζεται πληρωση, κάπου αλλού είναι το πρόβλημα. 

Στα παλιά αμάξια προ του ερχομού κλιματιστικου η ζέστη έμπαινε από τον αέρα της μηχανής. Δε νομίζω ακόμα να υπάρχει αυτή η λειτουργία στα αμάξια με κλιματιστικο και να λειτουργεί ο συμπιεστής μόνο στην ψύξη. 

Σε κάθε περίπτωση, τον τελευταίο λόγο έχει ο τεχνικός. 

Δημοσ.

Κομπρέσορας a/c. Με τις υγείες σου κι εσύ. Εγώ το έχω αφήσει 5 χρόνια έτσι γιατί κάνω μικρομετακινήσεις, μου είχε πει ο μάστορης τότε 4κατοστάρικα καινούργιος 2 μεταχείρα, με κίνδυνο να τον πάρουμε στο χέρι κι αυτόν την άλλη μέρα. 400 για 10λεπτά διαδρομή που το χρησιμοποιώ δεν δίνω, και το παράθυρο καλό είναι.

Δημοσ.
4 λεπτά πριν, Basilhs23___ είπε

Δεν γνωρίζω από κλιματιστικά ΙΧ. Αλλά επειδή είπες πως βγαίνει μόνο θέρμανση και όχι ψύξη. 

Στα κανονικά κλιματιστικά όταν θέλουμε αντί για ψύξη να βγει θέρμανση, τότε εκτελείται η αντίστροφη λειτουργία. Δηλαδή, και πάλι χρησιμοποιείται το φρεον.

Οποτε λογικά, αν στο αμάξι παράγεται θέρμανση, δεν υπάρχει θέμα με το φρεον και δεν χρειάζεται πληρωση, κάπου αλλού είναι το πρόβλημα. 

Στα παλιά αμάξια προ του ερχομού κλιματιστικου η ζέστη έμπαινε από τον αέρα της μηχανής. Δε νομίζω ακόμα να υπάρχει αυτή η λειτουργία στα αμάξια με κλιματιστικο και να λειτουργεί ο συμπιεστής μόνο στην ψύξη. 

Σε κάθε περίπτωση, τον τελευταίο λόγο έχει ο τεχνικός. 

Άστο κυρ Βασίλη 😕

  • Like 1
Δημοσ.
38 minutes ago, Ukforthemoment said:

αυτό δεν είναι για να ζεσταίνει αλλά για ρυθμίζει  τις στροφές στον ανεμιστήρα του καλοριφερ.

Οταν χαλάσει δουλευει μονο στο φουλ.

My bad τότε 😔

 

Δημοσ.

Παιδιά ευχαριστώ εκ νέου, καθώς έδωσα προσοχή μετά τα ποστ σας, όντως παίρνει κάτι μπρος "έξτρα". Εκεί που είναι μόνο μπότα, ακούγεται κι ένα έξτρα ταμπούρο στο drumkit, οπότε ευελπιστώ ότι ο κομπρέσσορας ζει και θα τη βγάλω φτηνά. Θα ενημερώσω για τις στατιστικές.

  • Like 1

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα
  • Δημιουργία νέου...