Προς το περιεχόμενο

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.
2 hours ago, Xvipes said:

Ευχαριστώ όλους για τις απαντήσεις ήταν πολύ χρήσιμες. Θα το πάω εκεί για να ξεμπερδεύω μιας και όπως είπα δε το κατέχω και πολύ για να πάρω ανταλλακτικά μόνος μου κλπ.

Λέω να μη το ρισκάρω και να τα αλλάξω να έχω το κεφάλι μου ήσυχο. Το αμάξι το έχω κυρίως για ταξίδια οπότε δε θα ήθελα να με αφήσει πουθενά άσχετα.

από περιέργεια και μόνο γιατι αλλάζεις τον συμπλέκτη πχ το δικό μου αμάξι έχει 145,000 χιλομετρα συμπλέκτης ειναι σαν αίσθηση (το που πιανει πως κρατάει στην ανηφόρα κλπ) σαν την πρώτη μέρα...  είδες καποια διαφορα σε σχέση με παλιά η απλά μάζεψες χιλομετρα και λες just in case αλλαγη?

  • Like 1
  • Απαντ. 40
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοσ.
5 ώρες πριν, Xvipes είπε

Ευχαριστώ όλους για τις απαντήσεις ήταν πολύ χρήσιμες. Θα το πάω εκεί για να ξεμπερδεύω μιας και όπως είπα δε το κατέχω και πολύ για να πάρω ανταλλακτικά μόνος μου κλπ.

Λέω να μη το ρισκάρω και να τα αλλάξω να έχω το κεφάλι μου ήσυχο. Το αμάξι το έχω κυρίως για ταξίδια οπότε δε θα ήθελα να με αφήσει πουθενά άσχετα.

Honda για ταξιδια και αλλαζεις συμπλεκτη στις 155.000 χωρις να πατιναρει? Για ποιον λόγο ?

Επαρχια. 600,000χλμ με τον ιδιο συμπλέκτη.


image.png.edd388cf787903b3ea3385ea04fba97e.png

  • Like 2
Δημοσ.

Τον αλλάζω γιατί μου το είπαν στον συνεργείο. Εγώ τους είπα απλά ότι έχω σκληρό συμπλέκτη. Νομίζω πατινάρει ελάχιστα αλλά τίποτα ιδιαίτερο.

Όπως είπα δεν έχω ιδέα από αμάξια, αν μου έλεγαν να αλλάξω ζάντες για να φτιάξει ο συμπλέκτης θα έλεγα οκ 🙈

Δημοσ.

Αν σου πατιναρει θα μουγκριζει στο ξεκινημα και θα εχει ανεβει η κατανάλωση συνολικά οποτε αλλαξε τον για να έχεις το κεφαλι σου ήσυχο..

Τώρα για ανταλλακτικα βρες ενα συνεργειο εμπιστοσύνης να σου βαλει την μάρκα που ειναι και το γνήσιο γιατι για μια στάμπα της χοντα θα δωσεις μονο για δισκο πλατω  200+"ευρω παραπανω..(exedy -180  και exedy με στάμπα Honda 400+  ευρω)

Βάση μηχανης επίσης μην βάλεις καμια ημιτασιον και εχεις προβληματα..

Γενικα αν βλεπεις συνεργεια που σου λενε κουφές τιμες  στον θεο και γνησια ανταλλακτικα να τους πονηρευεσαι γιατι σκεφτονται μόνο την τσεπη τους αδιαφορωντας για τα οικονομικά του πελάτη , μιας και θεωρουν οτι ειναι πλουσιος η και άσχετος η και τα 2 μαζι..

 

  • Thanks 1
Δημοσ.

Γτ πρεπει να πας σαυτο το συνεργειο ντε και καλα? Ενα απλο δισκο πλατο ειναι. Ολα τα μαστορια ξερουν να το φτιαχνουν αυτο. Ρουτινα ειναι. Οχι ειναι παααρα πολυ ακριβο. Κανα 300ρι θα χει το δισκο πλατο αν πας να το αγορασεις μονος σου.Και υπαρχουν και αξιολογες μαρκες αφτερ μαρκετ.  Η βαση μηχανης , υπολογιζω κανα 60-70. Και θα σου παρουν κανα 100ρικο μαστορικα. Βρες αλλο συνεργειο .

  • Like 1
Δημοσ.
11 λεπτά πριν, lele322 είπε

Γτ πρεπει να πας σαυτο το συνεργειο ντε και καλα? Ενα απλο δισκο πλατο ειναι. Ολα τα μαστορια ξερουν να το φτιαχνουν αυτο. Ρουτινα ειναι. Οχι ειναι παααρα πολυ ακριβο. Κανα 300ρι θα χει το δισκο πλατο αν πας να το αγορασεις μονος σου.Και υπαρχουν και αξιολογες μαρκες αφτερ μαρκετ.  Η βαση μηχανης , υπολογιζω κανα 60-70. Και θα σου παρουν κανα 100ρικο μαστορικα. Βρες αλλο συνεργειο .

Η σφραγίδα της Honda στον δίσκο κάνει την διαφορά στην τιμή και το συνεργείο είναι εξουσιοδοτημένο. Ο φίλος δεν γνωρίζει πολλά όπως γράφει οπότε ξέρει ότι θα πληρώσει κάτι παραπάνω και αν είναι διατεθειμένος να πληρώσει αυτό το κάτι ας πάει εκεί για να μην έχει το όποιο άγχος κτλ και να τελειώνει. 

Κάποιος με εμπειρία δεν θα πήγαινε. Πιθανά ούτε το δίσκο - πλατό χρίζει άμεσης αλλαγής και εγώ πχ θα το πήγαινα μέχρι τέλους (το οποίο τέλος μπορεί να απέχει κάποιες αρκετές χιλιάδες χλμ). Στο δικό μου ο συμπλέκτης είναι σκληρός τουλάχιστον 5 χρόνια χωρίς κανένα θέμα. Άλλο εγώ άλλο εσύ και άλλο ένας άπειρος. 

Γενικά το post σου είναι σωστό. 

  • Like 1
Δημοσ.
10 λεπτά πριν, liakinen είπε

Η σφραγίδα της Honda στον δίσκο κάνει την διαφορά στην τιμή και το συνεργείο είναι εξουσιοδοτημένο. Ο φίλος δεν γνωρίζει πολλά όπως γράφει οπότε ξέρει ότι θα πληρώσει κάτι παραπάνω και αν είναι διατεθειμένος να πληρώσει αυτό το κάτι ας πάει εκεί για να μην έχει το όποιο άγχος κτλ και να τελειώνει. 

Κάποιος με εμπειρία δεν θα πήγαινε. Πιθανά ούτε το δίσκο - πλατό χρίζει άμεσης αλλαγής και εγώ πχ θα το πήγαινα μέχρι τέλους (το οποίο τέλος μπορεί να απέχει κάποιες αρκετές χιλιάδες χλμ). Στο δικό μου ο συμπλέκτης είναι σκληρός τουλάχιστον 5 χρόνια χωρίς κανένα θέμα. Άλλο εγώ άλλο εσύ και άλλο ένας άπειρος. 

Γενικά το post σου είναι σωστό. 

Το ξερω οτι η σφραγιδα κανει την διαφορα στην τιμη . Η χοντα δεν φτιαχνει δισκους. Πιθανοτατα να ναι valeo μαρκα ξερω γω. Εγω αυτο κανω παντως ,παω και τα παιρνω μονος μου, και παω στον μαστορα μου και λεω βαλτα. Επαρχια ομως. Αθηνα εχετε αλλο συστημα 

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
5 λεπτά πριν, lele322 είπε

Το ξερω οτι η σφραγιδα κανει την διαφορα στην τιμη . Η χοντα δεν φτιαχνει δισκους. Πιθανοτατα να ναι valeo μαρκα ξερω γω. Εγω αυτο κανω παντως ,παω και τα παιρνω μονος μου, και παω στον μαστορα μου και λεω βαλτα. Επαρχια ομως. Αθηνα εχετε αλλο συστημα 

Και εγώ επαρχία είμαι και γνώστης του αυτοκινήτου όπως αρκετοί που γράφουν και εδώ στο φόρουμ. Για εμάς κάτι που φαίνεται αυτονόητο ή εύκολο για κάποιον που δεν το κατέχει το αυτοκίνητο, του φαίνεται δύσκολο, επικίνδυνο και δεν θέλει να μπει σε "περιπέτειες" με λάθος κωδικούς, aftermarket προϊόντα κτλ. 

Επεξ/σία από liakinen
  • Like 2
Δημοσ.
12 ώρες πριν, Xvipes είπε

Τον αλλάζω γιατί μου το είπαν στον συνεργείο. Εγώ τους είπα απλά ότι έχω σκληρό συμπλέκτη. Νομίζω πατινάρει ελάχιστα αλλά τίποτα ιδιαίτερο.

Όπως είπα δεν έχω ιδέα από αμάξια, αν μου έλεγαν να αλλάξω ζάντες για να φτιάξει ο συμπλέκτης θα έλεγα οκ 🙈

Κατα πασα πιθανοτητα το σκληρο και μαλακο ειναι απο το τρομπάκι. Αν δεν σε ενοχλει τοσο πολυ το "σκληρο" , ετσι οπως τα ακουω, αστο οπως ειναι. Πιθανα θα το έχεις πετάξει πριν σου δημιουργησει προβλημα. 

Δημοσ.

Το σκληρό στις περισσότερες περιπτώσεις είναι από τον συμπλέκτη και συγκεκριμένα από το πλατώ!!! Απίθανο να έιναι από αντλία !

  • Like 1
Δημοσ.

φιλε αν δεν πατηναρει το αμαξι δισκο δεν αλαζεις

 τι και εαν ειναι σκληρο σιγα 

παιζει να βγαζεισ αλλα 60000 χιλιομετρα με τον ιδιο δισκο ,,, εγω βγαζω περιπου 20.000 με καθε δισκο πλατο . γενικη τιμη μαζι με εργατικα ειναι 300 ευρω στα περισοτερα αυτοκινητα .

βαση μηχανησ δεν παιζει διαφορεσ γνησιεσ ιμιταΣΙΟΝ 1 ΕΡΓΟΣΤΑΣΙΟ ΤΙΣ ΦΤΟΙΑΧΝΕΙ ΣΗΝΗΘΩς

Δημοσ.
1 ώρα πριν, kostakis81 είπε

φιλε αν δεν πατηναρει το αμαξι δισκο δεν αλαζεις

 τι και εαν ειναι σκληρο σιγα 

παιζει να βγαζεισ αλλα 60000 χιλιομετρα με τον ιδιο δισκο ,,, εγω βγαζω περιπου 20.000 με καθε δισκο πλατο . γενικη τιμη μαζι με εργατικα ειναι 300 ευρω στα περισοτερα αυτοκινητα .

βαση μηχανησ δεν παιζει διαφορεσ γνησιεσ ιμιταΣΙΟΝ 1 ΕΡΓΟΣΤΑΣΙΟ ΤΙΣ ΦΤΟΙΑΧΝΕΙ ΣΗΝΗΘΩς

Για τις βάσεις και σε Honda accord (δε υπήρχε ιμιτασιον καν) αλλά σε Mazda 6 που είχα αλλάξει του λαδιού με ιμιτασιον γερμανική έφερνε τριγμούς στη καμπίνα .

Η γνήσια είχε 230€ και η γερμανική στα 110€ , ενώ οι υπόλοιπες ήταν εντάξει 

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Δισκο πλατο πχ aisin 143ευρω (και η sachs ειναι πολυ καλη) https://onparts.gr/honda/civic-viii-hatchback-2005/1800cc-140hp/symplektis-metadosi/set-symplekti

Βασης μηχανης https://onparts.gr/honda/civic-viii-hatchback-2005/1800cc-140hp/kinitiras/vasi-mixanis

Σασμαν μονο εργασια ανεβα/κατεβα συνηθως παει γυρω στα 140-180 ευρω (μαζι με της βαλβολινες)

Αν βρεις καποιο καλο μαστορακι και συμφωνησετε να του φερνεις εσυ τα ανταλλακτικα, θα γλυτωσεις πολυ χρημα.

 

Οσο για το ποτε θελουμε δισκους, εαν ειναι σκληρος ερχετε σιγα σιγα η ωρα του για αλλαγη.

Επεξ/σία από joker99
Δημοσ.

από τα από πάνω λεγόμενα, θα έλεγα και γω να πας σε άλλο μαγαζί...

φίλος έχει κάνει πάνω από 400.000 με τον μαμά δίσκο...εγώ είμαι στα 180...άλλος άνω των 200 με μαμά...

δεν έχω ακούσει για αλλαγή δίσκου σε αυτά τα χιλ που λες, σπάνιο φαινόμενο...

 

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα

  • Δημιουργία νέου...