Προς το περιεχόμενο

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Σε νέα πολυκατοικία ψαχνόμαστε να δώσουμε την έκδοση και την διαχείριση ιδανικά των κοινοχρήστων σε εταιρεία, προκειμένου να μην έχουμε κάθε φορά έναν διαχειριστή ο οποίος να τρέχει και να μη προλαβαίνει με όλα τα θέματα της πολυκατοικίας. Δεν έχει κανένας μας πολύ χρόνο ούτε πολύ διάθεση... 

Έχουμε δει τις εξής επιλογές:

1. International service oil: Αναλαμβάνει και την έκδοση και την διαχείριση και έχει δικό της συνεργείο καθαρισμού όμως δεν έχουμε ακούσει και τόσο καλά λόγια

2. Compact services: Αναλαμβάνει μόνο έκδοση και δεν έχει δικό της συνεργείο καθαρισμού έχουμε ακούσει όμως σχετικά καλά λόγια

3. Αργώ: Αναλαμβάνει έκδοση και διαχείριση αλλά δεν μας παρέχει συνεργείο καθαρισμού λόγω απόστασης. Εδώ δεν έχουμε ακούσει ούτε καλά ούτε κακά.

Ποια η άποψή σας γενικά για την έκδοση και την διαχείριση κοινοχρήστων από εταιρεία? Έχετε γνώμες για αυτές τις τρεις? Κάποια άλλη ίσως βάση εμπειρίας?

Επεξ/σία από Insane84
Δημοσ.

το πιο βασικο: δεν αναφερεις περιοχη.

Επιπλεον καθε εταιρια εχει το κοστος και ενα πακετο υπηρεσιων που εξαρταται τοσο απο το μπατζετ καθε πολυκατοικιας οσο και περιοχη/αριθμο διαμερισματων.

μπονους κανονακι: αν μπορειτε ρωτηστε στη γειτονια ποια εταιρια εχουν και αν ειναι ΟΚ με αυτους. Καλυτερα να κανετε τρελη ερευνα αγορας τωρα και να εχετε το κεφαλι σας υσηχο παρα να ψαχνετε για νεα εταιρια μετα απο κανα εξαμηνο/χρονο

  • Like 1
Δημοσ.

@ts

Θα ξεκινήσω ότι το έχετε καταλάβει λίγο λάθος. Με την εταιρία (την όποια εταιρία) δεν γλιτώνετε από το να υπάρχει κάποιος στο κτήριο που να ασχοληθεί.

Ναι, το γραφείο θα αναλάβει την έκδοση/είσπραξη κοινοχρήστων και την πληρωμή των υποχρεώσεων αλλά δεν πρόκειται να σας βάλει ένα άνθρωπο εκεί για να παρακολουθεί την πολυκατοικία και να τακτοποιεί τα θέματα που θα παρουσιάζονται. Δηλαδή εσείς θα πρέπει να δηλώσετε ότι κάηκε η λάμπα, δεν έγινε καλός καθαρισμός, έχει θέμα το ασανσέρ ή τελειώνει το πετρέλαιο. Οπότε κάποιος από εσάς θα πρέπει να είναι on duty άσχετα αν θα τον ονομάσετε διαχειριστή ή όχι.

Τώρα για την 1η εταιρία που αναφέρεις (τις άλλες δεν τις ξέρω) την χρησιμοποιούσαμε στην πολυκατοικία από την εποχή που ήταν "μεγάλη" (ξεκινήσαμε γύρω στο 2005). Εμείς είχαμε πάντα διαχειριστή αλλά αυτοί μας έβγαζαν τα κοινόχρηστα και αναλάμβαναν και άλλες δουλειές (πυροσβεστήρες, καθαρισμό, απολύμανση, κλπ). Δυστυχώς έχουν μία μεγάλη πτώση και σαν αριθμό προσωπικού αλλά και σε επίπεδο υπηρεσιών γενικότερα. Αυτό σε συνδυασμό με το ότι αν ψαχτείς μόνος σου βρίσκεις καλύτερες υπηρεσίες ή/και τιμές (πχ υποτίθεται ότι μας έκαναν δώρο τους πυροσβεστήρες με κόστος μόνο την ανανέωση αλλά τελικά η χρέωση ήταν τέτοια που συνέφερε να τους αγοράσουμε μόνοι μας και να γίνεται ανανέωση σε άλλη εταιρία με καλύτερο τιμοκατάλογο) μας οδήγησαν στο να ελαττώσουμε αρχικά τις υπηρεσίες και να έχουμε μόνο την έκδοση κοινοχρήστων. Που τελικά σταματήσαμε κι αυτό γιατί έγινε αρκετά δύσκολη η επικοινωνία μαζί τους (υποθέτω λόγω μειωμένου προσωπικού)

  • Like 2
Δημοσ.

Σαφώς και γνωρίζουμε ότι πρέπει να υπάρχει ένας διαχειριστής-υπεύθυνος σαν point of contact όταν θέλει εκείνος ή η εταιρεία να αναφέρει ή να συνενοηθεί για κάτι. Τεράστια διαφορά όμως από άποψη χρόνου και ενασχόλησης σε σχέση με την διαχείριση.

Ευχαριστώ για τις πληροφορίες.

Δημοσ.
  Στις 29/6/2023 στις 8:21 ΠΜ, Insane84 είπε

Τεράστια διαφορά όμως από άποψη χρόνου και ενασχόλησης σε σχέση με την διαχείριση.

Αυτό εξαρτάται από το πόσες και ποιες ακριβώς υπηρεσίες θα αναλάβει η εταιρεία διαχείρισης, μόνο αν αναλάβει σχεδόν τα πάντα (με το αντίστοιχο κόστος φυσικά) θα υπάρχει τεράστια διαφορά.

Δημοσ.
  Στις 29/6/2023 στις 10:00 ΠΜ, Joshua21 είπε

Αυτό εξαρτάται από το πόσες και ποιες ακριβώς υπηρεσίες θα αναλάβει η εταιρεία διαχείρισης, μόνο αν αναλάβει σχεδόν τα πάντα (με το αντίστοιχο κόστος φυσικά) θα υπάρχει τεράστια διαφορά.

Μιλάμε για τα πάντα. Από όσο ξέρω είναι περίπου 80-100 ευρώ συνολικά το μήνα

Δημοσ.

Οποτε το ειδαμε στην πολυκατοικια καταληξαμε οτι ειναι πολλα λεφτα για το τιποτα

Καθε πολυκατοικια εχει διαφορετικες αναγκες βεβαια

Οσο πιο μεγαλη η πολυκατοικια,τοσο πιο χρησιμη μπορει να ειναι μια ΚΑΛΗ εταιρεια,ομως σιγουρα δεν βολευει να μην εχουν το συνεργειο καθαρισμου

Στη δικη μας πολυκατοικια παντως ολα(;) τα προβληματα λυθηκαν οταν βαλαμε ολοι αυτονομο ΦΑ,ολα εγιναν μετα πιο απλα, το καθεστως με το κοινο λεβητα και το πετρελαιο ηταν μια μονιμη πηγη προβληματων

 

 

Δημοσ.

Ευτυχώς και εμείς έχουμε αυτόνομη θέρμανση ο καθένας οπότε τέτοιο πρόβλημα δεν έχουμε. Θέλουμε κυρίως να γλυτώσουμε το να πρέπει κάθε φορά ο διαχειριστής να κυνηγάει για την είσπραξη αλλά και να μη τον ψάχνουμε κάθε φορά να τον βρούμε για να φτιάξει, συντηρήσει ή επισκευάσει το οτιδήποτε καθώς σχεδόν όλοι είμαστε αρκετά πολυάσχολοι. Η πολυκατοικία δεν είναι ούτε πολύ μεγάλη ούτε όμως μικρή. Δώδεκα διαμερίσματα (2 ανά όροφο) με μεγάλους κοινόχρηστους χώρους.

Δημοσ.

Για την εισπραξη πρεπει να σας πει τι κανει,ενοχλει τηλεφωνικα,απλως μοιραζει χαρτια,κανει νομικες ενεργειες (εξωδικα κτλ) χωρις εξτρα χρεωση;

Επισης ειναι πολυ δυσκολο στις μερες μας να βρεις τεχνιτες,δεν νομιζω οτι θα ειναι πιο ευκολο γι αυτους

Δημοσ.
  Στις 29/6/2023 στις 10:23 ΠΜ, vagos789 είπε

Για την εισπραξη πρεπει να σας πει τι κανει,ενοχλει τηλεφωνικα,απλως μοιραζει χαρτια,κανει νομικες ενεργειες (εξωδικα κτλ) χωρις εξτρα χρεωση;

Επισης ειναι πολυ δυσκολο στις μερες μας να βρεις τεχνιτες,δεν νομιζω οτι θα ειναι πιο ευκολο γι αυτους

Ναι αυτά πρέπει να τα δούμε

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα
  • Δημιουργία νέου...