Προς το περιεχόμενο

Και η Volvo επιλέγει το βύσμα φόρτισης της Tesla


alion

Προτεινόμενες αναρτήσεις

51 minutes ago, nickolasemp said:

Λοιπόν, όταν είμαι μέσα στην πόλη, μού βγάζει 15~16kWh/100km και σε εμένα με eco mode στον κλιματισμό. Όταν βγαίνω στον Κηφισό/εθνική, κλαίω στα 20~21kWh/100km.

Είναι ανάλογα πόσο νευρικά οδηγείς και εάν χρησιμοποιείς το B mode για μέγιστη ανάκτηση ενέργειας. Εθνική για να δω 20άρια (Μ/Ο) πρέπει να πηγαίνω πατημένος, φορτωμένος με κλιματισμό. Ίσως παίζει ρόλο και η διαφορά στους κινητήρες ή και στα άλογα, εσένα είναι 25 παραπάνω (62kWh).

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Απαντ. 57
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

On 12/07/2023 at 21:01, Vasilisxd said:

Είναι ανάλογα πόσο νευρικά οδηγείς και εάν χρησιμοποιείς το B mode για μέγιστη ανάκτηση ενέργειας. Εθνική για να δω 20άρια (Μ/Ο) πρέπει να πηγαίνω πατημένος, φορτωμένος με κλιματισμό. Ίσως παίζει ρόλο και η διαφορά στους κινητήρες ή και στα άλογα, εσένα είναι 25 παραπάνω (62kWh).

Δεν οδηγώ νευρικά, αλλά είμαι στο D κι όχι στο B. To B μού την σπάει λίγο. Εθνική πηγαίνω πατημένος στα 120km/h (αλλά δεν είναι μεγάλη η απόσταση της αθνικής, άντε 5 λεπτά). Αυτό εννοώ ;) αλλά όχι φορτωμένος. 77kWh είμαι. Νομίζω 150kW ισχύς, 200άλογα ; κάτι τέτοιο.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

On 14/07/2023 at 18:41, nickolasemp said:

Δεν οδηγώ νευρικά, αλλά είμαι στο D κι όχι στο B. To B μού την σπάει λίγο. Εθνική πηγαίνω πατημένος στα 120km/h (αλλά δεν είναι μεγάλη η απόσταση της αθνικής, άντε 5 λεπτά). Αυτό εννοώ ;) αλλά όχι φορτωμένος. 77kWh είμαι. Νομίζω 150kW ισχύς, 200άλογα ; κάτι τέτοιο.

Θέλει οπωσδήποτε B, απορώ πως δε σου αρέσει η οδήγηση με ένα πετάλι. Το δικό σου έχει κάπου 236 άλογα, δηλαδή κοντά στα 60 παραπάνω από το δικό μου. 

Τσίμπα άλλο ένα να φρίξεις :P 4ωρη οδήγηση σε βουνά, περιφερειακό και μπόλικη εθνική με 20% ακόμα υπόλοιπο. Έχω το μοντέλο με τη 58άρα μπαταρία. Πήγαινε άνετα 370Km απόσταση με αυτή την κατανάλωση και για ένα 2ωρο είχα και κλιματισμό.

image.jpeg.d18e3557516fda0c9c0f87c6ac0d33c3.jpeg

  • Like 2
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

 @VasilisxdΤεράστια διαφορά με το B..! Το έβαλα σήμερα να δοκιμάσω λίγο να κάτι λόφους και κατηφόρες κι ήμουν στα 13.6kWh/100km. Κοίτα να δεις...

 

Είναι σπαστικό όμως το ότι πρέπει να βρεις το σωστό σημείο να πηγαίνει μπροστά και λίγο πριν το ξεπεράσεις να αρχίσει να φρενάρει. Δοκιμάζεις και τους μύες του γόνατού σου που δεν είναι και το φόρτε μου. 😅

 

Edit: έκανα trip 200km το ΣΚ κι ήμουν με D στα 15kW/100km. Νομίζω αυτό που το ξεσκίζει είναι η θέρμανση.

20230718_081724.jpg

Επεξ/σία από nickolasemp
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

6 hours ago, nickolasemp said:

 @VasilisxdΤεράστια διαφορά με το B..! Το έβαλα σήμερα να δοκιμάσω λίγο να κάτι λόφους και κατηφόρες κι ήμουν στα 13.6kWh/100km. Κοίτα να δεις...

 

Είναι σπαστικό όμως το ότι πρέπει να βρεις το σωστό σημείο να πηγαίνει μπροστά και λίγο πριν το ξεπεράσεις να αρχίσει να φρενάρει. Δοκιμάζεις και τους μύες του γόνατού σου που δεν είναι και το φόρτε μου. 😅

 

Edit: έκανα trip 200km το ΣΚ κι ήμουν με D στα 15kW/100km. Νομίζω αυτό που το ξεσκίζει είναι η θέρμανση.

20230718_081724.jpg

Ναι θέρμανση είναι θέμα. Υπάρχει στον προαιρετικό εξοπλισμό αντλία θερμότητας που μειώνει δραματικά την κατανάλωση θέρμανσης / ψύξης. 

Γι’αυτό ηλεκτρικό μόνο Τεσλα, τα έχει όλα πάνω. 

Εμένα πλέον έχει γίνει η νόρμα να οδηγώ με B και όταν παίρνω άλλο αμάξι και αφήνω το γκάζι, μου κακοφαίνεται που δεν κόβει 😅

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

12 hours ago, Vasilisxd said:

Ναι θέρμανση είναι θέμα. Υπάρχει στον προαιρετικό εξοπλισμό αντλία θερμότητας που μειώνει δραματικά την κατανάλωση θέρμανσης / ψύξης. 

Γι’αυτό ηλεκτρικό μόνο Τεσλα, τα έχει όλα πάνω. 

Εμένα πλέον έχει γίνει η νόρμα να οδηγώ με B και όταν παίρνω άλλο αμάξι και αφήνω το γκάζι, μου κακοφαίνεται που δεν κόβει 😅

Είχε επιλογή και σε εμένα αλλά εμπιστεύτηκα τον πωλητή που μού είπε ότι δεν γλυτώνεις πολύ (είχε e-tron εκείνος) και δεν την έβαλα.

Εμένα μού κακοφαινόταν με την πέδηση όταν χρησιμοποιώ ένα Yaris μερικές φορές. :D

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Στις 19/7/2023 στις 8:26 ΠΜ, nickolasemp είπε

Είχε επιλογή και σε εμένα αλλά εμπιστεύτηκα τον πωλητή που μού είπε ότι δεν γλυτώνεις πολύ (είχε e-tron εκείνος) και δεν την έβαλα.

Εμένα μού κακοφαινόταν με την πέδηση όταν χρησιμοποιώ ένα Yaris μερικές φορές. :D

Δεν νομίζω ότι δεν γλυτώνεις. Οι θερμοκρασίες που αναπτύσσονται στις μπαταρίες είναι υψηλές. Συνήθως αυτές οι αντλίες εκμεταλλεύονται αυτή την θερμότητα και στην μεταφέρουν στο αυτοκίνητο.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Στις 19/7/2023 στις 8:26 ΠΜ, nickolasemp είπε

Είχε επιλογή και σε εμένα αλλά εμπιστεύτηκα τον πωλητή που μού είπε ότι δεν γλυτώνεις πολύ (είχε e-tron εκείνος) και δεν την έβαλα.

και πως γίνεται η ψύξη/θέρμανση χωρίς αντλία θερμότητας;

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

On 20/07/2023 at 11:11, Doubt said:

και πως γίνεται η ψύξη/θέρμανση χωρίς αντλία θερμότητας;

Θέρμανση με αντίσταση, ψύξη μάλλον με αντλία θερμότητας (δεν ξέρω εάν είναι η ίδια). Η αντλία θερμότητας που αναφέρουμε εδώ, είναι για το κομμάτι που παίρνει από την μπαταρία και το πάει στην καμπίνα και όχι από τον εξωτερικό αέρα (νομίζω τουλάχιστον).

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

22 hours ago, Doubt said:

Απαράδεκτον..

 

καλά, δεν το έχω και σίγουρο. Πάντως η αντλία θερμότητας που αναφέρουμε είναι από την μπαταρία προς την καμπίνα. Μπορεί ούτως ή άλλως να υπάρχει αυτή του AC/θέρμανσης και η άλλη να είναι επιπρόσθετη, δεν ξέρω.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

20 λεπτά πριν, nickolasemp είπε

καλά, δεν το έχω και σίγουρο. Πάντως η αντλία θερμότητας που αναφέρουμε είναι από την μπαταρία προς την καμπίνα. Μπορεί ούτως ή άλλως να υπάρχει αυτή του AC/θέρμανσης και η άλλη να είναι επιπρόσθετη, δεν ξέρω.

Οι αντλίες θερμότητας μπορούν να παράξουν και τα 2 ταυτόχρονα. Αποκλείεται να έχει αντίσταση. Αν είναι απλά λίγο πιο σύγχρονη θα εκμεταλλεύεται όλες της πηγές θερμότητας του αυτοκινήτου έτσι ώστε να κάνει οικονομία πχ φρένα, μπαταρία. Ξέρω ότι τα Tesla κάνουν κάτι τέτοιο. Τώρα για τα γερμανικά και τα υπόλοιπα δεν έχω άποψη αλλά θα μου φαινόταν εντελώς παράλογο να παράγουν θερμότητα με αντίσταση. Θα έκοβε το μισό range του αυτοκινήτου.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

33 λεπτά πριν, manolis940 είπε

Τώρα για τα γερμανικά και τα υπόλοιπα δεν έχω άποψη αλλά θα μου φαινόταν εντελώς παράλογο να παράγουν θερμότητα με αντίσταση. Θα έκοβε το μισό range του αυτοκινήτου.

Αυτό ακριβώς. Ειδικά σε βόρειες χώρες χειμώνα, καταστροφή.

Άντε να έχει μια αντιστασούλα στο πίσω τζάμι για να ξεθολώνει.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα

  • Δημιουργία νέου...