Προς το περιεχόμενο

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
8 hours ago, Panikas1986 said:

Η ακόμα και μετατροπή υγραερίου.  140κ χιλιόμετρα έχω γράψει με ένα colt με lpg (το όποιο απλά βάζω μπροστά και φεύγω, κανένα απολύτως προβλημα), τώρα που ξαναεπεσε στα 65 λεπτά με ένα εικοσάρικο υγραεριο και 2 βενζίνη  βγάζω 380 χιλιομετρα.

Απλά για την ιστορία, ένα μεγάλο ηλεκτρικό SUV 2 τόνων, 200 αλόγων καίει περί τα 1,75 ευρώ τα 100χλμ. (Ήρων 0,125€/kWh).

Όσο για το άρθρο, σε Ευρώπη μεριά υπάρχουν μόνο CSS ταχυφορτιστές, με εξαίρεση φυσικά της Tesla αλλά δε βλέπω το πρόβλημα μιας και με ένα αντάπτορα είσαι ΟΚ και με τα δυο πρότυπα.     

Επεξ/σία από Vasilisxd
  • Like 3
  • Απαντ. 57
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοσ.

"δεν έχει ακόμη αρχίσει να πουλάει αυτοκίνητα, η όλη παρέμεινε λίγο θεωρητικό."

Άσχετη παρατήρηση. Γιατί βλέπω όλο και περισσότερο το παραπάνω φαινόμενο σε κείμενα στο Internet;
Φράσεις που δεν βγάζουν συντακτικά νόημα κυριολεκτικά σαν να μην τις έχει διαβάσει άνθρωπος πριν αναρτηθούν.
Ειδησεογραφικά site γεμάτα από άρθρα που είναι μετέωρα.
Κρίμα για την εποχή που ζούμε που έχουν οι επαγγελματίες τόσα βοηθήματα.

  • Like 5
Δημοσ.
4 ώρες πριν, korakios είπε

μετατροπή μόνο

Δεν νομίζω να είναι viable. Δεν το έψαξα πολύ αλλά από ότι μου είχε πει ένας, η βενζίνη είναι απαραίτητη γιατί παρέχει και λιπαντικες ιδιότητες σε κύλινδρο/κεφαλή. 

Αποκλειστικά με αέριο καύσιμο θα υπάρξει πρόβλημα 

Δημοσ.

Και πως θα ζήσουμε ρε παιδιά αν δεν πουλάμε αντάπτορες? Στα λάπτοπ έχουμε καμία 30αρια, ε να έχει και κάθε αυτοκινητοβιομηχανία τον δικό της γρήγορο θα είμαστε τέλεια 

Δημοσ.
13 λεπτά πριν, ooaris είπε

Δεν νομίζω να είναι viable. Δεν το έψαξα πολύ αλλά από ότι μου είχε πει ένας, η βενζίνη είναι απαραίτητη γιατί παρέχει και λιπαντικες ιδιότητες σε κύλινδρο/κεφαλή. 

Αποκλειστικά με αέριο καύσιμο θα υπάρξει πρόβλημα 

Μια χαρά παίζει το σενάριο πχ ταξί υβριδικά Toyota.

Η αμόλυβδη βενζίνη δεν έχει λιπαντικές ιδιότητες, αυτά έχουν ξεμείνει από τη δεκαετία του '90.

  • Like 1
Δημοσ. (επεξεργασμένο)
1 hour ago, Innersense said:

"δεν έχει ακόμη αρχίσει να πουλάει αυτοκίνητα, η όλη παρέμεινε λίγο θεωρητικό."

Άσχετη παρατήρηση. Γιατί βλέπω όλο και περισσότερο το παραπάνω φαινόμενο σε κείμενα στο Internet;
Φράσεις που δεν βγάζουν συντακτικά νόημα κυριολεκτικά σαν να μην τις έχει διαβάσει άνθρωπος πριν αναρτηθούν.
Ειδησεογραφικά site γεμάτα από άρθρα που είναι μετέωρα.
Κρίμα για την εποχή που ζούμε που έχουν οι επαγγελματίες τόσα βοηθήματα.

Γιατί περνάνε από ένα Google Translate και τέρμα - ούτε ανάγνωση του αποτελέσματος. Πάρα πολλά ελληνικά sites δημιουργούν περιεχόμενο έτσι, απλώς μεταφράζοντας αυτόματα ξένες πηγές (χαρακτηριστικό παράδειγμα, ελληνικό IGN.)

Πέραν τούτου, έπαθα σοκ με κάτι τιμές 62 και 65 λεπτά που λέτε για LPG. Εμάς Λασίθι έχει "πέσει" στα 95 λεπτά από 1,25€ που είχε φτάσει πριν μήνες, εκτός από την πόλη που μένω (Ιεράπετρα) που το έχουν ξεχάσει στο 1,10€ και εννοείται δεν βάζω από εκεί.

Επεξ/σία από Marcos_Aurilius
  • Like 1
Δημοσ.
1 hour ago, ArgiD said:

Άλλο ένα νέο αδιάφορο... πραγματικά αναρωτιέμαι γιατί μπαίνω στο insomnia... 

η αξία του insomnia ήταν ανέκαθεν οι αγγελίες και το forum. Όχι τα νέα-μεταφράσεις.

44 minutes ago, Innersense said:

"δεν έχει ακόμη αρχίσει να πουλάει αυτοκίνητα, η όλη παρέμεινε λίγο θεωρητικό."

Άσχετη παρατήρηση. Γιατί βλέπω όλο και περισσότερο το παραπάνω φαινόμενο σε κείμενα στο Internet;
Φράσεις που δεν βγάζουν συντακτικά νόημα κυριολεκτικά σαν να μην τις έχει διαβάσει άνθρωπος πριν αναρτηθούν.
Ειδησεογραφικά site γεμάτα από άρθρα που είναι μετέωρα.
Κρίμα για την εποχή που ζούμε που έχουν οι επαγγελματίες τόσα βοηθήματα.

Τους κατηγορώ αλλά και τους δικαιολογώ ταυτόχρονα. Δεν νομίζω ότι ένας ιστότοπος όπως το insomnia βγάζει αρκετά χρήματα έτσι όπως είναι στημένο. Όποτε δεν έχουν πραγματικούς δημοσιογράφους ή κάτι. Λογικα έχουν άλλες κύριες δουλειές. Και απλά μπαίνουν και πιάνουν άρθρα από το theverge.com και λίγα ακόμα, τα μεταφράζουν σε 5 λεπτά, copy paste από το translator, και δημοσίευση.

Συμφωνω ότι δίνει άσχημη εντύπωση. Είχα σκεφτεί να φτιάξω δίκη μου σελίδα αλλά μετά λέω… γιατί; Αν θέλω ποιοτική τεχνολογική δημοσιογραφία μπαίνω στα αμερικανικά site. Εδώ μπαίνω για κάνα σχόλιο, για το φόρουμ και τις αγγελίες.

Δημοσ.
30 λεπτά πριν, Doubt είπε

Μια χαρά παίζει το σενάριο πχ ταξί υβριδικά Toyota.

Η αμόλυβδη βενζίνη δεν έχει λιπαντικές ιδιότητες, αυτά έχουν ξεμείνει από τη δεκαετία του '90.

Η βενζίνη όμως περιέχει πρόσθετα τα οποία προσφέρουν λιπαντικές και καθαριστικές ιδιότητες. 

Όχι ότι διαφωνώ μαζί σου για το αν είναι viable αέρια καύσιμα + ρεύμα. 

Δημοσ.
Μόλις τώρα, ooaris είπε

Η βενζίνη όμως περιέχει πρόσθετα τα οποία προσφέρουν λιπαντικές και καθαριστικές ιδιότητες. 

Όπως;

Δημοσ.
1 ώρα πριν, ooaris είπε

Δεν νομίζω να είναι viable.

το έχουν κάνει εδώ και χρόνια

1 ώρα πριν, ooaris είπε

Δεν το έψαξα πολύ αλλά από ότι μου είχε πει ένας, η βενζίνη είναι απαραίτητη γιατί παρέχει και λιπαντικες ιδιότητες σε κύλινδρο/κεφαλή. 

δεν υπάρχει αυτό το πράγμα , αν στο είπε μάλιστα εγκαταστάτης τρέχεις μακρυά

1 ώρα πριν, ooaris είπε

Αποκλειστικά με αέριο καύσιμο θα υπάρξει πρόβλημα 

το υβριδικό ουσιαστικά ίδιο μοτέρ (ολόιδιο) βενζίνης έχει , άρα θα υπάρξει πρόβλημα αν δε ρυθμιστεί σωστά

σε ταξί έχουν κάνει με υγραέριο ή φυσικό αέριο και γράφουν χλμ

Δημοσ.
25 λεπτά πριν, korakios είπε

το έχουν κάνει εδώ και χρόνια

δεν υπάρχει αυτό το πράγμα , αν στο είπε μάλιστα εγκαταστάτης τρέχεις μακρυά

το υβριδικό ουσιαστικά ίδιο μοτέρ (ολόιδιο) βενζίνης έχει , άρα θα υπάρξει πρόβλημα αν δε ρυθμιστεί σωστά

σε ταξί έχουν κάνει με υγραέριο ή φυσικό αέριο και γράφουν χλμ

Ε αυτό... Σε συζήτηση καφενείου μου είχαν πει ότι χρειάζεται και η βενζίνη για τις λιπαντικες ιδιότητες της και από περιέργεια είχα ρωτήσει chatgpt και όντως ανέφερε πως τα πρόσθετα παρέχουν πολλές και διάφορες ιδιότητες όπως και λιπαντικες. 

 

45 λεπτά πριν, Doubt είπε

Όπως;

😅 Εντάξει δεν γνωρίζω να ονομάσω τα πρόσθετα. 

Δημοσ.
9 ώρες πριν, korakios είπε

να το πάρει μαζί του ? τι εννοεί ο ποιητής ?

To Electrify America είναι ένα δίκτυο από ταχυφορτιστές αυτοκινήτων στις ΗΠΑ. Ανήκει στη Volkswagen, αλλά υποστηρίζει όλα τα πρότυπα φόρτισης πλην της TESLA και προσφέρει φόρτιση δωρεάν ή πολύ φθηνά. Εάν η VW μεταβεί στο πρότυπο της TESLA και αλλάξει τους φορτιστές σε αυτό το δίκτυο, είναι πολύ δύσκολο να επιβιώσουν τα υπόλοιπα πρότυπα φόρτισης.

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
2 ώρες πριν, BadBoy είπε

To Electrify America είναι ένα δίκτυο από ταχυφορτιστές αυτοκινήτων στις ΗΠΑ. Ανήκει στη Volkswagen, αλλά υποστηρίζει όλα τα πρότυπα φόρτισης πλην της TESLA και προσφέρει φόρτιση δωρεάν ή πολύ φθηνά. Εάν η VW μεταβεί στο πρότυπο της TESLA και αλλάξει τους φορτιστές σε αυτό το δίκτυο, είναι πολύ δύσκολο να επιβιώσουν τα υπόλοιπα πρότυπα φόρτισης.

οκ , νόμιζα μήπως εννοούσε το άρθρο να σταματήσει το δίκτυο (το οποίο δεν παίζει μιας και είναι ουσιαστικά η ταρίφα που πλήρωσε η vw για την απάτη με τους ρύπους)

6 ώρες πριν, Vasilisxd είπε

Απλά για την ιστορία, ένα μεγάλο ηλεκτρικό SUV 2 τόνων, 200 αλόγων καίει περί τα 1,75 ευρώ τα 100χλμ. (Ήρων 0,125€/kWh).

μιλάς για 14kw/100χλμ , χλωμό ακόμα και για μέσα στην πόλη χωρίς AC (που πάνε άχρηστα και τα 200 άλογα συν το μέγεθος είναι δύσχρηστο)

επίσης (έστω οτι είναι τόσο) βάζεις και λοιπές χρεώσεις ρεύματος , περίπου 0,056 δλδ στο παράδειγμά σου

14*(0,125+0,056)*1,06=2,68€/100χλμ , με προϋπόθεση οτι δεν καις σπίτι σου πάνω απο 1600kw/μήνα

σίγουρα σαν κατανάλωση "καυσίμου" απο τη στιγμή που έχεις πάρκινγκ με wallcharger είναι ατού

τώρα για οικονομία , είναι άλλο κεφάλαιο (και πάντα με προϋπόθεση οτι η μπαταρία θα σου κρατήσει )

3 ώρες πριν, Marcos_Aurilius είπε

Πέραν τούτου, έπαθα σοκ με κάτι τιμές 62 και 65 λεπτά που λέτε για LPG. Εμάς Λασίθι έχει "πέσει" στα 95 λεπτά από 1,25€ που είχε φτάσει πριν μήνες, εκτός από την πόλη που μένω (Ιεράπετρα) που το έχουν ξεχάσει στο 1,10€ και εννοείται δεν βάζω από εκεί.

μόνο Αθήνα είναι σε κάποια πρατήρια τέτοιες τιμές , επαρχία έχουν μείνει στις παλιές τιμές δυστυχώς

Επεξ/σία από korakios
Δημοσ.
1 ώρα πριν, ooaris είπε

Ε αυτό... Σε συζήτηση καφενείου μου είχαν πει ότι χρειάζεται και η βενζίνη για τις λιπαντικες ιδιότητες της και από περιέργεια είχα ρωτήσει chatgpt και όντως ανέφερε πως τα πρόσθετα παρέχουν πολλές και διάφορες ιδιότητες όπως και λιπαντικες. 

 

😅 Εντάξει δεν γνωρίζω να ονομάσω τα πρόσθετα. 

Τη δεκαετία του '90 λοιπόν πρωτο-κυκλοφόρησαν ΙΧ που έκαιγαν αμόλυβδη, ακόμα τότε χωρίς καταλύτη. Η διαφορά ήταν στο μοτέρ που μπορούσε να δουλέψει χωρίς τις λιπαντικές ιδιότητες της βενζίνης με μόλυβδο, με ειδική κατεργασία στα μέταλλα των βαλβίδων.

Αυτοκίνητο που ήταν φτιαγμένο (το μοτέρ) για να δουλέψει με μολυβδωμένη μπορούσε να πάθει ζημιά αν του έβαζες αμόλυβδη κι όχι άμεσα αλλά μετά από αρκετό καιρό.

Επειδή λοιπόν το υγραέριο επίσης δεν έχει λιπαντικές ιδιότητες, είχαν πρόβλημα τότε τα ταξί που είχαν κάνει μετατροπή σε υγραέριο και πάθαιναν ζημιές. Κάτι πατέντες τύπου "λαδιέρας" πιο πολύ βοηθούσαν την τσέπη του μάστορα/εγκατάσταση παρά το μοτέρ. Οι ταξιτζήδες όμως στα χιλιόμετρα που έβγαιναν οι βλάβες είχαν κάνει απόσβεση το κόστος της επισκευής Χ 10 μπορεί και παραπάνω, από τη διαφορά τιμής των καυσίμων. Στην πράξη ΙΧ με υγραέριο δεν υπήρχαν τότε και τα πρατήρια ήταν μπορεί και λιγότερα από όσα έχουν τώρα φυσικό αέριο.

Τα υπόλοιπα είναι για το καφενείο της γειτονιάς.

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα

  • Δημιουργία νέου...