Προς το περιεχόμενο

Μη ενεργοποίηση γραμμής ftth - cosmote


Προτεινόμενες αναρτήσεις

Καλησπέρα δύο φόρουμ,

Από τον περασμένο Φεβρουάριο (2023) πήγα cosmote ftth 300mbps. Φουλ ικανοποιημένος και η γραμμή απροβληματιστη. Ένας λόγος που με ώθησε να πάω σε αυτούς ήταν και η έκπτωση 40% στο πάγιο του  κινητόυ εφόσον υπάρχει σταθερή και κινητή στο ίδιο αφμ. Προσπαθούσα λοιπόν να ενεργοποιήσω το cosmote One μέσω της εφαρμογής my cosmote προκειμένου να πάρω την έκπτωση. Παραδόξως, όταν έβαζα τον αριθμό του σταθερού, έπαιρνα το μήνυμα "δεν υπάρχει σύνδεση με αυτά τα κριτήρια". Τους πήρα τηλ και μου είπαν ότι η γραμμή δεν έχει ενεργοποιηθεί! Δηλαδή δε θα έπρεπε να έχω καν ίντερνετ.

Επίσης, έπειτα από 4 μήνες πλέον με ftth δεν έχει έρθει κανένας λογαριασμός!!!

Το έχει αντιμετωπίσει κάποιος άλλο αυτό;

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Όχι το ίδιο, αλλά παρόμοιο συστημικό θέμα. Είχα FTTH 100 εδώ και δύο χρόνια. Πριν λήξει το συμβόλαιο πετυχαίνω προσφορά στα 200 με παρόμοια λεφτά και κάνω το αίτημα μέσω της τηλ. εξυπηρέτησης... αυτό τον Φεβρουάριο. Από τότε κάνουμε συνέχεια αιτήματα για αναβάθμιση/ανανέωση και συνεχώς το σύστημα τα ακυρώνει/εξαφανίζει και κανένας από την εξυπηρέτηση δεν ήξερε ακριβώς γιατί (δεν είναι θέμα ταχύτητας, καθώς δοκιμάσαμε και ανανέωση σε 100 και πάλι δεν πέρασε). Μιλάμε για πάνω από 8 αιτήματα (και μέσω υπευθύνων κ.α.), και δεν έφτιαξε ποτέ. Τελικά έφυγα και πήγα σε άλλη εταιρεία.

Υπάρχει με Cosmote ένα κακό και τους το είπα πολλές φορές. Ενώ είναι πολύ ευγενικοί και προσπαθούν να λύσουν το πρόβλημα σου... έτσι και αυτό απαιτεί ενέργεια από κάποιο κεντρικό τμήμα του ΟΤΕ, δεν έχουν κανένας απολύτως τρόπο να το πιέσουν/ελέγξουν (πχ. να καλέσουν το αντίστοιχο τμήμα, να προωθήσουν την κλήση κ.α.). Συνεπώς το μόνο που κάνουν είναι να αφήνουν συνεχώς αιτήματα να το δει το τάδε τμήμα. Εγώ έμπλεξα σε μία λούπα με την εξυπηρέτηση να στέλνει συνέχεια αιτήματα να το δουν, το τμήμα να απαντά ότι «από εμάς είναι οκ», η αίτηση να ακυρώνεται… και μετά πάλι από την αρχή. 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Κατάλαβα. Αλλα εσύ δεν είχες γίνει πελάτης. Εγώ είμαι πελάτης και κανόνικα πρέπει να πληρώνω λογαριασμούς. Τους το λέω και μου λένε "μα δεν έχει ενεργοποιηθεί η γραμμή", και εγώ τους λέω "μα τη χρησιμοποιώ". Ότι να ναι...

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

22 hours ago, gppapado said:

Κατάλαβα. Αλλα εσύ δεν είχες γίνει πελάτης. Εγώ είμαι πελάτης και κανόνικα πρέπει να πληρώνω λογαριασμούς. Τους το λέω και μου λένε "μα δεν έχει ενεργοποιηθεί η γραμμή", και εγώ τους λέω "μα τη χρησιμοποιώ". Ότι να ναι...

Και εγώ πελάτης ήμουν. Κανονικά είχα ίντερνετ 100FTTH 2 χρόνια, και πλήρωνα κανονικά. Απλά το σύστημα τους έφαγε κόλλημα και δεν πέρναγε καμία αλλαγή στο συμβόλαιο. Αλλά συνέχιζα κανονικά να έχω ίντερνετ και να βγαίνουν λογαριασμοί για το παλιό συμβόλαιο. 


Και για εσένα καταλαβαίνω ότι συστημικό είναι το κόλλημα. Απλά εσένα έχει κολλήσει αλλού...δηλαδή ενώ όλα δουλεύουν κανονικά, το σύστημα έχει φάει σκάλωμα και λέει ότι η υλοποίηση είναι στη μέση...και δεν προχωράει στην ομαλοποίηση (λογαριασμοί κ.α.)... ενώ εμένα κόλλαγε στην αλλαγή συμβολαίου. 


Άμα τα συστημικά τα λύνουν όπως έκαναν με εμένα… απλά με άπειρα αιτήματα στο αντίστοιχο τμήμα… θα αργήσει η λύση. Βέβαια ότι δεν σε χρεώνουν (και εμένα μου έδιναν πιστωτικά μέχρι να λυθεί) είναι θετικό από μέρους τους.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα
  • Δημιουργία νέου...