Προς το περιεχόμενο

Προτεινόμενες αναρτήσεις

  • Απαντ. 73
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοσ.
39 λεπτά πριν, mechpanos είπε

Update...

Μόλις μου ήρθε νέο μήνυμα...

ΜΕ ΟΛΑ ΤΑ ΠΡΟΣΩΠΙΚΆ ΔΕΔΟΜΕΝΑ ΤΟΥ ΤΥΠΟΥ.

Τα βλεπουν αυτά οι σκάμμερς και σκάνε από το κακό τους.

Δημοσ.
Στις 4/7/2023 στις 3:06 ΜΜ, mechpanos είπε

Update...

Μόλις μου ήρθε νέο μήνυμα...

ΜΕ ΟΛΑ ΤΑ ΠΡΟΣΩΠΙΚΆ ΔΕΔΟΜΕΝΑ ΤΟΥ ΤΥΠΟΥ.

 

ΦΕΎΓΕΙ ΚΑΤΑΓΓΕΛΙΑ ΣΤΗΝ ΑΠΔΠΧ.

Να βάλουν μυαλό...

από την στιγμή που ο άλλος έδωσε λάθος email δεν μπορείς να τους κάνεις τίποτε .

το μόνο που με παραξενεύει είναι ότι ποτέ δεν του έχει ζητηθεί πιστοποίηση email με κωδικό μιας χρήσης.

Δημοσ.
19 λεπτά πριν, makis269 είπε

από την στιγμή που ο άλλος έδωσε λάθος email δεν μπορείς να τους κάνεις τίποτε .

το μόνο που με παραξενεύει είναι ότι ποτέ δεν του έχει ζητηθεί πιστοποίηση email με κωδικό μιας χρήσης.

Αυτό. Δεν ζητάνε. Ότι δηλώσεις είσαι!!

  • Thanks 1
Δημοσ.

 πηγαινε στη τραπεζα  και θα λυθει αμεσα το προβλημα......

τα τηλεφωνα δεν ειναι λυση.......

 

Δημοσ.

Τυχαίο site στο internet - 

Στέλνει email επιβεβαίωσης για την διεύθυνση που έβαλε ο χρήστης κατά την εγγραφή, πολλές φορές δεν επιτρέπει την πρόσβαση μέχρι να γίνει η επιβεβαίωση.

 

Μεγάλη ελληνική τράπεζα - 

Ό,τι δηλώσεις είσαι, στέλνει αβέρτα προσωπικά στοιχεία χωρίς να έχει γίνει ποτέ επιβεβαίωση χρήστη.

 

ETeSb5HUYAUhGWb.jpg

Δημοσ.

Πάντως Εθνική και Πειραιώς μου έχουν ζητήσει επιβεβαίωση email κατά την εγγραφή στο ebanking. Η Πειραιώς μαλιστα το πάει ένα βήμα παραπέρα μη επιτρέποντας 2 χρήστες ebanking να δηλώσουν το ίδιο email (η Εθνική το επιτρέπει).

Αναρωτιεμαι πως τα καταφερε ο άνθρωπος εδώ να το κάνει.

  • Like 1
Δημοσ.
1 ώρα πριν, kostasbm είπε

 πηγαινε στη τραπεζα  και θα λυθει αμεσα το προβλημα......

τα τηλεφωνα δεν ειναι λυση.......

 

Διάβασε το θέμα από την αρχή και έλα ξανά τον Σεπτέμβρη διαβασμένος :) 

1 ώρα πριν, Engimek είπε

Πάντως Εθνική και Πειραιώς μου έχουν ζητήσει επιβεβαίωση email κατά την εγγραφή στο ebanking. Η Πειραιώς μαλιστα το πάει ένα βήμα παραπέρα μη επιτρέποντας 2 χρήστες ebanking να δηλώσουν το ίδιο email (η Εθνική το επιτρέπει).

Αναρωτιεμαι πως τα καταφερε ο άνθρωπος εδώ να το κάνει.

Ερώτηση...Πειραιώς το ebanking το άνοιξες με ηλεκτρονική αίτηση, ή στο κατάστημα; 
Δηλαδή αυτό που σκέφτομαι είναι ότι παίζει να είναι λάθος σε επίπεδο διαδικασίας διαχείρισης αίτησης με φυσικά έντυπα στο κατάστημα. Εκεί που σου δίνουν μια φόρμα την συμπληρώνεις την υπογράφεις, καταχωρεί τσουκου τσουκου ο υπάλληλος τα στοιχεία στο τερματικό του και σου ανοίγει αυτός account, και σου δίνει επί τόπου ένα φάκελο με κωδικούς... Επειδή έχω χρόνια τα ebanking, κάποτε έτσι γινόταν! Ε, μέσα σε αυτή την διαδικασία μπορεί να μην υπάρχει η έννοια της διασταύρωσης του email, και να επιτρέπει στον υπάλληλο να καταχωρήσει ό,τι θέλει. Εκεί αν του το δώσει λάθος ο πελάτης, ή το διαβάσει ο υπάλληλος λάθος, μπορεί να γίνει η βλακεία. Θα έπρεπε σε κάθε περίπτωση να υπάρξει στην διαδικασία, ένα βήμα που να απαιτεί επιβεβαίωση του email ή διασταύρωση, ότι το email δεν είναι ήδη καταχωρημένο.

Σε νεότερα πάντως, χθες μου έστειλαν από το αρμόδιο τμήμα προστασίας προσωπικών δεδομένων της τράπεζας, ότι το έφτιαξαν! Δεν τους έστειλα στην Αρχή, ίσως αρκούσε η απειλή που τους έκανα ότι θα τους στείλω, για να πειστούν!

  • Like 1
Δημοσ.
2 ώρες πριν, makis269 είπε

από την στιγμή που ο άλλος έδωσε λάθος email δεν μπορείς να τους κάνεις τίποτε .

το μόνο που με παραξενεύει είναι ότι ποτέ δεν του έχει ζητηθεί πιστοποίηση email με κωδικό μιας χρήσης.

Μολις του το ζητήσουν θα το καταλάβουμε γιατι θα ανοίξει θέμα εδω στο ινσομνια😂

Δημοσ.

 

2 hours ago, mechpanos said:

Διάβασε το θέμα από την αρχή και έλα ξανά τον Σεπτέμβρη διαβασμένος :) 

 

 ενταξει, πες μου τραπεζα και καταστημα αν θελεις μηπως μπορω να σε βοηθησω

αυτα που συζηταμε τακτοποιουνται εν ριπη οφθαλμου στο δικο μου ιδρυμα

αν θελεις .....

φιλικα παντα 

 

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
8 λεπτά πριν, kostasbm είπε

 

 ενταξει, πες μου τραπεζα και καταστημα αν θελεις μηπως μπορω να σε βοηθησω

αυτα που συζηταμε τακτοποιουνται εν ριπη οφθαλμου στο δικο μου ιδρυμα

αν θελεις .....

φιλικα παντα 

 

Δεν θα ήθελα να εκθέσω ούτε την τράπεζα, ούτε το κατάστημα. Πρώτα απ' όλα, δεν ξέρω το κατάστημα όπου έγινε το λάθος. Στο κατάστημα το δικό μου που πήγα στο private banking κάθισα μισή ώρα και εξήγησα στον υπάλληλο το θέμα, του έδειξα τα email που λαμβάνω, σημείωσε κάποια στοιχεία ώστε να βρει τον άλλο πελάτη και μου είπε ότι θα το τακτοποιούσαν. Τελικά δεν... Οπότε δεν ξαναδοκίμασα καν να παώ στο κατάστημα, mail στο customer service και γραπτώς όλα.
Ξέρω ότι αν υπάρχει θέληση να ασχοληθούν, σίγουρα λύνονται όλα, ίσως να μην υπήρχε η απαραίτητη θέληση...

Επεξ/σία από mechpanos
Δημοσ. (επεξεργασμένο)
2 ώρες πριν, mechpanos είπε

ρώτηση...Πειραιώς το ebanking το άνοιξες με ηλεκτρονική αίτηση, ή στο κατάστημα; 

Στη Πειραιώς διαχειρίζομαι λογαριασμούς που αφορούν δυο άτομα. Και στις δυο περιπτώσεις χρειάστηκε επιβεβαίωση.

Το δικό μου ebanking το άνοιξα ηλεκτρονικά (είχα ήδη χρεωστική κάρτα ενεργή, αλλιώς δεν μπορούσες να το κάνεις). Κοντινό μου πρόσωπο έπρεπε να κάνει επικαιροποίηση στοιχείων σε κατάστημα όπου είπαν ότι αναγκαστικά έπρεπε να ανοίξει και ebanking. Και στις δυο περιπτώσεις το email ορίστηκε από εμένα ηλεκτρονικά. Στη δεύτερη περίπτωση αφού άνοιξαν ebanking στην τράπεζα έπρεπε να μπω στο λογαριασμό από το σπίτι και να το δηλώσω. Αυτό πριν από 1 χρόνο περίπου.

Επεξ/σία από Engimek
  • Like 1
Δημοσ.
1 ώρα πριν, Engimek είπε

Στη Πειραιώς διαχειρίζομαι λογαριασμούς που αφορούν δυο άτομα. Και στις δυο περιπτώσεις χρειάστηκε επιβεβαίωση.

Το δικό μου ebanking το άνοιξα ηλεκτρονικά (είχα ήδη χρεωστική κάρτα ενεργή, αλλιώς δεν μπορούσες να το κάνεις). Κοντινό μου πρόσωπο έπρεπε να κάνει επικαιροποίηση στοιχείων σε κατάστημα όπου είπαν ότι αναγκαστικά έπρεπε να ανοίξει και ebanking.

Δεν ειναι απαραιτητο να εχεις ebanking για να κανεις επικαιροποιηση.

Δεν επιτρεπεται να χειριζεσαι ebanking αλλου ατομου.

Επισκέπτης
Αυτό το θέμα είναι πλέον κλειστό για περαιτέρω απαντήσεις.

  • Δημιουργία νέου...