Προς το περιεχόμενο

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.
23 minutes ago, jerry banana said:

ΡΕ ΠΑΤΕ ΚΑΛΑ ΗΡΕΜΟΣ ΕΙΜΑΙ. ΘΑ ΒΑΛΕΤΕ ΔΙΑΦΗΜΙΣΕΙΣ ΣΕ ΚΑΤΙ ΠΟΥ ΗΔΗ ΠΛΗΡΩΝΕΙ Ο ΧΡΗΣΤΗΣ. ΠΟΣΑ ΠΛΗΡΩΝΟΝΤΑΙ ΑΥΤΟΙ ΠΟΥ ΚΑΝΟΥΝ ΤΑ MEETINGS ΚΑΙ ΣΚΕΦΤΟΝΤΑΙ ΟΤΙ ΕΙΝΑΙ ΚΑΛΗ ΙΔΕΑ..............Batman Facepalm GIF by WE tv

Δύο λέξεις: Συνδρομητική τηλεόραση

  • Like 1
  • Απαντ. 48
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοσ.
40 minutes ago, mants118 said:

γιατί υποτιμάς μια ομάδα ατόμων (μαζί και εσένα) που εκφράζει την γνώμη του για μια υπηρεσία - εταιρεία -κτλ κτλ σε αυτό το φόρουμ;;;

Να σου απαντήσω εγώ, σε συνδυασμό με αυτό που έγραψε ο @filip123go. Αλλά θα χρησιμοποιήσω ένα τρομερά άκυρο παράδειγμα (το οποίο έχει όμως μία συνάφεια). Όταν πήγα να σπουδάσω, κοντά στο 2010, η τάση στα αυτοκίνητα (να το άκυρο!) ήταν όλοι να θέλουν τρίθυρα και να «σνομπάρουν» τα πεντάθυρα. Λίγα χρόνια μετά, όλοι θέλανε μπερλίνες (γνωστότερα ως sedan, ή αλλιώς τριών όγκων), και όλοι «σνόμπαραν» τα SUV. Τις ίδες ακριβώς εποχές, τα τρίθυρα πάτωναν στις πωλήσεις και εξαφανίζονταν από την αγορά, και φυσικά, το ίδιο ακριβώς γινόταν στη «μάχη» των «μακρύκωλων» με τα «μεγάλα, άχαρα και ψηλά». Γιατί όμως;

Διότι, είναι άλλο πράγμα να λες ότι «μου αρέσει (ή θέλω) αυτό», και άλλο πράγμα να το επιλέξεις όντως, πληρώνοντάς το. Αυτοί που τους "άρεσαν" τα Χ, Υ, είτε δεν αγόραζαν καν, ή εάν αγόραζαν, τελικά έπαιρναν από τ' άλλα. Και φυσικά, η εταιρεία θ' ανταποκριθεί σε αυτό που θέλει ο κόσμος (και πληρώνει γι' αυτό), εστιάζοντας πάνω του και δίνοντας λιγότερη προσοχή σε αυτό που δεν θέλει (και ας λέει ότι θέλει).

Πάμε να κάνουμε και τη σύνδεση; Το αγαπημένο μας Netflix όταν κάνει «δοκιμές», στην πράξη εξετάζει πως θα ανταποκριθεί ο κόσμος. Και ο «κόσμος» είναι μόνο αυτοί που έχουν συνδρομή και τη χρησιμοποιούν. Όχι αυτοί που κάτι δε τους αρέσει και το εκφράζουν στα fora (χωρίς να 'χουν καν λογαριασμό), αλλά ούτε καν αυτοί που έχουν λογαριασμό, γκρινιάζουν, αλλά εν τέλη συνεχίζουν να πληρώνουν το πακέτο τους κανονικά, και να βλέπουν. Άλλωστε, είναι ψιλο-δεδομένο ότι μία σημαντική μάζα συνδρομητών θα αντιδράσει πρακτικά σε οποιαδήποτε αλλαγή. Ίσως ήμαστε «προγραμματισμένοι» να το κάνουμε. Οπότε με το A/B testing που κάνει το Netflix (και σχεδόν όλες οι εταιρείες τέτοιου τύπου) κοιτάει να δει πως θα συμπεριφερθούν οι χρήστες της υπηρεσίες στους οποίους γίνεται το test, ώστε να βγάλει τα συμπεράσματά της. Η γκρίνια στο Insomnia, στο Reddit, ή στο YouTube, δε της είναι χρήσιμη ούτε στο ελάχιστο. Δε της δίνει καμία πληροφορία.

  • Like 11
Δημοσ.
1 hour ago, mants118 said:

(φιλικά το γράφω) γιατί υποτιμάς μια ομάδα ατόμων (μαζί και εσένα) που εκφράζει την γνώμη του για μια υπηρεσία - εταιρεία -κτλ κτλ σε αυτό το φόρουμ;;; Εννοείται ότι και στο μεγαλύτερο φόρουμ site της Βόρειας Αμερικής να γίνει σάλος για κάτι αν μια εταιρεία έχει αποφασίσει μια πολιτική θα την κάνει θέλει δεν θέλει ο κόσμος... :)

Γιατί εδώ μέσα κατά καιρούς οι αναλυτές έχουνε κλείσει:

apple, Microsoft, Tesla, Neuralink, Netflix, D+, Sony, Nintendo, Huawei . 

Από 2 φορές.

  • Like 2
  • Thanks 1
Δημοσ.
7 λεπτά πριν, filip123go είπε

Γιατί εδώ μέσα κατά καιρούς οι αναλυτές έχουνε κλείσει:

apple, Microsoft, Tesla, Neuralink, Netflix, D+, Sony, Nintendo, Huawei . 

Από 2 φορές.

Ξέχασες την Apple 

Δημοσ.
2 hours ago, ikaruga24 said:

Ειλικρινά θα ήθελα μια μέρα inside story να δω με ποιον τρόπο και ποια κριτήρια παίρνουν τέτοιες αποφάσεις οι μανατζαραιοι

 Από  όσο γνωρίζω υπάρχει αυστηρή, αποδεδειγμένη με το πέρας του χρόνου διαδικασία.

Στο διοικητικό συμβούλιο ξεκινάνε την ημέρα τους με σφηνάκια για να βοηθήσει στο brain storming.

Μετα γράφουν τις ιδέες σε χαρτάκια και τις πετάνε στον αέρα. Όποια ιδέα κοιτάει επάνω είναι υποψήφια προς εφαρμογή.

Μετά κρατάνε ένα χαρτάκι τη φορά και καλούνε στην αίθουσα τον πρώτο υπάλληλο που θα περάσει από μπροστά. Δεν του λένε τι γράφει το χαρτάκι. Του ζητάνε να πει ναι ή όχι. Με ναι εφαρμόζεται η ιδέα. Με όχι η ιδέα πετιέται.

Δεν υπάρχει πιο fail proof διαδικασία λήψης αποφάσεων.

 

Δημοσ.
2 ώρες πριν, gadgetseek είπε

Είναι σχεδόν ανάμνηση η ημέρα που ακύρωσα το Netflix..

Κι ακόμα πιο μακρινή ανάμνηση η ατελείωτη αναζήτηση (για ταινία, σειρά), χωρίς κατάληξη..

Εγώ από όταν έβαλα νετφλιξ σταμάτησε η ατέλειωτη αναζήτηση :)

πριν από αυτό.... άστα, κάτι Kodi  με ατελείωτα ξενερωματα και τέτοια 

1 ώρα πριν, Haldol είπε

Να σου απαντήσω εγώ, σε συνδυασμό με αυτό που έγραψε ο @filip123go. Αλλά θα χρησιμοποιήσω ένα τρομερά άκυρο παράδειγμα (το οποίο έχει όμως μία συνάφεια). Όταν πήγα να σπουδάσω, κοντά στο 2010, η τάση στα αυτοκίνητα (να το άκυρο!) ήταν όλοι να θέλουν τρίθυρα και να «σνομπάρουν» τα πεντάθυρα. Λίγα χρόνια μετά, όλοι θέλανε μπερλίνες (γνωστότερα ως sedan, ή αλλιώς τριών όγκων), και όλοι «σνόμπαραν» τα SUV. Τις ίδες ακριβώς εποχές, τα τρίθυρα πάτωναν στις πωλήσεις και εξαφανίζονταν από την αγορά, και φυσικά, το ίδιο ακριβώς γινόταν στη «μάχη» των «μακρύκωλων» με τα «μεγάλα, άχαρα και ψηλά». Γιατί όμως;

Διότι, είναι άλλο πράγμα να λες ότι «μου αρέσει (ή θέλω) αυτό», και άλλο πράγμα να το επιλέξεις όντως, πληρώνοντάς το. Αυτοί που τους "άρεσαν" τα Χ, Υ, είτε δεν αγόραζαν καν, ή εάν αγόραζαν, τελικά έπαιρναν από τ' άλλα. Και φυσικά, η εταιρεία θ' ανταποκριθεί σε αυτό που θέλει ο κόσμος (και πληρώνει γι' αυτό), εστιάζοντας πάνω του και δίνοντας λιγότερη προσοχή σε αυτό που δεν θέλει (και ας λέει ότι θέλει).

Πάμε να κάνουμε και τη σύνδεση; Το αγαπημένο μας Netflix όταν κάνει «δοκιμές», στην πράξη εξετάζει πως θα ανταποκριθεί ο κόσμος. Και ο «κόσμος» είναι μόνο αυτοί που έχουν συνδρομή και τη χρησιμοποιούν. Όχι αυτοί που κάτι δε τους αρέσει και το εκφράζουν στα fora (χωρίς να 'χουν καν λογαριασμό), αλλά ούτε καν αυτοί που έχουν λογαριασμό, γκρινιάζουν, αλλά εν τέλη συνεχίζουν να πληρώνουν το πακέτο τους κανονικά, και να βλέπουν. Άλλωστε, είναι ψιλο-δεδομένο ότι μία σημαντική μάζα συνδρομητών θα αντιδράσει πρακτικά σε οποιαδήποτε αλλαγή. Ίσως ήμαστε «προγραμματισμένοι» να το κάνουμε. Οπότε με το A/B testing που κάνει το Netflix (και σχεδόν όλες οι εταιρείες τέτοιου τύπου) κοιτάει να δει πως θα συμπεριφερθούν οι χρήστες της υπηρεσίες στους οποίους γίνεται το test, ώστε να βγάλει τα συμπεράσματά της. Η γκρίνια στο Insomnia, στο Reddit, ή στο YouTube, δε της είναι χρήσιμη ούτε στο ελάχιστο. Δε της δίνει καμία πληροφορία.

Ακριβώς ;) "η γκρίνια στο Insomnia, reddit, YouTube" σε κανένα δεν είναι χρήσιμη γενικότερα 😀

Σ`αρεσει; Πληρώνεις, δεν σ`αρεσει; Πας αλλού.  Αυτοί κοιτάνε αυτούς που θα μείνουν ;) η που θα κάνουν συνδρομή στο μέλλον. Δεν προσπαθούν να κρατήσουν τους πάντες, (που στη τελική είναι οι "τζαμπατζιδες") γιατί αυτό δεν γίνεται! 

  • Like 3
Δημοσ. (επεξεργασμένο)
1 ώρα πριν, Haldol είπε

Να σου απαντήσω εγώ, σε συνδυασμό με αυτό που έγραψε ο @filip123go. Αλλά θα χρησιμοποιήσω ένα τρομερά άκυρο παράδειγμα (το οποίο έχει όμως μία συνάφεια). Όταν πήγα να σπουδάσω, κοντά στο 2010, η τάση στα αυτοκίνητα (να το άκυρο!) ήταν όλοι να θέλουν τρίθυρα και να «σνομπάρουν» τα πεντάθυρα. Λίγα χρόνια μετά, όλοι θέλανε μπερλίνες (γνωστότερα ως sedan, ή αλλιώς τριών όγκων), και όλοι «σνόμπαραν» τα SUV. Τις ίδες ακριβώς εποχές, τα τρίθυρα πάτωναν στις πωλήσεις και εξαφανίζονταν από την αγορά, και φυσικά, το ίδιο ακριβώς γινόταν στη «μάχη» των «μακρύκωλων» με τα «μεγάλα, άχαρα και ψηλά». Γιατί όμως;

Διότι, είναι άλλο πράγμα να λες ότι «μου αρέσει (ή θέλω) αυτό», και άλλο πράγμα να το επιλέξεις όντως, πληρώνοντάς το. Αυτοί που τους "άρεσαν" τα Χ, Υ, είτε δεν αγόραζαν καν, ή εάν αγόραζαν, τελικά έπαιρναν από τ' άλλα. Και φυσικά, η εταιρεία θ' ανταποκριθεί σε αυτό που θέλει ο κόσμος (και πληρώνει γι' αυτό), εστιάζοντας πάνω του και δίνοντας λιγότερη προσοχή σε αυτό που δεν θέλει (και ας λέει ότι θέλει).

Πάμε να κάνουμε και τη σύνδεση; Το αγαπημένο μας Netflix όταν κάνει «δοκιμές», στην πράξη εξετάζει πως θα ανταποκριθεί ο κόσμος. Και ο «κόσμος» είναι μόνο αυτοί που έχουν συνδρομή και τη χρησιμοποιούν. Όχι αυτοί που κάτι δε τους αρέσει και το εκφράζουν στα fora (χωρίς να 'χουν καν λογαριασμό), αλλά ούτε καν αυτοί που έχουν λογαριασμό, γκρινιάζουν, αλλά εν τέλη συνεχίζουν να πληρώνουν το πακέτο τους κανονικά, και να βλέπουν. Άλλωστε, είναι ψιλο-δεδομένο ότι μία σημαντική μάζα συνδρομητών θα αντιδράσει πρακτικά σε οποιαδήποτε αλλαγή. Ίσως ήμαστε «προγραμματισμένοι» να το κάνουμε. Οπότε με το A/B testing που κάνει το Netflix (και σχεδόν όλες οι εταιρείες τέτοιου τύπου) κοιτάει να δει πως θα συμπεριφερθούν οι χρήστες της υπηρεσίες στους οποίους γίνεται το test, ώστε να βγάλει τα συμπεράσματά της. Η γκρίνια στο Insomnia, στο Reddit, ή στο YouTube, δε της είναι χρήσιμη ούτε στο ελάχιστο. Δε της δίνει καμία πληροφορία.


Το πιο περιεκτικό σχόλιο μέχρι τώρα. Ακριβώς αυτό θα έγραφα, ως προς το περιεχόμενο, αλλά το έθεσες πιο όμορφα και με γλύτωσες απο τον κόπο.

Το, κάθε, Netflix μετράει τη γνώμη των πελατών του. Πελάτης είναι αυτός που πληρώνει, όχι αυτός που μοιράζεται με άλλους 3 φίλους του τη συνδρομή….

Δε συμφωνώ στο μοντέλο των διαφημίσεων, αλλά δε θα είχα πρόβλημα αν: 

α) ανέβαζαν την ανάλυση στο βασικό πακέτο. Αν πχ μένω μόνος μου και έχω 65¨ οθόνη το 720ρ είναι ανέκδοτο. Αφού μου βάζεις διαφημίσεις, δώσε μου ανάλυση…

β) οι διαφημίσεις να είναι περιορισμένες. Όχι τύπου YouTube.

γ) ένα μέρος των επιπλέον εσόδων από τις διαφημίσεις να δίνεται για την παραγωγή πιο ποιοτικών σειρών.

αυτη είναι η δίκη μου άποψη σαν νόμιμος χρηστης Netflix.

Επεξ/σία από Tlykog
  • Like 2
Δημοσ.
1 hour ago, Haldol said:

Να σου απαντήσω εγώ, σε συνδυασμό με αυτό που έγραψε ο @filip123go. Αλλά θα χρησιμοποιήσω ένα τρομερά άκυρο παράδειγμα (το οποίο έχει όμως μία συνάφεια). Όταν πήγα να σπουδάσω, κοντά στο 2010, η τάση στα αυτοκίνητα (να το άκυρο!) ήταν όλοι να θέλουν τρίθυρα και να «σνομπάρουν» τα πεντάθυρα. Λίγα χρόνια μετά, όλοι θέλανε μπερλίνες (γνωστότερα ως sedan, ή αλλιώς τριών όγκων), και όλοι «σνόμπαραν» τα SUV. Τις ίδες ακριβώς εποχές, τα τρίθυρα πάτωναν στις πωλήσεις και εξαφανίζονταν από την αγορά, και φυσικά, το ίδιο ακριβώς γινόταν στη «μάχη» των «μακρύκωλων» με τα «μεγάλα, άχαρα και ψηλά». Γιατί όμως;

Διότι, είναι άλλο πράγμα να λες ότι «μου αρέσει (ή θέλω) αυτό», και άλλο πράγμα να το επιλέξεις όντως, πληρώνοντάς το. Αυτοί που τους "άρεσαν" τα Χ, Υ, είτε δεν αγόραζαν καν, ή εάν αγόραζαν, τελικά έπαιρναν από τ' άλλα. Και φυσικά, η εταιρεία θ' ανταποκριθεί σε αυτό που θέλει ο κόσμος (και πληρώνει γι' αυτό), εστιάζοντας πάνω του και δίνοντας λιγότερη προσοχή σε αυτό που δεν θέλει (και ας λέει ότι θέλει).

Πάμε να κάνουμε και τη σύνδεση; Το αγαπημένο μας Netflix όταν κάνει «δοκιμές», στην πράξη εξετάζει πως θα ανταποκριθεί ο κόσμος. Και ο «κόσμος» είναι μόνο αυτοί που έχουν συνδρομή και τη χρησιμοποιούν. Όχι αυτοί που κάτι δε τους αρέσει και το εκφράζουν στα fora (χωρίς να 'χουν καν λογαριασμό), αλλά ούτε καν αυτοί που έχουν λογαριασμό, γκρινιάζουν, αλλά εν τέλη συνεχίζουν να πληρώνουν το πακέτο τους κανονικά, και να βλέπουν. Άλλωστε, είναι ψιλο-δεδομένο ότι μία σημαντική μάζα συνδρομητών θα αντιδράσει πρακτικά σε οποιαδήποτε αλλαγή. Ίσως ήμαστε «προγραμματισμένοι» να το κάνουμε. Οπότε με το A/B testing που κάνει το Netflix (και σχεδόν όλες οι εταιρείες τέτοιου τύπου) κοιτάει να δει πως θα συμπεριφερθούν οι χρήστες της υπηρεσίες στους οποίους γίνεται το test, ώστε να βγάλει τα συμπεράσματά της. Η γκρίνια στο Insomnia, στο Reddit, ή στο YouTube, δε της είναι χρήσιμη ούτε στο ελάχιστο. Δε της δίνει καμία πληροφορία.

Μια συντομη περιγραφη αυτου που εγραψες σε μια γραμμη: οσο ο κοσμος συνεχιζει να αγοραζει συνδρομη Netflix, το Netflix θα συνεχιζει να ανεβαζει την τιμη.

Δημοσ.
3 ώρες πριν, panther_512 είπε

Το Netflix δοκιμάζει τη σταδιακή κατάργηση του Netflix.

 

3 ώρες πριν, aggelis6 είπε

"Το Netflix δοκιμάζει τη σταδιακή κατάργηση της βασικής συνδρομητικής βαθμίδας"

Κι εμείς δοκιμάζουμε την ΟΡΙΣΤΙΚΗ κατάργηση του netflix... 😀

Μετα την Sony και Apple, θα κλεισει και το Netflix. 

  • Like 1
Δημοσ.

Όλο γκρίνια είστε, λές και είχε κανενας τη Basic συνδρομή!!!! Σου έχει μια ακόμα επιλογή με διαφορετικό μέσο πληρωμής, το χρόνο σου. Δε σου αρέσει, πηγαινε στην επομένη μεγαλυτερη συνδρομή (που έτσι κι αλλιως εκεί είναι οι περισσότεροι για να μην πω και στην πιο πανω ακόμα) ή πηγαινε στο καλό. Τραβατε με και ας κλαίω

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
2 hours ago, filip123go said:

Γιατί εδώ μέσα κατά καιρούς οι αναλυτές έχουνε κλείσει:

apple, Microsoft, Tesla, Neuralink, Netflix, D+, Sony, Nintendo, Huawei . 

Από 2 φορές.

Spoiler

Το D+ πάντως, χάνει συνδρομητές σαν να μην υπάρχει αύριο.

 

1 hour ago, Petran83 said:

Εγώ από όταν έβαλα νετφλιξ σταμάτησε η ατέλειωτη αναζήτηση :)

πριν από αυτό.... άστα, κάτι Kodi  με ατελείωτα ξενερωματα και τέτοια

Πάντως δεν πιστεύω πως κάποιος με "Kodi" ψάχνει 20' για να βρει κάτι να δει..

Επεξ/σία από jmirko15
  • Like 2

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα
  • Δημιουργία νέου...