JSD Δημοσ. 27 Ιουνίου 2023 Share Δημοσ. 27 Ιουνίου 2023 (επεξεργασμένο) Καλησπέρα σε όλους! Είμαι συνδρομητής Vodafone Home double play Giga Fiber 100 Mbps κάποια χρόνια. Εξαρχής το router είναι το Vodafone-H-300s-v1.2.01.06, Έκδοση προγράμματος φόρτωσης εκκίνησης 1.01.1,V2 Κατά διαστήματα ευχαριστημένος ή δυσαρεστημένος από τις παρεχόμενες υπηρεσίες, ήθελα να σας ρωτήσω μερικά πράγματα προς διαφώτισή μου: 1. Αν γίνει κάποια αποσύνδεση ή διακοπή ρεύματος ή ανοιγοκλείσιμο του router, ο χρόνος που απαιτείται για το συγχρονισμό και αποκατάσταση της λειτουργίας κυμαίνεται μεταξύ 20 και 30 λεπτών. Είναι φυσιολογικό κάτι τέτοιο; Εξαρχής έτσι ήταν, απλά πρόσφατα που σε μία μέρα έτυχε και είχα 3-4 αποσυνδέσεις, συνολικά έμεινα κάνα δίωρο χωρίς τηλέφωνο κλπ και είπα να ρωτήσω μετά από χρόνια αν το διάστημα 20 με 30 λεπτών επανασυγχρονισμού είναι κάτι φυσιολογικό. Γενικά η γραμμή είναι σταθερή, η ταχύτητα συγχρονισμού ακόμη και πάνω από 100 Mbps και τα σφάλματα εντός φυσιολογικών και αναμενόμενων τιμών. 2. Υπάρχει δυνατότητα μείωσης του ανωτέρου χρόνου αναμονής; Ίσως με την αλλαγή συσκευής router; Μπορώ να αγοράσω κάποια που θα μου προτείνετε ή αυτό δεν επιτρέπεται από τη Vodafone, όπως στην αρχή πριν χρόνια μου είχαν αναφέρει; Νομίζω είναι θέμα κάποιων κωδικών που κλειδώνουν στις συσκευές που δίνει μόνο η Vodafone; Σας ευχαριστώ για το χρόνο σας, JSD Επεξ/σία 27 Ιουνίου 2023 από JSD Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
bicasa6184 Δημοσ. 27 Ιουνίου 2023 Share Δημοσ. 27 Ιουνίου 2023 (επεξεργασμένο) 42 λεπτά πριν, JSD είπε Καλησπέρα σε όλους! Είμαι συνδρομητής Vodafone Home double play Giga Fiber 100 Mbps κάποια χρόνια. Εξαρχής το router είναι το Vodafone-H-300s-v1.2.01.06, Έκδοση προγράμματος φόρτωσης εκκίνησης 1.01.1,V2 Κατά διαστήματα ευχαριστημένος ή δυσαρεστημένος από τις παρεχόμενες υπηρεσίες, ήθελα να σας ρωτήσω μερικά πράγματα προς διαφώτισή μου: 1. Αν γίνει κάποια αποσύνδεση ή διακοπή ρεύματος ή ανοιγοκλείσιμο του router, ο χρόνος που απαιτείται για το συγχρονισμό και αποκατάσταση της λειτουργίας κυμαίνεται μεταξύ 20 και 30 λεπτών. Είναι φυσιολογικό κάτι τέτοιο; Εξαρχής έτσι ήταν, απλά πρόσφατα που σε μία μέρα έτυχε και είχα 3-4 αποσυνδέσεις, συνολικά έμεινα κάνα δίωρο χωρίς τηλέφωνο κλπ και είπα να ρωτήσω μετά από χρόνια αν το διάστημα 20 με 30 λεπτών επανασυγχρονισμού είναι κάτι φυσιολογικό. Γενικά η γραμμή είναι σταθερή, η ταχύτητα συγχρονισμού ακόμη και πάνω από 100 Mbps και τα σφάλματα εντός φυσιολογικών και αναμενόμενων τιμών. 2. Υπάρχει δυνατότητα μείωσης του ανωτέρου χρόνου αναμονής; Ίσως με την αλλαγή συσκευής router; Μπορώ να αγοράσω κάποια που θα μου προτείνετε ή αυτό δεν επιτρέπεται από τη Vodafone, όπως στην αρχή πριν χρόνια μου είχαν αναφέρει; Νομίζω είναι θέμα κάποιων κωδικών που κλειδώνουν στις συσκευές που δίνει μόνο η Vodafone; Σας ευχαριστώ για το χρόνο σας, JSD 1. Έχει βγει καινούρια έκδοση λογισμικού, πότε θα τη στείλουν στο ρούτερ σου και αν θα βοηθήσει, άγνωστο. 2. Και το δικό μου αργούσε να συγχρονίσει συγκριτικά με ADSL router που είχα πρωτύτερα, αλλά δεν έκανε 20 με 30 λεπτά. Κι η γραμμή μου ήταν και είναι πολύ καλή. 3. Άλλο router που έχω τώρα αργεί επίσης, αλλά δεν το έχω χρονομετρήσει κιόλας για σύγκριση. 4. Το να μιλάμε για συγχρονισμό ίντερνετ, είναι διαφορετικό από το να περιλαμβάνουμε και το χρόνο εκκίνησης του λειτουργικού του router. Επίσης είναι διαφορετικό να συμπεριλαμβάνουμε και το χρόνο εκκίνησης της τηλεφωνίας. Και διαφορετικό το να επανεκκινεί το router από factory reset όπου δε συγχρονίζει απλώς, αλλά και περιμένει να λάβει credential από τον πάροχο. 5. Δυνατότητα μείωσης του χρόνου αναμονής για επανασυγχρονισμό ίσως βοηθήσει ένα διαφορετικό router, καλύτερα χαρακτηριστικά της γραμμής, καλύτερη εγκατάσταση (καλώδια κλπ), καλύτερες ίσως ρυθμίσεις (sra κλπ) κλπ κλπ. Επεξ/σία 27 Ιουνίου 2023 από bicasa6184 Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
JSD Δημοσ. 27 Ιουνίου 2023 Μέλος Share Δημοσ. 27 Ιουνίου 2023 8 ώρες πριν, bicasa6184 είπε 1. Έχει βγει καινούρια έκδοση λογισμικού, πότε θα τη στείλουν στο ρούτερ σου και αν θα βοηθήσει, άγνωστο. 2. Και το δικό μου αργούσε να συγχρονίσει συγκριτικά με ADSL router που είχα πρωτύτερα, αλλά δεν έκανε 20 με 30 λεπτά. Κι η γραμμή μου ήταν και είναι πολύ καλή. 3. Άλλο router που έχω τώρα αργεί επίσης, αλλά δεν το έχω χρονομετρήσει κιόλας για σύγκριση. 4. Το να μιλάμε για συγχρονισμό ίντερνετ, είναι διαφορετικό από το να περιλαμβάνουμε και το χρόνο εκκίνησης του λειτουργικού του router. Επίσης είναι διαφορετικό να συμπεριλαμβάνουμε και το χρόνο εκκίνησης της τηλεφωνίας. Και διαφορετικό το να επανεκκινεί το router από factory reset όπου δε συγχρονίζει απλώς, αλλά και περιμένει να λάβει credential από τον πάροχο. 5. Δυνατότητα μείωσης του χρόνου αναμονής για επανασυγχρονισμό ίσως βοηθήσει ένα διαφορετικό router, καλύτερα χαρακτηριστικά της γραμμής, καλύτερη εγκατάσταση (καλώδια κλπ), καλύτερες ίσως ρυθμίσεις (sra κλπ) κλπ κλπ. Ευχαριστώ πολύ για την απάντηση και τον χρόνο σας. Ελπίζω να μη στείλουν καμία καινούργια ενημέρωση, γιατί η πρόσφατη εμπειρία με τους αποσυγχρονισμούς αποδόθηκε τελικά στη νεότερη έκδοση λογισμικού, εκείνη που έκανε ενοποίηση των συχνοτήτων εκπομπής του ασύρματου δικτύου. Η επαναφορά, μέσω της εξυπηρέτησης πελατών, στην προηγούμενη κατάσταση, έδωσε την λύση εκ του αποτελέσματος. Μάλλον κακή και πρόχειρη υλοποίηση μιας θεμιτής προσπάθειας αλλαγής. Έχοντας κάνει ολόκληρη ανάλυση του θέματος, είναι δεδομένο ότι το λειτουργικό του router εκκινεί άμεσα, και η καθυστέρηση αφορά το συγχρονισμό της γραμμής, με μέσο όρο τα 27 λεπτά! Η εκκίνηση της τηλεφωνίας κατόπιν είναι θέμα δευτερολέπτων. Factory reset να είμαι ειλικρινής δε θα έκανα πλέον, για το λόγο ότι αφενός δεν έχω αποσυνδέσεις τόσες ώστε να αξίζει η διαδικασία να οργανώσω εξ αρχής τις στατικές διευθύνσεις και τον χάρτη lan και το διαμοιρασμένο μέσο αποθήκευσης κλπ και αφετέρου γιατί ακριβώς το ίδιο εκτεταμένο χρόνο συγχρονισμού είχε εξαρχής το router, όταν δηλαδή πρωτοτοποθετήθηκε με τις εργοστασικές του ρυθμίσεις. Ίσως κάποιος κάτοχος του ίδιου εξοπλισμού θα μπορούσε να καταθέσει την εμπειρία του. Ελπίζω η αναμενόμενη απελευθέρωση της δυνατότητας του πελάτη να επιλέγει εξοπλισμό, να λύσει το πρόβλημα, αν οφείλεται εκεί... Ευχαριστώ και πάλι, JSD Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
iliasleon Δημοσ. 28 Ιουνίου 2023 Share Δημοσ. 28 Ιουνίου 2023 15 ώρες πριν, bicasa6184 είπε 20 λεπτα για να συγχρονίσει ειναι πολυ!Αν ειναι αρκετές οι αποσυνδέσεις το πιθανότερο ειναι να εχεις προβλημα στην γραμμη, ειτε απο το χωρο σου ειτε απο τον παροχο. Δες το καταγραφικο στο ρουτερ καθως και τα crc errors ,αν μαζευοντε πολλα καποια στιγμη μπουκωνει και γινετε αποσύνδεση. Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
JSD Δημοσ. 28 Ιουνίου 2023 Μέλος Share Δημοσ. 28 Ιουνίου 2023 (επεξεργασμένο) Ευχαριστώ πολύ για την απάντηση και τον χρόνο σας. Ευτυχώς αποσυνδέσεις δεν έχω πλέον, ακόμα και για εβδομάδες συνεχόμενες. Απλά μου κάνει εντύπωση ο παρατεταμένος χρόνος συγχρονισμού και τα αίτια αυτού. Μια τωρινή εικόνα της γραμμής, αν βοηθούσε: Ευχαριστώ και πάλι, JSD Επεξ/σία 28 Ιουνίου 2023 από JSD Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
bicasa6184 Δημοσ. 28 Ιουνίου 2023 Share Δημοσ. 28 Ιουνίου 2023 Πολλά CRC errors. Με ποιόν τρόπο έχεις συνδέσει το router; Με φίλτρα, Splitter κλπ; Βγάλτα και βάλε μια διπλή πρίζα. Καλώδια χρησιμοποιείς αυτά της συσκευασίας του router; Αν όχι, βάλτα. Το συνδέεις στην κεντρική πρίζα; Βάλτο εκεί. Είναι συνδεδεμένα κι άλλα καλώδια στην κεντρική πρίζα; Δοκίμασε να τα αποσυνδέσεις. Επίσης θα χρειαστεί να κοιτάξεις και την καλωδίωση του σπιτιού, πρίζες κλπ. Μόνο αν όλα αυτά είναι άψογα, εξετάζεις άλλες λύσεις. 21 ώρες πριν, bicasa6184 είπε Δυνατότητα μείωσης του χρόνου αναμονής για επανασυγχρονισμό ίσως βοηθήσει ένα διαφορετικό router, καλύτερα χαρακτηριστικά της γραμμής, καλύτερη εγκατάσταση (καλώδια κλπ), καλύτερες ίσως ρυθμίσεις (sra κλπ) κλπ κλπ. Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
JSD Δημοσ. 28 Ιουνίου 2023 Μέλος Share Δημοσ. 28 Ιουνίου 2023 (επεξεργασμένο) 1 ώρα πριν, bicasa6184 είπε Πολλά CRC errors. Με ποιόν τρόπο έχεις συνδέσει το router; Με φίλτρα, Splitter κλπ; Βγάλτα και βάλε μια διπλή πρίζα. Καλώδια χρησιμοποιείς αυτά της συσκευασίας του router; Αν όχι, βάλτα. Το συνδέεις στην κεντρική πρίζα; Βάλτο εκεί. Είναι συνδεδεμένα κι άλλα καλώδια στην κεντρική πρίζα; Δοκίμασε να τα αποσυνδέσεις. Επίσης θα χρειαστεί να κοιτάξεις και την καλωδίωση του σπιτιού, πρίζες κλπ. Μόνο αν όλα αυτά είναι άψογα, εξετάζεις άλλες λύσεις. Το router είναι στην κεντρική πρίζα, χωρίς φίλτρα κλπ. Άλλα καλώδια στην κεντρική πρίζα δεν υπάρχουν. Θα αλλάξω την κεντρική πρίζα ή μάλλον ακόμα καλύτερα, θα καλέσω κάποιον τεχνικό να ελέγξει την καλωδίωση, γιατί νομίζω πως ξεφεύγει πλέον πολύ από αυτά που γνωρίζω. Ευχαριστώ και πάλι, JSD Επεξ/σία 28 Ιουνίου 2023 από JSD Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
iliasleon Δημοσ. 29 Ιουνίου 2023 Share Δημοσ. 29 Ιουνίου 2023 Απ' οτι θυμαμε το h300s ετρωγε κόλλημα και τα λαθη(crc) που εβλεπες ως τελευταιο 15λεπτο τα εννοούσε απο την τελευταία επανεκκίνηση που εκανε.Δες uptime του ρουτερ γιατι μπορει να σου κανει αποσυνδεσεις ωρες που δεν εισαι μεσα.Δοκιμασε και κανενα αλλο ρουτερ αν εχεις καποιου δικου σου εστω...δες πρωτα την καλωδιωση που σου γραφει παραπανω ο φιλος, προσπάθησε να αποκλίσεις την καλωδιωση του σπιτιου, το καλώδιο που ερχετε απο κολόνα κούμπωσέ το κατευθείαν πανω στο ρουτερ Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
Λύση JSD Δημοσ. 30 Ιουνίου 2023 Μέλος Λύση Share Δημοσ. 30 Ιουνίου 2023 Καλημέρα και ευχαριστώ πολύ για το χρόνο σας! Πολύ σωστά τα αναγραφόμενα σφάλματα crc δεν αφορούν το τελευταίο 15λεπτό, αλλά καταμετρώνται στην ουσία από την τελευταία επανεκίνηση. Πολύ σωστά, επίσης, ο χρόνος λειτουργίας είναι κάτι που έχω ελέγξει και αναφέρεται σε μέρες ή εβδομάδες που συμφωνούν πάντα με την τελευταία επανεκίνηση, άρα δεν υπάρχουν αποσυνδέσεις σε ώρες που δεν έχω παρακολούθηση. Η γραμμή ελέχθηκε από τεχνικό, όπως και οι κεντρική πρίζα, όπως και η καλωδίωση μέχρι το router και δε βρέθηκε κάτι το παθολογικό. Έκανα δοκιμή με ένα άλλο router και συγκεκριμένα το Ζyxel vmg8623 t50b, προφανώς χωρίς να μπορώ να αξιοποιήσω μέσω αυτού τη VOIP τηλεφωνία της Vodafone. Μέσος όρος τριών δοκιμών τα 5μιση λεπτά! Στατιστικά γραμμής τα ίδια και μάλιστα στα όρια του στατιστικού σφάλματος και λίγο καλύτερα. Συμπέρασμα... Με το Vodafone-H-300s-v1.2.01.06 μέσος όρος συγχρονισμού 27 λεπτά. Με το Ζyxel vmg8623 t50b μέσος όρος συγχρονισμού 5μιση λεπτά. Λοιπά δεδομένα όπως γραμμή, πρίζα, εσωτερική καλωδίωση κλπ τα ίδια. Από Δευτέρα θα αιτηθώ νέο router από τη Vodafone. Σας ευχαριστώ πολύ και πάλι, JSD Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
poulinos Δημοσ. 3 Ιουλίου 2023 Share Δημοσ. 3 Ιουλίου 2023 On 30/06/2023 at 10:56, JSD said: Καλημέρα και ευχαριστώ πολύ για το χρόνο σας! Πολύ σωστά τα αναγραφόμενα σφάλματα crc δεν αφορούν το τελευταίο 15λεπτό, αλλά καταμετρώνται στην ουσία από την τελευταία επανεκίνηση. Πολύ σωστά, επίσης, ο χρόνος λειτουργίας είναι κάτι που έχω ελέγξει και αναφέρεται σε μέρες ή εβδομάδες που συμφωνούν πάντα με την τελευταία επανεκίνηση, άρα δεν υπάρχουν αποσυνδέσεις σε ώρες που δεν έχω παρακολούθηση. Η γραμμή ελέχθηκε από τεχνικό, όπως και οι κεντρική πρίζα, όπως και η καλωδίωση μέχρι το router και δε βρέθηκε κάτι το παθολογικό. Έκανα δοκιμή με ένα άλλο router και συγκεκριμένα το Ζyxel vmg8623 t50b, προφανώς χωρίς να μπορώ να αξιοποιήσω μέσω αυτού τη VOIP τηλεφωνία της Vodafone. Μέσος όρος τριών δοκιμών τα 5μιση λεπτά! Στατιστικά γραμμής τα ίδια και μάλιστα στα όρια του στατιστικού σφάλματος και λίγο καλύτερα. Συμπέρασμα... Με το Vodafone-H-300s-v1.2.01.06 μέσος όρος συγχρονισμού 27 λεπτά. Με το Ζyxel vmg8623 t50b μέσος όρος συγχρονισμού 5μιση λεπτά. Λοιπά δεδομένα όπως γραμμή, πρίζα, εσωτερική καλωδίωση κλπ τα ίδια. Από Δευτέρα θα αιτηθώ νέο router από τη Vodafone. Σας ευχαριστώ πολύ και πάλι, JSD ta 27 λεπτα για sync ειναι εκτος προδιαγραφων.μια φυσιολογικη τιμη ειναι πανω κατω κοντα στα 2 -3 λεπτα. το 27 απλα δεν υπαρχει. η αλλη λυση ειναι να αγορασεις κανα fritz αρκει να φτιαξεις την τηλεφωνια για να παιξει με το Fritz 1 Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
JSD Δημοσ. 4 Ιουλίου 2023 Μέλος Share Δημοσ. 4 Ιουλίου 2023 (επεξεργασμένο) 20 ώρες πριν, poulinos είπε ta 27 λεπτα για sync ειναι εκτος προδιαγραφων.μια φυσιολογικη τιμη ειναι πανω κατω κοντα στα 2 -3 λεπτα. το 27 απλα δεν υπαρχει. η αλλη λυση ειναι να αγορασεις κανα fritz αρκει να φτιαξεις την τηλεφωνια για να παιξει με το Fritz Καλημέρα και ευχαριστώ για την απάντησή σας. Κατόπιν χθεσινής επικοινωνίας με τον πάροχο, σήμερα περιμένω νέο router, χωρίς να γνωρίζω ποιό μοντέλο. Άμεση ανταπόκριση και ελπίζω αποδοτική. Έχοντας ενημερωθεί για τα Fritz μοντέλα, προς τα εκεί προσανατολίζομαι σε κάθε περίπτωση που αντιμετωπίσω κάποιο άλλο θέμα. Ο λόγος που ήθελα να γίνει μέσω Vodafone η διαδικασία είναι η υποστήριξη της Voip τηλεφωνίας απρόσκοπτα και χωρίς να αναγκαστώ να το ζητάω σα χάρη. Λογικά αύριο θα έχω νεότερα δεδομένα να σας παρουσιάσω. Ένα διάστημα συγχρονισμού 2-3 λεπτών θα ήταν πολύ πολύ καλό για όσα έχω συνηθίσει! Ευχαριστώ, JSD Επεξ/σία 4 Ιουλίου 2023 από JSD 1 Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
poulinos Δημοσ. 4 Ιουλίου 2023 Share Δημοσ. 4 Ιουλίου 2023 9 hours ago, JSD said: Καλημέρα και ευχαριστώ για την απάντησή σας. Κατόπιν χθεσινής επικοινωνίας με τον πάροχο, σήμερα περιμένω νέο router, χωρίς να γνωρίζω ποιό μοντέλο. Άμεση ανταπόκριση και ελπίζω αποδοτική. Έχοντας ενημερωθεί για τα Fritz μοντέλα, προς τα εκεί προσανατολίζομαι σε κάθε περίπτωση που αντιμετωπίσω κάποιο άλλο θέμα. Ο λόγος που ήθελα να γίνει μέσω Vodafone η διαδικασία είναι η υποστήριξη της Voip τηλεφωνίας απρόσκοπτα και χωρίς να αναγκαστώ να το ζητάω σα χάρη. Λογικά αύριο θα έχω νεότερα δεδομένα να σας παρουσιάσω. Ένα διάστημα συγχρονισμού 2-3 λεπτών θα ήταν πολύ πολύ καλό για όσα έχω συνηθίσει! Ευχαριστώ, JSD ελπιζω το νεο router να λυσει το προβλημα .και βεβαια καλο ειναι παντα η εσωτερικη μας καλωδιωση να ειναι σωστη ωστε να εχουμε τα μεγιστα https://www.cyta.com.cy/mp/informational/support/files/wiring-guide-for-broadband_GR.pdf Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
JSD Δημοσ. 4 Ιουλίου 2023 Μέλος Share Δημοσ. 4 Ιουλίου 2023 1 ώρα πριν, poulinos είπε ελπιζω το νεο router να λυσει το προβλημα .και βεβαια καλο ειναι παντα η εσωτερικη μας καλωδιωση να ειναι σωστη ωστε να εχουμε τα μεγιστα https://www.cyta.com.cy/mp/informational/support/files/wiring-guide-for-broadband_GR.pdf Καλησπέρα! Εξαιρετικές και συστηματοποιημένες πληροφορίες, τις είχα δει σε κάποιο άλλο νήμα και τις αποθήκευσα! Μετά από ένα απόγευμα στησίματος δικτύου και δοκιμών, πλέον υπάρχουν ασφαλή συμπεράσματα. Το νέο router είναι το ZTE ZXHN H268Q. Χρόνος συγχρονισμού τα 3 λεπτά, όσες φορές και αν το επανεκκίνησα και μάλιστα με μια πολύ ακριβή επαναληψιμότητα. Στατιστικά γραμμής τα ίδια και οι όποιες αποκλίσεις στα όρια του σφάλματος. Μάλλον μου είχε φάει ένα κομμάτι της ζωής μου τελικά το H-300s, όλες εκείνες τις φορές μετά από κάποια διακοπή ρεύματος ή από κάποιο αποχρονισμό της γραμμής, που ήθελε σχεδόν μισάωρο για κάθε συγχρονισμό... Εντυπωσιακά άμεση η ανταπόκριση της Vodafone και της το αναγνωρίζω για ακόμη μία φορά, τουλάχιστον για την επιλογή των ανθρώπων της στο τεχνικό τμήμα και στην εξυπηρέτηση πελατών. Εξαρχής και εσφαλμένα είχα την εντύπωση πως ο τρόπος λειτουργίας του H-300s είναι και ο φυσιολογικός. Σας ευχαριστώ όλους, JSD 1 Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
poulinos Δημοσ. 5 Ιουλίου 2023 Share Δημοσ. 5 Ιουλίου 2023 4 hours ago, JSD said: Καλησπέρα! Εξαιρετικές και συστηματοποιημένες πληροφορίες, τις είχα δει σε κάποιο άλλο νήμα και τις αποθήκευσα! Μετά από ένα απόγευμα στησίματος δικτύου και δοκιμών, πλέον υπάρχουν ασφαλή συμπεράσματα. Το νέο router είναι το ZTE ZXHN H268Q. Χρόνος συγχρονισμού τα 3 λεπτά, όσες φορές και αν το επανεκκίνησα και μάλιστα με μια πολύ ακριβή επαναληψιμότητα. Στατιστικά γραμμής τα ίδια και οι όποιες αποκλίσεις στα όρια του σφάλματος. Μάλλον μου είχε φάει ένα κομμάτι της ζωής μου τελικά το H-300s, όλες εκείνες τις φορές μετά από κάποια διακοπή ρεύματος ή από κάποιο αποχρονισμό της γραμμής, που ήθελε σχεδόν μισάωρο για κάθε συγχρονισμό... Εντυπωσιακά άμεση η ανταπόκριση της Vodafone και της το αναγνωρίζω για ακόμη μία φορά, τουλάχιστον για την επιλογή των ανθρώπων της στο τεχνικό τμήμα και στην εξυπηρέτηση πελατών. Εξαρχής και εσφαλμένα είχα την εντύπωση πως ο τρόπος λειτουργίας του H-300s είναι και ο φυσιολογικός. Σας ευχαριστώ όλους, JSD δυστυχως δεν ειναι ο φυσιολογικος.επισης αν θυμαμαι καλα το h300 ειναι single band δηλαδη μονο 2,4ghz ενω το zte h268 ειναι dual band Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
bicasa6184 Δημοσ. 5 Ιουλίου 2023 Share Δημοσ. 5 Ιουλίου 2023 9 λεπτά πριν, poulinos είπε δυστυχως δεν ειναι ο φυσιολογικος.επισης αν θυμαμαι καλα το h300 ειναι single band δηλαδη μονο 2,4ghz ενω το zte h268 ειναι dual band b/g/n/ac dual band 2,4&5 GHz είναι και το H300s και το H268Q και το PowerStation που δίνουν είναι επίσης dual band με τη διαφορά ότι είναι επιπλέον ax και υποστηρίζει και wpa3 παρ'ολα αυτά το H268Q είναι το καλύτερο από τα 3 που δίνει η VF 1 Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε
Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο
Δημιουργία λογαριασμού
Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!
Δημιουργία νέου λογαριασμούΣύνδεση
Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Συνδεθείτε τώρα