aggelos87 Δημοσ. 26 Ιουνίου 2023 Δημοσ. 26 Ιουνίου 2023 Σε γενικές γραμμές να ξέρεις πως αυτό που λένε για το πουλάκι και την υπογραφή ισχύει και για τα ηλεκτρονικά 'συμβόλαια'
dpolal Δημοσ. 26 Ιουνίου 2023 Δημοσ. 26 Ιουνίου 2023 1 ώρα πριν, Kostas88KG είπε Καλησπέρα, έκανα μία κράτηση για επαγγελματικούς λόγους μέσω Booking την οποία 2 ημέρες μετά επειδή άλλαξαν οι ανάγκες θέλησα να την ακυρώσω. Είναι η πρώτη φορά που κάνω χρήση του Booking. Κάτι που δεν πρόσεξα, επειδή δεν είχα καν το νου μου διότι δεν γνώριζα οτι υπάρχει αυτο το πράγμα, ήταν το γεγονός οτι το ξενοδοχείο είχε πολιτική "Μη επιστρέψιμης τιμής" σε περίπτωση ακύρωσης. Κι άντε να το καταλάβω οτι αν ακυρώσω 1-2-3 πχ ημέρες πριν να μου πούνε Κύριε πρέπει να πληρώσετε το δωμάτιο σας. Αλλά να καλέσω 13 ημέρες πριν - κι ενώ βλέπω πως ακριβώς το ίδιο δωμάτιο που έκλεισα είναι διαθέσιμο άλλες 5 φορές - δηλαδή δεν τους έκανα χαλάστρα στο τζίρο τους και να μου λένε δεν γίνονται ακυρώσεις παρα μόνο αν είναι 1 μήνα πριν, είναι τραγικό. - Ζητάω ακύρωση. Δεν την κάνουν. Η δικαιολογία τους ήταν πως είναι θέμα Booking και μου την είπαν. "Γιατί κάνετε κράτηση μέσω booking για να τους κάνουμε πλούσιους;". Ζητάω τηλέφωνο της Booking, δε μου δίνουν. - Ψάχνω τηλέφωνο. Βρίσκω. Καλώ την Booking, δέχονται την ακύρωση και μου λένε πως είναι θέμα καταλύματος. (Ποιος λέει ψέματα;;). Η booking καλεί το κατάλυμα. Ζητάνε όλα τα χρήματα. - Καλώ φίλο μου που είναι ξενοδόχος. Μου επιβεβαιώνει πως είναι θέμα ξενοδοχείου η ακύρωση. Προσωπικά μπλόκαρα την κάρτα μου. Έχετε εμπειρία απο booking και απο τέτοιες καταστάσεις με ακυρώσεις; Τι μπορεί να συμβεί απο εδώ και πέρα; Θα συμφωνήσω με τους υπόλοιπους ότι το λάθος είναι καθαρά δικό σου αφού δεν πρόσεξες όταν έκανες την κράτηση. Επίσης μια τακτική που ακολουθούν πολλοί και στο ανέφεραν από το κατάλυμμα όταν πήρες τηλέφωνο είναι ότι αφού καταλήξουν στο ξενοδοχείο μετά ψάχνουν να βρούν τα στοιχεία του και πέρνουν απευθείας τηλέφωνο για να κλείσουν προκειμένου να πετύχουν καλύτερη τιμή. Οι περισσότςεροι ξενοδόχοι το δέχονται καθώς έτσι δεν δίνουν προμήθειες στην booking. . Εκείνο που θα πώ τέλος για την περίπτωση σου είναι ότι αφού μιλάς για επαγγελματικό ταξίδι και στην περίπτωση που η ακύρωση οφείλεται σε απόφαση του πελάτη μπορείς να ζητήσεις τα χαμένα χρήματα από αυτόν.
Tommygre Δημοσ. 26 Ιουνίου 2023 Δημοσ. 26 Ιουνίου 2023 (επεξεργασμένο) Αμφισβητηση συναλλαγης η μπλοκαρισμα καρτας για ποιον λογο να κανεις; Απο τη στιγμη που συναινεσες στην κρατηση, χωρις δωρεαν ακυρωση, δεν σε δικαιολογει την αμφισβητηση συναλλαγης. Επεξ/σία 26 Ιουνίου 2023 από Tommygre
Bitbit Δημοσ. 26 Ιουνίου 2023 Δημοσ. 26 Ιουνίου 2023 Εγώ δε μπορώ να καταλάβω τι έχουν στο κεφάλι τους μερικοί και με τι θράσος ανοίγουν τέτοια θέματα. Ούτε Παρασκευή να ήταν. Φανταστείτε τώρα να έχετε μπροστά σας τέτοιο πελάτη 5 1
vs_skg Δημοσ. 26 Ιουνίου 2023 Δημοσ. 26 Ιουνίου 2023 Δε γίνεται και πληρωμή στο κατάλυμα και non-refundable τιμή, δεν το έχω συναντήσει και δε βγάζει και νόημα. 3
aggelos87 Δημοσ. 26 Ιουνίου 2023 Δημοσ. 26 Ιουνίου 2023 (επεξεργασμένο) 7 λεπτά πριν, Bitbit είπε Φανταστείτε τώρα να έχετε μπροστά σας τέτοιο πελάτη Αυτό είναι το λιγότερο. Φαντάσου να άφηνε κριτική στο google για την επιχείρηση σου, μικρή ή μεγάλη. Επεξ/σία 26 Ιουνίου 2023 από aggelos87 2 1
papp0us Δημοσ. 26 Ιουνίου 2023 Δημοσ. 26 Ιουνίου 2023 50 λεπτά πριν, vs_skg είπε Δε γίνεται και πληρωμή στο κατάλυμα και non-refundable τιμή, δεν το έχω συναντήσει και δε βγάζει και νόημα. Μα το Θεό, προσπαθώ να καταλάβω πως κατάφερε να πάρει έκπτωση προδέσμευσης χρημάτων, χωρίς να πληρώσει..
polaki Δημοσ. 26 Ιουνίου 2023 Δημοσ. 26 Ιουνίου 2023 (επεξεργασμένο) 3 hours ago, Kostas88KG said: Καλησπέρα, έκανα μία κράτηση για επαγγελματικούς λόγους μέσω Booking την οποία 2 ημέρες μετά επειδή άλλαξαν οι ανάγκες θέλησα να την ακυρώσω. Είναι η πρώτη φορά που κάνω χρήση του Booking. Κάτι που δεν πρόσεξα, επειδή δεν είχα καν το νου μου διότι δεν γνώριζα οτι υπάρχει αυτο το πράγμα, ήταν το γεγονός οτι το ξενοδοχείο είχε πολιτική "Μη επιστρέψιμης τιμής" σε περίπτωση ακύρωσης. Κι άντε να το καταλάβω οτι αν ακυρώσω 1-2-3 πχ ημέρες πριν να μου πούνε Κύριε πρέπει να πληρώσετε το δωμάτιο σας. Αλλά να καλέσω 13 ημέρες πριν - κι ενώ βλέπω πως ακριβώς το ίδιο δωμάτιο που έκλεισα είναι διαθέσιμο άλλες 5 φορές - δηλαδή δεν τους έκανα χαλάστρα στο τζίρο τους και να μου λένε δεν γίνονται ακυρώσεις παρα μόνο αν είναι 1 μήνα πριν, είναι τραγικό. - Ζητάω ακύρωση. Δεν την κάνουν. Η δικαιολογία τους ήταν πως είναι θέμα Booking και μου την είπαν. "Γιατί κάνετε κράτηση μέσω booking για να τους κάνουμε πλούσιους;". Ζητάω τηλέφωνο της Booking, δε μου δίνουν. - Ψάχνω τηλέφωνο. Βρίσκω. Καλώ την Booking, δέχονται την ακύρωση και μου λένε πως είναι θέμα καταλύματος. (Ποιος λέει ψέματα;;). Η booking καλεί το κατάλυμα. Ζητάνε όλα τα χρήματα. - Καλώ φίλο μου που είναι ξενοδόχος. Μου επιβεβαιώνει πως είναι θέμα ξενοδοχείου η ακύρωση. Προσωπικά μπλόκαρα την κάρτα μου. Έχετε εμπειρία απο booking και απο τέτοιες καταστάσεις με ακυρώσεις; Τι μπορεί να συμβεί απο εδώ και πέρα; ακόμα και αν ακύρωσες την κάρτα σου, η χρέωση που ΘΑ έρθει, θα σε βαραίνει κανονικά. Αλλιως θα παίρναμε όλοι 5000€ πράγματα με πιστωτικές και θα τις ακυρώναμε την επόμενη μέρα. 😂 2 hours ago, dpolal said: Εκείνο που θα πώ τέλος για την περίπτωση σου είναι ότι αφού μιλάς για επαγγελματικό ταξίδι και στην περίπτωση που η ακύρωση οφείλεται σε απόφαση του πελάτη μπορείς να ζητήσεις τα χαμένα χρήματα από αυτόν. Ναι και θα δεχτεί. 😂 Ή που χάλασε το deal οπότε κλαιν ο “prospect” πελάτης, ή που θα τον πει και γύφτο αν του ζητήσει τα λεφτά ρισκάροντας να τον χάσει από πελάτη. Υπάρχουν ένα τρισεκατομμύριο ξενοδοχεία στο booking που επιτρέπουν ακύρωση. Συνήθως δεν είναι οι πιο οικονομικές επιλογές. Επεξ/σία 26 Ιουνίου 2023 από polaki
Ducatista Δημοσ. 26 Ιουνίου 2023 Δημοσ. 26 Ιουνίου 2023 (επεξεργασμένο) Έμαθες τωρα με τον δύσκολο τρόπο να διαβάζεις σε τι συμφωνείς... είμαι σίγουρος ότι η ΜΗ ΕΠΙΣΤΡΈΨΙΜΗ ΤΙΜΗ πέρασε 2 3 φορές από μπροστά σου καθώς προχωρουσες στην κράτηση.. Επεξ/σία 27 Ιουνίου 2023 από Ducatista
totem_lost Δημοσ. 26 Ιουνίου 2023 Δημοσ. 26 Ιουνίου 2023 "Συμφώνησα σε μη επιστρέψιμη τιμή και η τιμή δεν μου επιστράφηκε" 😭😭
Broli007 Δημοσ. 27 Ιουνίου 2023 Δημοσ. 27 Ιουνίου 2023 1 hour ago, papp0us said: Μα το Θεό, προσπαθώ να καταλάβω πως κατάφερε να πάρει έκπτωση προδέσμευσης χρημάτων, χωρίς να πληρώσει.. Βασικά είναι απλό... Όταν έκανε την κράτηση, υπήρξε και μια κράτηση χρημάτων στην κάρτα τραπέζης του (προσοχή, όχι χρέωση, απλά δέσμευση ποσού). Γνωστό και ως προέγκριση. Γι'αυτο και μπόρεσε να κλείσει και προνομιακή τιμή/προσφορά. Όταν πληρώσει στο ξενοδοχείο, επιβεβαιώνεται η εξόφληση από τον ξενοδόχο στο Booking και το ποσό που ήταν δεσμευμένο στην καρτα, ελευθερώνεται. Αν όχι, τότε η δέσμευση, αλλάζει σε χρέωση μετά από κάποιο διάστημα, συνήθως 1 μήνα (αναλόγως την τράπεζα). Ελπίζω να το περιέγραψα με κάποιο τρόπο που να γίνεται κατανοητός.
Trapper Δημοσ. 27 Ιουνίου 2023 Δημοσ. 27 Ιουνίου 2023 4 ώρες πριν, filip123go είπε Απόκρυψη περιεχομένων Άλλος ένας "Ελληναρας" που δεν διαβάζει τι υπογράφει και σε τι συμφωνεί. Όσοι έχετε εταιρείες που βασίζονται σε SaaS η κάτι παρόμοιο με συνδρομή, σίγουρα καταλαβαίνετε τι εννοώ. Αν καταλαβαίνουμε λέει... Σε τέσσερα διαφορετικά σημεία αναφέρουμε πριν την αγορά ότι δεν γίνεται επιστροφή χρημάτων, με μεγάλα bold γράμματα, και φυσικά στέλνουν mail και ζητάνε επιστροφή...
Black Demis Δημοσ. 27 Ιουνίου 2023 Δημοσ. 27 Ιουνίου 2023 κοίτα οσο και να κράζεις οσο και να φωνάζεις μόνος σου είπες δεν πρόσεξες πάτησες κλπ κλπ η αλλιώς φταις (είσαι σαν να εβαλες υπογραφή χωρίς να διαβάσεις ακριβός το ίδιο πράγμα όσο για μπλοκάρισμα κλπ τα λεφτά μπορουν να σου τραβήξουν κανονικά ακομη και τον τραπεζικό λογαριασμό να κλείσεις θα τραβήξουν από άλλον που εχεις κλπ (αρκεί και μόνο η booking να κάνει καταγγελεια στην τράπεζα με στοιχεία) και οχι δεν φταει η booking ουτε το κατάλυμα αυτοι σου έδωσαν επιλογές εσύ επέλεξες χωρίς να διαβάσεις....... ο μόνος λογος να ακυρώσουν την κράτηση και να μην σε χρεώσουν ειναι καθαρά και μονο σαν ΧΑΡΗ τπτ παραπάνω
Προτεινόμενες αναρτήσεις