Επισκέπτης Δημοσ. 26 Ιουνίου 2023 Δημοσ. 26 Ιουνίου 2023 Καλησπέρα, έκανα μία κράτηση για επαγγελματικούς λόγους μέσω Booking την οποία 2 ημέρες μετά επειδή άλλαξαν οι ανάγκες θέλησα να την ακυρώσω. Είναι η πρώτη φορά που κάνω χρήση του Booking. Κάτι που δεν πρόσεξα, επειδή δεν είχα καν το νου μου διότι δεν γνώριζα οτι υπάρχει αυτο το πράγμα, ήταν το γεγονός οτι το ξενοδοχείο είχε πολιτική "Μη επιστρέψιμης τιμής" σε περίπτωση ακύρωσης. Κι άντε να το καταλάβω οτι αν ακυρώσω 1-2-3 πχ ημέρες πριν να μου πούνε Κύριε πρέπει να πληρώσετε το δωμάτιο σας. Αλλά να καλέσω 13 ημέρες πριν - κι ενώ βλέπω πως ακριβώς το ίδιο δωμάτιο που έκλεισα είναι διαθέσιμο άλλες 5 φορές - δηλαδή δεν τους έκανα χαλάστρα στο τζίρο τους και να μου λένε δεν γίνονται ακυρώσεις παρα μόνο αν είναι 1 μήνα πριν, είναι τραγικό. - Ζητάω ακύρωση. Δεν την κάνουν. Η δικαιολογία τους ήταν πως είναι θέμα Booking και μου την είπαν. "Γιατί κάνετε κράτηση μέσω booking για να τους κάνουμε πλούσιους;". Ζητάω τηλέφωνο της Booking, δε μου δίνουν. - Ψάχνω τηλέφωνο. Βρίσκω. Καλώ την Booking, δέχονται την ακύρωση και μου λένε πως είναι θέμα καταλύματος. (Ποιος λέει ψέματα;;). Η booking καλεί το κατάλυμα. Ζητάνε όλα τα χρήματα. - Καλώ φίλο μου που είναι ξενοδόχος. Μου επιβεβαιώνει πως είναι θέμα ξενοδοχείου η ακύρωση. Προσωπικά μπλόκαρα την κάρτα μου. Έχετε εμπειρία απο booking και απο τέτοιες καταστάσεις με ακυρώσεις; Τι μπορεί να συμβεί απο εδώ και πέρα;
zio10 Δημοσ. 26 Ιουνίου 2023 Δημοσ. 26 Ιουνίου 2023 Κανονικά αφού έκλεισες με μη επιστρέψιμη τιμή δεν παίρνεις λεφτά πίσω όποτε κι αν ακυρώσεις. Λογικά θα είχε κι άλλη επιλογή με πιο υψηλή τιμή και περιθώριο ακύρωσης. Αν θέλει να κάνεις εξυπηρέτηση το ξενοδοχείο μπορεί όμως. 8
rodosf1 Δημοσ. 26 Ιουνίου 2023 Δημοσ. 26 Ιουνίου 2023 Αν έκλεισες σε καλύτερη τιμή κ έγραφε non-refundable charge η χρέωση θα γίνει, όπως κ αν είχε ειδική cancelation policy. Αν ειχε όρο πληρώνεις στο κατάλυμα κ ακύρωση έως 2 ημέρες πριν χωρίς χρέωση τότε είσαι οκ. Γενικά στο booking δεν μιλάς με το κατάλυμα αλλά με το booking, καλα έκανες σε δεύτερο χρόνο κ μίλησες μαζί τους. Έχω πάνω από 200 διανυκτερεύσεις εδω κ πολλά χρόνια κ πάντα με βοήθησαν όποτε υπήρξε θέμα, ακόμα κ ακραίο από το κατάλυμα. 3
Επισκέπτης Δημοσ. 26 Ιουνίου 2023 Δημοσ. 26 Ιουνίου 2023 (επεξεργασμένο) zio10 Μα δεν πλήρωσα... rodosf1 Σωστά, επέλεξα πληρωμή στο κατάλυμα με μετρητά. Επεξ/σία 26 Ιουνίου 2023 από Kostas88KG
zio10 Δημοσ. 26 Ιουνίου 2023 Δημοσ. 26 Ιουνίου 2023 Αν δεν πληρώσες δεν μπορούν να κάνουν κάτι. Απλά και η κράτησή σου πιθανό να μην ίσχυε αν την χρειαζοσουν τελικά.
rodosf1 Δημοσ. 26 Ιουνίου 2023 Δημοσ. 26 Ιουνίου 2023 Άρα επέλεξες πληρωμή στο κατάλυμα σρ καλύτερη τιμή non refundable κ μπλόκαρες την κάρτα. Συνήθως η χρέωση έχει φύγει απευθείας τη στιγμή της κράτησης σε τέτοιες περιπτώσεις. Η Booking βάση όρων θα τα ζητήσει από την τράπεζα σου να ξέρεις και θα τους το κοινοποιήσει αυτό που συμφώνησες, ώστε να ξεπεράσει το μπλοκαρισμα που έκανες εσύ στη χρέωση. Κ πιθανότατα θα λάβει τα χρήματα της κανονικά. Είσαι σίγουρος ότι δεν έχεις ήδη χρέωση από το κατάλυμα στην κάρτα σου; 2
epp Δημοσ. 26 Ιουνίου 2023 Δημοσ. 26 Ιουνίου 2023 (επεξεργασμένο) εκλεισες την non-refundable επιλογη και σου φταιει το booking γιατι δεν το καταλαβες, εντωμεταξυ οταν κλεινεις σου αναφερει τουλαχιστον σε 2 σημεια (μια οταν επιλεγεις το δωματιο και μια οταν βαζεις στοιχεια καρτας) αλλα και μετα στο εμαιλ επιβεβαιωσης το ποτε θα πληρωσεις και αν ειναι refundable. Παρολαυτα καπως φταιει το booking.... Κατα τα αλλα, αν το ξενοδοχειο θελει μπορουν να σου κανουν την χαρη - δεν ειναι υποχρεωμενοι. Επεξ/σία 26 Ιουνίου 2023 από epp 14
Dinos1973 Δημοσ. 26 Ιουνίου 2023 Δημοσ. 26 Ιουνίου 2023 25 minutes ago, Kostas88KG said: Καλησπέρα, έκανα μία κράτηση για επαγγελματικούς λόγους μέσω Booking την οποία 2 ημέρες μετά επειδή άλλαξαν οι ανάγκες θέλησα να την ακυρώσω. Είναι η πρώτη φορά που κάνω χρήση του Booking. Κάτι που δεν πρόσεξα, επειδή δεν είχα καν το νου μου διότι δεν γνώριζα οτι υπάρχει αυτο το πράγμα, ήταν το γεγονός οτι το ξενοδοχείο είχε πολιτική "Μη επιστρέψιμης τιμής" σε περίπτωση ακύρωσης. Κι άντε να το καταλάβω οτι αν ακυρώσω 1-2-3 πχ ημέρες πριν να μου πούνε Κύριε πρέπει να πληρώσετε το δωμάτιο σας. Αλλά να καλέσω 13 ημέρες πριν - κι ενώ βλέπω πως ακριβώς το ίδιο δωμάτιο που έκλεισα είναι διαθέσιμο άλλες 5 φορές - δηλαδή δεν τους έκανα χαλάστρα στο τζίρο τους και να μου λένε δεν γίνονται ακυρώσεις παρα μόνο αν είναι 1 μήνα πριν, είναι τραγικό. - Ζητάω ακύρωση. Δεν την κάνουν. Η δικαιολογία τους ήταν πως είναι θέμα Booking και μου την είπαν. "Γιατί κάνετε κράτηση μέσω booking για να τους κάνουμε πλούσιους;". Ζητάω τηλέφωνο της Booking, δε μου δίνουν. - Ψάχνω τηλέφωνο. Βρίσκω. Καλώ την Booking, δέχονται την ακύρωση και μου λένε πως είναι θέμα καταλύματος. (Ποιος λέει ψέματα;;). Η booking καλεί το κατάλυμα. Ζητάνε όλα τα χρήματα. - Καλώ φίλο μου που είναι ξενοδόχος. Μου επιβεβαιώνει πως είναι θέμα ξενοδοχείου η ακύρωση. Προσωπικά μπλόκαρα την κάρτα μου. Έχετε εμπειρία απο booking και απο τέτοιες καταστάσεις με ακυρώσεις; Τι μπορεί να συμβεί απο εδώ και πέρα; Δεν φταίει το booking όταν δεν ξέρεις τόσο απλά !
filip123go Δημοσ. 26 Ιουνίου 2023 Δημοσ. 26 Ιουνίου 2023 (επεξεργασμένο) Spoiler Άλλος ένας "Ελληναρας" που δεν διαβάζει τι υπογράφει και σε τι συμφωνεί. Όσοι έχετε εταιρείες που βασίζονται σε SaaS η κάτι παρόμοιο με συνδρομή, σίγουρα καταλαβαίνετε τι εννοώ. Επεξ/σία 26 Ιουνίου 2023 από filip123go 5
george1807 Δημοσ. 26 Ιουνίου 2023 Δημοσ. 26 Ιουνίου 2023 27 λεπτά πριν, Kostas88KG είπε Καλησπέρα, έκανα μία κράτηση για επαγγελματικούς λόγους μέσω Booking την οποία 2 ημέρες μετά επειδή άλλαξαν οι ανάγκες θέλησα να την ακυρώσω. Είναι η πρώτη φορά που κάνω χρήση του Booking. Κάτι που δεν πρόσεξα, επειδή δεν είχα καν το νου μου διότι δεν γνώριζα οτι υπάρχει αυτο το πράγμα, ήταν το γεγονός οτι το ξενοδοχείο είχε πολιτική "Μη επιστρέψιμης τιμής" σε περίπτωση ακύρωσης. Κι άντε να το καταλάβω οτι αν ακυρώσω 1-2-3 πχ ημέρες πριν να μου πούνε Κύριε πρέπει να πληρώσετε το δωμάτιο σας. Αλλά να καλέσω 13 ημέρες πριν - κι ενώ βλέπω πως ακριβώς το ίδιο δωμάτιο που έκλεισα είναι διαθέσιμο άλλες 5 φορές - δηλαδή δεν τους έκανα χαλάστρα στο τζίρο τους και να μου λένε δεν γίνονται ακυρώσεις παρα μόνο αν είναι 1 μήνα πριν, είναι τραγικό. - Ζητάω ακύρωση. Δεν την κάνουν. Η δικαιολογία τους ήταν πως είναι θέμα Booking και μου την είπαν. "Γιατί κάνετε κράτηση μέσω booking για να τους κάνουμε πλούσιους;". Ζητάω τηλέφωνο της Booking, δε μου δίνουν. - Ψάχνω τηλέφωνο. Βρίσκω. Καλώ την Booking, δέχονται την ακύρωση και μου λένε πως είναι θέμα καταλύματος. (Ποιος λέει ψέματα;;). Η booking καλεί το κατάλυμα. Ζητάνε όλα τα χρήματα. - Καλώ φίλο μου που είναι ξενοδόχος. Μου επιβεβαιώνει πως είναι θέμα ξενοδοχείου η ακύρωση. Προσωπικά μπλόκαρα την κάρτα μου. Έχετε εμπειρία απο booking και απο τέτοιες καταστάσεις με ακυρώσεις; Τι μπορεί να συμβεί απο εδώ και πέρα; Σου φταίει η booking ότι εσύ δεν διάβασες τους όρους και προφανώς επέλεξες τη χαμηλότερη τιμή; 8
SabotazNic Δημοσ. 26 Ιουνίου 2023 Δημοσ. 26 Ιουνίου 2023 34 λεπτά πριν, Kostas88KG είπε Κάτι που δεν πρόσεξα, case closed 7
Ukforthemoment Δημοσ. 26 Ιουνίου 2023 Δημοσ. 26 Ιουνίου 2023 35 λεπτά πριν, Kostas88KG είπε Κάτι που δεν πρόσεξα, επειδή δεν είχα καν το νου μου διότι δεν γνώριζα οτι υπάρχει αυτο το πράγμα, ήταν το γεγονός οτι το ξενοδοχείο είχε πολιτική "Μη επιστρέψιμης τιμής" σε περίπτωση ακύρωσης. Aς το πρόσεχες. 2
notist Δημοσ. 26 Ιουνίου 2023 Δημοσ. 26 Ιουνίου 2023 Καλό κλείδωμα. Όλοι πάνω του... Καλά τα είπε ο ταξιδευτής...
Haldol Δημοσ. 26 Ιουνίου 2023 Δημοσ. 26 Ιουνίου 2023 Εγώ θέλω να μας πεις που φταίει είτε το ξενοδοχείο, ή η booking.com. Στο ότι δε σου κάνανε τη χάρη; Δεν ήταν υποχρεωμένοι. Το φταίξιμο είναι 100% δικό σου, οπότε κυριολεκτικά «χάρη» θα ήταν αν σου ακυρώναν την κράτηση χωρίς κάποιο penalty / fee. 4
Ukforthemoment Δημοσ. 26 Ιουνίου 2023 Δημοσ. 26 Ιουνίου 2023 8 λεπτά πριν, notist είπε Καλό κλείδωμα. Όλοι πάνω του... Καλά τα είπε ο ταξιδευτής... Και τι πρέπει να του πούμε;Να του χαιδέψουμε το κεφάλι και να βρίσουμε το booking οταν φταίει ο ίδιος; 4
Προτεινόμενες αναρτήσεις