Προς το περιεχόμενο

Opel vectra c 1800 καίει λάδι


giannakis95

Προτεινόμενες αναρτήσεις

  • Απαντ. 111
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοσιευμένες Εικόνες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

@giannakis95

Πόσα χλμ κάνεις πχ το μήνα; Ρωτάω για το αν αξίζει να ανοιχτεί ή αν απλά συμπληρώνεις. Στην ουσία εκεί που έχεις θέμα είναι σε ταξίδι.

Προσωπικά δεν θα έβαζα λεφτά πάνω στο συγκεκριμένο αυτοκίνητο μιας και δεν αξίζει. Την δουλειά του και έτσι όπως είναι την κάνει και το ΚΤΕΟ του περνάει. 

Δοκίμασε άλλα λάδια που ίσως μειώσουν την κατανάλωση σε κάποιο βαθμό. Δύσκολα που καίγονται 10W40 είναι τα Valvoline Max Life στο κόκκινο μπουκάλι και τα Motul 6100. Δεν έχεις να χάσεις κάτι.

Επεξ/σία από liakinen
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Κατά την δική μου γνώμη η απάντηση είναι πόσο καιρό έχει σκοπό να το κρατήσεις;

Εαν είναι στην επόμενη διετία-3ετία να το ξεφορτωθείς συνέχισε με το συμπλήρωμα.

Αν έχεις σκοπό να το κρατήσεις μέχρι τα βαθιά του γεράματα, επενδύεις σε ρεκτιφιέ.

Ο δικός μου fsi στα 200 και κάτι ψιλά άρχισε να τρώει τον αγλαίουρα σε λάδι. Αν θυμάμαι καλά από αλλαγή σε αλλαγή ήθελα ακόμα ένα 5λιτρο, ίσως και παραπάνω εξτρά για συμπλήρωμα.

Βρήκα έναν καλό μηχανικό εδώ στην θεσσαλονίκη, και αφού συζητήσαμε τα τεκτενόμενα(υπερβολική κατανάλωση, απώλεια δύναμης κτλ), συμφωνήσαμε σε ρεκτιφιέ. Το μόνο που δεν αλλάχθηκε γιατί ξέφευγε πολύ το κόστος ήταν τα πιστόνια.

Η εργασία έγινε όταν είχα φτάσει κοντά τα 300 χιλιάδες.

Απο εκεί και πέρα το αμάξι επέστρεψε ούτε λίγο ούτε πολύ στην εργοστασιακή του κατανάλωση, και από τότε μέχρι τώρα έχω διανύσει κοντά 70Κ χιλ. και δεν έχει αλλάξει κάτι ακόμα στο κομμάτι κατανάλωση λαδιού.

Ετσι όπως το βλέπω αν συνεχίσει με αυτό τον ρυθμό, θα  φτάσω τα μισό μύριο χλμ χαχαχα. 

Α και επειδή το ξέχασα, το κόστος κυμάνθηκε στα 900 ευρώ.

  • Like 4
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

4 ώρες πριν, piiii είπε

Κατά την δική μου γνώμη η απάντηση είναι πόσο καιρό έχει σκοπό να το κρατήσεις;

Εαν είναι στην επόμενη διετία-3ετία να το ξεφορτωθείς συνέχισε με το συμπλήρωμα.

Αν έχεις σκοπό να το κρατήσεις μέχρι τα βαθιά του γεράματα, επενδύεις σε ρεκτιφιέ.

Ο δικός μου fsi στα 200 και κάτι ψιλά άρχισε να τρώει τον αγλαίουρα σε λάδι. Αν θυμάμαι καλά από αλλαγή σε αλλαγή ήθελα ακόμα ένα 5λιτρο, ίσως και παραπάνω εξτρά για συμπλήρωμα.

Βρήκα έναν καλό μηχανικό εδώ στην θεσσαλονίκη, και αφού συζητήσαμε τα τεκτενόμενα(υπερβολική κατανάλωση, απώλεια δύναμης κτλ), συμφωνήσαμε σε ρεκτιφιέ. Το μόνο που δεν αλλάχθηκε γιατί ξέφευγε πολύ το κόστος ήταν τα πιστόνια.

Η εργασία έγινε όταν είχα φτάσει κοντά τα 300 χιλιάδες.

Απο εκεί και πέρα το αμάξι επέστρεψε ούτε λίγο ούτε πολύ στην εργοστασιακή του κατανάλωση, και από τότε μέχρι τώρα έχω διανύσει κοντά 70Κ χιλ. και δεν έχει αλλάξει κάτι ακόμα στο κομμάτι κατανάλωση λαδιού.

Ετσι όπως το βλέπω αν συνεχίσει με αυτό τον ρυθμό, θα  φτάσω τα μισό μύριο χλμ χαχαχα. 

Α και επειδή το ξέχασα, το κόστος κυμάνθηκε στα 900 ευρώ.

Ευχαριστημένος από τον μηχανικό; Αν δεν θέλεις να κάνεις διαφήμιση στείλε μου σε pm το όνομα του.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

5 ώρες πριν, liakinen είπε

@giannakis95

Πόσα χλμ κάνεις πχ το μήνα; Ρωτάω για το αν αξίζει να ανοιχτεί ή αν απλά συμπληρώνεις. Στην ουσία εκεί που έχεις θέμα είναι σε ταξίδι.

Προσωπικά δεν θα έβαζα λεφτά πάνω στο συγκεκριμένο αυτοκίνητο μιας και δεν αξίζει. Την δουλειά του και έτσι όπως είναι την κάνει και το ΚΤΕΟ του περνάει. 

Δοκίμασε άλλα λάδια που ίσως μειώσουν την κατανάλωση σε κάποιο βαθμό. Δύσκολα που καίγονται 10W40 είναι τα Valvoline Max Life στο κόκκινο μπουκάλι και τα Motul 6100. Δεν έχεις να χάσεις κάτι.

Πάντως εάν συνεχίσει έτσι , θα αρχίσει να λαδωνει και τα μπουζί και θα έχει θέματα στη ανάφλεξη με ρεταρισματα .

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

8 ώρες πριν, giannakis95 είπε

Όποτε μιλάμε σίγουρα και επισκευή. Εάν την κάνω σίγουρα θα το πάω σε κάποιον πολύ καλό και σκαιφτομαι να πάω στην Opel τι λέτε; 

Αν εισαι Αθηνα για εγγυημενη δουλεια πας σε αυτον αλλα θα τα σταξεις! Ψυχικο ειναι

 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

3 ώρες πριν, giannakis95 είπε

Ξέχασα να πω κάτι σημαντικό το αμάξι έχει μετρηθεί συμπίεση και είναι κομπλέ αλλά και έτσι καιει λάδι 

Στα πιστόνια πάνω υπάρχουν 3 ελατήρια. Τα δύο είναι της συμπίεσης και το ένα του λαδιού. Εσύ έχεις πρόβλημα με του λαδιού + τα τσιμουχάκια που λογικά έχουν και εκείνα θέμα.

Δοκίμασε με άλλα λάδια πρώτα και μετά αποφάσισε αν θα ανοίξεις μηχανή.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

11 ώρες πριν, giannakis95 είπε

Ξέχασα να πω κάτι σημαντικό το αμάξι έχει μετρηθεί συμπίεση και είναι κομπλέ αλλά και έτσι καιει λάδι 

Κοιτα δεν μπορει να καιει τοσα λαδια και να τραβαει κανονικα και να μην βγαζει καπνες πισω!  Επισης απο το τοσο λαδι μετα θα δυσκολευεται να παρει μπροστα..

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
1 ώρα πριν, PLACEBO_89 είπε

Κοιτα δεν μπορει να καιει τοσα λαδια και να τραβαει κανονικα και να μην βγαζει καπνες πισω!  Επισης απο το τοσο λαδι μετα θα δυσκολευεται να παρει μπροστα..

Και όμως μπορεί. Ελατήριο λαδιού έχει θέμα. Μπορεί να καπνίζει ελαφρά και συνεχώς σε πορεία (άλλωστε το λέει ο ίδιος ότι καίει τόσο σε ταξίδι μόνο) και δεν μπορεί να το καταλάβει. 

Επεξ/σία από liakinen
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Και εδω εγω θα πω αυτό που λένε κάποιοι  κοίταξε τι λέει  στο βιβλίο ο κατασκευαστής. Γαι μενα μερικές φορές οτι ναναι λέει. 

Στο δικό μου opel vectra οταν το πήρα το μακρινό 2005 ελεγε αλλαγή λαδιών καθε 15.000 χιλιόμετρα. Ποτέ δεν τα άφησα τόσα χιλιόμετρα. Ακόμη και οταν ηταν σε εγγύηση και πήγαινα στην αντιπροσωπία και μου επιαναν τον πωπό πάντα στο ενδιάμεσο πήγαινα σε εξωτερικό συνεργείο και τα άλλαζα. Κάπου στα 50-60 χιλ. χιλιόμετρα την εκοψα την αντιπροσωπία και αλλάζω λάδια κάθε 6.000 χιλιόμετρα περίπου. Τα αλλαζω μόνος με ελαχιστο κόστος και μάλιστα με 10/40 από το lidl.

Εφτασα 361.000 χιλιόμετρα και με με υγραέριο από τα 128.000 . Πρίν 1.000 χιλιόμετρα τα άλλαξα ηταν όσα εβαλα και ζήτημα να είχαν χαθεί 100 ml.

Συμπέρασμα κάντε συχνές αλλαγές μαζί με φιλτρο φυσικά αν θέλετα να ζησει περισσότερο ο κινητήρας σας και μην ακούτε τι λενε  τα βιβλία.

  • Like 1
  • Confused 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Αντικαπνικό λαδιού smoke treatment 450ml, STP 

Πας σε ένα τέτοιο προϊόν με ένα καλό ποιοτικό λαδακι και βελτιώνεται το θέμα.

Κάτι σε long life 10-40 μην πας σε πιο χοντρό...

Κάνε και ένα "ξέπλυμα" του μοτέρ με κάποιο πρόσθετο λαδιού όπως αυτό της liqui moly το οποίο το αφήνεις 20 λεπτά στο ρελαντί και μετά αλλάζεις τα λάδια με φρέσκα.(εννοείται και φίλτρο λαδιού)

Ίσως αντί για 1 λίτρο στα 1000 να καις 400-500μλ μετά από όλα αυτά για ένα σημαντικό χρονικό διάστημα 

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

17 ώρες πριν, Fordakias7 είπε

Αντικαπνικό λαδιού smoke treatment 450ml, STP 

Πας σε ένα τέτοιο προϊόν με ένα καλό ποιοτικό λαδακι και βελτιώνεται το θέμα.

Κάτι σε long life 10-40 μην πας σε πιο χοντρό...

Κάνε και ένα "ξέπλυμα" του μοτέρ με κάποιο πρόσθετο λαδιού όπως αυτό της liqui moly το οποίο το αφήνεις 20 λεπτά στο ρελαντί και μετά αλλάζεις τα λάδια με φρέσκα.(εννοείται και φίλτρο λαδιού)

Ίσως αντί για 1 λίτρο στα 1000 να καις 400-500μλ μετά από όλα αυτά για ένα σημαντικό χρονικό διάστημα 

Φίλε μου ναι θα το δοκιμάσω αυτό το αντικαπνικο αξίζει η δημιουργεί προβλήματα; 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Στις 28/6/2023 στις 7:36 ΜΜ, papoys1 είπε

Και εδω εγω θα πω αυτό που λένε κάποιοι  κοίταξε τι λέει  στο βιβλίο ο κατασκευαστής. Γαι μενα μερικές φορές οτι ναναι λέει. 

Στο δικό μου opel vectra οταν το πήρα το μακρινό 2005 ελεγε αλλαγή λαδιών καθε 15.000 χιλιόμετρα. Ποτέ δεν τα άφησα τόσα χιλιόμετρα. Ακόμη και οταν ηταν σε εγγύηση και πήγαινα στην αντιπροσωπία και μου επιαναν τον πωπό πάντα στο ενδιάμεσο πήγαινα σε εξωτερικό συνεργείο και τα άλλαζα. Κάπου στα 50-60 χιλ. χιλιόμετρα την εκοψα την αντιπροσωπία και αλλάζω λάδια κάθε 6.000 χιλιόμετρα περίπου. Τα αλλαζω μόνος με ελαχιστο κόστος και μάλιστα με 10/40 από το lidl.

Εφτασα 361.000 χιλιόμετρα και με με υγραέριο από τα 128.000 . Πρίν 1.000 χιλιόμετρα τα άλλαξα ηταν όσα εβαλα και ζήτημα να είχαν χαθεί 100 ml.

Συμπέρασμα κάντε συχνές αλλαγές μαζί με φιλτρο φυσικά αν θέλετα να ζησει περισσότερο ο κινητήρας σας και μην ακούτε τι λενε  τα βιβλία.

Αυτο το μοτερ κανονικα παιρνει 5/30.  Προφανως με αυτο το ιξωδες απο ενα σημειο και μετα ειδες να σου τσιμπαει περισσοτερα λαδια και το γυρισες σε 10/40! 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα

  • Δημιουργία νέου...