Προς το περιεχόμενο

Το YouTube διευκολύνει τους δημιουργούς να επιλέξουν το τέλειο thumbnail


nchatz

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Η διαδικασία επιλογής ενός καλού thumbnail για το τελευταίο σας βίντεο στο YouTube μπορεί σύντομα να γίνει πολύ πιο εύκολη.

Το YouTube ανακοίνωσε ότι διεξάγει πρώιμες δοκιμές μιας λειτουργίας που ονομάζει "Test & Compare", η οποία επιτρέπει στους δημιουργούς να ανεβάζουν έως και τρία thumbnails (μικρογραφίες)για ένα μόνο βίντεο και να αφήνουν το YouTube να πειραματιστεί παρασκηνιακά για να δει ποια από αυτές αποδίδει καλύτερα. 

Στο  βίντεο-ανακοίνωση, το YouTube αναφέρει ότι επί του παρόντος δοκιμάζει τη λειτουργία με "μερικές εκατοντάδες δημιουργούς", αλλά σχεδιάζει να διαθέσει μια beta έκδοση τους επόμενους μήνες σε χιλιάδες περισσότερους πριν από την ευρύτερη κυκλοφορία του χαρακτηριστικό το επόμενο έτος.

Το YouTube αναφέρει ότι η λειτουργία, η οποία είναι συχνά γνωστή ως δοκιμή A/B, ήταν ένα από τα χαρακτηριστικά που ζητούσαν περισσότερο οι χρήστες του. Το thumbnail ενός βίντεο παίζει ζωτικό ρόλο στην προσέλκυση των θεατών, πράγμα που σημαίνει ότι υπάρχει πίεση να γίνει όσο το δυνατόν πιο ελκυστικό. Ένα screenshot της υπό ανάπτυξη λειτουργίας του YouTube δείχνει πώς η λειτουργία Test & Compare θα αναφέρει τον "χρόνο παρακολούθησης" κάθε thumbnail ως ποσοστό μόλις ολοκληρωθεί μια δοκιμή A/B.

Με την πάροδο των ετών έχουν εμφανιστεί εργαλεία τρίτων που διαφημίζουν ότι επιτρέπουν στους χρήστες να κάνουν A/B δοκιμές thumbnail στο YouTube ενώ και δημιουργοί έχουν ρωτήσει τους συνδρομητές τους ποια εικόνα μπορεί να έχει καλύτερη απόδοση. «Η επιστήμη των thumbnail για να ευχαριστήσω τον αλγόριθμο είναι τρομακτικά σημαντική και χρειάζομαι όλη τη βοήθεια και τις συμβουλές και τα πρέπει/δεν πρέπει που μπορώ να πάρω", έγραψε ο YouTuber Jay Foreman, δημοσιεύοντας μια σχετική δημοσκόπηση πέρυσι.


Διαβάστε ολόκληρο το άρθρο

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Αν το Youtube ήθελε να βοηθήσει τους δημιουργούς πραγματικά,
θα έπρεπε να προωθεί - επιχορηγεί τον αγώνα κάποιων που πραγματικά ιδρώνουν για να ανεβάσουν περιεχόμενο αξίας, ενώ ανταμείβονται με ψίχουλα.

Όπως φθίνουν όλα στις μέρες μας, φθίνει και η ποιότητα του υλικού που προτείνεται στην βασική του σελίδα, ειδικά στα shorts.

Σύντομα θα φτάσει η στιγμή που θα μοιάσει απόλυτα στο Tiktok...

  • Like 1
  • Thanks 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Επισκέπτης

Έχει στερέψ' τόσο πολύ η βρύσ' κόρη μ'

που τα ζα δεν πάνε καθόλ' για νερό ...

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
5 hours ago, vsterg said:

Αν το Youtube ήθελε να βοηθήσει τους δημιουργούς πραγματικά,
θα έπρεπε να προωθεί - επιχορηγεί τον αγώνα κάποιων που πραγματικά ιδρώνουν για να ανεβάσουν περιεχόμενο αξίας, ενώ ανταμείβονται με ψίχουλα.

Όπως φθίνουν όλα στις μέρες μας, φθίνει και η ποιότητα του υλικού που προτείνεται στην βασική του σελίδα, ειδικά στα shorts.

Σύντομα θα φτάσει η στιγμή που θα μοιάσει απόλυτα στο Tiktok...

Ο αλγόριθμος πάει καθαρά με τα κέρδη.

Αν πχ ανεβάσω κάτι και το Α κοινό δεν δει τις διαφημίσεις, πάει απατο. Αν ανεβάσω κάτι πάλι, και το Β κοινό δει τις διαφημίσεις (η έχει και premium, +1 πόντος), πάει στην κορυφή.

Το τι ανέβασα, trash content, καλό content. Αδιάφορο του είναι για το YouTube. Μετράει μόνο τι απόδοση έχει στα ταμεία του παρά το τι ανέβηκε.

ΥΓ. Παραλείπω το κουμπί join , τα super like και super thanks. Είναι επιπλέον πόντοι προώθησης αλλά πιάνουν σε μεγαλύτερους δημιουργούς.

Επεξ/σία από Pokemon640
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα
  • Δημιουργία νέου...