Προς το περιεχόμενο

Προτεινόμενες αναρτήσεις

  • Απαντ. 137
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοσ.

Μετά και την αναφορά στο Mazda των 2000cc ειλικρινά σηκώνω τα χέρια. 

Για άλλη μία φορά και ας γίνω βαρετός θα γράψω ότι δεν αγοράζουμε αυτοκίνητο με τέτοιο τρόπο. 

Δημοσ.

Πάρε σβαρνα τις αντιπροσωπείες και άρχισε να τα βλέπεις από κοντά για να έχεις δική σου άποψη. 

 

Πήγαινε στην Toyota και δες yaris Cross, corolla cross, chr. 

Πήγενε Peugeot για 2008 3008

 Πήγενε vw για Cross troc

Γενικά πάρε όλες τις αντιπροσωπείες με την σειρά για να καταληξεις σε 2-3 μοντέλα και μετά εδώ είμαστε να σε βοηθήσουμε. 

Δημοσ.
7 ώρες πριν, Maurikycli είπε

Ενδεικτικά το ήπια υβριδικό Hyundai tucson είναι 1600cc ... 

Έχει τέλη κυκλοφορίας 105€ (το πλήρες υβριδικό 83,2) αλλά ξεπερνάει τα 140 γραμμάρια CO2  οπότε δεν κυκλοφορεί στο δακτύλιο (ας με διορθώσουν αν ισχύει κάτι διαφορετικό).

Το κανονικό υβριδικό μπαίνει αλλά η τιμή του ξεκινάει από 40000+

Μπορεί να μπει στο δακτύλιο και το Mild hybrid.

  • Like 1
Δημοσ.

Μπορεί να εκδοθεί "Σήμα κυκλοφορίας εντός δακτυλίου" οπότε και να κυκλοφορεί ελεύθερα. Δεν γνωρίζω βέβαια αν αυτό είναι υποχρωτικό για όλα τα αυτοκίνητα που κυκλοφορούν εντός των ορίων του ή είναι κάποιο επιπλέον "χαρτί".

Δημοσ.
3 λεπτά πριν, macabre_sunsets είπε

Μπορεί να εκδοθεί "Σήμα κυκλοφορίας εντός δακτυλίου" οπότε και να κυκλοφορεί ελεύθερα. Δεν γνωρίζω βέβαια αν αυτό είναι υποχρωτικό για όλα τα αυτοκίνητα που κυκλοφορούν εντός των ορίων του ή είναι κάποιο επιπλέον "χαρτί".

Δηλαδή το "ήπια υβριδικό" κατατάσσεται στην κατηγορία "υβριδικό" σύμφωνα με την ορολογία του δακτυλίου; 😕

Παρακαλούμε συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Θα είστε σε θέση να αφήσετε σχόλιο αφού συνδεθείτε



Συνδεθείτε τώρα
  • Δημιουργία νέου...