Προς το περιεχόμενο

Το υποβρύχιο που αγνοείται κοντά στον Τιτανικό χρησιμοποιούσε για τιμόνι ένα gamepad της Logitech αξίας 30 δολαρίων


alion

Προτεινόμενες αναρτήσεις

13 minutes ago, Doubt said:

UTP ή κάτι τέτοιο;

Ούτε το ένα ούτε το άλλο. 

Στην εταιρεία που είμαι τώρα για παράδειγμα το umbilical που έχουν για επικοινωνία στο όχημα που πάει βαθύτερα είναι διαμέτρου 40mm και μήκους 4500m.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Απαντ. 328
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
12 minutes ago, VIPdriver said:

Εμένα μου κάνει εντύπωση οτι οι πελάτες δεν το έψαξαν περισσότερο. 

Κάτι άλλο ενδιαφέρον που διαβασα στο bbc ειναι οτι ακομα και εαν εχουν βγει στην επιφάνεια θα πρεπει να τους βρουν για να τους ανοίξουν την πόρτα αφού απο μεσα δεν υπαρχει μηχανισμος να ανοιξει αρα θα πεθάνουν απο έλλειψη οξυγόνου εαν δεν τους βρουν μεχρι τις 14:00 ωρα Ελλάδας 

Ένας υποψήφιος πελάτης το έψαξε και ακύρωσε τελευταία στιγμή.

Ο Chris Brown, φίλος ενός από τους επιβαίνοντες, έδωσε προκαταβολή για να συμμετέχει και εκείνος σε αυτό το ταξίδι. Είδε όμως ότι το βαθυσκάφος χρησιμοποιεί παλιά κομμάτια από σκαλωσιές για έρμα, είδε και το Logitech F710 για χειριστήριο και μετάνιωσε, ζητώντας την προκαταβολή πίσω.

Αυτό που λές για μηχανισμό εξόδου από το βαθυσκάφος ισχύει. Η είσοδος/έξοδος είναι βιδωμένη εξωτερικά, οπότε υπάρχει η πιθανότητα τώρα που μιλάμε το βαθυσκάφος να βρίσκεται στην επιφάνεια της θάλασσας, να το έχουν πάρει τα ωκεάνια ρεύματα και οι άνθρωποι μέσα του να πεθαίνουν από ασφυξία.

 

Επεξ/σία από panther_512
  • Like 2
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

42 λεπτά πριν, panther_512 είπε

Η έλλειψη πιστοποίησης ασφαλείας του βαθυσκάφους αποτελεί αυτή τη στιγμή αντικείμενο συζήτησης από τους ειδικούς στον τομέα, και να είστε βέβαιοι ότι θα αλλάξουν τα πράγματα μετά από αυτό το συμβάν.

Και επειδή το συγκεκριμένο θέμα συζητιέται παντού στα ίντερνετς, να είστε διπλά βέβαιοι ότι κανένα μελλοντικό "τουριστικό" βαθυσκάφος οποιασδήποτε εταιρείας δεν θα έχει πελάτες, αν δεν έχει πιστοποίηση ασφαλείας, ακόμα και αν αυτή δεν απαιτείται.

Γνώμη μου.

Αυτό θα γίνει όταν θα αρχίσουν να γίνονται ασφαλιστήρια.

Για να δεχτεί η Lloyd's να ασφαλίσει οποιοδήποτε σκάφος πρέπει να έχει πιστοποιητικά από τους πιο αξιόπιστους ναυτιλιακούς οργανισμούς . 

Όταν έρθει η ώρα γι'αυτά τα βαθυσκάφη ή που θα καταρτιστούν οι προδιαγραφές ή που θα σφυρίζει αδιάφορα και δεν θα αναλαμβάνει.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Ο Γάλλος ερευνητής είχε καταδυθεί 37!!! φορές στον Τιτανικό. Αυτό δείχνει ότι προτιμούσε να είναι πιό πολύ εκεί κάτω από την κανονική του ζωή και λογικά θα ήθελε η τελευταία του κατοικία να είναι στο ναυάγιο.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

3 λεπτά πριν, panther_512 είπε

Ένας υποψήφιος πελάτης το έψαξε και ακύρωσε τελευταία στιγμή.Αυτό που λές για μηχανισμό εξόδου από το βαθυσκάφος ισχύει. Η είσοδος/έξοδος είναι βιδωμένη εξωτερικά, οπότε υπάρχει η πιθανότητα τώρα που μιλάμε το βαθυσκάφος να βρίσκεται στην επιφάνεια της θάλασσας, να το έχουν πάρει τα ωκεάνια ρεύματα και οι άνθρωποι μέσα του να πεθαίνουν από ασφυξία.

Θα έπρεπε να υπάρχει και 9η δικλείδα ασφαλείας: ένα ποτηροτρύπανο μπαταρίας για να ανοίξουν τρύπα και μην σκάσουν στην περίπτωση που αναδυθούν και δεν τους βρίσκουν 😕

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

12 λεπτά πριν, NickTG είπε

Ούτε το ένα ούτε το άλλο. 

Στην εταιρεία που είμαι τώρα για παράδειγμα το umbilical που έχουν για επικοινωνία στο όχημα που πάει βαθύτερα είναι διαμέτρου 40mm και μήκους 4500m.

ΟΚ.

Άλλο το μήκος κι άλλο το βάθος, ως τι βάθος αντέχει;

(από περιέργεια ρωτάω βασικά)

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
6 minutes ago, Maurikycli said:

Θα έπρεπε να υπάρχει και 9η δικλείδα ασφαλείας: ένα ποτηροτρύπανο μπαταρίας για να ανοίξουν τρύπα και μην σκάσουν στην περίπτωση που αναδυθούν και δεν τους βρίσκουν 😕

Αυτά θα ξέρουμε μετά από τις έρευνες που θα γίνουν για τις προδιαγραφές ασφαλείας του συγκεκριμένου βαθυσκάφους.

Τα πάντα αναφορικά με την Ασφάλεια και Υγεία για το οτιδήποτε (νομοθεσίες, κανονισμοί, προδιαγραφές κλπ) είναι γραμμένα με το αίμα αυτών που τραυματίστηκαν, αρρώστησαν ή πέθαναν.

A notable marine biologist and oceanographer says the incident should be a learning experience for the industry.

David Mearns is nicknamed 'the shipwreck hunter', and has helped solve a number of major maritime mysteries.

Speaking to the BBC, he says: "I certainly feel that now an investigation obviously should happen."

"This sort of thing we cannot allow to happen, and my industry needs to look in on itself and reflect on bringing passengers to such remote locations and such great depths because if things go wrong, there are very, very few options to make a recovery."

He says in hindsight, the fact the Titan was not safety certified is a "cause for concern".

"Would I choose a vessel without a classification? It’s not even allowed. I think that answers that," he adds.

Επεξ/σία από panther_512
  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
54 minutes ago, NickTG said:

Ούτε το ένα ούτε το άλλο. 

Στην εταιρεία που είμαι τώρα για παράδειγμα το umbilical που έχουν για επικοινωνία στο όχημα που πάει βαθύτερα είναι διαμέτρου 40mm και μήκους 4500m.

Δεν χρειάζεται έχει λυθεί το θέμα και υπάρχει ασύρματη επικοινωνία . Ο Cameron είχε 2 way voice comm με το Deepsea challenger στο βαθύτερο σημείο του πλανήτη 

Επεξ/σία από Aztec
  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

17 minutes ago, Doubt said:

ΟΚ.

Άλλο το μήκος κι άλλο το βάθος, ως τι βάθος αντέχει;

(από περιέργεια ρωτάω βασικά)

Το όχημα είναι rated στα 3000m.

Το καλώδιο έχει operational depth τα 4000m.

49 minutes ago, Aztec said:

Δεν χρειάζεται έχει λυθεί το θέμα και υπάρχει ασύρματη επικοινωνία . Ο Cameron είχε 2 way voice comm με το Deepsea challenger στο βαθύτερο σημείο του πλανήτη 

Είχαν και εικόνα πάνω real time? 

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Αν αρχικά υπήρχε 0,1% πιθανότητα διάσωσης, μέχρι τώρα αυτή έχει μηδενιστεί. Ακόμα και να εντοπιστούν τώρα που μιλάμε, και να τους έχει μείνει και 12 ώρες παραπάνω οξυγόνο για κάποιο λόγο, μέχρι να βρεθεί τρόπος να δέσουν το σκάφος και να το τραβήξουν θα έχουν περάσει μια δυο μέρες.

Το FADOSS που έστειλε το ναυτικό των ΗΠΑ και είναι ειδικό για τέτοιες δουλειές ακόμα και σε πολύ μεγαλύτερα βάθη, βρίσκεται στο λιμάνι του Καναδά και ακόμα περιμένουν να βρουν ένα μεγάλο πλοίο για να το μισθώσουν και να συγκολλήσουν την διάταξη πάνω στο κατάστρωμά του που παίρνει περίπου 24 ώρες συνεχόμενες. Ε και μετά θα πρέπει να φτάσει στο σημείο του εντοπισμού, να το προσδέσει και να το τραβήξει. Μόνο και μόνο η ανέλκυση θα έπαιρνε μόνη της πολλές ώρες για ένα βίντσι να τραβάει 4 χιλιόμετρα καλώδιο. Μιλάμε δηλαδή για τουλάχιστον 2-3 μέρες ακόμα. Καλά κρασιά προφανώς.

Πιστεύω ότι από σήμερα θα σταματήσουν να μιλάνε για διάσωση (ήδη στον δημόσιο λόγο αναφέρονται όλοι σε αυτό σαν μια καταστροφή που ήδη έγινε) και θα ρίξουν ρυθμούς ώστε όταν το βρουν από βδομάδα πχ να το φέρουν πάνω να δουν τι έγινε.

Τα άλλα πλοία που έχουν σπεύσει δεν ξέρω τι βαθυσκάφη διαθέτουν.

Επίσης διαβάζω ότι πολλά σκάφη με εξειδικευμένο εξοπλισμό σάρωσης και εντοπισμού μόλις σήμερα θα καταφθάσουν στο σημείο, ενώ η διαδικασία μεταφοράς έγινε όσο πιο γρήγορα γινόταν

  • Thanks 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Αν δεν έγινε κάτι να σκοτωθούν ακαριαία, αλλά έμειναν εγκλωβισμένοι περιμένοντας να πεθάνουν, παίζει να είναι ο δραματικότερος θάνατος για διάφορους λόγους. Το χειρότερο απ'όλα είναι οι σκέψεις και οι απολογισμοί που κάνουν τις τελευταίες ώρες. Και είχαν αρκετές ώρες για αυτά. Ξέρουν απο την πρώτη στιγμή  - κι αν δεν το ξέρουν μπορεί να τους το επιβεβαιώσει ο καπετάνιος - ότι ακόμα κι αν φέρουν ειδικό σκάφος να τους ανεβάσει, δεν υπάρχει ο χρόνος. Θέλει μέρες μια τέτοια επιχείρηση στην μέση του Ατλαντικού. β) Ξέρουν οτι πεθαίνουν εντελώς άσκοπα - να ήταν κάτι αναπόφευκτο ή ένας ηρωικός θάνατος ή για κάποιον μεγαλύτερο σκοπό, είναι διαφορετικό. Οχι όμως αυτό, έτσι τσάμπα, γιατί δεν έβαλαν το μυαλό τους να δουλέψει πριν μπουν μέσα στο σκάφος. Κι έχουν δίπλα τους τον καπετάνιο που έσκιζε τα ιμάτιά του οτι το σκάφος είναι ασφαλές - αν δεν τον έχουν πνίξει να κερδίσουν κάποιες ώρες... Σαν επιθανάτια εμπειρία, ο θάνατος απο υποξία, δεν είναι άσχημος... Φέρνει ευθυμία, αδυναμία κίνησης και στο τέλος υπνηλία.

Επεξ/σία από Eloy
  • Like 1
  • Sad 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Super Moderators
5 λεπτά πριν, NT1G είπε

Βασικά τελείωσε.

Θεωρητικά ο αέρας που είχαν άντεχε μέχρι τώρα. ...

Ε καλά, εκτιμήσεις ήταν όλα αυτά σχετικά με τα αποθέματα οξυγόνου και το πόσο θα άντεχαν. Δεν είναι υπολογισμένα με ακρίβεια δευτερολέπτου για το πότε τελικά θα ξεμείνουν εντελώς (αν ζουν).

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα
  • Δημιουργία νέου...