Προς το περιεχόμενο

Προτεινόμενες αναρτήσεις

  • Απαντ. 328
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοσ.

Εντάξει δεν παίζει να ξαναβρούνε πελάτη σε αυτή την εταιρεία.

Το μόνο που μπορούνε να κάνουνε είναι να αλλάξουν όνομα/διεύθυνση όπως οι καφετέριες μπας και τους ξεχάσει ο κόσμος.

Επίσης το Τιτάν ήταν το μόνο υποβρύχιο που είχαν οπότε θα πρέπει να σχεδιάσουν άλλο, και να το κατασκευάσουν κιόλας, οπότε για ποιο 2024 ακριβώς μιλάνε? Εκτός αν φτιάξουν ένα ίδιο που έχουν έτοιμα σχέδια :lol:

  • Super Moderators
Δημοσ.

Νομίζω ότι υπάρχει ένα κενό νομοθετικό εδώ, που πρέπει να εξεταστεί σοβαρά.

Η Oceangate δεν είχε πάρει πιστοποίηση για το σκάφος γιατί, όπως λέγεται όλο και περισσότερο στον απόηχο του δυστυχήματος, η καμπίνα από ανθρακονήματα δεν υπήρχε περίπτωση να πιστοποιηθεί από κανέναν φορέα. 

Οπότε, βρέθηκε το παράθυρο του "επιχειρώ σε διεθνή ύδατα, άρα δεν με απασχολεί καμία εθνική πιστοποίηση".

Το οποίο θα είχε κάποια βάση, οσοδήποτε τυχοδιωκτική, αν η εταιρία δεν διαφημιζόταν εντός εθνικών επικρατειών, αν δεν αναχωρούσε από λιμάνια εντός εθνικών επικρατειών, αν δεν είχε την έδρα της σε εθνικές επικράτειες.

Θέλω να πω, το να λέει μια αμερικανική εταιρία "κοιτάξτε, έχω φτιάξει ένα πειραματικό σκάφος χωρίς καμία πιστοποίηση, ελάτε να μου δώσετε 250.000 να σας κατεβάσω στα 3500 μέτρα" και το "παράθυρο" να είναι "Εντάξει, αφού δεν το κάνει μέσα στην επικράτειά μας, δεν θα ελέγξουμε τι κέρατο είναι αυτός ο κουβάς" θεωρώ πως είναι άκρως προβληματική προσέγγιση.

Δημοσ.
1 ώρα πριν, cthulhucarbide είπε

το Τιτάν ήταν το μόνο υποβρύχιο που είχαν οπότε θα πρέπει να σχεδιάσουν άλλο, και να το κατασκευάσουν κιόλας, οπότε για ποιο 2024 ακριβώς μιλάνε? Εκτός αν φτιάξουν ένα ίδιο που έχουν έτοιμα σχέδια

 Θα είναι το V2 όπως στα κινέζικα gadget και το παράθυρο από 1300 μέτρα βάθος θα αντέχει ως τα 1350.

(σοβαρά τώρα, αντί να ψάχνουν πέτρα να κρυφτούν και τις τσέπες τους για τις αποζημιώσεις)

 

Ελπίζω να είναι απλά ένα web απομεινάρι και να μην υπάρχει κανείς από πίσω.

Υ.Γ. έτσι είναι, ακόμα γράφει 

Αναφορά σε κείμενο

2023 Expedition

Currently underway

https://oceangateexpeditions.com/tour/titanic-expedition/

 

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
8 hours ago, Snoob said:

Νομίζω

Αυτά που έγιναν στο παλιό επεισόδιο των Simsons δεν υπάρχουν στην πραγματικότητα. 

The International Seabed Authority (ISA) regulates the laws in international underground and seabed waters. Their regulation is limited to research and exploration, including that for the purpose of natural resources. In cases where an accident or another incident would occur not related to ISA regulations, the laws of the country where the vessel is registered would apply. 

Αρα, η έρευνα πέφτει στις Καναδικές αρχές. 

Επεξ/σία από Shinji ikari
Δημοσ.
20 ώρες πριν, Snoob είπε

Νομίζω ότι υπάρχει ένα κενό νομοθετικό εδώ, που πρέπει να εξεταστεί σοβαρά.

Η Oceangate δεν είχε πάρει πιστοποίηση για το σκάφος γιατί, όπως λέγεται όλο και περισσότερο στον απόηχο του δυστυχήματος, η καμπίνα από ανθρακονήματα δεν υπήρχε περίπτωση να πιστοποιηθεί από κανέναν φορέα. 

Οπότε, βρέθηκε το παράθυρο του "επιχειρώ σε διεθνή ύδατα, άρα δεν με απασχολεί καμία εθνική πιστοποίηση".

Το οποίο θα είχε κάποια βάση, οσοδήποτε τυχοδιωκτική, αν η εταιρία δεν διαφημιζόταν εντός εθνικών επικρατειών, αν δεν αναχωρούσε από λιμάνια εντός εθνικών επικρατειών, αν δεν είχε την έδρα της σε εθνικές επικράτειες.

Θέλω να πω, το να λέει μια αμερικανική εταιρία "κοιτάξτε, έχω φτιάξει ένα πειραματικό σκάφος χωρίς καμία πιστοποίηση, ελάτε να μου δώσετε 250.000 να σας κατεβάσω στα 3500 μέτρα" και το "παράθυρο" να είναι "Εντάξει, αφού δεν το κάνει μέσα στην επικράτειά μας, δεν θα ελέγξουμε τι κέρατο είναι αυτός ο κουβάς" θεωρώ πως είναι άκρως προβληματική προσέγγιση.

Γι'αυτό τα λοιπά σκάφη υποχρεούνται στην έπαρση σημαίας κάποιου κράτους ώστε να ισχύει το αντίστοιχο νομικό καθεστώς, να τηρουνται οι ανάλογες συνθέσεις μελών με την σχετική πιστοποίησή τους .

Η συγκεκριμένη εταιρία το λειτούργησε σαν σύγχρονο πειρατικό (αντί για πειραματικό), εφ΄σον το εκμεταλλευόταν εμπορικά κάνοντας σταθερά δρομολόγια χρεώνοντας εισιτήρια αντί να κάνει έρευνες.

Δημοσ.
1 ώρα πριν, Maurikycli είπε

Γι'αυτό τα λοιπά σκάφη υποχρεούνται στην έπαρση σημαίας κάποιου κράτους ώστε να ισχύει το αντίστοιχο νομικό καθεστώς, να τηρουνται οι ανάλογες συνθέσεις μελών με την σχετική πιστοποίησή τους .

Η συγκεκριμένη εταιρία το λειτούργησε σαν σύγχρονο πειρατικό (αντί για πειραματικό), εφ΄σον το εκμεταλλευόταν εμπορικά κάνοντας σταθερά δρομολόγια χρεώνοντας εισιτήρια αντί να κάνει έρευνες.

Το βασικό πλοίο πάνω στο οποίο ήταν το υποβρύχιο μια χαρά πιστοποιημένο με σημαία κτλ είναι. 

Δημοσ.

Η Διεθνής Αρχή για τον Βυθό της Θάλασσας ρυθμίζει τους νόμους στα διεθνή υποθαλάσσια ύδατα. Η ρύθμισή τους περιορίζεται στην έρευνα και την εξερεύνηση. Σε περιπτώσεις όπου θα συνέβαινε ατύχημα ή άλλο περιστατικό που δεν σχετίζεται με τους κανονισμούς, ισχύουν οι νόμοι της χώρας όπου είναι νηολογημένο το σκάφος.

Αρα, η έρευνα πέφτει στις Καναδικές αρχές οπου ειναι νηολογημένο το Polar Prince. Δεν υπαρχει νομοθετικό κενό, οι κανονισμοί ειναι εξοντωτικά λεπτομερείς και υπάρχει σωρεία παραβιάσεων, το θέμα ειναι οτι αυτός που έκανε το έγκλημα είναι ανάμεσα στα θύματα. Μπορει να εχει ευθυνη και ο Καπετανιος ή και ο Λιμεναρχης αλλα βαριεμαι να το διαβασω ολλο.

  • 3 μήνες μετά...
Δημοσ.
11 λεπτά πριν, Doubt είπε

Σα να βλέπω μια σόλα από παπούτσι.

 

israel.jpg

 

έχω την εντύπωση ότι οι μακαρίτες μπήκαν με τις κάλτσες στο υποβρύχιο 

  • Like 1

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα
  • Δημιουργία νέου...