paiktaras69 Δημοσ. 29 Ιουνίου 2023 Share Δημοσ. 29 Ιουνίου 2023 21 ώρες πριν, Cream είπε Πρώτα πλάνα από την περισυλλογή από ότι απέμεινε: 3 Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
Shinji ikari Δημοσ. 29 Ιουνίου 2023 Share Δημοσ. 29 Ιουνίου 2023 Αληθεια τωρα; 1 1 Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
NT1G Δημοσ. 29 Ιουνίου 2023 Share Δημοσ. 29 Ιουνίου 2023 Θα κατεβαίνουν κάτω και θα τους λένε, να εδώ έσκασε το προηγούμενο υποβρύχιο μας. Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
cthulhucarbide Δημοσ. 30 Ιουνίου 2023 Share Δημοσ. 30 Ιουνίου 2023 Εντάξει δεν παίζει να ξαναβρούνε πελάτη σε αυτή την εταιρεία. Το μόνο που μπορούνε να κάνουνε είναι να αλλάξουν όνομα/διεύθυνση όπως οι καφετέριες μπας και τους ξεχάσει ο κόσμος. Επίσης το Τιτάν ήταν το μόνο υποβρύχιο που είχαν οπότε θα πρέπει να σχεδιάσουν άλλο, και να το κατασκευάσουν κιόλας, οπότε για ποιο 2024 ακριβώς μιλάνε? Εκτός αν φτιάξουν ένα ίδιο που έχουν έτοιμα σχέδια Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
Super Moderators Snoob Δημοσ. 30 Ιουνίου 2023 Super Moderators Share Δημοσ. 30 Ιουνίου 2023 Νομίζω ότι υπάρχει ένα κενό νομοθετικό εδώ, που πρέπει να εξεταστεί σοβαρά. Η Oceangate δεν είχε πάρει πιστοποίηση για το σκάφος γιατί, όπως λέγεται όλο και περισσότερο στον απόηχο του δυστυχήματος, η καμπίνα από ανθρακονήματα δεν υπήρχε περίπτωση να πιστοποιηθεί από κανέναν φορέα. Οπότε, βρέθηκε το παράθυρο του "επιχειρώ σε διεθνή ύδατα, άρα δεν με απασχολεί καμία εθνική πιστοποίηση". Το οποίο θα είχε κάποια βάση, οσοδήποτε τυχοδιωκτική, αν η εταιρία δεν διαφημιζόταν εντός εθνικών επικρατειών, αν δεν αναχωρούσε από λιμάνια εντός εθνικών επικρατειών, αν δεν είχε την έδρα της σε εθνικές επικράτειες. Θέλω να πω, το να λέει μια αμερικανική εταιρία "κοιτάξτε, έχω φτιάξει ένα πειραματικό σκάφος χωρίς καμία πιστοποίηση, ελάτε να μου δώσετε 250.000 να σας κατεβάσω στα 3500 μέτρα" και το "παράθυρο" να είναι "Εντάξει, αφού δεν το κάνει μέσα στην επικράτειά μας, δεν θα ελέγξουμε τι κέρατο είναι αυτός ο κουβάς" θεωρώ πως είναι άκρως προβληματική προσέγγιση. Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
Doubt Δημοσ. 30 Ιουνίου 2023 Share Δημοσ. 30 Ιουνίου 2023 1 ώρα πριν, cthulhucarbide είπε το Τιτάν ήταν το μόνο υποβρύχιο που είχαν οπότε θα πρέπει να σχεδιάσουν άλλο, και να το κατασκευάσουν κιόλας, οπότε για ποιο 2024 ακριβώς μιλάνε? Εκτός αν φτιάξουν ένα ίδιο που έχουν έτοιμα σχέδια Θα είναι το V2 όπως στα κινέζικα gadget και το παράθυρο από 1300 μέτρα βάθος θα αντέχει ως τα 1350. (σοβαρά τώρα, αντί να ψάχνουν πέτρα να κρυφτούν και τις τσέπες τους για τις αποζημιώσεις) Ελπίζω να είναι απλά ένα web απομεινάρι και να μην υπάρχει κανείς από πίσω. Υ.Γ. έτσι είναι, ακόμα γράφει Αναφορά σε κείμενο 2023 Expedition Currently underway https://oceangateexpeditions.com/tour/titanic-expedition/ Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
Shinji ikari Δημοσ. 30 Ιουνίου 2023 Share Δημοσ. 30 Ιουνίου 2023 (επεξεργασμένο) 8 hours ago, Snoob said: Νομίζω Αυτά που έγιναν στο παλιό επεισόδιο των Simsons δεν υπάρχουν στην πραγματικότητα. The International Seabed Authority (ISA) regulates the laws in international underground and seabed waters. Their regulation is limited to research and exploration, including that for the purpose of natural resources. In cases where an accident or another incident would occur not related to ISA regulations, the laws of the country where the vessel is registered would apply. Αρα, η έρευνα πέφτει στις Καναδικές αρχές. Επεξ/σία 1 Ιουλίου 2023 από Shinji ikari Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
Maurikycli Δημοσ. 1 Ιουλίου 2023 Share Δημοσ. 1 Ιουλίου 2023 20 ώρες πριν, Snoob είπε Νομίζω ότι υπάρχει ένα κενό νομοθετικό εδώ, που πρέπει να εξεταστεί σοβαρά. Η Oceangate δεν είχε πάρει πιστοποίηση για το σκάφος γιατί, όπως λέγεται όλο και περισσότερο στον απόηχο του δυστυχήματος, η καμπίνα από ανθρακονήματα δεν υπήρχε περίπτωση να πιστοποιηθεί από κανέναν φορέα. Οπότε, βρέθηκε το παράθυρο του "επιχειρώ σε διεθνή ύδατα, άρα δεν με απασχολεί καμία εθνική πιστοποίηση". Το οποίο θα είχε κάποια βάση, οσοδήποτε τυχοδιωκτική, αν η εταιρία δεν διαφημιζόταν εντός εθνικών επικρατειών, αν δεν αναχωρούσε από λιμάνια εντός εθνικών επικρατειών, αν δεν είχε την έδρα της σε εθνικές επικράτειες. Θέλω να πω, το να λέει μια αμερικανική εταιρία "κοιτάξτε, έχω φτιάξει ένα πειραματικό σκάφος χωρίς καμία πιστοποίηση, ελάτε να μου δώσετε 250.000 να σας κατεβάσω στα 3500 μέτρα" και το "παράθυρο" να είναι "Εντάξει, αφού δεν το κάνει μέσα στην επικράτειά μας, δεν θα ελέγξουμε τι κέρατο είναι αυτός ο κουβάς" θεωρώ πως είναι άκρως προβληματική προσέγγιση. Γι'αυτό τα λοιπά σκάφη υποχρεούνται στην έπαρση σημαίας κάποιου κράτους ώστε να ισχύει το αντίστοιχο νομικό καθεστώς, να τηρουνται οι ανάλογες συνθέσεις μελών με την σχετική πιστοποίησή τους . Η συγκεκριμένη εταιρία το λειτούργησε σαν σύγχρονο πειρατικό (αντί για πειραματικό), εφ΄σον το εκμεταλλευόταν εμπορικά κάνοντας σταθερά δρομολόγια χρεώνοντας εισιτήρια αντί να κάνει έρευνες. Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
NT1G Δημοσ. 1 Ιουλίου 2023 Share Δημοσ. 1 Ιουλίου 2023 1 ώρα πριν, Maurikycli είπε Γι'αυτό τα λοιπά σκάφη υποχρεούνται στην έπαρση σημαίας κάποιου κράτους ώστε να ισχύει το αντίστοιχο νομικό καθεστώς, να τηρουνται οι ανάλογες συνθέσεις μελών με την σχετική πιστοποίησή τους . Η συγκεκριμένη εταιρία το λειτούργησε σαν σύγχρονο πειρατικό (αντί για πειραματικό), εφ΄σον το εκμεταλλευόταν εμπορικά κάνοντας σταθερά δρομολόγια χρεώνοντας εισιτήρια αντί να κάνει έρευνες. Το βασικό πλοίο πάνω στο οποίο ήταν το υποβρύχιο μια χαρά πιστοποιημένο με σημαία κτλ είναι. Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
Maurikycli Δημοσ. 1 Ιουλίου 2023 Share Δημοσ. 1 Ιουλίου 2023 Τα tender των θαλαμηγων που πηγαινοφερνουν τους επιβάτες δεν έχουν; 🫤 Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
Shinji ikari Δημοσ. 1 Ιουλίου 2023 Share Δημοσ. 1 Ιουλίου 2023 Η Διεθνής Αρχή για τον Βυθό της Θάλασσας ρυθμίζει τους νόμους στα διεθνή υποθαλάσσια ύδατα. Η ρύθμισή τους περιορίζεται στην έρευνα και την εξερεύνηση. Σε περιπτώσεις όπου θα συνέβαινε ατύχημα ή άλλο περιστατικό που δεν σχετίζεται με τους κανονισμούς, ισχύουν οι νόμοι της χώρας όπου είναι νηολογημένο το σκάφος. Αρα, η έρευνα πέφτει στις Καναδικές αρχές οπου ειναι νηολογημένο το Polar Prince. Δεν υπαρχει νομοθετικό κενό, οι κανονισμοί ειναι εξοντωτικά λεπτομερείς και υπάρχει σωρεία παραβιάσεων, το θέμα ειναι οτι αυτός που έκανε το έγκλημα είναι ανάμεσα στα θύματα. Μπορει να εχει ευθυνη και ο Καπετανιος ή και ο Λιμεναρχης αλλα βαριεμαι να το διαβασω ολλο. Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
paiktaras69 Δημοσ. 11 Οκτωβρίου 2023 Share Δημοσ. 11 Οκτωβρίου 2023 https://www.newsbomb.gr/kosmos/story/1478688/ypovryxio-titan-syntrimmia-tou-moiraiou-skafous-vrethikan-ston-vytho-tou-atlantikoy Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
Doubt Δημοσ. 11 Οκτωβρίου 2023 Share Δημοσ. 11 Οκτωβρίου 2023 19 λεπτά πριν, paiktaras69 είπε https://www.newsbomb.gr/kosmos/story/1478688/ypovryxio-titan-syntrimmia-tou-moiraiou-skafous-vrethikan-ston-vytho-tou-atlantikoy Σα να βλέπω μια σόλα από παπούτσι. Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
paiktaras69 Δημοσ. 11 Οκτωβρίου 2023 Share Δημοσ. 11 Οκτωβρίου 2023 11 λεπτά πριν, Doubt είπε Σα να βλέπω μια σόλα από παπούτσι. έχω την εντύπωση ότι οι μακαρίτες μπήκαν με τις κάλτσες στο υποβρύχιο 1 Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε
Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο
Δημιουργία λογαριασμού
Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!
Δημιουργία νέου λογαριασμούΣύνδεση
Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Συνδεθείτε τώρα