Προς το περιεχόμενο

Το υποβρύχιο που αγνοείται κοντά στον Τιτανικό χρησιμοποιούσε για τιμόνι ένα gamepad της Logitech αξίας 30 δολαρίων


alion

Προτεινόμενες αναρτήσεις

1 ώρα πριν, NT1G είπε

ποιες απαιτησεις; ο τυπας ελεγε οτι οι απαιτησεις ειναι υπερβολικες και καθυστερουν την εξελιξη...

του χτυπάγαν την υγιή επιχειρηματικότητα 😕

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Απαντ. 328
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

4 hours ago, korakios said:

το πιο πιθανό σενάριο μετά τα συντρίμια που βρήκαν ήταν οτι "απλά" έσπασε ακαριαία

Και μας πήγε κουβά με ότι θεωρούσαμε ότι έγινε όταν μας έλεγαν ότι άκουγαν να χτυπάνε το κύτος του σκάφους και ότι ήταν ζωντανοί.

Προβλέπω να βγαίνει πόρισμα ότι τα ανθρακονήματα δεν κάνουν για βαθυσκάφη και ότι ο τουρισμός ναυαγίων δεν είναι και τόσο καλή ιδέα.

8 hours ago, Diavolos666 said:

Επίσης και τις τρεις προηγούμενες φορές είχαν χάσει επαφή με το σκάφος, ε την τέταρτη τους βγήκε σε κακό.

Αν δεν είχαν δώσει επαρκή εξήγηση (πχ θερμικά στρώματα του ωκεανού κτλ) και λύση στο θέμα και συνέχιζαν τις καταδύσεις, μάλλον πρόκειται για απληστία (ή απελπισία για χρηματοδότηση για τη συνέχεια του project).

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Αναρωτιέμαι αν η ηχώ απο την έκρηξη σύνθλιψης μπορούσε να ακουστεί σε πολύ μακρινό μέρος , αν τη στιγμή που έχασαν την επικοινωνία δίνανε εντολή για τέτοια παρακολούθηση

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

4 hours ago, Cream said:

Καλό βίντεο που δεν είναι από δικό μας απόστρατο...

Κανενας δεν ασχοληθηκε με το οτι το αφεντικο της εταιριας ΑΡΝΗΘΗΚΕ να προσλαβει εμπειρο προσωπικο γιατι (οπως λεει κ Ο ΙΔΙΟΣ στο βιντεο που εβαλεσ)--

"Οταν ξεκινησα σε αυτες τις δουλειες, ειδα οτι υπαρχουν αλλοι εκει εξω που λειτουργουν υποβρυχια, που τυπικα εχουν κυριους, πρωην ναυτικους απο ενοπλες δυναμεις. Ετσι θα δεις ενα ματσο 50αρηδες λευκους!! Ηθελα η ομαδα μας να ειναι νεοτερη, να εμπνεει, κ δεν θα εμπνευσω ενα δεκαεξαχρονο να μπει στη θαλασσια τεχνολογια ετσι. Αλλα μια εικοσπενταχρονη για δευτερος πιλοτος, η χειριστρια της πλατφορμας μας, μπορει να εμπνευσει πολυ. Ετσι πραγματικα προσπαθησαμε να παρουμε πολυ εξυπνα, με μεγαλα κινητρα, νεοτερα ατομα να εμπλακουν, γιατι κανουμε πραγματα που ειναι εντελως νεα. Προσεγγισεις της αεροναυπηγικης βιομηχανιας που ειναι συνυφασμενα με την ασφαλεια, τις λιστες για τσεκαρισμα, πραγματα που κανουμε για εκτιμησεις κινδυνου, που ειναι περισσοτερο σχετιζομενα με πτησεις παρα με τον ωκεανο. Ετσι μπορουμε να εκπαιδευσουμε καποιον να πιλοταρει, να χρησιμοποιει χειριστηρια παιχνιδιων, ετσι ο καθενας μπορει να οδηγησει ενα υποβρυχιο."

Εδω μεσα τα ειπατε ολα. Αυτα ομως που ειναι τα ιδια τα λογια του CEO της εταιρειας δεν τα κοιταξε κανενας?? Στο εξωτερικο εχουν κανει τον γυρο σε ολα τα καναλια κ ολοι κουνανε τα κεφαλια τους.... Το τι εγινε ακριβως μπορει να μην το μαθουμε ποτε. Το ποια ηταν ομως, η βασικη αιτια, μολις το καταλαβαμε..... 

Βρισκεται στο 5.20 ο "εμπνευσμενος" μονολογος που εξηγει την πορεια προς το μοιραιο.... Κ οπως λεει ο εκπληκτος ανθρωπος στο βιντεο, ειχε προσλαβει εναν "μηχανικο" γιατι ηξερε να παιζει με το σφυρι (!!), κ εναν σερφερ (!!) γιατι... ειχε να κανει με ωκεανο (??)....

Οπως εχω ξαναπει, η ηλιθι@τητ@ δεν ειναι αρρωστια για πετρες.....

  • Like 3
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

5 ώρες πριν, cthulhucarbide είπε

Δεν μιλάω για τα σόναρ που ήρθαν μετά, αλλά για μικρόφωνα των ΗΠΑ και σίγουρα άλλων που παρακολουθούν τους ωκεανούς από τεράστιες αποστάσεις μακρυά. Παλιά υπήρχαν και είχαν ανιχνεύσει βύθιση υποβρυχίων κατά τον ψυχρό πόλεμο. Δεν πιστεύω να μην υπάρχουν πια.

Λίγο πιο μεγάλα συμβάντα πιάνονται και από σεισμογράφους όπως του Κουρσκ

Κάτι τέτοιο φαντάζει πολύ λογικό.

Ο ceo είχε πει σε παλιότερο βίντεο ότι το τζάμι από πλέξι γκλασς που έχει πάχος περίπου 15cm όταν βρίσκονται στον πάτο υποχωρεί/ζουλιέται κατά 20mm λόγω της πίεσης. Με τέτοιες διαφορές στην πίεση τα φαινόμενα κόπωσης θα ήταν πολύ έντονα

ακουσαν

https://edition.cnn.com/2023/06/22/us/submersible-titanic-oceangate-search-thursday/index.html

 

επισης

https://twitter.com/Lillyin_London/status/1671985398510223364

  • Like 1
  • Thanks 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

2 ώρες πριν, Cream είπε

 

 

 

Εντυπωσιακό το τι συμβαίνει μετά την κατάρρευση, και τρομαχτικό ταυτόχρονα, αλλά ευτυχώς για αυτούς και ανώδυνο.

Ένα σημείο μόνο δεν καταλαβαίνω. Λέει στην καμπίνα υπάρχει μεγάλη συγκέντρωση υδρογονανθράκων που με την πίεση αναφλέγονται.

Που ακριβώς βρέθηκαν οι υδρογονάνθρακες στον αέρα που αναπνέουν οι επιβάτες? Θα έπρεπε να είναι όπως συνήθως, άζωτο, οξυγόνο, λίγο διοξείδιο και ίσως ελάχιστα μόρια από διάφορα άλλα

7 λεπτά πριν, basilis_k6 είπε

ΕΠΙΤΈΛΟΥΣ κάποιος έβαλε την πιο χρήσιμη πληροφορία, ήταν βέβαιο ότι αν είχε γίνει implosion θα το είχαν πιάσει οι τουλάχιστον οι Αμερικάνοι.

Οπότε γενικά και οι Αμερικάνοι αλλά και η εταιρεία που ενημερώθηκε μετά ήξεραν με 99% βεβαιότητα τι ακριβώς έγινε από την πρώτη στιγμή, και απλά δεν το ανακοίνωναν για να μην τρομάξει ο κόσμος, και ήλπιζαν σε ένα θαύμα.

Από την στιγμή που ο ήχος του μπαμ ακούστηκε την στιγμή ακριβώς που χάθηκε η επικοινωνία τότε ήταν φως φανάρι τι είχε συμβεί. Λίγο κρίμα μόνο για τους διασώστες που ψάγνανε σε μια περιοχή δύο φορές το Κονέκτικατ

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

3 hours ago, cthulhucarbide said:

Οπότε γενικά και οι Αμερικάνοι αλλά και η εταιρεία που ενημερώθηκε μετά ήξεραν με 99% βεβαιότητα τι ακριβώς έγινε από την πρώτη στιγμή, και απλά δεν το ανακοίνωναν για να μην τρομάξει ο κόσμος, και ήλπιζαν σε ένα θαύμα.

Ακριβώς, είχαν ένδειξη και δεν αναφέρθηκε τόσες μέρες πουθενά σε κανένα δημοσίευμα, παρά μόνο κατόπιν εορτής.

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

ας μου επιτραπει να κανω λιγο black χιουμορ ....

Do you want to see the wreck of the Titanic? Now the price includes the wreck of the Titan !

----------------------

καθαρα για λογους γνωσης της προβληματικης καταστασης
https://www.cnn.gr/kosmos/story/369603/otan-o-tzeims-kameron-pagideytike-gia-16-ores-ston-vytho-gyrizontas-ton-titanikoτο κειμενο ειναι μεταφορα απο το λινκ
 

Αναφορά σε κείμενο

 

Για παράδειγμα, ο γνωστός σκηνοθέτης της ταινίας «Τιτανικός», Τζέιμς Κάμερον χρειάστηκε να κατέβει ο ίδιος 33 φορές για να δει τα συντρίμμια του Τιτανικού στον Ατλαντικό και σε μία από αυτές εγκλωβίστηκε σε βαθυσκάφος για 16 ώρες!

«Υπάρχουν ρεύματα εκεί κάτω. Ο Τζέιμς Κάμερον έχει πάει εκεί κάτω 33 φορές και ένα ρεύμα νερού τους παγίδευσε στην πρύμνη του Τιτανικού», τόνισε ένα Μεξικανός youtuber που έχει επίσης επισκεφθεί το κουφάρι του θρυλικού πλοίου. «Ήταν εκεί για 16 ώρες επειδή δεν μπορούσαν να βγουν».

 

 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Super Moderators

Η πίεση σε αυτό το βάθος είναι τέτοια που η στιγμή της καταστροφής έγινε σε χρόνο μικρότερο των 20ms που είναι το όριο από το οποίο και μετά ο εγκέφαλος του ανθρώπου μπορεί να αντιληφθεί πως συμβαίνει κάτι (ερέθισμα). Οπότε πρακτικά για τους επιβάτες είναι σα να μη συνέβη τίποτα (σε σχέση με την καταγραφή της αγωνίας, πόνου, κλπ)...

  • Like 2
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

9 minutes ago, billdanos said:

Η πίεση σε αυτό το βάθος είναι τέτοια που η στιγμή της καταστροφής έγινε σε χρόνο μικρότερο των 20ms που είναι το όριο από το οποίο και μετά ο εγκέφαλος του ανθρώπου μπορεί να αντιληφθεί πως συμβαίνει κάτι (ερέθισμα). Οπότε πρακτικά για τους επιβάτες είναι σα να μη συνέβη τίποτα (σε σχέση με την καταγραφή της αγωνίας, πόνου, κλπ)...

Ναί, την μια στιγμή υπήρχαν και την άλλη πέρασαν στην ανυπαρξία.

Αυτό είναι το μόνο παρήγορο.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Ok, αφήνουμε στην άκρη τα "μυαλά" του ιδιοκτήτη, αφήνουμε και για άλλους την ύπαρξη κανόνων και διαδικασιών.

Οι επιβάτες είχαν χρήμα αδιανόητο...κάπως έγινε αυτό το χρήμα. Δεν νομίζω να φτάνεις σε τέτοια επίπεδα αν είσαι χαζός και πολύ περισσότερο δεν διατηρείσαι εκεί αν δεν στροφάρεις κι εσύ αλλά και οι γύρω σου.

Συμβούλους κάθε είδους, δεν είχαν αυτοί οι άνθρωποι? Μια έρευνα για την εταιρεία, για το τί πουλούσε, για τις (μη) πιστοποιήσεις της, για όλα αυτά που υπάρχουν ήδη σαν γνώση (παραιτήσεις, προειδοποιήσεις, μελέτες) και τα διαβάζουμε από την 1η στιγμή για την εκτίμηση του κινδύνου που ενδεχομένως διέτρεχαν, δεν έκανε κανείς?

Ξύπνησαν το πρωί, είπαν "πάμε στα 4χλμ κάτω από την επιφάνεια σε μια κάψουλα κάποιου" και όλοι οι γύρω τους είπαν "cool bro, hf"?

Αν έλεγαν ότι πάνε στην 1η γραμμή στην Ουκρανία για photo-op, θα τους άφηναν, και πίσω (επιχειρήσεις, κέρδη, εξαρτώμενοι) φωτιά?

Ντεν καταλαβαίνει.

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Το αποτέλεσμα φίλε μου είναι η απάντηση στο ερώτημά σου.

Ετσι την γλίτωσε ο φίλος του εξερευνητή που πέθανε, ο οποίος ακύρωσε τη συμμετοχή του τελευταία στιγμή, μετά από αυτά που είδε στο ίντερνετ για το βαθυσκαφος.

  • Like 2
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

52 λεπτά πριν, panther_512 είπε

Ναί, την μια στιγμή υπήρχαν και την άλλη πέρασαν στην ανυπαρξία.

Αυτό είναι το μόνο παρήγορο.

προσωπικα δεν μπορω ουτε να συμφωνησω ουτε να διαφωνησω σε καμια απο τις 2 προτασεις σου. Αποψεις υπαρχουν πολλες, αποδειξεις καμια.

το μονο που θα προσθεσω ειναι, οι ζωντανοι με τους ζωντανους και οι πεθαμενοι με τους πεθαμενους. Αν το δεχθουμε αυτο, το μοναδικο προβλημα ειναι στους ζωντανους που εχασαν κατι μοναδικο στην ζωη τους. Τους δικους τους ανθρωπους

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα

  • Δημιουργία νέου...